NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dv. jul. 10, 2009 3:48 pm

annalleida ha escrit:ja tens les invitacions???posa fotos!!! on l'hes has fet??? a mi me les fa el meu germà. un diseny diferent pero les imprimirem a la copisteria.
el vestit de festa amb el de nuvia són el mateix patro. el k passa que amb nuvia es amb seda bambu i blanc i el de festa no vec el genere i és negre i blanc.

Anna això és una jugarreta per part de RC, però pensa que encara no havies dit que si i en pots mirar molts més :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Haurem de tenir en compte això alhora de triar el vestit!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dv. jul. 10, 2009 3:50 pm

Bueno boniques, no tinc més temps... he d'anar a la dutxa i a fer la bossa. Ja tinc ganes de saber on anem!!!!!!!!

Petonets a totes i disfruteu molt del cap de setmana :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: cc83 » dv. jul. 10, 2009 4:35 pm

noiesssssss!!! no dono a l'abast a llegir-vossss!! a mi también em sembla molt be lo de fer un sopar així k kuan vulgueu ho montem!!

ISE que vagi molt bee!!! ja contaras!! jejej

ISTAR les sabates son a la pagina 383...

el cine... doncs com ja m'havia llegit el llibre va ser una mica de decepció, pero bueno no sé de que m'extranyo pk sempre em passa el mateix... el soparet d'ahir va estar molt be!!! el bebito es un tragon, amb l'estona k vam estar allí li vam tenir k donar 3 biberons!!!! pero es mes bo!!! jejjeje

LLUNETA!!!! com ha anat???
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dv. jul. 10, 2009 4:37 pm

annalleida ha escrit:hola lleidatanes!!!
estara bé lo del sopar. ja direu quan i a vere si podem :)
us he d'explicar una cosa que m'ha passat, potser ja ho heu vist al tema "primicia: Rosa clara 2010". Resulta que quan vaig na a RC em vaig emprovar molts vstits del 2010. un dels que em va agradar es diu Caracola (RC two). encara no m'havia decidit pk en volia mirar tota la col-lecció pero ja he decidit que aquest no serà. el motiu és pk ahir mirant una revista vaig veure qe Paula echevarria és la nova imatge d'aire i a la presentació portava un vestit de festa que suposadament era d'aire. aquest vestit és exactament igual que el caracola pero en negre i blanc. l més fort és que el broche és el mateix, ni l'han canviat.
a mi em fa por que una invitada vagi igual que jo. kuan torna a RC preguntare si el vestit que tria també el fan en festa.
us poso una foto pk el vegueu.

que marranos no??? bueno, tu tranki, tries un altre que segur k te'n agraden varis...
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

Holee

EntradaAutor: PIKYS » dv. jul. 10, 2009 6:28 pm

Bones a totes!!

ja es divendressss i per fi a sortit el sol i he pogut baixar a la piscina quines ganes en tenia ja!!!

Anna quina jugarreta amb el vestit, bueno ara ja saps a emprovarten més i segur que ni ha un que t'agradara encara més. Ja estan a les botigues els del 2010??? a mi em van dir fins setembre-octubre!!!

Lluneta, ai ai ai que no dius res. Que tal anat??? Anims dona que no s'acaba el món i al setembre hi haura feina per tots, que de nens no en falten...

Ise que vagi be la sorpresa i ja ens contaras.

Nuvia que vagi be el sopar i port-aventura!!!

Laucob com tenim la nena?? encara esta guerrera??cuida't

Bueno que vagi molt bé el finde a totes!!!
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. jul. 10, 2009 7:30 pm

annalleida ha escrit:sóc infermera a l'arnau de Vilanova i tot l'estiu faig nits. és més pasta pero és un rollo :(

Jo tinc una amiga a l'Arnau que esta a punt de tenir un bebe!!!!! :)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. jul. 10, 2009 7:31 pm

ise ha escrit:Bueno boniques, no tinc més temps... he d'anar a la dutxa i a fer la bossa. Ja tinc ganes de saber on anem!!!!!!!!

Petonets a totes i disfruteu molt del cap de setmana :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Disfruta de la sorpresa i ja ens cntaras!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. jul. 10, 2009 7:40 pm

M'estreseu molt escribint tant!!!! Com es nota que hi ha molta gent de vacances, marranes!!!!

Quina putadeta lo del vestit, son uns malparits. Jo al post de Almanovia también vaig penjar una web on comparen vestits de temporades passades i son iguals que els de 2010, com si reciclessin. Fins i tot, el de la portada del cataleg es la mateixa foto, identica a una del 2007, ni canviar aixo.

Miriametaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, que te casas yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Llunetaaaaaaaaa!!! Ole tu!!!!! Has aprovat, que ja es molt!!!!! Lany que ve sortiras amb mes punts que els altres pel fet dhaver aprovat :) Eren molt poquetes places, princess, tu dont wory be happy!!!!

Avui hem anat amb els nens de les estades al Indiana Bill i mho he passat tetaaaaaaa!!! Quin fart de correr amunt i avall, jejejejejejejejeje. Porto uns blaus a tot arreu, jejeje.

Amoreteeeeeeeeeeees!!!!! Que en sou de wapes, bandarres!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dv. jul. 10, 2009 9:07 pm

hola princeses

espero que vagi moooolt be el finde a totes!!!

ah!1 al final no han operat a la nena, pq la setmana passada tenia tota la boca plena de llagues i encara ara te les genives imflamades...aixi que fins al octubre res de res...

nuvia que be lo dels nens!! per cert que vagi mooolt be lo de port aventura!!

ise disfruta moooolt de la surprise!1 pero al tornar volem novetats!!!!

espero que totes passeu un moooolt bon finde!!!!

mooolts besitos el dilluns totes a contar novetats!!!!
jo si puc entrare el finde...a veure jejejeje
EL DILLUNS JA TORNO A LA FEINA :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( agafare la depre........encara que tinc moooltes ganes de veure els meus nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: TatianaCE » dv. jul. 10, 2009 10:46 pm

Ei! Hola a totes!

Quantes coses! Aquest foro no para!

cuca lleida: trebales amb nens? JO també! Per cert, QUE GUAY TENIR LES INVITACIONS, estic intrigada amb les invitacions, posa alguna foto. M'encanta mirar invitacions, sempre que em conecto busco pagines on trobar idees. On dius que les has fet?

ise: que vagi bé el finde!

Nosaltres aquest finde buscarem fotograf.

Fins dilluns!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: annalleida » dv. jul. 10, 2009 10:48 pm

hola nuvia2010!!!!
jo estic a les incubadores. portem una nit que des de les 10 no hem parat i ara m'assento 5 minutets :)
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » ds. jul. 11, 2009 7:22 am

Nenes he aprovat!!! Aquesta és la bona notícia i la mala és que al no tenir mèrits i només haver tret un 5,3 no tindré plaça així que és com haver suspés... què hi farem!!! La vida és així... ho hauré de tornar a repetir tot i em fa una mandraaaaaaa terrible ara mateix... potser no és lo meu... no sé... poder és una senyal. Avui vaig a presentar els mèrits però tmpoc sé pq hi vaig la veritat... a fer el pena un rato... pq per altra cosa... què hi farem! No stik massa animada la veritat però bno... Petonets! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

holeee

EntradaAutor: PIKYS » ds. jul. 11, 2009 10:58 am

hola a totes!!

Ei lluneta no siguis tonta!! clar que si que es lo teu, no t'has de desanimar, no se quan temp portes presentant-te a les opos, pero mira jo feia 4 anys que empresentava a infantil perque tot i que jo soc de primaria no en sortien i al sortit les opos de primaria el primer any vaig pensar no em canvio despres de 3 anys a infantil pero com ja em sabia el temari em vaig rajar i au el 4rt any tp vaig aprovar, pero no em vaig desanimar i l'any pasat vaig dir canvio a primaria que com es temari nou, programacio nova haure destudiar i au aixi ho vaig fer i vaig aprovar que tp mo esperava pero ara ja esta. Ho sigui que tu l'any que ve palante i ja veuras que sera un bon any i aprovaras.

Anims guapa!!!
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. jul. 12, 2009 9:07 am

annalleida ha escrit:hola nuvia2010!!!!
jo estic a les incubadores. portem una nit que des de les 10 no hem parat i ara m'assento 5 minutets :)

Holaaaaaaaaaa!!!! Els nostres amics ja han tingut el bebe!!!! Ells estan a lhabitacio 462 :) 3'120 de Alex :) Avui lanirem a coneixer :) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. jul. 12, 2009 9:09 am

Que tal el finde??? Nosaltres ens ho hem passat molt be, pero molt cansats. Quan tingui fotos us en penjo alguna :) Vaig a arreglarme per anar a coneixer al peque!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: annalleida » dg. jul. 12, 2009 12:48 pm

hola. avui vaig de nit i ja ho mirare. el que passa s que jo soc a la uci.
besitos
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. jul. 12, 2009 1:33 pm

No hem pogut anar a coneixer al peque xq ens han dit que no volen visites :( Que hi farem :(
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. jul. 12, 2009 2:54 pm

nuvia2010 ha escrit:
annalleida ha escrit:hola nuvia2010!!!!

Holaaaaaaaaaa!!!! Els nostres amics ja han tingut el bebe!!!! Ells estan a lhabitacio 462 :) 3'120 de Alex :) Avui lanirem a coneixer :) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Enhorabona per a ells !! Deuen estar superfeliços...
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 12, 2009 8:18 pm

cc83 ha escrit:noiesssssss!!! no dono a l'abast a llegir-vossss!! a mi también em sembla molt be lo de fer un sopar així k kuan vulgueu ho montem!!

ISE que vagi molt bee!!! ja contaras!! jejej

ISTAR les sabates son a la pagina 383...

el cine... doncs com ja m'havia llegit el llibre va ser una mica de decepció, pero bueno no sé de que m'extranyo pk sempre em passa el mateix... el soparet d'ahir va estar molt be!!! el bebito es un tragon, amb l'estona k vam estar allí li vam tenir k donar 3 biberons!!!! pero es mes bo!!! jejjeje

LLUNETA!!!! com ha anat???

Si si muntem un sopar!!!!!!!!!!!!! ::love:: ara és estiu i hi ha temps... fem-ho!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 12, 2009 8:20 pm

cuca lleida ha escrit:hola princeses

espero que vagi moooolt be el finde a totes!!!

ah!1 al final no han operat a la nena, pq la setmana passada tenia tota la boca plena de llagues i encara ara te les genives imflamades...aixi que fins al octubre res de res...

nuvia que be lo dels nens!! per cert que vagi mooolt be lo de port aventura!!

ise disfruta moooolt de la surprise!1 pero al tornar volem novetats!!!!

espero que totes passeu un moooolt bon finde!!!!

mooolts besitos el dilluns totes a contar novetats!!!!
jo si puc entrare el finde...a veure jejejeje
EL DILLUNS JA TORNO A LA FEINA :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( agafare la depre........encara que tinc moooltes ganes de veure els meus nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Quantes novetats nena... jo només faig fent els cartells de les taules... ja us el ensenyaré a vere què us smbla... tmpoc mata però bno...
Ànims per dilluns... al menys veuràs als teus nenets!!!! Pensa en positiu... ::love:: Tinc ganes de veure't!!!!!!!!!!!!!!! :-)
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants