NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 8:02 am

torsaeann ha escrit:BON DIA NINETES¡¡¡¡¡¡
Avui ja dijous¡¡¡¡¡¡
Aquesta tarda potser vaig a la Roca de botigues a mb una amiga, no hi he ana't mai i em fa ilu....
Ja diré al final que faig.
Laia, com van els ànims?

Un petonet a totes les ninetes i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!
siii dijous!! que bé!!!

nena prepara la tarja.. que jo quan hi vaig me surt fum!! jejejejejej.. a vere si tens sort!!! i veus coses que t'agradin!!!! la semana passada obrien tenda nova "lacoste"... ja em diras que tal!!!.. ja voras que tot es molt "cuco" bueno a mi m'agrada.. gaudeix!!

muas!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 8:03 am

tara ha escrit:Bon dia ninetes!
Ja es dijousssssssssssss

Torsaeann que be que t'ho passes, no gastis gaire, ens veiem dissabte?

Black, ja has recuperst la son?

Laiac que tal van els anims?

D I J O U S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 8:07 am

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEESSSSSSSSSª!!!!!!!!!!!!!

Bon diaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

ala nenaaaaaaaa de rebaixes......jo aquest any ni em miro aparadors......amb sort a final d'agost encara hi haurà algo i llavors aprofitaré!!!!!

Pos els ànims no gaire bé, estic molt susceptible, amb mala llet, tinc ganes de plorar i a més, ara m'han dit una cosa a la feina que.....................sembla que no hauria de fer ni vacances a l'agost!!!!!! creieu?????????????

Però bé, suposo que estic com el dia....amb el que m'agrada a mi l'estiu i el solet...i apa, avui amb pantalons llargs, màniga, i una jaquetetaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sabeu què vull fer??? vull entrar a la pagina web de tv3 que segur que hi ha algun mail per preguntar pel temps i preguntaré si poden sabr alguna cosa de principis d'agost....què us sembla????????ijijijijijijijiji

Avui he tingut pesadilles amb la boda......que portava sabates negres, que el vestit em queia, que anva cap a la boda sense el pentinat, que anava a pentinarme i tardavem tan que encara no m'havia fet fotos i passava l'hora de la boda.........TOT AIXÒ EN UN MATEIX SOMNIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

quin horror!!!!!!
apa, ànims que som dijous!!!

Laiac... estàs començant un quadret d'ansietat karinyu .. aixi que millor que paris.. i ordenis les teves idees!!!! ehhhhhhhhhhhhhh que hem de gaudir amb tots els preparatius donaaaaaaa!!!!!!!!!!

tot té solució... mira pren-te una tarde per plorar a saco i estaras com nova!!!!

molts petunets wapiiiiiiii

ara et passo el link de lo del temps!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 8:08 am

aquí el tinc LAIAC:

http://www.tutiempo.net/clima/Reus_Aeropuerto/81750.htm

de totes maneres a l'agost plou a fin als de la 2ª quinzena generalment.. pel meu anniversari....

animus bunicaaaaaaaaaa
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 8:11 am

laiac ha escrit:Per cert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Encara no m'ha arribat la comanda de vistaprint?????????????? no és estrany???? al correu em posava que m'arribaria el 6 o abans!!!!!!! aix aix aix!!!!! que ara no tinc temps d'esperar-me eeeeeeeee!!!!!

Cada dia arribo a casa i el primer que faig és mirar la bustia!!!jijijijijijiji quina desilusió quan no hi ha res!!!!!!!!!!!!!!

nur-jor??? tens a mà el telèfon de contacte??? o ja ho miro per la web!!!!

PAtunetssssssssss!!!!!!!!!!!!

Laiac a mi sempre m'ha trigat més de lo normal.. pero ha arribat!!
a la pagina pots veure l'estat del pedido.. no????

i si no doncs truca!
ja ens exliques!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 09, 2009 8:21 am

Papallona* ha escrit:aquí el tinc LAIAC:

http://www.tutiempo.net/clima/Reus_Aeropuerto/81750.htm

de totes maneres a l'agost plou a fin als de la 2ª quinzena generalment.. pel meu anniversari....

animus bunicaaaaaaaaaa

Eiiiiiiiiiiiii bueeeeeeeeeeeno!!!!! els 5 últims anys no ha plogut cap any l'1 d'agost!!!!!!!! i la temperatura......doncs tampoc són temperatures que t'hi mores eeeee...al 2005 si no m'equivoco posava que la màxima era de 22 per aquell dia així que això és fresqueta i tot!!!!! jijijjjijijij

Ara si que haig de buscar el vano!!!!!!!!!!!! si alguna en troba un de xulo blanc que m'ho digui eeee, es que jo ultimament no surto a passejar gaire!!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 09, 2009 8:23 am

Nineteeeeeeeeessssssssss!!!!!!!

Aquí a la feina m'han fet el regal per separat tots...........i ara han vingut dos amb una oliera i vinagrera plens de boletes petites........i he descobert que els bitllets estan dins!!!!!!!!!!!!! m'ha fet gràcia!!!!!!!!!!!

(però entre nosaltres, ara no sé el que m'han regalat, i clar, si ara ho buidés faria una putinga!!!!! que ja ho faré a casa, mecaxis)!!!!!!!!!!

PAtunets i vaig a treballar una estona!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: aliaga79 » dj. jul. 09, 2009 8:51 am

bon dia a totes, guapíssimes!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. jul. 09, 2009 9:06 am

Bon dia ninetes meves!!!!
Però quin ritme porteu escrivint, no???? Que tal va tot? encara que veig que hi ha una mica de tensió, no??jejeje...Penso que això es el temps....
Avui m'he aixecat a les 7 del matí....i com que no he pogut tornar a dormir, m'he vestit i he anat a fer encarrecs al poble...així que ja estic a casa amb tot enllestit....jejeje.

Laiac....tu no et preocupis...penso que tot es fruit dels nervis!!! suposo que tothom vol que surti tot perfecte i a mesura que s'acosten els dies, doncs és normal, encara que segurament les males cares o algunes contestacions es fan sense cap mala intenció i possiblement inconcientment, no creus? ànims i intenta no donar gaire importancia, així els demès prendran el teu exemple de "Take it easy" = relax i tot amb calma!!!
Per altra banda...m'heu fet veure totes que no només el meu xicot calla i mira la tele quan discutim...No creieu que tots han estat fets amb el mateix motlle??? esk tots tenen la mateixa manera d'actuar i reaccionar davant de les situacions del dia a dia....aixxxxxx :hmm:: no hi ha solucio!!!!

Torsaeann...no estàs ficada!!!????? faltaves el dimarts a la quedada!!!! ens veiem a la pròxima que jo el Dissabte no puc baixar....jopeta...no podré veure els nuvissss!!!!! espero que tot vagi molt bé wapi!!!

Papallona....tu tranqui pel temps...que si hi ha previsió de pluja....ens juntem totes les ninetes per ballar "la danza del Sol" eaeaeaeaeaeaeeeeeeeeee :-eh_:: i ja veurás quin sol més radiant que sortirà aquell dia..... :-()-)

Giss.....surts wapiiiiiiiiiiiiisssima a la foto....tu has vist la meva????? preferiria estar així de happy com tu que no amb la cara de mala "mecachis" com jo.... la veritat esk aquesta fota no pega amb el meu nick "Happiness! jjaja

Tara....ànimo con la despedida!!! que si jo vaig ser capaç d'aguantar....jejeje...

Petonets a totes wapiiiiiissss
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 09, 2009 10:45 am

Ninetesssssssssss!!!!

m'ha encantat això de la Danza del Sol.........m'hi apunto!!!!!

Sabeu que psicosi que hi ha a la meva familia (bé a la meva no) amb això de la calor del dia 1 d'agost, i els vanos, i el sol i tot..................doncs aquest matí me n'he enterat de que algú de la familia, volia que entre les dos families paguessin una carpa per posar al Castell................................coltaaaaaaaaaaaa qui tingui calor que vagi a la sombra no??? a que vosaltres ninetes així ho fareu??????????

Si hooooooooooooomeeee...a verue si ara desitjaran que plogui!!!!! com són eeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Mira.............hi ha coses que...................jijijijijijiji val més riure!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 10:47 am

laiac ha escrit:Ninetesssssssssss!!!!

m'ha encantat això de la Danza del Sol.........m'hi apunto!!!!!

Sabeu que psicosi que hi ha a la meva familia (bé a la meva no) amb això de la calor del dia 1 d'agost, i els vanos, i el sol i tot..................doncs aquest matí me n'he enterat de que algú de la familia, volia que entre les dos families paguessin una carpa per posar al Castell................................coltaaaaaaaaaaaa qui tingui calor que vagi a la sombra no??? a que vosaltres ninetes així ho fareu??????????

Si hooooooooooooomeeee...a verue si ara desitjaran que plogui!!!!! com són eeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Mira.............hi ha coses que...................jijijijijijiji val més riure!!!!

ualaaaaa que fort tia!!! jajja...
mira tu parla amb els del restaurant i cerimònia que n+ tu .. TU dius si s'ha de posar algo o no a la TEVA BODA!!! ualaaaa...
pero nena no et calentis x fa!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 10:48 am

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes meves!!!!
Però quin ritme porteu escrivint, no???? Que tal va tot? encara que veig que hi ha una mica de tensió, no??jejeje...Penso que això es el temps....
Avui m'he aixecat a les 7 del matí....i com que no he pogut tornar a dormir, m'he vestit i he anat a fer encarrecs al poble...així que ja estic a casa amb tot enllestit....jejeje.

Laiac....tu no et preocupis...penso que tot es fruit dels nervis!!! suposo que tothom vol que surti tot perfecte i a mesura que s'acosten els dies, doncs és normal, encara que segurament les males cares o algunes contestacions es fan sense cap mala intenció i possiblement inconcientment, no creus? ànims i intenta no donar gaire importancia, així els demès prendran el teu exemple de "Take it easy" = relax i tot amb calma!!!
Per altra banda...m'heu fet veure totes que no només el meu xicot calla i mira la tele quan discutim...No creieu que tots han estat fets amb el mateix motlle??? esk tots tenen la mateixa manera d'actuar i reaccionar davant de les situacions del dia a dia....aixxxxxx :hmm:: no hi ha solucio!!!!

Torsaeann...no estàs ficada!!!????? faltaves el dimarts a la quedada!!!! ens veiem a la pròxima que jo el Dissabte no puc baixar....jopeta...no podré veure els nuvissss!!!!! espero que tot vagi molt bé wapi!!!

Papallona....tu tranqui pel temps...que si hi ha previsió de pluja....ens juntem totes les ninetes per ballar "la danza del Sol" eaeaeaeaeaeaeeeeeeeeee :-eh_:: i ja veurás quin sol més radiant que sortirà aquell dia..... :-()-)

Giss.....surts wapiiiiiiiiiiiiisssima a la foto....tu has vist la meva????? preferiria estar així de happy com tu que no amb la cara de mala "mecachis" com jo.... la veritat esk aquesta fota no pega amb el meu nick "Happiness! jjaja

Tara....ànimo con la despedida!!! que si jo vaig ser capaç d'aguantar....jejeje...

Petonets a totes wapiiiiiissss

jajajajaj

ei que guaiiiiiiii.. danza del Sol!!!!!!!!!!!!!!!

ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

tia kines idees!! jejejej :-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 10:48 am

aliaga79 ha escrit:bon dia a totes, guapíssimes!!!

bon dia wapi!!

nena i tu quan tens la despedida???
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 10:49 am

Gissssssssssssssssssssssssssssssssss

he trobat una jutge de Pau que ens pot casar!!!!!!! amb validesa oficial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja te contaréeeeeeeeeee ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 11:42 am

Bueno nenis!!
la juez de paz esta no me puede casar a las 18hs!! pq tiene otra boda a las 18'30hs en el castillo de vilafortuny!!!!!!! os suena no?!!!!!!!!!!! L'Arian jajajajaj... he dicho que me busque a otro.. o a ver si me puede casar a las 17hs! os parece muy pronto??????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 11:43 am

on esteuuuuuu.. que estoy atacadaaaaaaaaa

y encima me dice la juez que voy justa con lo de los papeles vaya telaaaaaaaaaaaa

bueno voy a trankilizarmeeeeeee.. musica de relax!!!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. jul. 09, 2009 11:44 am

Laiac.....que fuerte me parece!!!!!!!! :star:: mira...jo penso que qui tingui calor que vagi al "xinos" i es compri un ventilador d'aquest minis que es porten a la mà....Almenys....si per la meva fa calor....o k es fiquin a la sombra com tu dius o que es portin un paraigua...como fan les "xinetes"... :o-o: vaja...hoy me ha dao por "chinos" jejeje. Tu tranqui tia...però la gent esk a vegades som tiquismiques amb xuminades!!!!
Tu preocupa't del teu ventall i els demès...aire!!! mai millor dit!!!

Petonets a totes
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dj. jul. 09, 2009 11:45 am

NINETES!!!!!!

no escribiu tant x favor...no dono x llegir tant!!!

Ai nenes ma passat una catastrofe...san equivocat am la llar de foc...sort q el dilluns em vai trobar x casualitat al constructor i em va ensenyar el croquis i vam veure q no era xq sino avui lavien de muntar....us imagineu q quan i ages anat mages trobat la llar de foc q no avia triat????em moro!!!

I la part bona de tot aixo esq el cosntructor a fotut preses i aqest estiu no tanquen tot l'agos i a l'octubre ja tindre el meu piset!!!!!!!bueno suposo q am els papers areglats i tot x nadal ja tindre el piset!!!!q guay nenes tic super contenta
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. jul. 09, 2009 11:46 am

Papallona* ha escrit:on esteuuuuuu.. que estoy atacadaaaaaaaaa

y encima me dice la juez que voy justa con lo de los papeles vaya telaaaaaaaaaaaa

bueno voy a trankilizarmeeeeeee.. musica de relax!!!

Papallona...que vas tard!!!! però si demà faltarà un any....!!!
Jo no ho entenc...uns diuen que tens poc temps per segons quines coses i altres que on anem amb tanta antel.lació...jo m'he trobat en molts puestus!!!jijiji
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dj. jul. 09, 2009 11:47 am

Laiac el dia 28 sopar a casa teva ja el tinc apuntat a la meva agenda!!!!

Nena q et queda res q guay

Les discusions es normal totom vol posar cullerada al asunto i el q as de fer es passar de totom i no escoltarlos es la teva boda i o fas com tu vols i segur q la gent estara contenta aqell dia
El meu pare faltava mitja ora xq es cases magermana i encara anava am pijama nomes deia q a ell el deixesin tranquil q volia tranquilitat...esq i avia molta gent x casa
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants