Autor: PIKYS » dg. jul. 12, 2009 9:10 pm

Autor: lluneta29 » dg. jul. 12, 2009 11:35 pm
jejeje què heu fet? On heu anat? Te vaig enviar un sms pq no volia molestar...

Autor: lluneta29 » dg. jul. 12, 2009 11:36 pm
nuvia2010 ha escrit:annalleida ha escrit:hola nuvia2010!!!!
jo estic a les incubadores. portem una nit que des de les 10 no hem parat i ara m'assento 5 minutets :)
Holaaaaaaaaaa!!!! Els nostres amics ja han tingut el bebe!!!! Ells estan a lhabitacio 462 :) 3'120 de Alex :) Avui lanirem a coneixer :)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: annalleida » dg. jul. 12, 2009 11:59 pm

Autor: ise » dl. jul. 13, 2009 7:04 am

Autor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 7:59 am
lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:annalleida ha escrit:hola nuvia2010!!!!
jo estic a les incubadores. portem una nit que des de les 10 no hem parat i ara m'assento 5 minutets :)
Holaaaaaaaaaa!!!! Els nostres amics ja han tingut el bebe!!!! Ells estan a lhabitacio 462 :) 3'120 de Alex :) Avui lanirem a coneixer :)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Felicitatsssssssssssssss!! Deu estar suuuper contents eh!!! Què wuaiiii!! Encara q jo no en tindria al menys ara per ara, m'alegro per tú!!! Llàstima que no el puguis conèixe'l, què raro no?? Jo tinc un fill i el vull ensenyar a tothom... no sé...

Autor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 8:02 am
ise ha escrit:Bon dia boniques!!!![]()
![]()
![]()
Nenes el cap de setmana...INCREIBLE!!!!!!
Hem anat a
PARIS!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avui estic cansadíssima, però m'ha encantat!!!! hehehe
Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 8:11 am

Autor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 8:13 am

Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 8:27 am
tmpoc sóc de les pitjors...

Autor: ise » dl. jul. 13, 2009 8:37 am
lluneta29 ha escrit:X cert ise... sort que no et vaig trucar!!! jejejeje a París... bno quan puguis comunica't amb mi pleaseeeeeeeeeee!!!!
Ara ha sortit la fase mèrits, i per sort, tinc un 4 i pico el màxim que podia treure... això està bé, tinc un 4, 29 de mèrits... que si ho poso amb la nota em dóna un 4,8 casiiiiiiiiiiiiii!!! Què hi farem...![]()
Ara bé, m'han colat tots els cursets ehhh... jajajajaja tots tots... fins els de la uni de crèdits de lliure elecció... stik flipant...

Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 8:40 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:X cert ise... sort que no et vaig trucar!!! jejejeje a París... bno quan puguis comunica't amb mi pleaseeeeeeeeeee!!!!
Ara ha sortit la fase mèrits, i per sort, tinc un 4 i pico el màxim que podia treure... això està bé, tinc un 4, 29 de mèrits... que si ho poso amb la nota em dóna un 4,8 casiiiiiiiiiiiiii!!! Què hi farem...![]()
Ara bé, m'han colat tots els cursets ehhh... jajajajaja tots tots... fins els de la uni de crèdits de lliure elecció... stik flipant...
Ei guapa!
Per això tampoc et vaig trucar jo! hehehe
Al migdia et truco que aquest mati tinc feineta i no puc para que sinó m'adormiré!
Petons i parlem més tard!![]()
vale... tinc ganes de parlar amb tú!!!! M'he de desahogar sincerament!!!!! M'ha passat de tot... i més i a tú també... 
Autor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 8:44 am
lluneta29 ha escrit:X cert ise... sort que no et vaig trucar!!! jejejeje a París... bno quan puguis comunica't amb mi pleaseeeeeeeeeee!!!!
Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 8:46 am
annalleida ha escrit:Hola!!!
nenes us he de comunicar que el mateix dia de la boda és el partit Madrid-Barça!!!!! ja es mala sort :( no penso posar una pantalla, a més no sé l'hora que serà. i si és a les 22 segurament que hi haurà gent que ja haurà marxat. ja sabeu que hi ha gent que marxa molt aviat!!!!!!
nuvia 2010 és raro que no vulguin que hi vagi gent a veure'ls, ja els vauràs quan estigui a casa.
estic per l'Arnau i la nit no pinta gaire tranquil-la, pero ja sabeu que quan tinc un momentet em conecto com va el foro.
si feu sopar jo m'apunto i si em toca currar de nit ja mo canviaré.
a mi també m'agradaria personalitzar les taules pero no sé com.

Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 8:49 am
ISTAR82 ha escrit:lluneta29 ha escrit:X cert ise... sort que no et vaig trucar!!! jejejeje a París... bno quan puguis comunica't amb mi pleaseeeeeeeeeee!!!!
Felicitats !! has aprovat , a veuer si et puc donar la benvinguda a l'administració - m'imagino que per això hauràs fet els examens- . Vaig una mica perduda.Petonets

Autor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 9:25 am
lluneta29 ha escrit:ISTAR82 ha escrit:lluneta29 ha escrit:X cert ise... sort que no et vaig trucar!!! jejejeje a París... bno quan puguis comunica't amb mi pleaseeeeeeeeeee!!!!
Felicitats !! has aprovat , a veuer si et puc donar la benvinguda a l'administració - m'imagino que per això hauràs fet els examens- . Vaig una mica perduda.Petonets
Ei wuapa perdona que t'ho explico! He fet les opos de professora de secundària, fa res, 8 mesos que hi treballo i era la primera vegada que m'hi presentava. He tret un 5,3 de l'examen i un 4, 02 de mèrits... tot plegat fan una nota global de 4,8 així que no entro com a funcionària però si m'han dit com a interina si tot va bé així que res, m'hauré de tornar a presentar l'any que ve... o l'altre quan tornin a fer opos. Però estic contenta per ser el primer any!
Autor: Amelie » dl. jul. 13, 2009 9:44 am
quina SUPERRR SORRPRESSAAA!!!! La ciutat de l'amor, jo hi vaig anar el juny passat i ens va encantar, és xulíssim i més encara si hi vas de sorpresa. Segur que encara tens el cap allà i millor que sigui així, segur que d'aquesta manera el dilluns es fa menys feixuc!!
Autor: Amelie » dl. jul. 13, 2009 9:57 am

Autor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 10:42 am

Autor: Amelie » dl. jul. 13, 2009 10:55 am
ISTAR82 ha escrit:Per cert Amelie com va tot, els preparatius i tal??? I el finde ha anat bé??? Ui que preguntona...xD