Bon dia ninetes meves!!!!
Però quin ritme porteu escrivint, no???? Que tal va tot? encara que veig que hi ha una mica de tensió, no??jejeje...Penso que això es el temps....
Avui m'he aixecat a les 7 del matí....i com que no he pogut tornar a dormir, m'he vestit i he anat a fer encarrecs al poble...així que ja estic a casa amb tot enllestit....jejeje.
Laiac....tu no et preocupis...penso que tot es fruit dels nervis!!! suposo que tothom vol que surti tot perfecte i a mesura que s'acosten els dies, doncs és normal, encara que segurament les males cares o algunes contestacions es fan sense cap mala intenció i possiblement inconcientment, no creus? ànims i intenta no donar gaire importancia, així els demès prendran el teu exemple de "Take it easy" = relax i tot amb calma!!!
Per altra banda...m'heu fet veure totes que no només el meu xicot calla i mira la tele quan discutim...No creieu que tots han estat fets amb el mateix motlle??? esk tots tenen la mateixa manera d'actuar i reaccionar davant de les situacions del dia a dia....aixxxxxx

no hi ha solucio!!!!
Torsaeann...no estàs ficada!!!????? faltaves el dimarts a la quedada!!!! ens veiem a la pròxima que jo el Dissabte no puc baixar....jopeta...no podré veure els nuvissss!!!!! espero que tot vagi molt bé wapi!!!
Papallona....tu tranqui pel temps...que si hi ha previsió de pluja....ens juntem totes les ninetes per ballar "la danza del Sol" eaeaeaeaeaeaeeeeeeeeee

i ja veurás quin sol més radiant que sortirà aquell dia.....
Giss.....surts wapiiiiiiiiiiiiisssima a la foto....tu has vist la meva????? preferiria estar així de happy com tu que no amb la cara de mala "mecachis" com jo.... la veritat esk aquesta fota no pega amb el meu nick "Happiness! jjaja
Tara....ànimo con la despedida!!! que si jo vaig ser capaç d'aguantar....jejeje...
Petonets a totes wapiiiiiissss