cuca lleida ha escrit:siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eii wapixima vaig a ninar que la panxeta crideeee jejejeje un petonas!
Bon profit guapi!!!!
Jo ja sóc a la feina
Autor: ise » dt. jul. 07, 2009 1:46 pm
cuca lleida ha escrit:siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eii wapixima vaig a ninar que la panxeta crideeee jejejeje un petonas!

Autor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 1:46 pm
ISTAR82 ha escrit:jejejeje!! Hola iEnhorabona a totes les Lleidatanes, acabo d'obrir un tema que he ficat núvies de Lleida perquè no trobava el post i just que miro el missatge i...us trobo!!! ai Déu meu ara hi haurà dos posts iguals....xD
Apunteu apunteu: 13/03/2010 a les 13h. Toni & Ester - Ajuntament de Lleida ,convit a La Masia .

Autor: ise » dt. jul. 07, 2009 1:46 pm
ISTAR82 ha escrit:jejejeje!! Hola iEnhorabona a totes les Lleidatanes, acabo d'obrir un tema que he ficat núvies de Lleida perquè no trobava el post i just que miro el missatge i...us trobo!!! ai Déu meu ara hi haurà dos posts iguals....xD
Apunteu apunteu: 13/03/2010 a les 13h. Toni & Ester - Ajuntament de Lleida ,convit a La Masia .

Autor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 1:48 pm

Autor: ise » dt. jul. 07, 2009 1:51 pm

Autor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 1:56 pm

Autor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 1:58 pm

Autor: blackmamba » dt. jul. 07, 2009 1:59 pm
nuvia2010 ha escrit:Senyoretes, he vist que les nuvies de Tarragona shan ficat les piles amb el seu FORO, ens van al darrere, encara portem 100 pagines daventatge.... peroooooooooooo no ens hem dadormir!!!! AMUNT LES NUVIES DE LA PROVINCIA DE LLEIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Autor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 2:00 pm
cuca lleida ha escrit:princesessssssssssssssssssssssssss
que tal ??
a veure si fem kedada ! kin dia us va be??
llunetaaaaaaaaaaaaaaaa tinc ganes de kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jejejejejejejeje
a veure si comencem a parlar de cosetes de boda, me encantaaaaaaaaaaaa
jejejejej
avui el nino esta tot el dia fora i ma trucat i ma dit que quan passa per un aparador q se mira els trajes: i jo penso QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NO M'HO PUC CREURE!!!!!!!!!!! a mes diu que a agafat un cataleg de EEUU per mirarlo esta nit! nenes torno a estar al nuvol!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
a les vacances tambe parlavem de cosetes de la boda! i vem mirar els cistellets de mimbre pels detalls....ufff a sobre del nuvolet si esta moooolt be!!!
hem de fer kedada i ensenyarnos les llibretes! jejejejej
MIRI com va tot???? ja te funcione el movil??
que bonito!!! no baixis del núvol, que s'hi esta de conya, i amb aquest novio teu, com vols baixar-hi el veig super possat en el tema. Que Guayyyyy!!!!!
Autor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 2:04 pm
blackmamba ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Senyoretes, he vist que les nuvies de Tarragona shan ficat les piles amb el seu FORO, ens van al darrere, encara portem 100 pagines daventatge.... peroooooooooooo no ens hem dadormir!!!! AMUNT LES NUVIES DE LA PROVINCIA DE LLEIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Guapes!!!! jo sóc núvia Tarragoninaaaaaaaaaaaaaa
Us vinc a saludar guapes!!!! com ho porteu tot??? segur q genial!!!
Així q ja heu vist q ens hem posat les piles, eh??? jejejejeje, ens hem enganxat q no vegis!!! com vosaltres!!!!
un peto a totes guapetones!!!!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Bueno un saludo per la resta de Tarragonines i moltes Felicitats a totes!!!
Autor: ise » dt. jul. 07, 2009 2:08 pm
Amelie ha escrit:Ise/Cuca a mi hem va perfecte, ja direu on i a quina hora hem de quedar!!
Quina ilu!!!

Autor: ise » dt. jul. 07, 2009 2:09 pm
Amelie ha escrit:blackmamba ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Senyoretes, he vist que les nuvies de Tarragona shan ficat les piles amb el seu FORO, ens van al darrere, encara portem 100 pagines daventatge.... peroooooooooooo no ens hem dadormir!!!! AMUNT LES NUVIES DE LA PROVINCIA DE LLEIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Guapes!!!! jo sóc núvia Tarragoninaaaaaaaaaaaaaa
Us vinc a saludar guapes!!!! com ho porteu tot??? segur q genial!!!
Així q ja heu vist q ens hem posat les piles, eh??? jejejejeje, ens hem enganxat q no vegis!!! com vosaltres!!!!
un peto a totes guapetones!!!!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Holeee!! Saludo retornat jeje!! de moment crec que totes ho portem molt bé, anem fent cosetes, i suposo que és lo millor perquè sino a última hora tot és correr i jo no sóc gairé esportistaBueno un saludo per la resta de Tarragonines i moltes Felicitats a totes!!!

Autor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 2:12 pm
ise ha escrit:Amelie ha escrit:Ise/Cuca a mi hem va perfecte, ja direu on i a quina hora hem de quedar!!
Hola preciosa!!
Doncs em sembla que havien dit de venir-me a veure a molle però ja no se res més![]()
![]()
![]()
Nena, ens hauràs d'explicar com va anar la boda de ta germana i el super moment del ram, eh!!!!![]()
Quina ilu!!!
![]()
![]()

Autor: ise » dt. jul. 07, 2009 2:17 pm
Amelie ha escrit:ise ha escrit:Amelie ha escrit:Ise/Cuca a mi hem va perfecte, ja direu on i a quina hora hem de quedar!!
Hola preciosa!!
Doncs em sembla que havien dit de venir-me a veure a molle però ja no se res més![]()
![]()
![]()
Nena, ens hauràs d'explicar com va anar la boda de ta germana i el super moment del ram, eh!!!!![]()
Quina ilu!!!
![]()
![]()
Perfecte si volen les que surtin de Lleida jo puc agafar el cotxe, i pel que fa a la crònica de la boda i tant que us la passaré si puc imprimiré fotos per portar-les. Bueno neneta no treballis gaire aquesta tarde que no és bo per la salut i menys a l'estiu.![]()

Autor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 2:20 pm
ise ha escrit:Amelie ha escrit:ise ha escrit:Amelie ha escrit:Ise/Cuca a mi hem va perfecte, ja direu on i a quina hora hem de quedar!!
Hola preciosa!!
![]()
![]()
Quina ilu!!!
![]()
![]()
Perfecte si volen les que surtin de Lleida jo puc agafar el cotxe, i pel que fa a la crònica de la boda i tant que us la passaré si puc imprimiré fotos per portar-les. Bueno neneta no treballis gaire aquesta tarde que no és bo per la salut i menys a l'estiu.![]()
Intentaré no treballar gaire però nose nose hem sembla que no hi ha més remei![]()
![]()
![]()
Les fotos si no les pots imprimir o algo, porta-les amb un pen i les mirem a casa meva![]()

Autor: miriameta » dt. jul. 07, 2009 3:26 pm

Autor: miriameta » dt. jul. 07, 2009 3:28 pm

Autor: MIR1978 » dt. jul. 07, 2009 3:32 pm
Autor: miriameta » dt. jul. 07, 2009 3:37 pm

Autor: annalleida » dt. jul. 07, 2009 3:52 pm