Amelie ha escrit:lluneta29 ha escrit:I bé després d'intentar contestar-vos a totes, si m'he deixat alguna cosa disculpeu-me m'he agobiat quan he vist tot això escrit, dir-vos que estik amb un mal de queixal que no m'hi veig i que no paro de fer coses i cursets i que per això he estat taaan desconnectada, a més si afegeixes que estem preparant una festa sorpresa aq dissabte doncs se'm multiplica la feina a fer... en fi... ara espero estar més estona per aquí... i a casa també que no crec que se'm caigui al cap no... necessito vacances lluny d'aquí noies!!! Ara provaré d'imprimir un cartell de les taules a vere com queda... ja us contaré!!! També vull encomanar les invis com tú cuquet, pq ja ens hem decidit escriuré un correu... a vere què em diuen....
Llunetaaa!! No t'agobiis dona que tu has fet tot el que has pogut i més!! i té raó la teva sogra a la primera vegada és dificilíssim, ànims que passi lo que passi tu "has puesto toa la carne en el asador" i això no tu treu ningú, ho has fet GENIAL!!!!
Gràcies wuapi!!! Demà us dic alguna cosa... ara stik de cursetsssss mai més faig 3 cursets amb un mes... vaig atabaladíssimaaaa!!! jajajajja

s'ha de comprar quan es veuen... jo per les sabates tindré problemes però bno... ja miraré què fem!!! No m'agraden moltes sabates i no sé caminar amb taló així que alguna cosa hauré de fer... entrenar-me per casa amb llibres al cap!!! 

que bonic