Papallona* ha escrit:doncs aquesta jutgesa, ma l'ha dit la que m'ho organitza tot.. Marta (
http://www.versatilityglobalservices.com/ ) .. va per privat i te fan un preu si vas per ella.. jo us l'aconsello jejej
doncs ella mateixa ha parlat amb l'alcalde riudecanyes pero està de vacances.. pero bueno m'ha dit que si.. que em casaran ells i si no un amic.. l'alcalde de Maspujols...
aixi que un tema sol.lucionat... pero LAIACCCCCCCCCCCC
quins papers haig d'aconseguir?????
eiiiiiiiiiiiiiiii ninetaaaaaaaa!!!!
tranquiiiiiiiiii!!!!!
tema IMPORTANT.......demana JA el certificat de naixement dels dos!!!!!! és el que a mi m'ha tardat més...........jo i el josep els teníem al registre civil de Reus............si vas néixer a Tarragona, hauràs d'anar al regitre civil de tarragona i.....................ja et dic jo que tarda eeeeeeee, bé, segon o competents que siguin, perque nosaltres després de tan reclamar ens ho van fer al moment.....va ser fort!!!!!
Després s'ha d'iniciar l'expedient de matrimoni.,,.,...en principi informa't bé, perquè nosaltres al fer-ho al morell ha estat rapidissim, perque no hem tingut que demanar hora ni res, però si es fa pels jutjats de reus o tgn o ajuntament es veu que tarda un munt!!!!! perque el que no sé, és si ho podeu fer tot a riudecanyes sense estar-hi empadronatS!!!!! perque sinó també seria ràpid.......
S'inicia l'expedient de matrimoni amb dos testimonis que no siguin familia!!!!!! i un cop això s'ha enviat als jutjats perque el jutge digui SI, es poden casar......un cop tenir l'acceptació és quan et pots casar JA1!!!!!! i suposo que amb tots aquests papers és quan anireu a Riudecanyes i us casarà el jutge de pau o regidor!!!!!!!!!!!
buffffffffff.....si no m'he explicat, en parlem a la pròxima kedada!!!!