NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 7:34 pm

I de la boda que tens??? Potser ho has dit però no m'ho he pogut llegir tot :o-o: :o-o:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cc83 » dt. jul. 07, 2009 7:42 pm

ise ha escrit:I de la boda que tens??? Potser ho has dit però no m'ho he pogut llegir tot :o-o: :o-o:

doncs lo basic, església (al Sant Crist Balaguer), restaurant (La Prats) i forografa (Iolanda Sebé), .... i les sabates!! jejejej i de lo demés res de res.. suposo k kuan passi l'estiu farem mes cosetes... i tu????
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 7:57 pm

cc83 ha escrit:
ise ha escrit:I de la boda que tens??? Potser ho has dit però no m'ho he pogut llegir tot :o-o: :o-o:

doncs lo basic, església (al Sant Crist Balaguer), restaurant (La Prats) i forografa (Iolanda Sebé), .... i les sabates!! jejejej i de lo demés res de res.. suposo k kuan passi l'estiu farem mes cosetes... i tu????

Doncs igual (menys les sabates! hehehe), fem la cerimònia i el banquet a la Boscana, fotograf tenim el Jordi Pou i de video hem agafat a Visualon. I ja està :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. jul. 07, 2009 9:09 pm

Hola princesses!!!!!

M'Han desbncat de ser la primera del 2010 :( Jo que pensava que no es casava ningu al març... jejejejejejejeje FELICITATS BONICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Ens portarem dues setmanes!!!!

QUINES SABATES MES SUPER BONIQUES!!!!!!!! Molt be princess!!!!!

Miriametaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa les meves joies también son swarovsky!!!! A veure si seran les mateixes!!!!!!!!!!!! jejejejejejejejeje

Jo estic mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt contenta amb el meu amoret :) Te molta ilu amb el tema boda :) Ell es el que sha enrecordat dapuntarnos als dialegs prematrimonials i hem anat a apuntarnos i estava tancat. Sha encarregat de trucar i de quedar i jo no li he hagut de dir res!!!!!! Despres estava aqui al meu costat llegint el foro i em diu: Pq nosaltres no hem començat a preparar aixo del llibre de firmes??? Que mono ;.:love_:

Avui hem anat a mirar sofas!!!!!!!!! Nhem vist un... que te tooooooots els numeros de ser el sofa dels MARJA (Martelo-Jabato) jejejejejejejeje Despres también hem anat a mirar cortines i he vist que mirava laparador duna agencia de viatges (cosa que queda mes que descartada fins al juliol de 2010 :-( )

Estic mes contentaaaaaaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

JA TINC RESTAURANT

EntradaAutor: TatianaCE » dt. jul. 07, 2009 9:54 pm

Ei! Hola a totes!
Ja tenim restaurant. Al final hem triat el mateix restaurant del poble, per comoditat. Ho farem tot (ceremonia i convit) al "Blanc i Negre" a Agramunt.
Per cert, les sabates que he vist per aqui son molt xules! M'encanten!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. jul. 07, 2009 11:46 pm

La setmana que be tinc dilluns, dimarts, dimecres i dijous festa per la tarde, per si voleu quedar. Que be això de poder dir si que puc o no puc nomes mirant un troset de paper sense esperar a que truquin... no m´acostumo jeje

cc83, son molt maques!! has fet be en comprarteles ara segur estaras super contenta!!!
Es meus preparatius encara haurien d´anar mes ràpids!! Ja tinc el 1 davant... aix..

Nenes!!! per cert, ajudeume.. jo ja no se que fer, necessito les flors, hem de tancar aquest tema. Necessito que busqueu rams de flors de colors rosats o semblants. Sisplau.

Nuviaaa, aqui va una foto de les meves joies!!! A veure que us semblen!!! jeje

Nenes!! se que us demano massa coses... pero es que tinc tantes coses a fer... Amb l´Euge ja fa molts dies que rondem sabateries i no hi ha manera de trobar sabates per ell per la boda. Si ni agrade alguna no hi ha el seu número (46) i si ni ha es de les normaletes i ell les vol brillants...
Sabeu d´alguna sabateria? jo ja no se on portarlo...

Nenes gràcies!!!
Es note que vaig estresada perque us acabo de fotre un altre sermó jejeje. aix..

:-()-) :-()-) :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dc. jul. 08, 2009 6:51 am

Preciosa, són xulissimes les teves joies!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Ara et buscaré rams :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dc. jul. 08, 2009 7:05 am

____________BODES LLEIDATANES 2010________________

MARÇ

13-03-10 Istar82
Cerimònia: Ajuntament de Lleida 13h
Convit: La Masia

27-03-10 Nuvia2010
Cerimònia: esglesia Sant Llorenç
Convit: Palau de Margalef

ABRIL

10-04-10 Annalleida
Cerimònia:

MAIG

01-05-10 Cala84
Cerimònia: Catedral de Lleida
Convit: Masia Salat

15-05-10 Amelie
Cerimònia: esglesis de Sant Llorenç
Convit: Finca del Resquitx - Boscana

29-05-10 Lluneta 29
Cerimònia: esglesia de Sant Joan a les 6 de la tarda.
Convit: Finca del Resquitx - Boscana

29-05-10 Cuca Lleida
Cerimònia: Esglesia de Sant Llorenç

JUNY

26-06-10 TatianaCE
Cerimònia: Blanc i Negre
Convit: Blanc i Negre

26-06-10 Ise
Cerimònia: Finca Resquitx - Boscana
Convit: Finca Resquitx - Boscana

JULIOL

03-07-10 cc83
Cerimònia: Sant Crist de Balaguer
Convit: La Prats

10-07-10 LaNoelieta
Cerimònia: Catedral de Lleida
Convit: Caves Raïmat

SETEMBRE

25-09-10 Pikys
Cerimònia: esglèsia de Sant Llorenç
Convit: La Fonda

OCTUBRE

10-10-10 Gemma84
Cerimònia: Castell de Lleida

Tatiana que no havia vist que ens casem el mateix dia!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 9:16 am

Hola guapetones!!! mireu jo vaig triar La Masia que és al carrer Democràcia ( just al costat de la Sagrada Familia ) perquè aunque de fora no cridi l'atenció, de dins es enorme, són molt atents i el menú amb calitat,quantitat, extres i preu ens va semblar molt bé. El cobert més barat val 95 euros, però si no voleu el detall que fica el restaurant i els fiqueu vosaltres t'estalvies 6 euros, si vols caves i vins de la casa també...i vas baixant segons el que vols o no, això va a gustos. A nosaltres ens surt a 80 euros el cobert, i us dic que allí es menja superbé i cada dissabte tenen boda...amb la decoració, 2 hores de dj amb barra lliure, les minutes, passen un cd amb fotos , el col·legi de la Sagrada Familia en fan un pàrquing privat i vigilat, tanquen les portes quan arriben els nuvis...si en comptes de 2h de dj es vol més llavor val 75 euros cada hora de més...i l'atenció molt bona. Vaig mirar a Masia Salat i ens costava 86 euros el més barat, sense barra lliure ni dj, si que tens una nit d'allotjament en una suite i a les mares els hi donen un ram a cada una, però tinc un amic que coneix a un que treballa allí i em va dir que millor que mirés en un altre lloc perquè ... no vulgueu saber com està la cuina!!! Igual que a les fondes....una fotografa del meu poble, diu que un dia va tenir que entrar per la cuina i es va esfaraïr quan va veure lo que hi havia...en canvi el Palermo es molt més car 113 euros el cobert més barat, però es veu que és molt net i la cuina de qualitat... Vam agafar la Masia també perquè com ens casem a l'ajuntament i ja estem a dins de Lleida i no cal moure a la gent. Jo us he deixat la informació que sé. La Dida m'han dit que van canviar d'amo ( una amiga que va anar l'any passat de comunió ) i que no és lo d'abans no li va agradar gaire i a Les Borges Blanques pels voltants del poble hi ha un altre restaurant que es diu Masia les Garrigues que també està guai. Bueno ja us he passat algo d'informació si us serveix me n'alegraré. Petunets
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 9:19 am

Per cert miriameta les joies son precioses, molt boniques....
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 9:23 am

Nuvia 2010 ho sento si t'he desbancat!!! jejejeje....de bon rotllo. Jo em tenia que casar a l'octubre del 2009 però els punyeteros papers tarden més i no em podia casar fins al desembre!!! i vam passar amb el fred que fa! Doncs si son dues setmanetes de diferència....quan ja m'hagi casat ja t'explicaré per a que no et fiquis tan nerviosa eh? que després et tocarà a tu.... :hmm::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

setembre 2010!!!!

EntradaAutor: medranolacage » dc. jul. 08, 2009 10:20 am

MOLTES FELICITATS A LES QUE ENS CASEM AL 2010!!!!!!

Jo encara no se per on començar......no he mirat res de res....que heu mirat fer el casament al castell? I a les caves de Raimat també casen?

Petons. :-/
medranolacage

Entrades: 12
Membre des de: dc. jul. 08, 2009 9:50 am
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: cuca lleida » dc. jul. 08, 2009 10:58 am

bon dia princeses!!
que tal tot??
cc83 les sabates son mooooolt BONIQUES!! que be una coseta menos!!

nuvia pos quin amoret mes mono que tens no??que way i benvinguda al club dels nuvols, jejeje :-))

istar quanta info de restaurants, moooltes gracies bonica. Pos si que ho teniu be de preu...mooolt be ! :-)ok: enhorabona per tot!!

miri sooon presiooooooseeees les teves joies m'agraden mooooltissim!! segur que aniras moolt wapa pq el lila t¡afavoreix! T'ajudarem en tot el que poguem que per aixo estem aki!

al final quedem la setmana que ve o akesta??
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 11:02 am

Primer de tot ves mirant els vestits... i si et cases per lo civil el lloc , mira restaurants i compara la qualitat, el preu, que t'ofereixen...el ram, la pel·luqueria deixa-ho per més endavant perquè a mi per exemple la peluquera m'ha dit que fins al gener no cal que vagi a fer les proves, i a la floristeria m'han dit que el ram, la flor del padrí,el pare i el nuvi, les del cotxe,etc...que només que ho encomani amb uns 2 o 3 mesos d'antel·lació ja n'hi ha prou. Centrat sobretot en le restaurant i l'ajuntament, jardí, masia o església. Enhorabona a totes!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Re: setembre 2010!!!!

EntradaAutor: cuca lleida » dc. jul. 08, 2009 11:05 am

medranolacage ha escrit:MOLTES FELICITATS A LES QUE ENS CASEM AL 2010!!!!!!

Jo encara no se per on començar......no he mirat res de res....que heu mirat fer el casament al castell? I a les caves de Raimat també casen?

felicitats per la boda!!
el castell es una mica complicat de casarte...pero si que ho fan.
ES complicat pq es monument i com a tal no fan mises per lo que tu has de buscar el cura. I la hora del casament es quan el monument tanca les portes...cap a les 19, a mes si tires arros has de plagar-ho tot i deixar-ho net. Per aparcar a dalt has de demanar a la poli permis, i has de donar la matricula del cotxe de la nuvia per a poder pujar fins la porta...
a mes si no recordo mal son 600euros
I havia mes cosetes pero ara de memoria no recordo ho sento
no se si te pogut ajudar espero que si...
:-)ok:
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 11:07 am

cuca lleida m'alegro que t'hagi servit d'ajuda lo dels restaurants.... :-)ok:
Com ho tens tu tot el tema?? a veure si puc carregar el vestit, els detallets i us ho ensenyo....

El vestit és de Casajuana :
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Re: setembre 2010!!!!

EntradaAutor: medranolacage » dc. jul. 08, 2009 11:12 am

cuca lleida ha escrit:
medranolacage ha escrit:MOLTES FELICITATS A LES QUE ENS CASEM AL 2010!!!!!!

felicitats per la boda!!
el castell es una mica complicat de casarte...pero si que ho fan.
ES complicat pq es monument i com a tal no fan mises per lo que tu has de buscar el cura. I la hora del casament es quan el monument tanca les portes...cap a les 19, a mes si tires arros has de plagar-ho tot i deixar-ho net. Per aparcar a dalt has de demanar a la poli permis, i has de donar la matricula del cotxe de la nuvia per a poder pujar fins la porta...
a mes si no recordo mal son 600euros
I havia mes cosetes pero ara de memoria no recordo ho sento
no se si te pogut ajudar espero que si...
:-)ok:

Moltes gràcies!!!!!

Ja ho he descartat.....massa complicat.......ups....pues la veritat es que tenia la idea del castell....

I tu com portes els preparatius????jeje! :-><_:::-)
medranolacage

Entrades: 12
Membre des de: dc. jul. 08, 2009 9:50 am
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 11:19 am

Els detallets son un pimenter i un saler, van amb una cinta molt xula amb floretes i l'etiqueta d'enllaç Toni i Ester 13/03/2010 . Ara mirarem per als solters i als nens els farem una caixeta de xuxes i com hi haurà un nen d'un anyet i un altre de mesos els hi regalarem alguna coseta per a ells. Si jo ja quasi que només em falten les proves de pelu, maquillatge, encomanar el ram i les decoracions del cotxe i poca cosa més. Lo de casar-nos va ser una mica esbojarrat, només porto 9 mesos amb ell, ja tenim pis però encara no hi vivim perquè ell és de TGN i encara curra allí, fins que no trobi alguna cosa aquí no ho deixarà tal i com estan les coses i de moment anem al pis els findes i per vacances...portem molt poquet però des que el vaig veure que vaig sentir que era per mi, i a poc a poc ens vam anar enamorant...quan portavem 3 mesos va passar-nos una cosa ( que no vull recordar ) que ens va fer veure que ens estimàvem més del que creiem i ja els dies sense estar junts se'ns feien eterns , necessitàvem estar l'un amb l'altre, a part la meva filla l'estima moltíssim com si fos el seu pare , i vam decidir buscar pis i després em va demanar que ens cassessim i mira aquí estem....de vegades no cal estar 4 o 5 anys amb una persona per sentir que es la teva mitja taronja...quante parelles porten anys i anys junts i quan viuen sota el mateix sostre es separe...no té res a veure lo del temps.

Mireu la meva nena i el meu futur maridet
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 11:24 am

ostras si que es complicat casar-se a la Seu Vella....buuuf!!! aunque per l'ajuntament té també lo seu...primer la ruta de cercar tots el papers que et demanen, que ja es complicat....i quan els tens has de fer un huevo de cua al registre , quan et toca el torn et fan omplir més papers que tots els examens que vaig fer a l'institut.... y per últim et diuen que l'expedient trigarà cinc mesos.... Per tot et fan esperar i pagar...funciona així.
Hi ha esglesies molt boniques a Lleida....busca la que et fagi més gràcia. Ja contaràs com ho portes
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Hole

EntradaAutor: PIKYS » dc. jul. 08, 2009 11:24 am

Hole a totes!!!

Miriameta que xules les joies!!! cada cop queda menys!! bua com deuen anar els nervis eh!!!

Que xules les sabates!! veig que aneu per feina, m'haure de posar a mirar coses ja!! pero penso que encara queda temps. Però com diueu cosa feta ja està.

Nuvia, així el Julito està ficat amb el tema??? que guay el meu per ara passa de tot, suposo que despres de l'estiu es posarà amb el tema perquè sino anem malament jejeje. Donali records dels seus ex-veins!!!

Ostres si que es car i complicat casar-se al castell?? a mi em feia ilu però vaig pensar que seria complicat pero no pensava que tant!!!

Bon dia a totes!!!
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants