NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: setembre 2010!!!!

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 08, 2009 12:11 pm

cuca lleida ha escrit:
medranolacage ha escrit:MOLTES FELICITATS A LES QUE ENS CASEM AL 2010!!!!!!

Jo encara no se per on començar......no he mirat res de res....que heu mirat fer el casament al castell? I a les caves de Raimat també casen?

Petons. :-/

felicitats per la boda!!
el castell es una mica complicat de casarte...pero si que ho fan.
ES complicat pq es monument i com a tal no fan mises per lo que tu has de buscar el cura. I la hora del casament es quan el monument tanca les portes...cap a les 19, a mes si tires arros has de plagar-ho tot i deixar-ho net. Per aparcar a dalt has de demanar a la poli permis, i has de donar la matricula del cotxe de la nuvia per a poder pujar fins la porta...
a mes si no recordo mal son 600euros
I havia mes cosetes pero ara de memoria no recordo ho sento
no se si te pogut ajudar espero que si...
:-)ok:

hola!! una amiga meva s'hi va casar l'any passat, va ser molt bonic, pero te els inconvenients k ha dit la cuca...
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 08, 2009 12:15 pm

ISTAR82 ha escrit:Els detallets son un pimenter i un saler, van amb una cinta molt xula amb floretes i l'etiqueta d'enllaç Toni i Ester 13/03/2010 . Ara mirarem per als solters i als nens els farem una caixeta de xuxes i com hi haurà un nen d'un anyet i un altre de mesos els hi regalarem alguna coseta per a ells. Si jo ja quasi que només em falten les proves de pelu, maquillatge, encomanar el ram i les decoracions del cotxe i poca cosa més. Lo de casar-nos va ser una mica esbojarrat, només porto 9 mesos amb ell, ja tenim pis però encara no hi vivim perquè ell és de TGN i encara curra allí, fins que no trobi alguna cosa aquí no ho deixarà tal i com estan les coses i de moment anem al pis els findes i per vacances...portem molt poquet però des que el vaig veure que vaig sentir que era per mi, i a poc a poc ens vam anar enamorant...quan portavem 3 mesos va passar-nos una cosa ( que no vull recordar ) que ens va fer veure que ens estimàvem més del que creiem i ja els dies sense estar junts se'ns feien eterns , necessitàvem estar l'un amb l'altre, a part la meva filla l'estima moltíssim com si fos el seu pare , i vam decidir buscar pis i després em va demanar que ens cassessim i mira aquí estem....de vegades no cal estar 4 o 5 anys amb una persona per sentir que es la teva mitja taronja...quante parelles porten anys i anys junts i quan viuen sota el mateix sostre es separe...no té res a veure lo del temps.

Mireu la meva nena i el meu futur maridet

ostras!!! k guai! jejejej tens raó lo del temps no vol dir res, lo important es lo k un sent. me'n alegro del teu petit conte de fades.. jejej
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cuca lleida » dc. jul. 08, 2009 12:50 pm

oostres marxo un momoentet i mira tot el que heu avançat!!!
:star:: :star:: :star::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 12:53 pm

gràcies cc83.... com portes els preparatius bé??? Ui noies em sembla que el dia abans ninguna de nosaltres serà capaç d'agafar el son. :star::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 12:54 pm

cuca lleida ha escrit:oostres marxo un momoentet i mira tot el que heu avançat!!!
:star:: :star:: :star::

Doncs si, anem ràpid...jejejeje!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: cuca lleida » dc. jul. 08, 2009 12:55 pm

pirnceses que way que hi hagi moviment!!
istar els detallets son moooolt bonics! el teu futur i la teva filla mooolt wapos ja pots presumir ! :-)ok: i que xula el teu conte de fades com diu la cc83

Nosaltres de moment ja tenim esglesia restaurant i fotograf i les invis tambe
Ens casarem a SAnt llorenç, perque som poquets i l'esglesia ens va agradar moooltissim
i el convit el fem a Palau de Margalef, ens va enamorar el lloc....tot i que barat barat no es pero ....es mooolt bonic i te tot el que voliem!

Jo tambe vull mirarme el vestit al casajuana, n'hi ha un parell que m'agraden , pero imagino que fins que no tels veus posats....
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 12:57 pm

Per cert alguna sap d'una sabateria on tinguin sabates de núvia variades, es que m'he trobat que a moltes només tenen 4 o 5 models...i no sé on trobar-ne....es complicat. Que guapeeeeeees toteeeeeeeeeeeeees!!! quina felicitat que ve s'hi està preparant la boda i tenint il·lusió... =0-0-)
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: cuca lleida » dc. jul. 08, 2009 1:00 pm

pos no tinc ni idea de sabateries :-/
ahir vaig veure una pagina que hi havia moooltes pero son una mica extravagants, pero ni ha de xules
www.eltocadordelanovia.com/

prova de mirar aki
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 1:07 pm

cuca lleida ha escrit:pirnceses que way que hi hagi moviment!!
istar els detallets son moooolt bonics! el teu futur i la teva filla mooolt wapos ja pots presumir ! :-)ok: i que xula el teu conte de fades com diu la cc83

Nosaltres de moment ja tenim esglesia restaurant i fotograf i les invis tambe
Ens casarem a SAnt llorenç, perque som poquets i l'esglesia ens va agradar moooltissim
i el convit el fem a Palau de Margalef, ens va enamorar el lloc....tot i que barat barat no es pero ....es mooolt bonic i te tot el que voliem!

Jo tambe vull mirarme el vestit al casajuana, n'hi ha un parell que m'agraden , pero imagino que fins que no tels veus posats....

Doncs felicitats!!! i gràcies també si t'ha agradat la meva història. Amb això dels vestits tens raó, jo me'n vaig provar un que era el típic de princesseta, amb algun lluentó i tal però ma mare se'n va anar directament al que he ficat al foro i quan el vaig veure al maniquí no m'acabava de fer el pes , però quan me'l vaig veure ficat....canvia totalment...així si en veus algun que no t'acava de fer el pes tu igualment provate'l per si de cas...a mi aquest em va que ni fet per mi. Jo amb el fotògraf he tingut sort , me'l regalen ma mare i la seva parella; un amic seu que era càmara de TV i es dedicava també a la fotografía, està ja retirat però té un estudi fotogràfic de la òstia i fa exposicions i tot, només ens cobra l'album i el paper....bueno i grabar amb les pedazo de càmares que té ...i les invis les fem nosaltres molt personalitzades...veig que vas avançada també ... :-///: Per cert amb quanta antel·lació donareu les invitacions? La meva parella diu ( que ja es casa amb mi per segon cop ) que lo normal son 6 mesos abans.Voleu dir ? :hmm::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: cuca lleida » dc. jul. 08, 2009 1:12 pm

nosaltres les donarem si tot va be per nadals...ens quedaran uns 5 o 6 mesets per la boda....es mooolt de temps, pero ja que veurem molta fal¡milia i que ja les tindrem aprofitarem per repartirles

a mes molta de la familia ja ho sap desde desembre o aixi! :-))
la idea es akesta despres no se com ho farem.

am lo dels vestits tinc unes ganes tremendes de provarme i provarme sense parar tinc idea del que vull pero si el que me keda be es diferent pos akell me kedare!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 1:20 pm

cuca lleida ha escrit:pos no tinc ni idea de sabateries :-/
ahir vaig veure una pagina que hi havia moooltes pero son una mica extravagants, pero ni ha de xules

prova de mirar aki

Gràcies m'ha servit bastant ja que n'he vist 3 o 4 que m'han agradat força i tampoc son excesivament cars.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: cuca lleida » dc. jul. 08, 2009 1:20 pm

men vaig a dinar que tinc una gana
despres torno boniques!
mmuas
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 08, 2009 1:24 pm

He vist aquestes dues , guiant-me també per la tonalitat del vestit que tampoc es blanc ,blanc... que us sembla?ai vaig molt perduda amb les sabates
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. jul. 08, 2009 2:17 pm

cuca lleida ha escrit:pos no tinc ni idea de sabateries :-/

prova de mirar aki

Jo me les he comprat alliiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! En tenen un futime!!!! Va ser entrar i en cosa de 10 minuts ja estavem pagant :) Jo no mirava preu pq mho tenia prohibit la mare, jejejejejejejeje i les que mhe quedat son les que trobava mes comodes i tenen swarovsky daquest que magrada molt tot lo que brilla i li van costar a la meva mare 85 euros. Pensava que ens costarien mes diners :)

Avanceu massa amb el foro, mestresseu!!!!!!!!!!!

Pikys!!!!! El Julito us torna els records i riu. A veure quan voleu quedar un dia per anar a fer un beuret i riure una estona :)

Miriametaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! No compartim joies :) Us penjo fotos de les meves :) En vivo y en directo brillen mes!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. jul. 08, 2009 2:18 pm

ISTAR82 ha escrit:He vist aquestes dues , guiant-me també per la tonalitat del vestit que tampoc es blanc ,blanc... que us sembla?ai vaig molt perduda amb les sabates

A mi magraden mes amb plataforma al devant, a mes em resulten molt mes comodes, no set claven pedretes ni res a la planta del peu :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: cuca lleida » dc. jul. 08, 2009 2:28 pm

nuvia son molt boniques les joies i segur que posades te queden divines!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: TatianaCE » dc. jul. 08, 2009 2:55 pm

Hola!
Ise doncs si ens casem el mateix dia!!!! Per cert, el lloc és precios, segur que ho disfrutareu molt!
miriameta les joies són molt boniques! Uff quanta feina hi ha en una boda!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. jul. 08, 2009 3:26 pm

Pero chiquetes... que es això....

Buf!!!! quants misatges!!!!

Gracies a totes, que guay que us agradin les joies!!! Ja t´has adonat cuca que aniré de lila jejej, quina passada!!! Aix!! avui estic contenta, ara fa una estona a l´arribar de treballar, he pasat per la pelu i m´ha donat ja les hores i els dies per a fer la 2ona prova, i les instruccions pel dia de la boda. Aix!!! quins nervis m´ha fotut dins... Hu sento dirmu jo mateixa... pero estare wapisima!!!! :p jajajaj

Nuviaaa, son molt maques les joies!! pero ondia el que costen... jo la pulsera no l´he agafat perque tinc la meva que encara que no pegui amb lo demés te molt significat.

Istar!! en un futimé de coses t´asembles a mi, vestit casajuana, invis fetes per tu, i ara no se que mes ere jeje Molt wapa la teva nena!!
Es molt poc temps pero si es el que voleu i sentiu, endavant!!!! :-)ok: si em sobte es perque jo m´enrecordo quan em quedavem 9 mesos per casarme!!! jeje i la meva relació ja son 7 anys!!! normal que pensi així no? jeje

Nenes que ja tinc el 1 davant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mareta meva!!!

I encara he de repartir 4 invitacions... quina pasada... menrecordo que em deien pel foro que 5 mesos d´antelacio ere massa per començar a repartirles... i mira ara... a correr...

Istar aquets detallets de salpimenter els he vist en una cistella al aparador de la botiga casas del carrer major.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dc. jul. 08, 2009 3:37 pm

Bona tarda reines!!!

Miri, vols que t'envii més rams???? :-) :-) :-)

Nuvia les joies molt boniques! :-)ok: :-)ok:

Istar, tens una nena preciosa :-)) :-)) A l'ultima boda que vaig anar la novia portava el teu vestit i estava monissima!!! ::love:: ::love:: ::love::

Tatiana, som compis de dia!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cuca, per mi podem quedar el dia que vulgueu, però ja sabeu l'hora que jo acabo :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: Per cert, enviam una mostra de la teva invitació! Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssss hehehehe :-) :-) :-) :-) :-)

Lluneta que estas perduda???

Cc83, pikys, Annalleida, com esteu???

Bueno nenetes, continuno treballant :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » dc. jul. 08, 2009 3:42 pm

Hola Isetaaaaaaaaaaaa!!!! curranta!!!
estic obrint tots els privis de rams jajaa quan he vist tants misatges pensava que estava boja :p jeje ni han que son una passada!!! Mil gràcies wapisima!!!
Seguiré obrint :p si en trobes de wapos!!! i tant que els vui!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

AnteriorSegüent