NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 4:20 pm

eii nenis! me sap moooolt de greu pero dijous tinc una reunio d'escala super important i el nino ma dit que sobretot hi vagi....ho sento soc un despiste! :-( :-( a mi dema si voleu me va be! que dieu??

mil perdons!

miri que be!! quins avenços que heu fet!! el dia 15 a kina hora es lo de la prova?? (jejeje es que no me vull perdre res de res del super bodorriooooooooo) :-)ok: (soc una xafardera pero ho faig de mooolt bona fe i am molta ilu!)

MIR1978 jo no es per desilusionatre pero no me van parlar gaire be del castell . Tot i que he de dir que el lloc es precios i esta molt be.
no sabria que dirte ...i el Palau?? ( que esta a tope?)
el que tambe parlen moooolt be es un que esta a Alcarras, El Palermo i les capres del Mas del Txep. diuen que es menja mooolt be i son al menys el del mas del txep bastant asequible (jo he anat a veurel i el tracte tambe ens va agradar) nose que mes dirte :-/

NENES DIEU ALGO DE DEMA LA KEDADAAAAAAAAAAAAAAAA
ho sento pero no se ontinc el cap ! :-(

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) besitos princeses!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 4:26 pm

Cuca, jo demà no puc :-( :-( :-( :-(
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: MIR1978 » dt. jul. 07, 2009 4:29 pm

Hola!, ostras, acabo de respirar! (desde fa uns 30 minuts m'havia quedat sense aire!).
Tú vas anar a la boda?, així et va agradar? Quan es va casar? Em podries donar més detalls?.
Sóc nova al foro (fa 30 minuts, jejeje).
Muakssssssssssss
MIR1978

Entrades: 5
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 3:16 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 4:30 pm

eii princesa no pase res!
pos ja kedare am vosaltres un altre dia
es que me sembla que anira moooolt just pujar a molle i baixar per anar a la reunio. pq es a les 20.30
pero tmb se pot intentar nos es :-/ decidiu un dia i si puc vindre ok? :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: MIR1978 » dt. jul. 07, 2009 4:33 pm

Hola cucalleida...,
Hi ha gent que me'n parla bé i altres malament..., sóc de naturalesa indecisa, però ara que haviem pres una decisió..., em podrieu dir què us han dit de dolent i de bò del Castell d'Albatàrrec?.
Moltíssimes gràcies a totes!.
He anat llegit alguns comentaris del foro, és increíble tota la informació que es pot trobar per aquí i sou totes molt majes!.
Muaksssssssssssssss
MIR1978

Entrades: 5
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 3:16 pm

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 4:34 pm

cuca lleida ha escrit:eii princesa no pase res!
es que me sembla que anira moooolt just pujar a molle i baixar per anar a la reunio. pq es a les 20.30

Doncs mirem de quedar un altre dia??? pq a la miri tampoc no l'hi va be :-( :-( :-( Quedeu demà vosaltres i ja m'ho expliqueu. :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 4:46 pm

ise ha escrit:

Doncs mirem de quedar un altre dia??? pq a la miri tampoc no l'hi va be :-( :-( :-( Quedeu demà vosaltres i ja m'ho expliqueu. :-)ok: :-)ok:

noooo jo tinc ganes de veuret!!
bno si cal quedem els dos dies, per mi cap problema!! jejeje :-)ok: :-)ok:

digueu un dia i a veure qui pot o no venir!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 4:54 pm

cuca lleida ha escrit:
ise ha escrit:

noooo jo tinc ganes de veuret!!
bno si cal quedem els dos dies, per mi cap problema!! jejeje :-)ok: :-)ok:

digueu un dia i a veure qui pot o no venir!!

Joooooooo, jo demà no puc pq anem a sopar a casa dels meus pares que fa molts dies que no els vec i el divendres, l'Enric em va dir que no fes res i reserves tot el cap de setmana. :-/ :-/ A veure que m'haurà preparat???

I la pròxima setmana???
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 5:12 pm

trankila que algo podrem arreglar!
jo la setmana que ve si que puc pero ja torno a treballar i m'han canviat l'horari, plegare a les 17, que segurament seran les 17.30.

pero en principi puc la setmana que ve!

aixi que t'ha preparat algo que way!!! que romantic que es!!! :-)) :-))
el nino ha perdut amb el temps :-(
me dones enveja sana, jejeje (t'ho dic am tot el carinyo del mon!)

va la setmana que ve el dia que vulgueu!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 5:24 pm

cuca lleida ha escrit:trankila que algo podrem arreglar!
jo la setmana que ve si que puc pero ja torno a treballar i m'han canviat l'horari, plegare a les 17, que segurament seran les 17.30.

pero en principi puc la setmana que ve!

aixi que t'ha preparat algo que way!!! que romantic que es!!! :-)) :-))
el nino ha perdut amb el temps :-(
me dones enveja sana, jejeje (t'ho dic am tot el carinyo del mon!)

va la setmana que ve el dia que vulgueu!

Tia no et queixis que el molt burro no es va enrecordar quan faltava una any per la boda, ni el dia del meu sant, ...

A veure, em va sorpendre molt que ell solet organitzes alguna cosa... ja us ho explicaré pq ell no solta prenda :-) :-) :-) :-)
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 5:27 pm

eiii princeses men vaig despres a la nit torno!!
muuuakis!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cc83 » dt. jul. 07, 2009 6:55 pm

MIR1978 ha escrit:Hola cucalleida...,
Hi ha gent que me'n parla bé i altres malament..., sóc de naturalesa indecisa, però ara que haviem pres una decisió..., em podrieu dir què us han dit de dolent i de bò del Castell d'Albatàrrec?.
Moltíssimes gràcies a totes!.
He anat llegit alguns comentaris del foro, és increíble tota la informació que es pot trobar per aquí i sou totes molt majes!.
Muaksssssssssssssss

Hola i benvinguda!!! jo vaig estar l'any passat al Castell d'Albatarrec i el lloc es molt bonic i m'ho vaig passar mlt be a la festa de despres, pero el k no em va agradar massa es que a les 2.00 ens van fer fora una mica descaradament, i la boda era de sopar. Pero lo demès molt be! Encara que tothom diu coses bones i dolentes de tot arreu, així k no et preocupis pk serà el teu dia i ho passaras genial segur!
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dt. jul. 07, 2009 6:57 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:noiesssss!!!! desprès de consultar-ho amb el coixí i d fer-vos cas a totes.... al final HE COMPRAT LES SABATES!!!! jejejej així que una cosa menys... jejeje

Bieeeeeen!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: així m'agrada!!! Una cosa menys... volem fotitos!!!! ::love:: ::love::

aquí estan les sabates!!!!! a veure k us semblen...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
cc83

EntradaAutor: cc83 » dt. jul. 07, 2009 6:59 pm

noies kin moviment en un dia.... m'he tornat boja llegint!!! jejejej veig que heu quedat dijous no??? a mollerussa??
Mirmiameta: deus estar dels nervis.... et queda no res ja... jejejje quin munt de cosetes k has de fer, pero veig k ho tens tot controlat.. anims!!!
cc83

EntradaAutor: cc83 » dt. jul. 07, 2009 7:03 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Osti!!!! Heu escrit un munt de coses en tan pocs dies!!!!

Jo aquesta setmana he estat una mica OUT, entre unes coses i unes altres no estic al 100% d'Erika, jejejeje

lluneta... les opos, opositada estas i a tomar pol culo, res mes. Encara que haguessis fet lo millor de lo millor pensa que segur que hi ha 200 persones que tenen mes punts que tu per la merda de lantiguitat i cursets i aquestes porcades. I lo dels crits... doncs es veritat, jo a mes a mes tinc un xiulet i un martell daquells que quan piques a la taula fant soroll i si bufes per la punta también xiulen i quan no funciona a la taula els hi dono al cap, aixi que... jejejejeje

cc83... les sabates!!!! A POR ELLAS!!!! Jo tampoc tinc vestit pero ja tinc les sabates, jejejejeje Diuen que les cases es fan be si es fan forts els fonaments, no??? Doncs els nostres fonaments son les sabates!!!! Heu avançat un munt de coses amb poc temps!!!

miriameta... 7 anys ja... mare meva... jo amb el meu amore en fare 3 el dia 16 :) Quants dies dius que queden pel gran bodorrio??? QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

cuca... he de trucar a la urbana pq hi ha un cotxe per cappont que fa mes de 3 dies que no muen del lloc on esta aparcat... un blauet amb matricula FSY o semblant... et sona de qui pot ser???? Com van les vacances vecinaaaaaaaaaaa!!!!????!!!!!

Laucob, que tal la peque-peque??? i tu??? ja et veus mes maca o encara estas en fase "no mirar-se al mirall"??

Pikys... tu rai que et funcionaria...

Ise... que tal el teu repte personal??? Jo he tornat a recaure en el meu vici... mhe tornat a mossegar les ungles despres de moooooooooooooooolts dies sense ferho :( no hi ha manera, des de peque que ho faig i no hi ha res que mho solventi, no tinc prou força de voluntat!!!! Menys mal de les ungles de gel, jejejejeje

>.-<: >.-<: >.-<:

Tatianaaaaaa!!! Ben vinguda al club 2010 (i setembre de 2009 :-) )

Amelie, ja teniu moltes coses!!!!!! Que beeeeeeeeeeeeee

Si em deixo a algu, mil perdons i mil petons :)

Ara començo a explicar el dia davui!!! Hem anat de rebaixes amb els meus pares a Zaragoza i mhe comprat les joietes per la bodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! I la meva mare tambe sha comprat les seves :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Cada cop esta mes aprop!!!!!!!!

Aquest divendres vaig de sopar de cosins i cosines habidas y por haber al Palau de Margalef, tindrem el Palau per nosaltres sols i dissabte anem tots cap a Port Aventura amb la limousine!!!! Que way que way!!!! Ja en tinc unes ganes!!!!!

Nena!! Que no t'havia dit res!!! Com estàs de tot plegat del gosset??? Com va tot lo de la boda??? Ara que és estiu i estas mig de vacances, heu d'aprofitar a fer cosesssssssssss!!! Quan podrem kdar?? Ja tinc ganes........................ a més vull el catàleg jejeje :-)ok: Quin finde que t'espera no??? Què guaiiiii! Jo també vull!!!
Nenes per cert, me'n vaig a Londres a finals de mes... !!!!!!!!!! Quatre dies amb una companya de l'insti... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: stik suuuuper il.lusionada pq no hi he estat mai i en tinc mooooltes ganes!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

hola guapi!!!! jo també vaig a londres a final de mes!!!!! encara ens trobarem pel metro... jajajajaj
cc83

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 7:22 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:noiesssss!!!! desprès de consultar-ho amb el coixí i d fer-vos cas a totes.... al final HE COMPRAT LES SABATES!!!! jejejej així que una cosa menys... jejeje

Bieeeeeen!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: així m'agrada!!! Una cosa menys... volem fotitos!!!! ::love:: ::love::

M'ENCANTEN!!!!!!! on les has comprat???? =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ise

EntradaAutor: cc83 » dt. jul. 07, 2009 7:24 pm

ise ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

M'ENCANTEN!!!!!!! on les has comprat???? =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

siii??? son molt sencilles pero a mi em van agradar per la forma. Les he comprat a una sabateria de Balaguer, pero en tenen una a Mollerussa també, es diu Farré.
cc83

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 7:27 pm

Ja aniré a investigar pq són guapíssimes!!! hehehe Jo i les sabates i les sabates i jo... ::love:: ::love:: ::love:: si pogués, tindria una armari d'aquells que surten a les pelis amb 100 parells de sabates... :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: hehehe
ise

EntradaAutor: cc83 » dt. jul. 07, 2009 7:29 pm

ise ha escrit:Ja aniré a investigar pq són guapíssimes!!! hehehe Jo i les sabates i les sabates i jo... ::love:: ::love:: ::love:: si pogués, tindria una armari d'aquells que surten a les pelis amb 100 parells de sabates... :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: hehehe

jejjee jo también tinc un deliri amb les sabates.... en akesta sabateria ja soc clienta VIP... jajajaj (crec k està a c/Ferrer i Busquets)
cc83

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 7:30 pm

si, hem sembla que ja sé quina és! hehehe Hi he comprat "algunes" sabates! hehehe
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant