cc83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:cc83 ha escrit:annalleida ha escrit:Hola!!!
nenes us he de comunicar que el mateix dia de la boda és el partit Madrid-Barça!!!!! ja es mala sort :( no penso posar una pantalla, a més no sé l'hora que serà. i si és a les 22 segurament que hi haurà gent que ja haurà marxat. ja sabeu que hi ha gent que marxa molt aviat!!!!!!
nuvia 2010 és raro que no vulguin que hi vagi gent a veure'ls, ja els vauràs quan estigui a casa.
estic per l'Arnau i la nit no pinta gaire tranquil-la, pero ja sabeu que quan tinc un momentet em conecto com va el foro.
si feu sopar jo m'apunto i si em toca currar de nit ja mo canviaré.
a mi també m'agradaria personalitzar les taules pero no sé com.
holaaa!!! jajajja osti tu kina coincidencia!! jo akest any vaig estar a una boda el dia del barça madrid, i estaven tots els nois al pica pica amb els auriculars dl movil escoltant-lo per la radio, semblaven segurates... jejej pero va estar divertit pk tot el rato celebraven els gols.
com va anar la nit??? espero k no passessin gaires coses dolentes...
Venga venga!!! kuan fem el soparillo?????? entre setmana??
Vinga vaaaaaaaaa soparillo!!!!!!!!!! A mi m'és igual quan vulgueu jo puc!!!!Fem un sondeig i a vere què... potser divendres que podrà venir més gent que a l'undemà no treballa no? No sé... vingaaaaaaaaa que a l'agost serà més complicat!!!!
akest divendres??? jajaja i on?? a lleida??
A mi em va bé!