Autor: laiac » dt. jul. 07, 2009 8:44 am

Autor: Papallona* » dt. jul. 07, 2009 8:48 am
_eLi_ ha escrit:Hola ninetes!!!
Que tal todo??
Mañana si que vendré a la kedada, pero yo acabaré de la consulta sobre las 18-18,30h así que luego me iré para el viena.
Os kería comentar a las que kerais hacer pedido de la web de julio que mañana trajerais lo que kereis pedir y así ya podemos hacer el pedido conjunto.

Autor: Papallona* » dt. jul. 07, 2009 8:50 am
estiu2010 ha escrit:Ninetes q us expliqueu???jo aqui a la meva ora de berenar que quasi es sopar!!!
Laiac i que si no va be a sopar tambe podriem fer una dinar no???i aixi les que tingueu sopar tmb pogueu venir....bueno jo estic com la giss jo el cpa de setmana seguent no podre xq anire a and
Tara jo avui le ventilat al de alcolor esq feia molts dies q em trucava i jo no sabia com dirli que ja tenia fotograf i sa posat magermana fense passar per mi i li a dit el q em fa el meu fotograf i el preu una mica mes baix i preguntanli si ell mo podia igualar i li a dit que no i magermana li a dit dns moltes gracies xo no ens interessa!!!!
Giss como puedo canviar la talla de mi camiseta???yo prefiero una l si me va corta ya are algun arreglillo!!!
Torsaeann dissabte....aqest any x sor no e acabat ballant am la farola...ome be molt be la veritat q ni men recordaba q vai parlar am tu...mases mojitos seguits!!!!jijijijijijii!!!
Pero molt be mu vai passar mol be esq la girasol mencanta!!!
Eli como va??ace dias que no escribes muxo...!!!
Black si q es aqest el parquing ja vei q ja to an explicat...l'amadeu ma dit q estas am ell
Papallona cm van les tardes???jo les odio!!!!!ja tinc ganes de fer vacances!!3 setmanetes em qedem que be!!!
Happiness q tal la resaca???esq ens fem grans!!!Jo vull una despedida aixi un sopar i a dormir ni boy ni marxar fora ni res la veritat esq jo sempre e dit i o segueixo dient que no vull despedida xq no mai de despedir de res xq seguire sent qui soc i fent el mateix que feia!!!
Nur_jor q be allo daquell mestre.... i ara q be q esteu les mestres de vacances eeee!!!!
Bueno ninetes vai a seguir fent feina encara que no en tinc gaire xq ara no fan ni cursos ni res juliol i agost son els pitjors mesos x treballar a la tarda!!!!

Autor: Papallona* » dt. jul. 07, 2009 8:53 am
nur_jor ha escrit:Black! Tens privi!

Autor: nur_jor » dt. jul. 07, 2009 9:07 am
Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:Black! Tens privi!
nurrrrrrrr.. envia-me'l a mi tambéeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Autor: nur_jor » dt. jul. 07, 2009 9:10 am
tara ha escrit:Nur ja t'has mirat lo de les figures, avui he enviat un mail en un altre lloc, a veure si em contesta i si vinc aquesta tarda ho porto!

Autor: tara » dt. jul. 07, 2009 11:21 am

Autor: Papallona* » dt. jul. 07, 2009 11:56 am
tara ha escrit:Ninetes he enviat correu a casi totes les webs de lo de les figures, a veure si contesten!

Autor: Mrs. Happiness » dt. jul. 07, 2009 12:26 pm

Autor: blackmamba » dt. jul. 07, 2009 2:07 pm

Autor: tara » dt. jul. 07, 2009 3:40 pm

Autor: Papallona* » dt. jul. 07, 2009 3:47 pm

Autor: Giss » dt. jul. 07, 2009 4:14 pm

Autor: nur_jor » dt. jul. 07, 2009 8:17 pm

Autor: torsaeann » dt. jul. 07, 2009 8:20 pm

Autor: Giss » dt. jul. 07, 2009 8:41 pm