NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 08, 2009 4:51 pm

ISTAR82 ha escrit:gràcies cc83.... com portes els preparatius bé??? Ui noies em sembla que el dia abans ninguna de nosaltres serà capaç d'agafar el son. :star::

doncs de moment poca cosa, esglesia, restaurant i fotograf, bueno... i les sabates... jajajaj pero de moment deixarem passar l'estiu. nirem fent poc a poc per aki entre totes...
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dc. jul. 08, 2009 5:05 pm

Miriameta i Nuvia2010: m'agraden molt les joies, i de fet, jo también tenia intenció de mirarles svaroski... jejejejej
ISTAR jo también penso lo d les plataformes són molt còmodes, pero aixó también depen del que estiguis acostumada a portar, pk amb el munt d'hores k les has de dur posades... has d'anar mes o menys comoda
ISE: doncs per aki treballant, que jo fins a les 20.30 no plego... i despres me'n vaig al cine a veure Millennium, que m'he llegit el llibre i em va encantar, a veure k tal la peli... k normalment em decepcionen bastant...

Jo tambe estic una mica estressada llegint missatges pk hi ha un moviment per aki..... k no dono a l'abast.. jejeje així k si m'he descuidat d contestar a algu.. sorry!!!
Nosaltres también ens fem les invitacions i desprès les imprimirà un amic k té una imprempta, pero.... amb 6 mesos ja les doneu??? bffff jo k pensava k amb un parell o tres n'hi havia prou...
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cuca lleida » dc. jul. 08, 2009 7:10 pm

hola princeses ja he tornat
ho sento pero akesta setmana sera aixi aixi...pq per les tardes quedo am la amiga que us vaig comentar.....

pero per poc que puc me conecto!!! :-)ok:

jo lo de les sabates penso que han de ser comodes..pero jo les vull de talonarro!!!! despres del primer ball tinc clarissim que me les canviare!! sino els peus acabaran com butifarres!! jejejeje

i lo de les joies no se que fer pq no soc de portarne gaires i la veritat havie pensat de no portar res...be es que simplement no se m'havia passat pel cap....no se no se

tema invitacions, tambe crec que sis mesos son mooolt pero mira lo que diu la Miri , que encara li falten...imagina que nomes tens dos mesos i que a mes as d'acabar de concretar temes com : FLORS, PENTINAT, DESPEDIDA, MAKILLATGE, PROBA DEL VESTIS.....uffff nosaltres preferim donarles am temps, aixi la gent tambe se pot organitzar.

:-/ no se son opinions....
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dc. jul. 08, 2009 8:22 pm

Hola boniques!

Uff jo les joies no en tinc ni idea :hmm:: :hmm:: suposo que segons sigui el vestit m'agradaran més d'una forma o d'una altra, per tant per ara res de mirar joies :-) :-)

Sabates, talonarro!!!!!! hehehe Despres ja en portaré alguna més comoda però descaradament que les de novia seran amb talo i si puc Pura Lopez. :-)) :-)) :-)) hehehe

Us deixo un moment que estic fent el sopar :e:-)e :e:-)e :e:-)e
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. jul. 08, 2009 8:33 pm

eii princeses
nomes entro un minnut que tinc mooooolta planxa i haig de fer el sopar :e:-)e

que ficareu camares de fotos desechables a les taules??

idees que se li passen a la cuca pel cap,jejej com tot lo dia barrino cosetes de boda..jejeje :-))
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. jul. 08, 2009 8:34 pm

ise ha escrit:Hola boniques!

Uff jo les joies no en tinc ni idea :hmm:: :hmm:: suposo que segons sigui el vestit m'agradaran més d'una forma o d'una altra, per tant per ara res de mirar joies :-) :-)

Sabates, talonarro!!!!!! hehehe Despres ja en portaré alguna més comoda però descaradament que les de novia seran amb talo i si puc Pura Lopez. :-)) :-)) :-)) hehehe

Us deixo un moment que estic fent el sopar :e:-)e :e:-)e :e:-)e

jo penso igual que tu, les de Pura Lopez son mooolt xules
jo vull taconarroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

despres pel ball ja ens posarem les xancles de piscina, jejejej :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. jul. 08, 2009 9:48 pm

Jo si!!! cucaaa

mira el catàleg aquest!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: Amelie » dc. jul. 08, 2009 10:21 pm

Uooooooo Quin super moviment, bueno ahí va la meva parrafada:

MIR1978 Benvinguda i Felicitats per la Boda!! No et puc ajudar en el tema del castell d'Albatarrec perquè no tinc referències, ho vaig veure a la fira de nuvis i semblava bastant xulo, aixó tot és anar-ho a veure en directe jeje!!

MIRE Que guay!!! Ja ho tens tot enllestit i lo important és que tot i estar estressada (cosa normal a aquestes alçades) estàs Feliç!!!! >.-<: Hem de tornar a quedar i aquest cop si pot ser totes!! a més ara amb el planing per avançat serà millor per organitzar-nos. Que xules les joies, m'encanta el color lila, pel que fa a les sabates del Euge has mirat al Dress Bori, allí és va comprar el traje el novio (bueno ara marit) de m'ha germana ell fa un 45 i es va comprar allà també les sabates. Ah!! i lo de les flors, et refereixes a flors naturals??

ISE Hole guapa!! Nerviosa pel divendres??? uiuiuiuiuiu sorpresa, sorpresa quina intriga... si és que teniu uns novios tant detallistes!!! =0-0-) Per cert Ise el teu fotògraf és el mateix que va fer la boda de m'ha germana, és una canya molt divertit i amb l'alçada que té segur que ningú el tape a l'hora de fer la foto.

CC83 Que xules les sabates!! No m'estranya que al final t'hagis decidit, ben fet!! Molt i molt xules!!

NUVIA Ja veig que el teu amore també és un solet >.-<: Per cert digueu-me ignorant, però ara no sé que és això dels diàlegs prematrimonials, és lo mateix que el curset??? Ah!! Les joies xulíssimes també!!!

TATIANACE Felicitats per l'elecció del restaurant una cosa menys!! Una amiga de m'ha germana s'hi va casar i va estar molt bé, a més queden unes fotos molt xules amb els jardins exteriors.

MEDRANOLACAGE Felicitats i Benvinguda!!! Com diu la cuca el castell, casar-te t'hi pots casar, però té una de condicions.... A part del que ella diu crec que només hi ha un parell de mesos en els quals et permeten fer-ho, no sé tot és mirar-ho.

ISTAR82 Nena ho tens tot ja super encarrilat, que guay!! el detallet molt xulo i pràctic, el vestit a mi no m'el deixe veure. I tens tota la raó + temps no és igual a + amor. Segur que totes teniem clar que era el nostre AMOR des del primer moment que vem compartir junts. Les sabates jo hem decanto per la segona foto el detallet del creuat és molt boniquet!!

PIKYS Hole que tal tot?? Tu tranquila que l'estiu serveix per carregar bateries i ja veuras com després el teu amore es posa les piles amb el tema!!

CUCA ei Guapíssima!! lo de les càmeres és molt bona idea, així tens una altra visió de la boda, segur que surten fotos molt divertides. Nenes hem de quedar, jo la setmana que ve vaig de nit :-( com a molt podria quedar per la tarda.

Bueno ja he soltat el rollo, vaig a preparar el sopar que el meu amoret ha plegat a les onze i encara hem trobarà aquí sense res preparat. Una Abraçaea totes!!!
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. jul. 09, 2009 8:34 am

Uf uf!!! jolines em desconnecto per la nit i no dono a l'abast per llegir els missatges!!! :o-o:
A mi també m'agraden amb un bon taló...i es veritat que si tenen una plataforma al davant vas més cómoda perquè amortigua més el peu i no notes tan el terra ni les pedres ni res....miraré també per aquí Lleida i per Barna a veure si en trobo unes que m'agradin, prefereixo porvar-les.
Ui ui, el tema de les joies ja les compraré més endavant quan comprem les aliances, - un collaret, una pulsera i unes arracades- . Jo també estic com moltes de vosaltres tot el dia pensant en coses de la boda.
Miriameta ja et falta poc...uoooo quins nervis!!! *.*.*.* jo encara ho veig llunyà. :-(
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

Hola

EntradaAutor: PIKYS » dj. jul. 09, 2009 11:31 am

hola noies!!!

Nuvia quines joies mes guapes!! com sels gasta la mama eh!!!per això hi son no???

Miriameta, no havia vist mai això de ficar camares a les taules. es bona idea pq segur que sempre hi ha fotos molt bones i mai arriben als nuvis!! Molt bona idea, la tindre en compte.

Que xules les sabates que aneu penjant. Jo també sóc de les que vull un bon taló, ja que mel puc posar que no pasare mai al novio jejeje!! però se'm cansen de seguida els bessons aixi que no se pas, haure de provar i provar i dp per casa caminar encara més i acostumar-me, sort que despres al ball veig que totes canviarem de sabates que ja n'estarem tipes jejeje!!!

Au men vaig a planxar una estona avui que fa bo!!!

No us canseu gaire!!
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dj. jul. 09, 2009 12:19 pm

booon dia princeses que tal va el dijous??

eii miri moltes gracies per tot, el cataleg es super xulo me agraden mooooltissim

AMELIE tinc ganes de kedar!!!, la setmana que ve podriem kedar per la tarde...a kina hora hauries de marxar??

a veure que digueu les dems . quin dia us va be??
TINC MOOOOLTES GANES DE KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAA :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. jul. 09, 2009 12:28 pm

Ostras no havia pensat això de no passar al novio...doncs jo no em podré ficar molt de taló...perquè el meu és baixet..però té uns bíceps i un tors...ai omá que ricooooo!!!!!, només em passa 4 dits... veus no hi havia caigut me les hauré de comprar d'un taló acceptable, i mira que m'agraden los taconazos...i si si, després penso ficar-me unes sabates ( pel ball ) tipus ballarina o mercedita blanques...au que si no acabarem amb els peus plens de batllofes...i no cal.
Les joies me les compraré a Bijoux Brigitte , hi ha uns conjuntets molt monos i finets. Portareu rellotge o no??? es que no sé si portar-ne.... ah! i també penseu, si porteu cua, en comprar-vos algun broche o alguna agulla mona per poder-la agafar al ball, estareu més còmodes. (beee*.+)
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: cuca lleida » dj. jul. 09, 2009 12:37 pm

ISTAR82 ha escrit:Ostras no havia pensat això de no passar al novio...doncs jo no em podré ficar molt de taló...perquè el meu és baixet..però té uns bíceps i un tors...ai omá que ricooooo!!!!!, només em passa 4 dits... veus no hi havia caigut me les hauré de comprar d'un taló acceptable, i mira que m'agraden los taconazos...i si si, després penso ficar-me unes sabates ( pel ball ) tipus ballarina o mercedita blanques...au que si no acabarem amb els peus plens de batllofes...i no cal.
Les joies me les compraré a Bijoux Brigitte , hi ha uns conjuntets molt monos i finets. Portareu rellotge o no??? es que no sé si portar-ne.... ah! i també penseu, si porteu cua, en comprar-vos algun broche o alguna agulla mona per poder-la agafar al ball, estareu més còmodes. (beee*.+)

siiiii taconazoooo!! pensa que ell no anira pla com si anes amb xancletes..les sabates d'home tambe tenen una mica de talonet (poquet pero en tentn) aixi tindras mes joc per les teves!

lo de les joies no se que fare! primer me mirare el vestit i despres decidire! Es que havia pensat de demanarli a la mama les arrecades d'ella de quan es va casar (per allo de portar algo vell i pq imagino que li fara moooolta ilu) lo dolent es que si no recordo mal son de or i tinc alergia! pero per un dia aguantare!!!
aixxo de les joies me te una mica indecisa...no se no se que fare!

i a veure aixo de la cua...explica explica....pq jo en vull portar i si pot ser llarga millor (mirare que se pugui desmontar pq he sentit que se pot fer) pero en teoria no porten un llacet o algo per dins per poderla recollir a la hora del ball???

vaya parrafada que he ficat,hjejej :-)ok: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. jul. 09, 2009 12:53 pm

no se si has vist el meu vestit en pàgines anteriors, dos o tres pàgines més enrera... el meu porta algo de cua, no d'aquelles llargues , però en porta i no es desmonta...la de la botiga de núvies em va dir que em comprés un broche boniquet, brillant i tal i que a l'hora del ball me l'agafés amb certa traça amb el broche....i si! a cagar a la vinya!!! portaré uns bons talons , que coi! >.-<: després del waltz em ficaré les planetes i així podré remenar-me bé...jijijiji ! :mu::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: cuca lleida » dj. jul. 09, 2009 1:02 pm

ISTAR82 ha escrit:no se si has vist el meu vestit en pàgines anteriors, dos o tres pàgines més enrera... el meu porta algo de cua, no d'aquelles llargues , però en porta i no es desmonta...la de la botiga de núvies em va dir que em comprés un broche boniquet, brillant i tal i que a l'hora del ball me l'agafés amb certa traça amb el broche....i si! a cagar a la vinya!!! portaré uns bons talons , que coi! >.-<: després del waltz em ficaré les planetes i així podré remenar-me bé...jijijiji ! :mu::

ahhh! si qeu l'he vist, es mooolt xulo. Lo del broche no tenia ni idea..jo pensava que tots per devall portaven un llacet per posartel a la ma i poder ballar.. :-/ en fi si te van dir lo del broche pos ala ja saps! a comprar mes coses..jejejej es un no parar!1
i lo dels talons clar que si dona!!!!!!!!!!!!! uns bons talonazos!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
a mi m'agraden moolt, pero jo tinc sort que el meu nino es mes alt que jo encara que me posi talonazos!! :-)ok:
::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dj. jul. 09, 2009 1:36 pm

Hola guapíssimes!!! ::love:: ::love::

Com ha anat Miri??? He estat pensant tot el mati amb tu!!!! :-)) :-))

Cuca el de la camares és bona idea, però nosaltres encara no se si ho ficarem o no. Suposo que ja ho decidirem més endavant!!! :-) :-)

Jo encara que em fiqui talons no el passo o sigui que cap problema! :-)ok: :-)ok:

Amelie, et va agradar el fotograf que tenia ta germana???? A nosaltres ens va donar bon rollo i mira amb això que no et fagi "posar" gaire es va guanyar a l'Enric :-) :-) :-) :-) :-) I si, tinc moltes ganes de saber on cony em portarà aquest cap de setmana!!! :-///: :-///: :-///: :-///: quina intriga!!!! es que no em diu res de res...
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dj. jul. 09, 2009 1:38 pm

ise ha escrit:Hola guapíssimes!!! ::love:: ::love::

Com ha anat Miri??? He estat pensant tot el mati amb tu!!!! :-)) :-))

Cuca el de la camares és bona idea, però nosaltres encara no se si ho ficarem o no. Suposo que ja ho decidirem més endavant!!! :-) :-)

Jo encara que em fiqui talons no el passo o sigui que cap problema! :-)ok: :-)ok:

Amelie, et va agradar el fotograf que tenia ta germana???? A nosaltres ens va donar bon rollo i mira amb això que no et fagi "posar" gaire es va guanyar a l'Enric :-) :-) :-) :-) :-) I si, tinc moltes ganes de saber on cony em portarà aquest cap de setmana!!! :-///: :-///: :-///: :-///: quina intriga!!!! es que no em diu res de res...

sorpresaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jejeje que way nena!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
que romantic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dj. jul. 09, 2009 1:40 pm

per cert ise

ENHORABONA PEL TEU REPTE!!!

ETS FENOMENAL!!! ja portes tres mesets i has passat la crisi...ara has de seguir aguantant!!! tu pots wapa!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dj. jul. 09, 2009 1:47 pm

cuca lleida ha escrit:per cert ise

ETS FENOMENAL!!! ja portes tres mesets i has passat la crisi...ara has de seguir aguantant!!! tu pots wapa!!

Que guapa que ets!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Tinc moments de tot, eh! però vaja és el que hi ha...
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dj. jul. 09, 2009 1:49 pm

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:per cert ise

Que guapa que ets!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Tinc moments de tot, eh! però vaja és el que hi ha...

TU POTS JA VEURAS COM AIXO PASSA RAPID!!!

a mes es un be per tu! no notes millores en la salut??
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants