NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dj. jul. 09, 2009 1:56 pm

men viag a menjar algo princeses despres torno!,
avui tinc reunio al parkin de l'escala , quin pal!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no vull anar :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

si puc me conectare una estoneta muuuas!! :-()-) :-()-) :-()-) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: Amelie » dj. jul. 09, 2009 3:10 pm

Holaaaa!!!

PIKYS Que tal la planxa??? Jo la veritat és lo que més mandra hem fa i ara a l'estiu és horribleeee : sgra :

CUCA Jo també tinc ganes de kedada!! Mira la setmana que ve vaig de nits (ups ja t'ho havia dit) bueno això vol dir que a les 21:00 quedem a Pardinyes, per marxar cap a la feina, si anessim a Molle apuraria una mica més i marxaria directe d'allà. Ah! Que vagi molt bé la reunió de vecinos :-)ok:

ISE El fotògraf molt bé!!! És lo que tu dius fotos super naturals, divertides. Nosaltres no hi vem anar, perquè com encara no saben res cantava molt que anessim al mateix fotògraf, segur que alguna cosa se li haguès escapat encara que fos sense voler. El Rafa per això també és d'aquest estil, res de poses, que per això ja estan les models i la veritat jo no en tinc ni idea ni tipo jeje!! Ei!! Ja et falta menys per la sorpresa... uiuiuiu.. Ah!! i com diu la cuca enhorabona pel repte està superadíssim!!!
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:21 pm

miriameta ha escrit:Ara venen les novetats!!

1- Tinc les joies de la boda!!!!! Visca!! son de bcn de swarovsky.

2- Hem encomanat els regalets dels papis (per internet)

3- Ens ha d´arribar el llibre de firmes, que he personalitzat jo, de la pagina mibodaeninternet.com

4- aquest dijous anem a firmar per obrir l´expedient per podernos casar!!!! a l´ajuntament!!! ueeeeeeeeee

5- Estem encomanant els detallets que sino ens quedarem sense....

6- ja hem reservat l´hotel (amb un bono de 300 euros de bbva que tenia jo...perque sino.. ni de sort hu podem fer...) anirem a andorra i a caldea, tot inclòs en un paquet romàntic. 2 nits. Celebrarem els nostres 7 anyets juntets!!! ::love::

7- D´aqui a pocs dies ens porten el moble del menjador per fi!!! amb la taula i cadires!!

8- El dia 15 tinc prova del vestit i sesió de perruqueria i maquillatge!!!! wowwwwwwwwwwwww

9- Us he dit que estic estresada, pero estic la mar de feliç? :p jjejejjeje

jejeje això es tot per ara!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ostres quin munt de coses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Això ja s'apropa i jo m'he kdat sense vestit... bno en buscaré un altre wuapi!!! Aniré la mar de wuapa i ens ho passarem suuuuper bé, jo en tinc tantes ganes com tú dsps de viure la boda taaaan aprop!!!!! :-) Aquest matí quasi m'emociono i tot! Sóc més tontaaa!!!! =0-0-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:26 pm

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:eii princesa no pase res!
pos ja kedare am vosaltres un altre dia
es que me sembla que anira moooolt just pujar a molle i baixar per anar a la reunio. pq es a les 20.30
pero tmb se pot intentar nos es :-/ decidiu un dia i si puc vindre ok? :-)ok:

Doncs mirem de quedar un altre dia??? pq a la miri tampoc no l'hi va be :-( :-( :-( Quedeu demà vosaltres i ja m'ho expliqueu. :-)ok: :-)ok:

Jo demà no puc, tal i com hem dit aquest matí, ja quedarem la setmana que ve que totes anirem més descansades i podrem pujar a mollerussa... :-)ok: al menys jo estaré millor pq aquesta setmana la tinc complicada pq faig 2 cursets i no dono a l'abast... a vere si al menys em serveixen d'algo! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:28 pm

cuca lleida ha escrit:trankila que algo podrem arreglar!
jo la setmana que ve si que puc pero ja torno a treballar i m'han canviat l'horari, plegare a les 17, que segurament seran les 17.30.

pero en principi puc la setmana que ve!

aixi que t'ha preparat algo que way!!! que romantic que es!!! :-)) :-))
el nino ha perdut amb el temps :-(
me dones enveja sana, jejeje (t'ho dic am tot el carinyo del mon!)

va la setmana que ve el dia que vulgueu!

Jo la setmana que ve puc tots els dies en principi no faig res així que quan vulgueu!! Jo también tinc ganes de veure't ise... no saps quantes!!! Muakis!!! Perdoneu estar taaaan desconnectada però és que no dóno a l'abast amb tanta feina entre opos i cursets, crec que m'he emplenat massa el juliol i ara no descanso... així me va que acabo cada nit esgotada sense esma de fer res!! Sento molt wuapes... ::love::
Imatge
lluneta29

Re: CASTELL D'ALBATÀRREC

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:31 pm

MIR1978 ha escrit:Hola a totes!,
Nosaltres també ens casem al 2010 (11 Setembre) a Lleida....
Estem mirant molts llocs, però el que més ens ha agradat és el Castell d'Albatàrrec, algú té referències?, ho agraïria moltíssim, perquè pràcticament està aparaulat.
La Dida també ens han parlat bé, sobretot del menjar, però el dia que vam anar feia tot molta pudor de purins.
La Fonda no em va agradar i el Nou Forn està bé, però tampoc era dels meus predilectes.
Vam anar a la Finca la Boscana, el menjar Resquitx molt bé, i la finca molt bonica, però em fa mal rotllo que hagi aquella casa allí al mig...(a més et regalen la nit a dormir allí i quan hi vam anar estava el vigilant dormint al llit de matrimoni).
El Resquitx, el menjar bé, però lluny de Lleida.
A la Prats no hem anat, tothom ens ha donat males referències, menjar escàs i el servei massa cosmopolita, no et deixen intervenir en rés i tot ha de ser com ells volen...
Algú té referències del Castell d'Albatàrrec, és important, moltes gràcies...
(Els meus cosins van estar de boda la setmana passada i els va encantar i tinc una amiga que també hi va anar i tots encantats!).
Digueu alguna cosa, si us plau!!!!

Benvinguda al club. Sóc la lluneta, i em caso el dia 29 a la finca el Resquitx... això que has dit del vigilant no em mola gens? Com ho vas saber? T'ho van dir? Aixxs mare meva!!! La casa serà tipus hotel i ara l'estan arreglat pq així sigui ens van dir, si ens han mentit problema seu!!! Mare meva quina por. Hi hauré d tornar a anar per passar revista!!! Jo stik super orgullosa dle meu lloc. Del que no m'han donat massa bones referències és del Castell d'Albatarrech jo em volia casar allí i noies del foro em van dir que no ho fés, que la cosa no surt massa bé. Així q no em vaig voler arriscar no sé...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:33 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:noiesssss!!!! desprès de consultar-ho amb el coixí i d fer-vos cas a totes.... al final HE COMPRAT LES SABATES!!!! jejejej així que una cosa menys... jejeje

Bieeeeeen!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: així m'agrada!!! Una cosa menys... volem fotitos!!!! ::love:: ::love::

aquí estan les sabates!!!!! a veure k us semblen...

m'agraden moooooolt són del meu estil!!!!!!!!!!!!!!!!!! Molt bona compra!!! Jo el vestit ja no l'he trobat mala sort!!!! :-( s'ha de comprar quan es veuen... jo per les sabates tindré problemes però bno... ja miraré què fem!!! No m'agraden moltes sabates i no sé caminar amb taló així que alguna cosa hauré de fer... entrenar-me per casa amb llibres al cap!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:34 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Osti!!!! Heu escrit un munt de coses en tan pocs dies!!!!

Jo aquesta setmana he estat una mica OUT, entre unes coses i unes altres no estic al 100% d'Erika, jejejeje

lluneta... les opos, opositada estas i a tomar pol culo, res mes. Encara que haguessis fet lo millor de lo millor pensa que segur que hi ha 200 persones que tenen mes punts que tu per la merda de lantiguitat i cursets i aquestes porcades. I lo dels crits... doncs es veritat, jo a mes a mes tinc un xiulet i un martell daquells que quan piques a la taula fant soroll i si bufes per la punta también xiulen i quan no funciona a la taula els hi dono al cap, aixi que... jejejejeje

cc83... les sabates!!!! A POR ELLAS!!!! Jo tampoc tinc vestit pero ja tinc les sabates, jejejejeje Diuen que les cases es fan be si es fan forts els fonaments, no??? Doncs els nostres fonaments son les sabates!!!! Heu avançat un munt de coses amb poc temps!!!

miriameta... 7 anys ja... mare meva... jo amb el meu amore en fare 3 el dia 16 :) Quants dies dius que queden pel gran bodorrio??? QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

cuca... he de trucar a la urbana pq hi ha un cotxe per cappont que fa mes de 3 dies que no muen del lloc on esta aparcat... un blauet amb matricula FSY o semblant... et sona de qui pot ser???? Com van les vacances vecinaaaaaaaaaaa!!!!????!!!!!

Laucob, que tal la peque-peque??? i tu??? ja et veus mes maca o encara estas en fase "no mirar-se al mirall"??

Pikys... tu rai que et funcionaria...

Ise... que tal el teu repte personal??? Jo he tornat a recaure en el meu vici... mhe tornat a mossegar les ungles despres de moooooooooooooooolts dies sense ferho :( no hi ha manera, des de peque que ho faig i no hi ha res que mho solventi, no tinc prou força de voluntat!!!! Menys mal de les ungles de gel, jejejejeje

>.-<: >.-<: >.-<:

Tatianaaaaaa!!! Ben vinguda al club 2010 (i setembre de 2009 :-) )

Amelie, ja teniu moltes coses!!!!!! Que beeeeeeeeeeeeee

Si em deixo a algu, mil perdons i mil petons :)

Ara començo a explicar el dia davui!!! Hem anat de rebaixes amb els meus pares a Zaragoza i mhe comprat les joietes per la bodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! I la meva mare tambe sha comprat les seves :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Cada cop esta mes aprop!!!!!!!!

Aquest divendres vaig de sopar de cosins i cosines habidas y por haber al Palau de Margalef, tindrem el Palau per nosaltres sols i dissabte anem tots cap a Port Aventura amb la limousine!!!! Que way que way!!!! Ja en tinc unes ganes!!!!!

Nena!! Que no t'havia dit res!!! Com estàs de tot plegat del gosset??? Com va tot lo de la boda??? Ara que és estiu i estas mig de vacances, heu d'aprofitar a fer cosesssssssssss!!! Quan podrem kdar?? Ja tinc ganes........................ a més vull el catàleg jejeje :-)ok: Quin finde que t'espera no??? Què guaiiiii! Jo també vull!!!
Nenes per cert, me'n vaig a Londres a finals de mes... !!!!!!!!!! Quatre dies amb una companya de l'insti... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: stik suuuuper il.lusionada pq no hi he estat mai i en tinc mooooltes ganes!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

hola guapi!!!! jo també vaig a londres a final de mes!!!!! encara ens trobarem pel metro... jajajajaj

Jo marxo el dia 29 i torno el dia 3... són 4 dies però no vaig amb el meu amoret quina me... ell treballa i jo marxo amb una amiga de l'insti que m'ho va proposar i com que tinc mooooltes ganes d'anar-hi i el jordi m'ha deixat doncs m'he decidit! La pena és que no vingui ell... quin dia marxes tú? Podem quedar per London no?? Què wuaiiii!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:37 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola princesses!!!!!

M'Han desbncat de ser la primera del 2010 :( Jo que pensava que no es casava ningu al març... jejejejejejejeje FELICITATS BONICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Ens portarem dues setmanes!!!!

QUINES SABATES MES SUPER BONIQUES!!!!!!!! Molt be princess!!!!!

Miriametaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa les meves joies también son swarovsky!!!! A veure si seran les mateixes!!!!!!!!!!!! jejejejejejejejeje

Jo estic mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt contenta amb el meu amoret :) Te molta ilu amb el tema boda :) Ell es el que sha enrecordat dapuntarnos als dialegs prematrimonials i hem anat a apuntarnos i estava tancat. Sha encarregat de trucar i de quedar i jo no li he hagut de dir res!!!!!! Despres estava aqui al meu costat llegint el foro i em diu: Pq nosaltres no hem començat a preparar aixo del llibre de firmes??? Que mono ;.:love_:

Avui hem anat a mirar sofas!!!!!!!!! Nhem vist un... que te tooooooots els numeros de ser el sofa dels MARJA (Martelo-Jabato) jejejejejejejeje Despres también hem anat a mirar cortines i he vist que mirava laparador duna agencia de viatges (cosa que queda mes que descartada fins al juliol de 2010 :-( )

Estic mes contentaaaaaaaaaa!!!!

Wuapaaaaaaaaa ahir al final no em vaig poder connectar al facebook em va començar a trucar gent i no vaig parar de xarrar fins a les 23h o passades... estem organitzant una festa sorpresa a una amiga i vaig una mica atabalada!!! :-) Espero que puguem parlar aviat, o quedar si vos vol!!! Ara tenim una mica més de temps.... m'alegro que el teu amore tingui taaan d'interés el meu passa de tot... prò bno a vere...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:39 pm

miriameta ha escrit:La setmana que be tinc dilluns, dimarts, dimecres i dijous festa per la tarde, per si voleu quedar. Que be això de poder dir si que puc o no puc nomes mirant un troset de paper sense esperar a que truquin... no m´acostumo jeje

cc83, son molt maques!! has fet be en comprarteles ara segur estaras super contenta!!!
Es meus preparatius encara haurien d´anar mes ràpids!! Ja tinc el 1 davant... aix..

Nenes!!! per cert, ajudeume.. jo ja no se que fer, necessito les flors, hem de tancar aquest tema. Necessito que busqueu rams de flors de colors rosats o semblants. Sisplau.

Nuviaaa, aqui va una foto de les meves joies!!! A veure que us semblen!!! jeje

Nenes!! se que us demano massa coses... pero es que tinc tantes coses a fer... Amb l´Euge ja fa molts dies que rondem sabateries i no hi ha manera de trobar sabates per ell per la boda. Si ni agrade alguna no hi ha el seu número (46) i si ni ha es de les normaletes i ell les vol brillants...
Sabeu d´alguna sabateria? jo ja no se on portarlo...

Nenes gràcies!!!
Es note que vaig estresada perque us acabo de fotre un altre sermó jejeje. aix..

:-()-) :-()-) :-()-)

el Jordi fa el mateix peu que el Euge i en va trobar al Kaymo, es va emprovar una 45 i li anava de perles i ell fa una 46 sempre... prova-ho... li van costar 40 eurets no està malament... ara bé, era l'unica sabata amb el seu número!!! També pots provar a la sitgetana però et clavaran més...
Per kdar a mi em va bé qualsevol diaaaaaaaaaaaaa!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:41 pm

ISTAR82 ha escrit:Nuvia 2010 ho sento si t'he desbancat!!! jejejeje....de bon rotllo. Jo em tenia que casar a l'octubre del 2009 però els punyeteros papers tarden més i no em podia casar fins al desembre!!! i vam passar amb el fred que fa! Doncs si son dues setmanetes de diferència....quan ja m'hagi casat ja t'explicaré per a que no et fiquis tan nerviosa eh? que després et tocarà a tu.... :hmm::

Benvinguda al club!!!!!!!!!!!!!!!! Cada dia som més!!! Visca....!!!!!!!!! Haurem de fer un soparillo per conèixe'ns totes pq sinó... no sabrem qui som ni res.!!!! :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:44 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:pos no tinc ni idea de sabateries :-/
ahir vaig veure una pagina que hi havia moooltes pero son una mica extravagants, pero ni ha de xules
www.eltocadordelanovia.com/

prova de mirar aki

Jo me les he comprat alliiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! En tenen un futime!!!! Va ser entrar i en cosa de 10 minuts ja estavem pagant :) Jo no mirava preu pq mho tenia prohibit la mare, jejejejejejejeje i les que mhe quedat son les que trobava mes comodes i tenen swarovsky daquest que magrada molt tot lo que brilla i li van costar a la meva mare 85 euros. Pensava que ens costarien mes diners :)

Avanceu massa amb el foro, mestresseu!!!!!!!!!!!

Pikys!!!!! El Julito us torna els records i riu. A veure quan voleu quedar un dia per anar a fer un beuret i riure una estona :)

Miriametaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! No compartim joies :) Us penjo fotos de les meves :) En vivo y en directo brillen mes!!!!

M'agraden moooltísssim!!!! Nena què wuai!!! I què bé de preu!!!! Jo us les ensenyaré quan ma mare me les regali pels 30 anyets la setmana que ve no l'altra... ja li faré fotitos i us les ensenyaré, les tinc mig triades però li deixo la última opinió a ma mare... jejejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:46 pm

ise ha escrit:Bona tarda reines!!!

Miri, vols que t'envii més rams???? :-) :-) :-)

Nuvia les joies molt boniques! :-)ok: :-)ok:

Istar, tens una nena preciosa :-)) :-)) A l'ultima boda que vaig anar la novia portava el teu vestit i estava monissima!!! ::love:: ::love:: ::love::

Tatiana, som compis de dia!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cuca, per mi podem quedar el dia que vulgueu, però ja sabeu l'hora que jo acabo :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: Per cert, enviam una mostra de la teva invitació! Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssss hehehehe :-) :-) :-) :-) :-)

Lluneta que estas perduda???

Cc83, pikys, Annalleida, com esteu???

Bueno nenetes, continuno treballant :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

Wuapaaa ja he tornat!!!! He estat desconnectada fent feina pels cursets i ara ja torno a purular per aquí... quan no és una cosa és una altra i no paro quieta...
Demà les notes així que si ha anat malament i no dic res, és que estik deprimida per casa ok? Ja començo a estar nerviosa nenes! No tinc gaires possibilitats, per no dir cap i això em deprimeix pq tornar a passar per això és molt dur psicològicament però bno... què hi farem! Com diu ma sogra, tranquil.la, que ningú s'ho treu a la primera... pobra m'intenta ajudar!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:48 pm

cuca lleida ha escrit:booon dia princeses que tal va el dijous??

eii miri moltes gracies per tot, el cataleg es super xulo me agraden mooooltissim

AMELIE tinc ganes de kedar!!!, la setmana que ve podriem kedar per la tarde...a kina hora hauries de marxar??

a veure que digueu les dems . quin dia us va be??
TINC MOOOOLTES GANES DE KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAA :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

votooooo per quedadaaaaaaaaaaaaa la setmana vinent!!!!!!!!!!!!!!!
I em smbla que aquesta serà la més llarga pq tenim coses a explicar eh!!!!!!!!!!!!!!!!! Digueu dia que més o menys totes puguem i vinga quedem!!!! Jo en tinc moooooltes ganesssssssssssss!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:50 pm

Amelie ha escrit:Holaaaa!!!

PIKYS Que tal la planxa??? Jo la veritat és lo que més mandra hem fa i ara a l'estiu és horribleeee : sgra :

CUCA Jo també tinc ganes de kedada!! Mira la setmana que ve vaig de nits (ups ja t'ho havia dit) bueno això vol dir que a les 21:00 quedem a Pardinyes, per marxar cap a la feina, si anessim a Molle apuraria una mica més i marxaria directe d'allà. Ah! Que vagi molt bé la reunió de vecinos :-)ok:

ISE El fotògraf molt bé!!! És lo que tu dius fotos super naturals, divertides. Nosaltres no hi vem anar, perquè com encara no saben res cantava molt que anessim al mateix fotògraf, segur que alguna cosa se li haguès escapat encara que fos sense voler. El Rafa per això també és d'aquest estil, res de poses, que per això ja estan les models i la veritat jo no en tinc ni idea ni tipo jeje!! Ei!! Ja et falta menys per la sorpresa... uiuiuiu.. Ah!! i com diu la cuca enhorabona pel repte està superadíssim!!!

siiiiiiii amelie tinc ganes de conèixe't!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Biennnnnnnnnnnn!!! Jo puc qualsevol dia... la Miriameta podia el dimarts, i dijous crec recordar que tenia festa així que decidim quin dia i kdem!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 5:53 pm

I bé després d'intentar contestar-vos a totes, si m'he deixat alguna cosa disculpeu-me m'he agobiat quan he vist tot això escrit, dir-vos que estik amb un mal de queixal que no m'hi veig i que no paro de fer coses i cursets i que per això he estat taaan desconnectada, a més si afegeixes que estem preparant una festa sorpresa aq dissabte doncs se'm multiplica la feina a fer... en fi... ara espero estar més estona per aquí... i a casa també que no crec que se'm caigui al cap no... necessito vacances lluny d'aquí noies!!! Ara provaré d'imprimir un cartell de les taules a vere com queda... ja us contaré!!! També vull encomanar les invis com tú cuquet, pq ja ens hem decidit escriuré un correu... a vere què em diuen....
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dj. jul. 09, 2009 7:30 pm

Jo marxo el dia 29 i torno el dia 3... són 4 dies però no vaig amb el meu amoret quina me... ell treballa i jo marxo amb una amiga de l'insti que m'ho va proposar i com que tinc mooooltes ganes d'anar-hi i el jordi m'ha deixat doncs m'he decidit! La pena és que no vingui ell... quin dia marxes tú? Podem quedar per London no?? Què wuaiiii!!! ::love::[/quote]

jooo.....!!!!! naltres marxem el 23 i tornem el 27!!! casi casi!!!! per dos diess!! en tinc moltes ganes pk hi vaig anar fa anys pero va ser relampago i amb els meus papis, ara hi anem amb una altra parella k ens ho passem pipa i m'apeteix molt!! jolinesssssss casi casiiii

Merci per les sabates!! es veritat ehh kuan veus algo i t'agrada molt, s'ha de comprar, pk sino despres t'ho prenen i et quedes amb les ganes. I que dius? que el vestit no l'has trobat?? ja el tenies mirat?
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dj. jul. 09, 2009 7:36 pm

ufff...k raro ha kedat el missatge anterior, he posat citar pero no m'ha sortit be..
bueno k molta sort dema LLUNETA!!!!!!!!!!
estic una mica atabalada pk heu escrit un munt!!!! i aksta tarde he tingut molt lio d feina per aki i no he pogut mirar res fins ara.
Bueno guapetes, me'n vaig a sopar a la terrasseta d'uns amics i a donar-li el biberon al seu fill de 2 mesets... que bonic que es!!! ejejjeje
besitos a totes!!!
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: Amelie » dj. jul. 09, 2009 8:36 pm

lluneta29 ha escrit:I bé després d'intentar contestar-vos a totes, si m'he deixat alguna cosa disculpeu-me m'he agobiat quan he vist tot això escrit, dir-vos que estik amb un mal de queixal que no m'hi veig i que no paro de fer coses i cursets i que per això he estat taaan desconnectada, a més si afegeixes que estem preparant una festa sorpresa aq dissabte doncs se'm multiplica la feina a fer... en fi... ara espero estar més estona per aquí... i a casa també que no crec que se'm caigui al cap no... necessito vacances lluny d'aquí noies!!! Ara provaré d'imprimir un cartell de les taules a vere com queda... ja us contaré!!! També vull encomanar les invis com tú cuquet, pq ja ens hem decidit escriuré un correu... a vere què em diuen....

Llunetaaa!! No t'agobiis dona que tu has fet tot el que has pogut i més!! i té raó la teva sogra a la primera vegada és dificilíssim, ànims que passi lo que passi tu "has puesto toa la carne en el asador" i això no tu treu ningú, ho has fet GENIAL!!!!
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: annalleida » dj. jul. 09, 2009 8:41 pm

hola a totes!!! (així no em deixo ningu)
he estat desconectada pk me n'he anat a l aplatja 2 dies una altra vegada. he desconectat pk banyam res de res. plovia i feia nuvol.
i demà per la nit tornem a la realitat de les nits :(
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants