Autor: Giss » dg. jul. 12, 2009 4:46 pm

Autor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 5:45 pm
Mrs. Happiness ha escrit:blackmamba ha escrit:Happiness!!!!! així q ahir de boda, no???? veig a va anar molt bé!! me n'alegrooooooo
a veure si ens veiem a la pròxima quedada!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Holeeee....Que tal el diumenge? veig que no hi ha molta gent per qui, no???
Quan es la pròxima quedada??? ja m'avisareu que amb aquesta si que hi vaig....
Alguna novetat a la quedada d'ahir???

Autor: torsaeann » dg. jul. 12, 2009 5:46 pm

Autor: torsaeann » dg. jul. 12, 2009 5:48 pm

Autor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 5:48 pm
laiac ha escrit:Giss ha escrit:Hola boniques!
Doncs ahir al final un desastre... ens vam enfadar i no vam anar a cap lloc, cap a casa... i enfadats tota la nit, fins la matinada, que després d'estar parlant-ho 4 hores... ens vam arreglar.
No res... mira... coses que passen... una meeeee de dissabte, què hi farem...
Nineta!!!!!!!
tranquil·la que aquestes discussions, han estat, estan i estaran.....però és molt normal, i sempre s'arreglen............mira'm a mi...encara estem malament, i això que fa casi una setmana que estem així....i a 3 semanes de la boda!!!!!!!!!!!!!!!!JAJAJJAJAJAJAJ......espero que s'arregli!!!!!!!
però tranqui i ànims!!!

Autor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 5:49 pm
Giss ha escrit:Hola guapetes!
Bé... no ha estat res... ja està tot arreglat.
Suposo que la propera quedada serà dimarts... i dijous ens veiem per donar-vos les samarretes que aniré dimecres a buscar-les!!!
Per cert, avui hem estat dues hores al matí fent la pancarta, gairebé ja està acabada... és més bonica!!! quines ganes tinc de que la veieu! a veure si demà us l'ensenyo.
Petonets amores!

Autor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 5:51 pm
torsaeann ha escrit:Bones ninetes¡¡¡¡
Aqui va la foto de com estabem de guapos...

Autor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 5:54 pm
torsaeann ha escrit:La boda va està bé, a les 3 cap a casa a dormir ja que ens van fer fora de la masia.
Els detalls van ser incens i no van donar cap nuvis, van donar 2 lligues i els rams de mamis.
Bueno petites ja em posaré amb un altre moment.
Vaig a fer el gos¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡

Autor: tara » dg. jul. 12, 2009 8:20 pm

Autor: blackmamba » dg. jul. 12, 2009 8:25 pm
tara ha escrit:Hola ninetes estic feta caldo, semblo manolo cuan parlo, entre mal de gola que tenia, i ahir en la meva taula tothom fumaba, tinc la gola que no se de qui es, per la resta be, vam riure molt!
I van haver mes noticies, ja us explicare!
Ninetes ens veiem dema, dema em poso al dia i us contesto, m'hen vaig al llit!

Autor: estiu2010 » dg. jul. 12, 2009 8:43 pm
el ricard te un disgust xq tota la vida q va en moto i no aiva caigut mai i nomes patia si mavia fet mal quan ell tenia tota la cama rascada i plena de sang...!!! bueno almenus va fer el gesto i se q es preocupa bueno jo nomes tinc una rascada al peu xo no trobo cap sabata q no em faci mal xq totes em rossen i ell la cama en laire xo bueno esta acostumat a caure am la bici aixi q no es queixa gens!!!

Autor: estiu2010 » dg. jul. 12, 2009 8:51 pm
i mencantaven...eren mes xulos!!!qina depre la unica cosa de rebaixes i ma durat 1 setmana i 1 dia!!!!

Autor: nur_jor » dg. jul. 12, 2009 8:56 pm

Autor: nur_jor » dg. jul. 12, 2009 9:01 pm
estiu2010 ha escrit:Laiac encara esteu aixi...????jo em pensava q ja estava arreglat aixo!!!
Torsaeann estabes guapisima quin vestit mes xulo i el recollit tambe ma agradat i aixo q quasi no es veia!!
Giss asi me gusta q ja este solucionado xo q no se escaquee con el anillo!!!!!![]()
Happiness tu tmb de casament??i com va anar??
Papallona q vas comprar molt???naltres tmb i volem anar xq al dirnos q a loctubre-novembre ja tindrem al piset vull anar compran coses xq despres tot de cop....i vai fer per internet la llista de la compra i em pujava a 700€ i aixo q faltaven un munt de coses!!!
Tara ja e llegit q esta refredada cuidat q els refredats destiu son els pitjors to dic jo q sempre agafo la grip a lestiu!!
Nena i am el vestit q farem???ves a bcn un dia i tomba totes les botigues de nuvia si cal
black estas enganxadissima al foro nena!!!aurem de ferte un monument a la mes forera!!!
Eli ultimamente estas bastante desconectada...ja no escribes tanto como antes....!!!!bueno para mi mejor q asi no me cuesta ponerme al dia!!!
Nur_jor aixi q la xl???jo alfinal nose qina meu agafat la q sigui mestara be!!!i jo les rebaixes ni mirarles em vai compra uns texans i son am els q vai caure air i tots estripats...!!!i mencantaven...eren mes xulos!!!qina depre la unica cosa de rebaixes i ma durat 1 setmana i 1 dia!!!!
Bueno ninetes men vai a posarme el pijama i a veure ventdelpla i a dormir q a les 5 del amti marxen muns pares a laeroport i els ai de xta nose a on a buscar el bus q els xti fins a bcn
dema ja parlarem

Autor: Nata|ia » dg. jul. 12, 2009 9:13 pm
Autor: nur_jor » dg. jul. 12, 2009 9:23 pm
Nata|ia ha escrit:Boniquessss quan de temps!!! he abandonat el foro per complet, i mare meva po quantes de tgn hi ha!!!! fa un any q estavem per aqui i erem 5 contades jaja joppp po no us conec ni a la meitat quin horror!! impossible posarme al dia!!
nuria wapa com estas???? aveure quan puc anar a una kdd i aixi conec a les demes!!
eli como va todo???
papallona reina com baixa el comptadorª!!!
torsaeann nenaaaa preciosa a la foto!!
i les demes enhorabona per les bodes i viam quan vaig a una kdd i ens coneixem un petonassss

Autor: laiac » dg. jul. 12, 2009 10:50 pm
Giss ha escrit:Hola guapetes!
Bé... no ha estat res... ja està tot arreglat.
Suposo que la propera quedada serà dimarts... i dijous ens veiem per donar-vos les samarretes que aniré dimecres a buscar-les!!!
Per cert, avui hem estat dues hores al matí fent la pancarta, gairebé ja està acabada... és més bonica!!! quines ganes tinc de que la veieu! a veure si demà us l'ensenyo.
Petonets amores!

Autor: laiac » dg. jul. 12, 2009 10:52 pm
torsaeann ha escrit:La boda va està bé, a les 3 cap a casa a dormir ja que ens van fer fora de la masia.
Els detalls van ser incens i no van donar cap nuvis, van donar 2 lligues i els rams de mamis.
Bueno petites ja em posaré amb un altre moment.
Vaig a fer el gos¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡

Autor: laiac » dg. jul. 12, 2009 10:56 pm
tara ha escrit:Hola ninetes estic feta caldo, semblo manolo cuan parlo, entre mal de gola que tenia, i ahir en la meva taula tothom fumaba, tinc la gola que no se de qui es, per la resta be, vam riure molt!
I van haver mes noticies, ja us explicare!
Ninetes ens veiem dema, dema em poso al dia i us contesto, m'hen vaig al llit!

Autor: laiac » dg. jul. 12, 2009 11:02 pm
nur_jor ha escrit:hola ninetes!!
que he estat tot el finde sense poder passar-me!! quin mono tenia!! jajaja!!
que tal el finde? veig que hi ha hagut de tot! despedides, bodes, etc...
tara, a descansar!! ja ens explicaràs com va anar tot!!
happiness, que tal la veu? a fer bondat nena! ja ens ensenyaràs fotitos de lo guapa que estaves!!
torsaeann, molt guapos a la foto!!! amb aquestes sabates vas encertar de ple!! contrastava amb el vestit negre i queda genial!! I el pentinat molt bonic!
papallona, que tal per ikea?? vau carregar molt? jejeje!! ais!! tinc ganes d'anar-hi!
estiu, acabo de llegir que vau caure, ais nena espero que us recupereu ben aviat!
giss! ets la dissenyadora oficial de les ninetes!! quines ganes tenim totes de veure la pancarta!!
eli, que t'expliques?
blackmamba, que tal el finde?
laiac, nena!! 3 setmanes!! com ho portes??
petonets!!!!