NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: estiu2010 » dj. jul. 09, 2009 11:51 am

ninetes passeume el video xfa....esq ningu em fa cas....

Ai torsaeann nose si sortire aqest finde muns pares marxen de dissabte a diuemnge i els ai de protar a agafar el bus x anar a laeroport xq a les 3 del mati jo sola no vai a bcn xq de nit no i guipo soc perillosa!!!!!

Eli fa dies q no escrius res q estrany.....

Tara ja em pasaras a mi tmb els mails em teniu una mica marginada... :-(

i black jolin a veure si coincidim a la feina potser dema arribare una mica abans....

I les altres ens veiem dissabte a la quedada!!
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. jul. 09, 2009 11:53 am

ostres.... :star::

ara q i penso dissabte no podre quedar xq em danar alcover a tornar a triar la llar de foc....aixi q no ens veurem.....jolin....

x cert jo avui trucare a la maria a veure q sexplica del restaurant....i dema tinc mig dia de festa a veure si te algu i te el menjador muntat x veureo am el noi xq el dia q vam anar tenia el menjador desmuntat

encara q si qedeu am ella x un altre dia si puc venir tmb vindre

bueno a la tarda us dic el q ma dit i ara q i penso i anem nosaltres
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 09, 2009 11:55 am

Papallona* ha escrit:on esteuuuuuu.. que estoy atacadaaaaaaaaa

y encima me dice la juez que voy justa con lo de los papeles vaya telaaaaaaaaaaaa

bueno voy a trankilizarmeeeeeee.. musica de relax!!!

Ninetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................justa???????????????mira que m'enfado amb ella eeeee, que avui estic a la que salto............jijijjijijij..........aquesta jutgessa de pau d'on és però????perque en principi et ve el jutge de pau de riudecanyes no??? això em van dir a mi!!!!!!!!!!

I si que depèn d'on facis l'expedient poden tardar, però tard?????????? ni molt menys, jo ho he fet amb dos mesos!!!! això si, jo ja aniria al registre i ho demanaria tot!!!!!!!!!!!!

aaaaaixxxxxxxxxx mareeeeeeeee.............avui totes necessitaríem un massatget i relax!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 11:57 am

laiac ha escrit:
Papallona* ha escrit:on esteuuuuuu.. que estoy atacadaaaaaaaaa

y encima me dice la juez que voy justa con lo de los papeles vaya telaaaaaaaaaaaa

bueno voy a trankilizarmeeeeeee.. musica de relax!!!

Ninetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................justa???????????????mira que m'enfado amb ella eeeee, que avui estic a la que salto............jijijjijijij..........aquesta jutgessa de pau d'on és però????perque en principi et ve el jutge de pau de riudecanyes no??? això em van dir a mi!!!!!!!!!!

I si que depèn d'on facis l'expedient poden tardar, però tard?????????? ni molt menys, jo ho he fet amb dos mesos!!!! això si, jo ja aniria al registre i ho demanaria tot!!!!!!!!!!!!

aaaaaixxxxxxxxxx mareeeeeeeee.............avui totes necessitaríem un massatget i relax!!!!!!!!

Laiac

explica-m'ho please que no m'entero.. kins tramits he de fer!!???

aix vaya tela...
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 12:00 pm

doncs aquesta jutgesa, ma l'ha dit la que m'ho organitza tot.. Marta ( http://www.versatilityglobalservices.com/ ) .. va per privat i te fan un preu si vas per ella.. jo us l'aconsello jejej

doncs ella mateixa ha parlat amb l'alcalde riudecanyes pero està de vacances.. pero bueno m'ha dit que si.. que em casaran ells i si no un amic.. l'alcalde de Maspujols...

aixi que un tema sol.lucionat... pero LAIACCCCCCCCCCCC

quins papers haig d'aconseguir?????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 09, 2009 12:04 pm

aix nenes m'havia entrat un estrés quan m'ha dit que anava justa..MECACHIS... que fuete!

es que queda un any!!! kina exageració.. pero es veu que l'any que bé hi ha un fotiment de bodes!!! diuen que passa amb els anys sencers o sigui 2010. 1990... y els que acaben en 5...

bueno.. ja estic més trankil.la ara a esperar que aquest home vingui de vances i parlem amb ell.. o sigui fins al dia 23

bueno wapi... vaig fer dinar... i marxaré a la feinaaaaaaa

molt petonssss

us he trobat a faltar aquesttttttttt matiiiiiiiiiiiii
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 09, 2009 12:56 pm

Papallona* ha escrit:doncs aquesta jutgesa, ma l'ha dit la que m'ho organitza tot.. Marta ( http://www.versatilityglobalservices.com/ ) .. va per privat i te fan un preu si vas per ella.. jo us l'aconsello jejej

doncs ella mateixa ha parlat amb l'alcalde riudecanyes pero està de vacances.. pero bueno m'ha dit que si.. que em casaran ells i si no un amic.. l'alcalde de Maspujols...

aixi que un tema sol.lucionat... pero LAIACCCCCCCCCCCC

quins papers haig d'aconseguir?????

eiiiiiiiiiiiiiiii ninetaaaaaaaa!!!!

tranquiiiiiiiiii!!!!!

tema IMPORTANT.......demana JA el certificat de naixement dels dos!!!!!! és el que a mi m'ha tardat més...........jo i el josep els teníem al registre civil de Reus............si vas néixer a Tarragona, hauràs d'anar al regitre civil de tarragona i.....................ja et dic jo que tarda eeeeeeee, bé, segon o competents que siguin, perque nosaltres després de tan reclamar ens ho van fer al moment.....va ser fort!!!!!

Després s'ha d'iniciar l'expedient de matrimoni.,,.,...en principi informa't bé, perquè nosaltres al fer-ho al morell ha estat rapidissim, perque no hem tingut que demanar hora ni res, però si es fa pels jutjats de reus o tgn o ajuntament es veu que tarda un munt!!!!! perque el que no sé, és si ho podeu fer tot a riudecanyes sense estar-hi empadronatS!!!!! perque sinó també seria ràpid.......

S'inicia l'expedient de matrimoni amb dos testimonis que no siguin familia!!!!!! i un cop això s'ha enviat als jutjats perque el jutge digui SI, es poden casar......un cop tenir l'acceptació és quan et pots casar JA1!!!!!! i suposo que amb tots aquests papers és quan anireu a Riudecanyes i us casarà el jutge de pau o regidor!!!!!!!!!!!

buffffffffff.....si no m'he explicat, en parlem a la pròxima kedada!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 09, 2009 12:57 pm

Papallona* ha escrit:aix nenes m'havia entrat un estrés quan m'ha dit que anava justa..MECACHIS... que fuete!

es que queda un any!!! kina exageració.. pero es veu que l'any que bé hi ha un fotiment de bodes!!! diuen que passa amb els anys sencers o sigui 2010. 1990... y els que acaben en 5...

bueno.. ja estic més trankil.la ara a esperar que aquest home vingui de vances i parlem amb ell.. o sigui fins al dia 23

bueno wapi... vaig fer dinar... i marxaré a la feinaaaaaaa

molt petonssss

us he trobat a faltar aquesttttttttt matiiiiiiiiiiiii

SIncerament...................jo odio els números imparells..........i m'hagués fet més gràcia casar-me al 2010 que no pas al 2009.............no m'agrada gens!!!! però que hi farem.............jijijijijijijijiji
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dj. jul. 09, 2009 1:23 pm

Hola boniques!!!

Quin ritme porteu eh???
Papallona, ja m'explicaràs això de la juez de paz, però a mi también m'ho poden fer?

Ah! i què és això de la Roca que diu la Torsaeann? on és això? No m'entero de res... :-/
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 09, 2009 2:06 pm

Ninetes guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ostres si que escriviu, no???? jejejejeje

vaig a posar-me al dia!!!!!!!!!!!!!!!!

:-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 09, 2009 2:08 pm

Per cert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el notición del diaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

que he aprobaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uuuuuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeeeeeee >.-<: >.-<: >.-<:

quines ganes tenia d'entrar al foro per dir-ho a les meves ninetes q tant m'han animat!!!!!

estic segura q en part es gràcies a vosaltres!!!!! merci guapes per ser com sou!!!! us estimooooooooooooooooooooooooo

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
blackmamba l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 09, 2009 2:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 09, 2009 2:12 pm

torsaeann ha escrit:BON DIA NINETES¡¡¡¡¡¡
Avui ja dijous¡¡¡¡¡¡
Aquesta tarda potser vaig a la Roca de botigues a mb una amiga, no hi he ana't mai i em fa ilu....
Ja diré al final que faig.
Laia, com van els ànims?

Un petonet a totes les ninetes i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡

Guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, com estàs??? que tal el cotxe???? jejejeje

Aixi q de compres eh!!!! aix, quina sort!!!! a veure si fem una altra quedada de rebaixes, q jo ara estic lliure totes les tardes!!!!!!

demà DIVENDRES!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 09, 2009 2:19 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!
Ja es dijousssssssssssss

Torsaeann que be que t'ho passes, no gastis gaire, ens veiem dissabte?

Black, ja has recuperst la son?

Laiac que tal van els anims?

Guapa!!!! la veritat és q avui he dormit una mcia millor i ara mateix no tinc son!!!! però igualment d'aquí una estona em posaré a fer una mica de migdiada!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 09, 2009 2:20 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEESSSSSSSSSª!!!!!!!!!!!!!

Bon diaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

ala nenaaaaaaaa de rebaixes......jo aquest any ni em miro aparadors......amb sort a final d'agost encara hi haurà algo i llavors aprofitaré!!!!!

Pos els ànims no gaire bé, estic molt susceptible, amb mala llet, tinc ganes de plorar i a més, ara m'han dit una cosa a la feina que.....................sembla que no hauria de fer ni vacances a l'agost!!!!!! creieu?????????????

Però bé, suposo que estic com el dia....amb el que m'agrada a mi l'estiu i el solet...i apa, avui amb pantalons llargs, màniga, i una jaquetetaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sabeu què vull fer??? vull entrar a la pagina web de tv3 que segur que hi ha algun mail per preguntar pel temps i preguntaré si poden sabr alguna cosa de principis d'agost....què us sembla????????ijijijijijijijiji

Avui he tingut pesadilles amb la boda......que portava sabates negres, que el vestit em queia, que anva cap a la boda sense el pentinat, que anava a pentinarme i tardavem tan que encara no m'havia fet fotos i passava l'hora de la boda.........TOT AIXÒ EN UN MATEIX SOMNIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

quin horror!!!!!!
apa, ànims que som dijous!!!

Aix nena, quin mal rollo de somni, no???? però bé, era això un SOMNI!!!!!

així q ni cas ia disfrutar dels preparatius q queden i dels teus últims dies de solteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 09, 2009 2:24 pm

Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!! jo ara m'he despertata d'una bona siesta... encara tinc soneta la veritat... però berenaré una mica i miraré l'espisodi de l'internado d'ahir q no el vaig veure (online a la web!!!) i si veig q m'entra més son doncs continuaré dormint una mica!!!!

per cert!!!!! ahir vaig demanar una mega comanda al vista print!!!! em van pujar casi 30 euros els ports, però tot era gratis!!!! jejejeje, q si un boli, clauer, 250 tarjetes, imans petits, iman gran, notes... m'assembla q em deixo coses!!! el meu xicot flipava, jajajajaja. però per menys de 30 euros... (posava q m'estalviava casi 100!!!) ho vaig trobar bé!!! jijijijij

m'arribarà d0aquí 21 dies aprox!!!!! ti ti tiririri :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

jajaj.. nena kina passada de comanda!!!! pero tela tela.. ja tinc ganes de que t'arriviiiiiiii oeeeeeeeeeeeeee

x cert laiac i la teva??????????

jo también tinc ganes de q arribi!! d'aquí 20 dies aprox!!! quin munt de cosetes!!!!! jejejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 09, 2009 2:27 pm

Papallona* ha escrit:
torsaeann ha escrit:PAPALLONA,

D'aquí dos dies un any.....QUINS NERVIS¡¡¡¡¡
Ja veuràs que els nostres dies no plourà¡¡¡
Per si les mosques tenim que comprar un paraigues blanc i porta'l totes les ninetes no?

wapiiiiiiiiiii...
si ja sere de les teves .. de menus d'un anyyyyyyyyyyy....
jo mira... si fa fresqueta com ahir i no plou molt ja em va bé.. i al xiket millor per no suar.. jejej pero que ens mullemmmmmmmm...

ostres doncs jo no he vist cap paraigües blanc....

a mi también m'agrdaria q fes fresqueta, però sense ni gota de pluja!!!! amb un dia solejadet i sense xafugor i temperatura normaleta em conformo!!!! que poc que demano, no???? jejejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 09, 2009 2:33 pm

laiac ha escrit:Per cert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Encara no m'ha arribat la comanda de vistaprint?????????????? no és estrany???? al correu em posava que m'arribaria el 6 o abans!!!!!!! aix aix aix!!!!! que ara no tinc temps d'esperar-me eeeeeeeee!!!!!

Cada dia arribo a casa i el primer que faig és mirar la bustia!!!jijijijijijiji quina desilusió quan no hi ha res!!!!!!!!!!!!!!

nur-jor??? tens a mà el telèfon de contacte??? o ja ho miro per la web!!!!

PAtunetssssssssss!!!!!!!!!!!!

hola laiac!
tranquilitzat guapa, segur que arriba aviat. A mi en la primera comanda on tot va anar bé em va arribar un parell de dies més tard del que m'havien dit.
no et posis mes nerviosa del que estas, que veig que fins i tot tens somnis relacionats amb la boda. però penso que és normal, eh!! perque vols que tot vagi bé i surti tot bé!!
en la meva segona comanda es quan vaig tenir aquell problemilla, però no vaig trobar cap telefon de contacte!! ho vaig fer tot per via mail, i la forma de contectar amb ells es clicant sobre la opcio de "ayuda al cliente"
pero de totes formes, abans mira l'estat de la teva comanda, i si diu que ja està enviada segur que estarà al caure!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 09, 2009 2:34 pm

blackmamba ha escrit:Per cert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el notición del diaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

que he aprobaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uuuuuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeeeeeee >.-<: >.-<: >.-<:

quines ganes tenia d'entrar al foro per dir-ho a les meves ninetes q tant m'han animat!!!!!

estic segura q en part es gràcies a vosaltres!!!!! merci guapes per ser com sou!!!! us estimooooooooooooooooooooooooo

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 09, 2009 2:37 pm

estiu2010 ha escrit:ninetes passeume el video xfa....esq ningu em fa cas....

t'he passat el video! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 09, 2009 2:38 pm

Giss ha escrit:Hola boniques!!!

Quin ritme porteu eh???
Papallona, ja m'explicaràs això de la juez de paz, però a mi también m'ho poden fer?

Ah! i què és això de la Roca que diu la Torsaeann? on és això? No m'entero de res... :-/

La Roca és un centre comercial molt xulo!!

Et passo la web: http://www.larocavillage.com/es_ES/

Val la pena anar-hi!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat