Mrs. Happiness ha escrit:nenes...no puc penjar la 2ª...em dona error....
Ja ho he probat 3 cops i no hi ha manera....
potser deu ser que la foto pesa massa i no et deixa penjar-la
Autor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 1:43 pm
Mrs. Happiness ha escrit:nenes...no puc penjar la 2ª...em dona error....
Ja ho he probat 3 cops i no hi ha manera....

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:43 pm
estiu2010 ha escrit:Laiac encara esteu aixi...????jo em pensava q ja estava arreglat aixo!!!
Torsaeann estabes guapisima quin vestit mes xulo i el recollit tambe ma agradat i aixo q quasi no es veia!!
Giss asi me gusta q ja este solucionado xo q no se escaquee con el anillo!!!!!![]()
Happiness tu tmb de casament??i com va anar??
Papallona q vas comprar molt???naltres tmb i volem anar xq al dirnos q a loctubre-novembre ja tindrem al piset vull anar compran coses xq despres tot de cop....i vai fer per internet la llista de la compra i em pujava a 700€ i aixo q faltaven un munt de coses!!!
Tara ja e llegit q esta refredada cuidat q els refredats destiu son els pitjors to dic jo q sempre agafo la grip a lestiu!!
Nena i am el vestit q farem???ves a bcn un dia i tomba totes les botigues de nuvia si cal
black estas enganxadissima al foro nena!!!aurem de ferte un monument a la mes forera!!!
Eli ultimamente estas bastante desconectada...ja no escribes tanto como antes....!!!!bueno para mi mejor q asi no me cuesta ponerme al dia!!!
Nur_jor aixi q la xl???jo alfinal nose qina meu agafat la q sigui mestara be!!!i jo les rebaixes ni mirarles em vai compra uns texans i son am els q vai caure air i tots estripats...!!!i mencantaven...eren mes xulos!!!qina depre la unica cosa de rebaixes i ma durat 1 setmana i 1 dia!!!!
Bueno ninetes men vai a posarme el pijama i a veure ventdelpla i a dormir q a les 5 del amti marxen muns pares a laeroport i els ai de xta nose a on a buscar el bus q els xti fins a bcn
dema ja parlarem

Autor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 1:44 pm
_eLi_ ha escrit:laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssss!!!!!
es que per aquí hi ha molta gent de vacances i altres treballem eeeeeeeeeee!!!!!!!!
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!! acabo de parlar amb el dj del restaurant!!! hem quedat aquesta tarda a les 6...que si no el truco jo............i ja m'ha dit que parlaríem de tot!!!!!! que guaiiiiiiiiiiii!!!!!!!
Això si, m'ha dit que si teníem les cançons nosaltres que els hi portéssim i no en tinc tantes, i mira que són més rares!!!! ostres.......................
sabeu d'algun lloc per internet per baixar-se cançons sense instal·Lar cap programa??? es que aquí a la feina si m'instal·lo algun no em va!!!!!!!
aixxxxxxxxx que no portaré casi cap cançó......!!!!!!!!!
HELP MEEE!!!
Nena jo l'unic que tinc es un mail que hem van passar amb un llistat enorme de cançons de tot tipus, en tota la llista clickes sobre la canço que t'agrada i et surt el videoclip.
Un programa ràpid per descarregar cançons es l'ares, va més ràpid que l'emule.

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:45 pm
nur_jor ha escrit:hola ninetes!!
que he estat tot el finde sense poder passar-me!! quin mono tenia!! jajaja!!
que tal el finde? veig que hi ha hagut de tot! despedides, bodes, etc...
tara, a descansar!! ja ens explicaràs com va anar tot!!
happiness, que tal la veu? a fer bondat nena! ja ens ensenyaràs fotitos de lo guapa que estaves!!
torsaeann, molt guapos a la foto!!! amb aquestes sabates vas encertar de ple!! contrastava amb el vestit negre i queda genial!! I el pentinat molt bonic!
papallona, que tal per ikea?? vau carregar molt? jejeje!! ais!! tinc ganes d'anar-hi!
estiu, acabo de llegir que vau caure, ais nena espero que us recupereu ben aviat!
giss! ets la dissenyadora oficial de les ninetes!! quines ganes tenim totes de veure la pancarta!!
eli, que t'expliques?
blackmamba, que tal el finde?
laiac, nena!! 3 setmanes!! com ho portes??
petonets!!!!

Autor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 1:46 pm
Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:hola ninetes!!
que he estat tot el finde sense poder passar-me!! quin mono tenia!! jajaja!!
que tal el finde? veig que hi ha hagut de tot! despedides, bodes, etc...
tara, a descansar!! ja ens explicaràs com va anar tot!!
happiness, que tal la veu? a fer bondat nena! ja ens ensenyaràs fotitos de lo guapa que estaves!!
torsaeann, molt guapos a la foto!!! amb aquestes sabates vas encertar de ple!! contrastava amb el vestit negre i queda genial!! I el pentinat molt bonic!
papallona, que tal per ikea?? vau carregar molt? jejeje!! ais!! tinc ganes d'anar-hi!
estiu, acabo de llegir que vau caure, ais nena espero que us recupereu ben aviat!
giss! ets la dissenyadora oficial de les ninetes!! quines ganes tenim totes de veure la pancarta!!
eli, que t'expliques?
blackmamba, que tal el finde?
laiac, nena!! 3 setmanes!! com ho portes??
petonets!!!!
jaj.. la veritat que si vam carregar.. si.. i ahir tota la famili montant jajajaj
has vist el cataleg.. es pot descarregar de la web!!!

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:46 pm
Nata|ia ha escrit:Boniquessss quan de temps!!! he abandonat el foro per complet, i mare meva po quantes de tgn hi ha!!!! fa un any q estavem per aqui i erem 5 contades jaja joppp po no us conec ni a la meitat quin horror!! impossible posarme al dia!!
nuria wapa com estas???? aveure quan puc anar a una kdd i aixi conec a les demes!!
eli como va todo???
papallona reina com baixa el comptadorª!!!
torsaeann nenaaaa preciosa a la foto!!
i les demes enhorabona per les bodes i viam quan vaig a una kdd i ens coneixem un petonassss

Autor: Giss » dl. jul. 13, 2009 1:46 pm

Autor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 1:48 pm
Giss ha escrit:Hola boniques meves!
Laia, per descarregar cançons sense cap programa ho pots fer en descarga directa, per exemple a la pàgina de megaupload. És fàcil, si tens algun dubte m'ho dius.
A les demés molts petonets! després parlem... vaig a dormir una miqueta de siesta i després anirem a l'Erosky a mirar lo de l'anell, espero que avui no passi res... jeje
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:51 pm
laiac ha escrit:nur-jor..............doncs avui ha estat fort, perque quan aquest amic m'ha dit, "i ho faràs o que??" PER FAVOOOOOOORRR no he pogut respondre per mi mateixa, he tingut que dir............aix, espera que ho comentaré amb les del foro!!!!!!!!!!!!! jijijiji
quin vici.........i es que no sabeu com m'heu ajudat!!!!!!!
Patunets, i bona nit!!!

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:52 pm
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:Bon dia Ninetes!!!!!!!!!
ara em fico al día!!!!
muaaaaaaaaa
Bon dia guapa!!
Que tal el cap de setmana?
Ja vas gastar força per Ikea? jejeje!!

Autor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 1:53 pm
_eLi_ ha escrit:Nur_jor, no es una web es un mail que hem van passar.
Si alguna el vol que hem passi el mail per privi i l'envio.
Bueno nenes us deixo, marxo que tinc consulta akesta tarda.
Ptons fins després!!!!!

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:53 pm

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:54 pm
nur_jor ha escrit:Ninetes!!
Avui he somiat amb les nostres samarretes!!!!! jajajaj!!
Quin desastre nenes!!
He somiat que les anavem a recollir i ens deien: "no ho podeu obrir fins que estigueu al Viena" i llavors, un cop al Viena ho obrim i ens trobem que les samarretes eren blau fosc, i que eren llarguissimes!!!!!! Vamos... tan llargues que en lloc de samarretes semblaven vestits!! i totes flipàvem!! jajaja!!!
ves quines coses somio jo!!

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:57 pm
estiu2010 ha escrit:Ninetes alfinal e xlat am el jefe i ma dit q cap problema x les xancles i els pantalons curts q alli aseguda no sem veuen les cames!!!
tambe ma dit q si volia agafar la baixa...xo avui i anire al vespre potser anire al cap q em mirin la cremada xq em fa una mica de mal...ma sogre em va dir q no era res q la xtes destapada xo la veritat q em crema una mica...papallona tu q faries???tinc una rodona rosadeta i al centre dun color una mica mes fosc aixi cm a marro jo em poso furacin i mu e tapat xo vols dir q mu auria de destapar???a la nit anire al cap a q mu mirin potser plego abans x anari i segons cm potser si q agafare la baixa xo esq els meus papis son fora i em sap greu preocupals si truquen a la feina i no i soc...quin rollo!!!jijijiji!!

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 1:58 pm
aliaga79 ha escrit:bon dia ninetes!
com esteu?
jo... ufff... bastant petada... dissabte vaig tenir la despe... divendres vaig fer la prova del pentinat... tinc fotos i crònica al meu post si us voleu passar!
com esteu?

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 1:58 pm
estiu2010 ha escrit:Ninetes q e estat molt desconectada... air no vai poder venir vam anar a triar la xemeneia q savien equivocat q justos xq la q vam triar era pissarra gris i ens avien fet la xemeneia duna pedra blanca anda que no canvia i encara deia q erem naltres els q ens aviem equivocat...i li vam dir si naltres no i entenem de pedres naltres et vam senyalar la q voliem xo no sabem com es diuen...si al rpessupost tu nas escrit un altre jo q se...!!!
A mes air a la nit vam anar a la selva del camp q feien una resistencia de motos i naltres vam anar am moto i vam caure...el ricard te un disgust xq tota la vida q va en moto i no aiva caigut mai i nomes patia si mavia fet mal quan ell tenia tota la cama rascada i plena de sang...!!! bueno almenus va fer el gesto i se q es preocupa bueno jo nomes tinc una rascada al peu xo no trobo cap sabata q no em faci mal xq totes em rossen i ell la cama en laire xo bueno esta acostumat a caure am la bici aixi q no es queixa gens!!!
Quin dia fareu quedada???esq jo potser dema truco i li explico al jefe el q ma passat i dema potser no i aniria i a males segons el q em digui em pillo la baixa (xq sempre fa males cares quan jo em poso malalta)xq al tenir una cremada a la cama tmp no em puc posar pantalo llarg xq em fa mal al rosarme i les sabates de luniforme ni pensaro

Autor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 1:59 pm
Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:Bon dia Ninetes!!!!!!!!!
ara em fico al día!!!!
muaaaaaaaaa
Bon dia guapa!!
Que tal el cap de setmana?
Ja vas gastar força per Ikea? jejeje!!
aix.. entre gastar.. pintar i montar.. estic esclat!!
que tal tu el cap de 7mana!

Autor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 2:00 pm
Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:Ninetes!!
Avui he somiat amb les nostres samarretes!!!!! jajajaj!!
Quin desastre nenes!!
He somiat que les anavem a recollir i ens deien: "no ho podeu obrir fins que estigueu al Viena" i llavors, un cop al Viena ho obrim i ens trobem que les samarretes eren blau fosc, i que eren llarguissimes!!!!!! Vamos... tan llargues que en lloc de samarretes semblaven vestits!! i totes flipàvem!! jajaja!!!
ves quines coses somio jo!!
juas juas... nurrrrrrrrr.. ests unica jajajajaj

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:01 pm
laiac ha escrit:A veure NINETES!!!!! ho faig?????
aquest amic m'ha comentat que:
-damunt de cada plat hi havia un globus de color blanc.....i a cada taula unes instruccions on es deia: PARTICIPA DE LA FESTA!!! i es donaven dues instruccions;
1: abans de que entrin els novis, infla el globus blanc, i quan entrin mou-lo al ritme de la música!!!
2: quan els nuvis s'asseguin, posat el glous sota el cul, i petal tots alhora, així semblarà que els hi donguis la benvinguda simulant una traca!!!!
no deia aixo ben bé, però a mi m'ha dit aquest amic que seria bona idea fer-ho, perque ja no comences la boda en plan serio, si nó que ja fas algo diferent!!!!!
Quès us sembla??? a la web de julio hi ha globus?? ja heu fet la comanda??? ho farieu????????????
Ja em direu el què!!!

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:03 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeesss!!!
com puc penjar una foto que jo vulgui aquí sota el nick???? es que no he pogut!!!!!
mireuuuuuu us penjo la foto que acabo de retocar i que una veïna de tota la vida m'ha portat de la seva boda!!!!
és la foto que els hi vull regalar als papes...amb un marc que més endavant hi posarem una foto de la boda!!!
què us sembla???