NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 07, 2009 8:42 pm

torsaeann, t'he passat el video, jejeje!

mare meva! ni desenganxen els peus de terra :-) jejeje!

els peus no els mouen, però la llengua deu ni do!

jo per això vull anar a classes de ball!! jo reconeixo que no en sé! no sé ballar, per això buscaré algun lloc on m'ensenyin alguns passos. no sé, jo m'imagino ballant el ball i em fa moltissima vergonya fer-ho davant de tots els invitats, sóc molt vergonyosa! (que us he de dir, no? jajaja) i llavors penso que si faig quatre passos que m'ensenyin estaré més pendent de contar "1, 2, 3, 4... volta!" que no pas de pensar que tothom m'està mirant, jajajaja!!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 07, 2009 8:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 07, 2009 8:44 pm

em sembla que a l'arribar a casa totes farem el mateix!! mirar el video!!

jajajaj!!!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 07, 2009 10:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. jul. 07, 2009 8:53 pm

QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! jo també ha estat ho primer que volia mirar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Però QUE FUERTEEEEEEEEEEEEE............sembla que hagi d'arribar el moment de que el novi aixequi els peus i salti però NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO......no mou ni un dit del peu.................que sosooooooooooooo!!!!!! 4 minuts així!!!!!!!!!!jijijijijijijijij

Nur-jor, tranquil·la perque crec què és facilment millorable això!!!!!
laiac l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 07, 2009 10:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 07, 2009 8:53 pm

Un dia no fa massa... si! el dia que parlaven de bodes en un programa de tv3 "El Club", i era un dijous! Me'n recordo perque era el primer dia de les desfilades aquelles de vestits de nuvia de Bcn... La Bridal Week... o no se com es diu!! I lel primer dia feien els de Rosa Clarà...

Pos a "El Club" en un reportatge van entrevistar a la Rosa Clarà i tal, i llavors en un altre reportatge van sortir aquesta parella del video!!! Uns reporters havien anat a la Catedral de Bcn a fer un reportatge pel programa, i la boda que hi havia aquell dia era la de la MYM, i els van entrevistar, i res els preguntaven si era car una boda en aquets temps, quan s'havien gastat en els vestits, en el banquet... etc... I eren ells!!!!!!! Els vaig reconèixer!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. jul. 07, 2009 8:54 pm

nur_jor ha escrit:Un dia no fa massa... si! el dia que parlaven de bodes en un programa de tv3 "El Club", i era un dijous! Me'n recordo perque era el primer dia de les desfilades aquelles de vestits de nuvia de Bcn... La Bridal Week... o no se com es diu!! I lel primer dia feien els de Rosa Clarà...

Pos a "El Club" en un reportatge van entrevistar a la Rosa Clarà i tal, i llavors en un altre reportatge van sortir aquesta parella del video!!! Uns reporters havien anat a la Catedral de Bcn a fer un reportatge pel programa, i la boda que hi havia aquell dia era la de la MYM, i els van entrevistar, i res els preguntaven si era car una boda en aquets temps, quan s'havien gastat en els vestits, en el banquet... etc... I eren ells!!!!!!! Els vaig reconèixer!!! :-)ok:

Siiiiiiiiii jo ho estava mirant aquell dia també.........i eren ells??????''''

ai va........es veritat!!!!!jijijiji
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 07, 2009 8:55 pm

laiac ha escrit:
QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! jo també ha estat ho primer que volia mirar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Però QUE FUERTEEEEEEEEEEEEE............sembla que hagi d'arribar el moment de que el novi aixequi els peus i salti però NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO......no mou ni un dit del peu.................que sosooooooooooooo!!!!!! 4 minuts així!!!!!!!!!!jijijijijijijijij

Nur-jor, tranquil·la perque crec què és facilment millorable això!!!!!

per qualsevol parella si que és millorable... pero jo no se, eh!!!

vosaltres no m'heu vist mai ballar!!! i si em veiessiu marxarieu corrents!! jajajaja!!!! igualeta igualeta que un pato marejat jo!! jajajaja!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 07, 2009 8:58 pm

laiac ha escrit:
nur_jor ha escrit:Un dia no fa massa... si! el dia que parlaven de bodes en un programa de tv3 "El Club", i era un dijous! Me'n recordo perque era el primer dia de les desfilades aquelles de vestits de nuvia de Bcn... La Bridal Week... o no se com es diu!! I lel primer dia feien els de Rosa Clarà...

Siiiiiiiiii jo ho estava mirant aquell dia també.........i eren ells??????''''

ai va........es veritat!!!!!jijijiji

si que ho eren, si!!
els vaig reconeixer! i jo deia: mira! aquests els coneixo!!! son del foro!!
jajajaja!!
quan va acabar el reportatge vaig tornar a mirar la pre-cronica, i si si!!
jo tambe vull la tele a la meva boda!! jajaja!!!
us imagineu???
:-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 07, 2009 8:59 pm

vaig a sopar! fins despres guapes!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dt. jul. 07, 2009 9:25 pm

Ninetes!!!!! ara marxaré a casa q estic encara a casa els papis!!!! ara quan arribir al piset em posaré a mirar el video!!!! jijijijjijijii

Fins despres guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. jul. 07, 2009 9:31 pm

Jajajajajajajajaja, li han donat un altre sentit a la cançó que ballen... BAILAR PEGADOS AL SUELO!!!!!!!!!! xDDDD

Però bé, bromes a part, a la llengua si q li donen... devien estar més concentrats en això q no pas en ballar... jejejejeje

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
blackmamba l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 07, 2009 10:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dt. jul. 07, 2009 10:26 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes hola¡¡¡¡¡

Quin video ha dit la eli?
De que heu parla't? expliqueu.....

Un petonet petites¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡

Guapissima!!!!!

Mira, em comentat aquest supermega ball de nuvis.....es que ens ha agradat per la marxa que porten, i com es mouen i ballen!!!!!!

Una passada,.!!!!!!!11
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. jul. 07, 2009 10:29 pm

Nineteeeeeeeeeeessssssss!!!!!

Papallonaaaaaaaa ja confirmaràs com ho tens el dia 28 eeeeeeeeee!!!!!

torseannan i estiu!!!!!!!!!! ja que en divendres o dissabte de les properes setmanes no ens posem d'acord en com podem quedar per fer soparillo!!!!pos hem dit el dimarts 28 de juliol!!!!!!! així casi estarem damunt la boda...jo ja no treballaré l'endemà....m'hauré fet el meu peeling corporall............i així us començo a fer la precrònica en vivo i en directo!!!!!!

Confirmeu totes que us va bé!!!!!!!!!!!!!??????? així ja em planifico el juliol!!!!!!!

Patunetsssssss!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dt. jul. 07, 2009 10:37 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeessssssss!!!!!

torseannan i estiu!!!!!!!!!! ja que en divendres o dissabte de les properes setmanes no ens posem d'acord en com podem quedar per fer soparillo!!!!pos hem dit el dimarts 28 de juliol!!!!!!! així casi estarem damunt la boda...jo ja no treballaré l'endemà....m'hauré fet el meu peeling corporall............i així us començo a fer la precrònica en vivo i en directo!!!!!!

Confirmeu totes que us va bé!!!!!!!!!!!!!??????? així ja em planifico el juliol!!!!!!!

Patunetsssssss!!!!!!!!!

jo m'hi apuntoooo!!!! lo q passa és q a l'endemà m'he d'aixecar a les 6:30... em moriré de soooooooooooooooooooooooooooooon!!! plantejem-nos de sopar no molt tard.. per poder petar la xerrada més estona després!!!! jijijiji

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dc. jul. 08, 2009 6:22 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡
Ja he vist el video....tela.......
Laiac, sobre el sopar el dia 28 em va molt bé¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet i vaig a treballar¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 08, 2009 7:50 am

nur_jor ha escrit:Quan arribo de les quedades sempre porto "deures" cap a casa!! I els deures d'avui són: mirar el video que ha comentat la Eli!! jejeje!! Vaig a veure si el trobo!!!
:-))

Quin video???jo tmb el vull veure!!!
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 08, 2009 7:54 am

Patunetsssssss!!!!!!!!!

A mi em va xfecte ja aure començat vacancetes...encara q se q aqella setmana ia un dia q ai de fer algo xo nose quin.... :-/ xo si a sopar vindre
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 08, 2009 7:56 am

Patunetsssssss!!!!!!!!!

Bon diaaaaaaaaaaa

mira wapi em connectava per això jejej

doncs el 28.. ok!!!!
surto a les 20hs!!!! o sigui que després puc anar cap a casa teva.. bueno millor si quedo amb algú per SanSanlvador o tarragona i el segueixo.. que jo em perdo!!!

pero lo dit per mi ok!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 08, 2009 7:58 am

Ninetesssssssss

que aquesta es la meva setmana divendres serà dia 10!!! i mireuuuuuuuuu... PLOUUUUUUUUUUU = que l'any passatttttttt.. j od er

a mi ja m'agrada que faci fresqueta i plogui una miqueta pero això es una passada.. el meu vestit!!!!!!

bueno potser millora el cap de 7mana.. que jo tinc molta sort per això pero crec que lo del ous a les clarisses... fijo!!!!!!!!!!!!!!

mua!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 08, 2009 7:59 am

nenesssss

que jo no anava a mirar el video.. pero m'han entrat ganes. jejejej el buscaré!!! on esta?
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 08, 2009 8:00 am

Tara!!!
gràcies per portar lo de les invitacions!!!
em van agrdar 3, encara li haig d'ensenyar al noi i et dic algo?!!!
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants