NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » ds. jul. 11, 2009 3:16 pm

torsaeann ha escrit:Hola ninetes que tal?
Jo acabo d'arribar de la pelu. Estic super diferent¡¡¡¡¡¡
Porto un recolli't super diferent, una noia a entra't a la pelu i em diu que et cases? i jo no.....encara no¡¡¡¡¡¡¡¡
La peluquera m'ha dit que em faci una foto del pentina't i que el porti....és super bonic i modern¡¡¡¡¡ és molt original ja posaré foto¡¡¡¡

Un petonet boniques¡¡¡
Vaig a dinar i a posar-me guapa¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡

Eiiii ninetaaaaa!!!!!

foto eeeeeeee, que et vull veureee!!!!!!

noies, estic morta de son, però ma germana ara em ve a buscar per anar a l'eroski.....quina bogeriaaaaa..i jo que no sé dir que NO.....m'estaria tota la tarda dormint al sofà!!!!!!

A la nit espero tornar!!!1
muaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. jul. 11, 2009 3:24 pm

laiac ha escrit:
torsaeann ha escrit:Hola ninetes que tal?
Jo acabo d'arribar de la pelu. Estic super diferent¡¡¡¡¡¡
Porto un recolli't super diferent, una noia a entra't a la pelu i em diu que et cases? i jo no.....encara no¡¡¡¡¡¡¡¡
La peluquera m'ha dit que em faci una foto del pentina't i que el porti....és super bonic i modern¡¡¡¡¡ és molt original ja posaré foto¡¡¡¡

Un petonet boniques¡¡¡
Vaig a dinar i a posar-me guapa¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡

Eiiii ninetaaaaa!!!!!

foto eeeeeeee, que et vull veureee!!!!!!

noies, estic morta de son, però ma germana ara em ve a buscar per anar a l'eroski.....quina bogeriaaaaa..i jo que no sé dir que NO.....m'estaria tota la tarda dormint al sofà!!!!!!

A la nit espero tornar!!!1
muaaa

uix, doncs jo si tingués son... em quedaria toooooooooooooota la tarda sobant!!!! jijijij
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » ds. jul. 11, 2009 4:28 pm

Nena volem fotosssssssssssss!

Jo fa dies que no se per que pero no puc fer la migdiada, dormo com a 20 minuts!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » ds. jul. 11, 2009 4:34 pm

Hola guapis!
Doncs jo he dormit 20 minutets a casa la mami... m'he tumbat al sofà i m'he adormit.

Anna carinyet!!! volem veure lo guapa que vas!!! jo, esperem la foto aviat!

Nosaltres anirem ara a l'Erosky a fer un tomb, m'ha dit que anirem a mirar anells :-) jejeje pq el dia 24 serà la nostra pedida oficial, i ell volia que fos sorpresa però li he dit que prefereixo dir-li quin és el meu estil, no sigui que em regali un que no m'agradi gens... pq amb això dels gustos... els tenim molt diferents, i em sabria greu que no m'agradés.
Ja us explicaré.

Petonets a totes!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » ds. jul. 11, 2009 4:43 pm

Vale nena que vagi molt be i trobis algo que t'agradi!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » ds. jul. 11, 2009 6:05 pm

Giss ha escrit:Hola guapis!
Doncs jo he dormit 20 minutets a casa la mami... m'he tumbat al sofà i m'he adormit.

Nosaltres anirem ara a l'Erosky a fer un tomb, m'ha dit que anirem a mirar anells :-) jejeje pq el dia 24 serà la nostra pedida oficial, i ell volia que fos sorpresa però li he dit que prefereixo dir-li quin és el meu estil, no sigui que em regali un que no m'agradi gens... pq amb això dels gustos... els tenim molt diferents, i em sabria greu que no m'agradés.
Ja us explicaré.

Petonets a totes!!!

ui ui ui!!!! anillitoooooooooooooooooooooooo :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » ds. jul. 11, 2009 6:23 pm

Giss ha escrit:Hola guapis!

Ja us explicaré.

Petonets a totes!!!

Nenaaaaaaa!!!!! que jo acabo d'arribar de l'eroski??????????hi he estat dues hores amb ma germana, i ara ja és hora de descansar una mica!!!!!!!

i que i que''...que guai......totes teniu anell de promesa menys jo :-/ , però ja ho hem fet així, ara amb dos mesos de la boda que ho vam decidir, no volia que es gastés un pastón en un anell, que me'l conec.....així que després, en un altre moment especail ja me'l regalarà...com jo amb el rellotge, tot i que s'ha de dir....que em faria gràcia haver-ne tingut un!!!!!!!!!!!!!!!!jijijiji
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » ds. jul. 11, 2009 6:25 pm

tara, black, que també esteu a casa?????????????ostres me'n vaig a mirar el que vau escriure ahir i vaig responent a alguna!!!!

eiiiiiiiiiiiiiiii................que no ho havia vist........3 SEMANESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! m'acaba def er un bot el cor...............tc flipant....................mitja vida somiant en el dia que et casis i......................3 SEMANEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!! i qui no vol un dia així??????????'''

buf buf.................
Petonets1!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » ds. jul. 11, 2009 6:31 pm

Papallona* ha escrit:NINETESSSSSSSSSSSSSSS

mireu el meu marcador!!!!!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
=0-0-) =0-0-) =0-0-)
=0-0-) =0-0-)
=0-0-)

NINETAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

que sóc la única que ahir no et va poder felicitaaaaaaaarrrrrr!!!!!!!!!!jopetaaa...........FELICITAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTSSSSSS un anyet....d'aquí un anyet totes ja haurem anat al Castell de Vilafortuny, i t'hauràs casat, i...........alaaaaaaaaaaa que xulo!!!!!!!!!!

FILICITAAAAAAAAAAAAAATTSSS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » ds. jul. 11, 2009 6:54 pm

laiac ha escrit:tara, black, que també esteu a casa?????????????ostres me'n vaig a mirar el que vau escriure ahir i vaig responent a alguna!!!!

eiiiiiiiiiiiiiiii................que no ho havia vist........3 SEMANESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! m'acaba def er un bot el cor...............tc flipant....................mitja vida somiant en el dia que et casis i......................3 SEMANEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!! i qui no vol un dia així??????????'''

buf buf.................
Petonets1!!!!

Eiiiiii

Doncs si, estic casa!!! he sortit una estoneta a donar un volt, però feia molta calor!!!! menos mal q al final s'ha arreglat el dia!!!! que guai per les nuvies q es casaven avui a la tardaaaaaaaaaaaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

3 setmanes nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 12, 2009 10:36 am

Nineteeeeeeeeeeesssssss!!!!

BON DIAAAAAA!!!!! jo ahir a la nit aquí soleta, i ningú va escriure, com es nota que erem dissabte!!!!!

TARA!!!!!!!! explica explica, com va anar la despedida????????????
TORSEANN i la boda???????volem tots els detalls..fotos, regalets, moments.....explica explica!!!!!!
GISS!!!! ja tens l'anell o no???? aquest serà el de promesa????no seràn les aliances no????? que guai!!! ja ens explicaras què teniu pensat fer per l'anniversari...bé, tot no.....
PAPALLONA!!!!!!! et vas firar ahir a IKEAA!!! explicaaaa!!!

Bé i a la resta de ninetes espero que anés bé el dissabte!!
jo a veure si aviat veig al meu amic i m'ensenya fotos de l'orangerie de la boda i de tot val????

Apaaaaaaa...petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 11:27 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dg. jul. 12, 2009 11:29 am

Hola boniques!

Doncs ahir al final un desastre... ens vam enfadar i no vam anar a cap lloc, cap a casa... i enfadats tota la nit, fins la matinada, que després d'estar parlant-ho 4 hores... ens vam arreglar.
No res... mira... coses que passen... una meeeee de dissabte, què hi farem...
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 11:29 am

Ooooohhhhh, quin marcador més curiós que tinc!!!!

1-1-1-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jijijijijiji
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 11:30 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesssssss!!!!

BON DIAAAAAA!!!!! jo ahir a la nit aquí soleta, i ningú va escriure, com es nota que erem dissabte!!!!!

TARA!!!!!!!! explica explica, com va anar la despedida????????????
TORSEANN i la boda???????volem tots els detalls..fotos, regalets, moments.....explica explica!!!!!!
GISS!!!! ja tens l'anell o no???? aquest serà el de promesa????no seràn les aliances no????? que guai!!! ja ens explicaras què teniu pensat fer per l'anniversari...bé, tot no.....
PAPALLONA!!!!!!! et vas firar ahir a IKEAA!!! explicaaaa!!!

Bé i a la resta de ninetes espero que anés bé el dissabte!!
jo a veure si aviat veig al meu amic i m'ensenya fotos de l'orangerie de la boda i de tot val????

Apaaaaaaa...petonets!!!

eso eso, volem veure fotos de l'orangerie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 11:32 am

Giss ha escrit:Hola boniques!

Doncs ahir al final un desastre... ens vam enfadar i no vam anar a cap lloc, cap a casa... i enfadats tota la nit, fins la matinada, que després d'estar parlant-ho 4 hores... ens vam arreglar.

Ala Giss!!! vaya disgusto!!!! bueno, me alegro de q todo esté ya arreglado!!!!

a ver si esta semana vais a mirar el anillito!!!!!

mua preciosaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. jul. 12, 2009 12:38 pm

Bon dia ninetesssss!!!!!!!!!OSTRES JA US TROBAVA A FALTAR....
Ens acabem d'aixecar...i mira..directament al foro a saludar a les meves nenes...joeee que desde divendres no deia res....
Com sabeu...(penso qu eho vaig dir) ahir vam anar de casament a Sabadell i es clar...tot el dia enfeinada preparant cosestes i res...ara us explico...
El divendres per la tarda vaig marxar a casa dels papis i también vaig anar a la pelu a tallar-m'he el cabell una miqueta més...i res..encara que la mare i el xicot es van mig enfadar pq diuen que per l'any vinent no el tindrè llarg i molt malament això....jooooo :-( .

Dissabte...carrera...pq a les 4:00 ens venia a buscar el bus per anar a cap a Sabadell, per això ja vaig dir que no podrìa anar a la quedada pq sinó aniria molt justa. La qüestió esk entre que vaig anar a comprar pel piset, anar a la pelu i a maquillar-m'he...total les 3:30...justa per ficar'm'he el vestit i marxar...No se pq però estava mega nerviosa ahir...fins i tot ma mare deia..."El dia de la teva,,,com estaras???"...i realment tenia tota la raó... :-/

Per cert....que tal la quedada??? Giss...pensava que sabias que no baixaria ahir pel tema de no anar a corre cuita desprès....però a la pròxima m'apunto....Per quan és??? >.-<:

Avui...doncs...com us he dit...ens acabem d'aixecar. Vam arribar a les 5 a casa pq vam agafar el bus de tornada a les 3:30...però a més...estem tots dos afonicsss....bé...pensem que avui...tota la nostra taula no tindrà veu...pq a la sala...entre que erem poca gent i no vam fer gaire sarau fins al final...doncs l'aire condicionat ens tocava directament a la nostra taula i ja veieu...totes les noies amb la jaqueta dels nois...un fred...Impresionante!!!! així...que a les 5 del matí anavem tots amb una veu de "camionerossss"" que al.lucinavem...jejeje
I no res...Ja tenim un altre ninot per a la col.lecció...jajajaja...després us penjo la foto....

Expliqueu-m'he...que tal la quedada???? novetats??

Nur...aquesta tarde em fico al dia i t'envio lo del cartoon club...per cert!!! la XL al final et va convençer, no??? em deixes tranquila pq si a tu et queda grandeta a mi m'anirà bé... (espero)...

Tara....que tal la festaaaa???? tot bé?? com et trobés del teu refredat????

Eli.... estic contenta de veure't ja per qui!!!!

Gis...com va tot??? tot arreglat??ànims wapi....

Torsaeann...que tal la teva boda??? volem fotos....jo després penjarè alguna, ok???

Laiac....com van els nervis???

PETONETS A TOTES......
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 4:13 pm

Happiness!!!!! així q ahir de boda, no???? veig a va anar molt bé!! me n'alegrooooooo

a veure si ens veiem a la pròxima quedada!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. jul. 12, 2009 4:32 pm

blackmamba ha escrit:Happiness!!!!! així q ahir de boda, no???? veig a va anar molt bé!! me n'alegrooooooo

a veure si ens veiem a la pròxima quedada!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Holeeee....Que tal el diumenge? veig que no hi ha molta gent per qui, no???
Quan es la pròxima quedada??? ja m'avisareu que amb aquesta si que hi vaig....
Alguna novetat a la quedada d'ahir???
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 12, 2009 4:33 pm

Giss ha escrit:Hola boniques!

Nineta!!!!!!!

tranquil·la que aquestes discussions, han estat, estan i estaran.....però és molt normal, i sempre s'arreglen............mira'm a mi...encara estem malament, i això que fa casi una setmana que estem així....i a 3 semanes de la boda!!!!!!!!!!!!!!!!JAJAJJAJAJAJAJ......espero que s'arregli!!!!!!!

però tranqui i ànims!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants