Autor: TatianaCE » dl. jul. 13, 2009 11:37 am
Autor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 1:07 pm
TatianaCE ha escrit:Ei! K guay ise! Quina enveja! Això si que és una sorpresa!
Nosaltres el cap de setmana pel poble, piscina, i tranquils...
També vam anar a mirar fotografs. El proxim finde volem anar a Balaguer, que ens han parlat d'algun fotograf d'ella que ho fa bé!
A veure si ja ens decidim!
Per cert, vosaltres feu video? Es que no sabem que fer!

Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 1:22 pm
Amelie ha escrit:Hola de nou!!
Estava mirant la pàgina del Dress Bori i he vist que tenen previst fer un desfile amb els nous models de vestits nuvia, nuvi és al setembre a Saragossa, jo m'hi he apuntat, si després no hi puc anar no hi aniré, però de moment apuntada estic jeje!! Aquí us deixo l'enllaç per si voleu apuntar-vos:
http://www.dressbori.com/desfiles.php

Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 1:23 pm
TatianaCE ha escrit:Ei! K guay ise! Quina enveja! Això si que és una sorpresa!
També vam anar a mirar fotografs. El proxim finde volem anar a Balaguer, que ens han parlat d'algun fotograf d'ella que ho fa bé!

Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 1:25 pm
Amelie ha escrit:ISTAR82 ha escrit:Per cert Amelie com va tot, els preparatius i tal??? I el finde ha anat bé??? Ui que preguntona...xD
Hole ISTAR tu tranquila que no ets gens de preguntona, que m'encante parlar d'aquest tema!! Els preparatius bastant aturats, tenim esglèsia, restaurant, fotògraf i vídeo, però la resta... tot pendent!! A més nosaltres pel que fa a dir-ho a la gent estem fatal, no ho sap ningú, excepte vosaltres i una veïna a la qual no vaig poder esquivar en les seves preguntes, però que també hem feia ilu dir-ho. Estem esperant a fer un dinar cap a l'Agost i allà dir-ho. Bueno ja ho veus sóm una mica endarrerits, però es casava m'ha germana i no era plan de restar protagonisme a ningú i menys a ella jeje!! Ah!! i el finde perfecte relax i més relax amb diverses dossis de solete

Autor: TatianaCE » dl. jul. 13, 2009 2:49 pm
ISTAR82 ha escrit:TatianaCE ha escrit:Ei! K guay ise! Quina enveja! Això si que és una sorpresa!
Nosaltres si que en fem de video, a veure per nosaltres no és esencial perquè més d'un ho gravarà i podriem fer nosaltres el muntatge , que tenim el programa, però sempre fa il·lusió tenir-ne un ben fet... això si el preu es dispara una pasada!!! El que no farem es preboda , la majoria de llocs et cobren i això si que ho trobo una tonteria perquè de novios ja en tenim un futimé. Nosaltres preferim anar un dia a un estudi a fer unes fotos amb la nena, tots 3. A mi el fotògraf també ens està costant una mica perquè son molt cars i no està el horno pá bollos...que si no no arribarem a final de mes!!!! el més barat 3000 euracos.
Autor: miriameta » dl. jul. 13, 2009 2:55 pm

Autor: miriameta » dl. jul. 13, 2009 3:01 pm

Autor: miriameta » dl. jul. 13, 2009 3:18 pm

Autor: miriameta » dl. jul. 13, 2009 3:18 pm

Autor: miriameta » dl. jul. 13, 2009 3:29 pm
)!!!!!!!! Ja tenim expedient matrimonial obert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visca!!!

Autor: miriameta » dl. jul. 13, 2009 3:32 pm

Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 3:41 pm
miriameta ha escrit:Novetats!!
- Tenim els regalets ja encomanats!! nomes falte que arribin!! Gràcies a internet!!!!
- Ens ha arribat el llibre de firmes!!! quina passada!!
- Tenim 2 regalets mes per les entregues!!
- Dijous passat vam firmar amb les nostres testimonis (![]()
![]()
- Ja tenim totes totes les cançons escollides!!
- I tema flors!! no se si la coneixereu, pero la setmana que be he quedat amb la bloomie del foro, la que fa els rams a totes les foreres, si aneu a bodes 2009, i el tema rams bloomie, veureu quines meravelles que fa.
A veure com va i si tot va be, ja tindrem floristaa!!
Quin estres nenes!!!!!!!!!!!!!!!! Estic super cansada!!! Quan voleu venir a la piscineta?? Que feu aquest diumenge dia 19? Quan fem la quedada pendent? que pesadeta soc eh? jejeje

Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 3:41 pm
miriameta ha escrit:Wapetones!!!!!!!!
Que estic nerviosa!!!
1 mes i 3 setmanes i 3 dies!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 3:43 pm
miriameta ha escrit:Novetats!!
- Tenim els regalets ja encomanats!! nomes falte que arribin!! Gràcies a internet!!!!
- Ens ha arribat el llibre de firmes!!! quina passada!!
- Tenim 2 regalets mes per les entregues!!
- Dijous passat vam firmar amb les nostres testimonis (![]()
![]()
- Ja tenim totes totes les cançons escollides!!
- I tema flors!! no se si la coneixereu, pero la setmana que be he quedat amb la bloomie del foro, la que fa els rams a totes les foreres, si aneu a bodes 2009, i el tema rams bloomie, veureu quines meravelles que fa.
A veure com va i si tot va be, ja tindrem floristaa!!
Quin estres nenes!!!!!!!!!!!!!!!! Estic super cansada!!! Quan voleu venir a la piscineta?? Que feu aquest diumenge dia 19? Quan fem la quedada pendent? que pesadeta soc eh? jejeje
només de pensar-hi jo ja m'estresso............ 

Autor: cc83 » dl. jul. 13, 2009 4:30 pm
annalleida ha escrit:Hola!!!
nenes us he de comunicar que el mateix dia de la boda és el partit Madrid-Barça!!!!! ja es mala sort :( no penso posar una pantalla, a més no sé l'hora que serà. i si és a les 22 segurament que hi haurà gent que ja haurà marxat. ja sabeu que hi ha gent que marxa molt aviat!!!!!!
nuvia 2010 és raro que no vulguin que hi vagi gent a veure'ls, ja els vauràs quan estigui a casa.
estic per l'Arnau i la nit no pinta gaire tranquil-la, pero ja sabeu que quan tinc un momentet em conecto com va el foro.
si feu sopar jo m'apunto i si em toca currar de nit ja mo canviaré.
a mi també m'agradaria personalitzar les taules pero no sé com.

Autor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 4:35 pm
cc83 ha escrit:annalleida ha escrit:Hola!!!
nenes us he de comunicar que el mateix dia de la boda és el partit Madrid-Barça!!!!! ja es mala sort :( no penso posar una pantalla, a més no sé l'hora que serà. i si és a les 22 segurament que hi haurà gent que ja haurà marxat. ja sabeu que hi ha gent que marxa molt aviat!!!!!!
nuvia 2010 és raro que no vulguin que hi vagi gent a veure'ls, ja els vauràs quan estigui a casa.
estic per l'Arnau i la nit no pinta gaire tranquil-la, pero ja sabeu que quan tinc un momentet em conecto com va el foro.
holaaa!!! jajajja osti tu kina coincidencia!! jo akest any vaig estar a una boda el dia del barça madrid, i estaven tots els nois al pica pica amb els auriculars dl movil escoltant-lo per la radio, semblaven segurates... jejej pero va estar divertit pk tot el rato celebraven els gols.
com va anar la nit??? espero k no passessin gaires coses dolentes...
Venga venga!!! kuan fem el soparillo?????? entre setmana??
Fem un sondeig i a vere què... potser divendres que podrà venir més gent que a l'undemà no treballa no? No sé... vingaaaaaaaaa que a l'agost serà més complicat!!!! 

Autor: cc83 » dl. jul. 13, 2009 4:41 pm
lluneta29 ha escrit:X cert ise... sort que no et vaig trucar!!! jejejeje a París... bno quan puguis comunica't amb mi pleaseeeeeeeeeee!!!!
Ara ha sortit la fase mèrits, i per sort, tinc un 4 i pico el màxim que podia treure... això està bé, tinc un 4, 29 de mèrits... que si ho poso amb la nota em dóna un 4,8 casiiiiiiiiiiiiii!!! Què hi farem...![]()
tmpoc sóc de les pitjors...
Ara bé, m'han colat tots els cursets ehhh... jajajajaja tots tots... fins els de la uni de crèdits de lliure elecció... stik flipant...

Autor: cc83 » dl. jul. 13, 2009 4:42 pm
lluneta29 ha escrit:cc83 ha escrit:annalleida ha escrit:Hola!!!
holaaa!!! jajajja osti tu kina coincidencia!! jo akest any vaig estar a una boda el dia del barça madrid, i estaven tots els nois al pica pica amb els auriculars dl movil escoltant-lo per la radio, semblaven segurates... jejej pero va estar divertit pk tot el rato celebraven els gols.
com va anar la nit??? espero k no passessin gaires coses dolentes...
Venga venga!!! kuan fem el soparillo?????? entre setmana??
Vinga vaaaaaaaaa soparillo!!!!!!!!!! A mi m'és igual quan vulgueu jo puc!!!!Fem un sondeig i a vere què... potser divendres que podrà venir més gent que a l'undemà no treballa no? No sé... vingaaaaaaaaa que a l'agost serà més complicat!!!!

Autor: cc83 » dl. jul. 13, 2009 5:00 pm