nur_jor ha escrit:Ninetes!!
Quan és la pròxima quedada??
Nur guapa!!!!! doncs crec q vam dir q seria dimarts!!!!! i una altra el dijous per que la Giss ens doni les samarretes!!!!
Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:06 pm

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 2:06 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssss!!!!!
es que per aquí hi ha molta gent de vacances i altres treballem eeeeeeeeeee!!!!!!!!
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!! acabo de parlar amb el dj del restaurant!!! hem quedat aquesta tarda a les 6...que si no el truco jo............i ja m'ha dit que parlaríem de tot!!!!!! que guaiiiiiiiiiiii!!!!!!!
Això si, m'ha dit que si teníem les cançons nosaltres que els hi portéssim i no en tinc tantes, i mira que són més rares!!!! ostres.......................
sabeu d'algun lloc per internet per baixar-se cançons sense instal·Lar cap programa??? es que aquí a la feina si m'instal·lo algun no em va!!!!!!!
aixxxxxxxxx que no portaré casi cap cançó......!!!!!!!!!
HELP MEEE!!!

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:07 pm
Avui he somiat amb les nostres samarretes!!!!! jajajaj!!
Quin desastre nenes!!
He somiat que les anavem a recollir i ens deien: "no ho podeu obrir fins que estigueu al Viena" i llavors, un cop al Viena ho obrim i ens trobem que les samarretes eren blau fosc, i que eren llarguissimes!!!!!! Vamos... tan llargues que en lloc de samarretes semblaven vestits!! i totes flipàvem!! jajaja!!!
ves quines coses somio jo!!

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 2:08 pm
Giss ha escrit:Hola boniques meves!
Laia, per descarregar cançons sense cap programa ho pots fer en descarga directa, per exemple a la pàgina de megaupload. És fàcil, si tens algun dubte m'ho dius.
A les demés molts petonets! després parlem... vaig a dormir una miqueta de siesta i després anirem a l'Erosky a mirar lo de l'anell, espero que avui no passi res... jeje
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 2:08 pm
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!! q acabo d'arribar a casaaaaaaaaaa
ara vaig a dinar i després em poso al dia q heu escrit molt!!!!
muaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:09 pm
nur_jor ha escrit:_eLi_ ha escrit:Pues no m'ha dit res encara akest noi, suposo que hem contestarà aviat dient-me si es possible akesta comanda.
El finde tranquilet la veritat, dissabte vam estar a Barna de compres amb uns amics, i vam sopar allí també.
I ahir tot el dia a casa, vam fer el gos, total, jejejeje....veient pelis....jugant a la wii.....jejejeej...
Has passat un cap de setmana entretingut! jejeje!!![]()
Jo dissabte vaig anar a veure els focs a Tarragona! Aquesta setmana no hi havia pogut anar cap dia, i pensava que ja no en veuria cap! I dissabte si que hi vam poder anar! Que xulos nena!
Estava tota l'estona: "oooh!!!! oooooh!!!!!"
jajajaj!!

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:11 pm
aliaga79 ha escrit:bon dia ninetes!
com esteu?
jo... ufff... bastant petada... dissabte vaig tenir la despe... divendres vaig fer la prova del pentinat... tinc fotos i crònica al meu post si us voleu passar!
com esteu?

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 2:13 pm
blackmamba ha escrit:nur_jor ha escrit:Ninetes!!
Nur guapa!!!!! doncs crec q vam dir q seria dimarts!!!!! i una altra el dijous per que la Giss ens doni les samarretes!!!!

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 2:13 pm
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:Bon dia Ninetes!!!!!!!!!
ara em fico al día!!!!
muaaaaaaaaa
Bon dia guapa!!
Que tal el cap de setmana?
Ja vas gastar força per Ikea? jejeje!!
aix.. entre gastar.. pintar i montar.. estic esclat!!
que tal tu el cap de 7mana!
si que estaveu treballadors, eh!
us quedarà una casa guapa guapa!!
jo el cap de setmana més tranquilet!
dissabte vaig anar a veure els focs... m'encanten!
i ahir a la piscina!

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:13 pm
estiu2010 ha escrit:Ninetes alfinal e xlat am el jefe i ma dit q cap problema x les xancles i els pantalons curts q alli aseguda no sem veuen les cames!!!
tambe ma dit q si volia agafar la baixa...xo avui i anire al vespre potser anire al cap q em mirin la cremada xq em fa una mica de mal...ma sogre em va dir q no era res q la xtes destapada xo la veritat q em crema una mica...papallona tu q faries???tinc una rodona rosadeta i al centre dun color una mica mes fosc aixi cm a marro jo em poso furacin i mu e tapat xo vols dir q mu auria de destapar???a la nit anire al cap a q mu mirin potser plego abans x anari i segons cm potser si q agafare la baixa xo esq els meus papis son fora i em sap greu preocupals si truquen a la feina i no i soc...quin rollo!!!jijijiji!!

Autor: Papallona* » dl. jul. 13, 2009 2:14 pm
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:Ninetes!!
Avui he somiat amb les nostres samarretes!!!!! jajajaj!!
Quin desastre nenes!!
He somiat que les anavem a recollir i ens deien: "no ho podeu obrir fins que estigueu al Viena" i llavors, un cop al Viena ho obrim i ens trobem que les samarretes eren blau fosc, i que eren llarguissimes!!!!!! Vamos... tan llargues que en lloc de samarretes semblaven vestits!! i totes flipàvem!! jajaja!!!
ves quines coses somio jo!!
juas juas... nurrrrrrrrr.. ests unica jajajajaj
jajaja! quan m'he llevat reia sola!! i deia: "això els ho he d'explicar a les ninetes!!"

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:18 pm
nur_jor ha escrit:ostres, doncs no ho se...
a mi si em treuen de l'emule ja no coneixo res!
això potser t'ho sabria dir la blackmamba que està molt posada amb la música!

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:20 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes meves!!!!!
Que tal va el dilluns?? jo ja torno a estar al piset, ja que el meu nen va de tarda i així doncs a la nit ja estic acompañada...jejeje.
Doncs...ahir al final estavem a casa descansant del dissabte i a les 8 de la tarda ens vam animar i vam anar a donar un tomb pel passeig maritim de Cambrils i em van convidar a sopar...Era un lloc de tapeo que li diuen "El Pati" el coneixeu??? doncs bé...he provat llocs millors per menjar tapetes...no us ho recomano!!!
La qüestió esk vam caminar un munt i vaig arribar a casa a bullofes als peus i avui vaig que no puc caminar!!! estic feta caldo...entre la gola que noies....vaig recuperant-la poc a poc...i els peus que no puc caminar...un desastre...com Popi, el meu xicot...."No te puedo sacar de casa" jejeje![]()
Per cert, com us vaig dir...us envio unes fotitos de la boda...

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:21 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Doncs aqui la 1a...

Autor: nataliaferre » dl. jul. 13, 2009 2:23 pm

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:24 pm
Giss ha escrit:Hola boniques meves!
Laia, per descarregar cançons sense cap programa ho pots fer en descarga directa, per exemple a la pàgina de megaupload. És fàcil, si tens algun dubte m'ho dius.
A les demés molts petonets! després parlem... vaig a dormir una miqueta de siesta i després anirem a l'Erosky a mirar lo de l'anell, espero que avui no passi res... jeje
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:28 pm
nataliaferre ha escrit:hola noies, despres de tant i tant de temps he tornat.
Perdoneu pero no me podia conectar, entre la meva parella de baixa quan va començar a anar a treballar man sortit altres problemes, pero ja he tornat si em voleu clar.
Bueno a veure si em feu una miqueta de croquis aixi m'informo okk.
Petons guapes

Autor: nataliaferre » dl. jul. 13, 2009 2:33 pm

Autor: blackmamba » dl. jul. 13, 2009 2:41 pm
nataliaferre ha escrit:Gracies blackmania, si ja tot be, ara enfeinada els matins vaig a tarragona a fer uns cursos per apendre a cosir i a les tardes les tinc lliures pero ja em puc dedicar un altre cop per vosaltres, es que han sigut uns messos horribles.
Com portes o porteu els preparatius? jo ara ja tot paradet fins l'any que ve ja mirare els detallets.

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 13, 2009 2:47 pm
blackmamba ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes meves!!!!!
Que tal va el dilluns?? jo ja torno a estar al piset, ja que el meu nen va de tarda i així doncs a la nit ja estic acompañada...jejeje.
Doncs...ahir al final estavem a casa descansant del dissabte i a les 8 de la tarda ens vam animar i vam anar a donar un tomb pel passeig maritim de Cambrils i em van convidar a sopar...Era un lloc de tapeo que li diuen "El Pati" el coneixeu??? doncs bé...he provat llocs millors per menjar tapetes...no us ho recomano!!!
La qüestió esk vam caminar un munt i vaig arribar a casa a bullofes als peus i avui vaig que no puc caminar!!! estic feta caldo...entre la gola que noies....vaig recuperant-la poc a poc...i els peus que no puc caminar...un desastre...com Popi, el meu xicot...."No te puedo sacar de casa" jejeje![]()
Per cert, com us vaig dir...us envio unes fotitos de la boda...
Bufffffffff, quina ràbia em fan les bullofes!!!!!
Demà vens a la quedada, no????
muaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()