NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 5:09 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
annalleida ha escrit:Hola!!!
nenes us he de comunicar que el mateix dia de la boda és el partit Madrid-Barça!!!!! ja es mala sort :( no penso posar una pantalla, a més no sé l'hora que serà. i si és a les 22 segurament que hi haurà gent que ja haurà marxat. ja sabeu que hi ha gent que marxa molt aviat!!!!!!
nuvia 2010 és raro que no vulguin que hi vagi gent a veure'ls, ja els vauràs quan estigui a casa.
estic per l'Arnau i la nit no pinta gaire tranquil-la, pero ja sabeu que quan tinc un momentet em conecto com va el foro.
si feu sopar jo m'apunto i si em toca currar de nit ja mo canviaré.
a mi també m'agradaria personalitzar les taules pero no sé com.

holaaa!!! jajajja osti tu kina coincidencia!! jo akest any vaig estar a una boda el dia del barça madrid, i estaven tots els nois al pica pica amb els auriculars dl movil escoltant-lo per la radio, semblaven segurates... jejej pero va estar divertit pk tot el rato celebraven els gols.
com va anar la nit??? espero k no passessin gaires coses dolentes...
Venga venga!!! kuan fem el soparillo?????? entre setmana??

Vinga vaaaaaaaaa soparillo!!!!!!!!!! A mi m'és igual quan vulgueu jo puc!!!! ::love:: Fem un sondeig i a vere què... potser divendres que podrà venir més gent que a l'undemà no treballa no? No sé... vingaaaaaaaaa que a l'agost serà més complicat!!!! :star::

akest divendres??? jajaja i on?? a lleida??

A mi em va bé! :-)ok: A vere què diuen les altres............. aquest o l'altre m'és indiferent!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 5:11 pm

cc83 ha escrit:ISE que guaiii!!!! Parisssssss!!! kina sorpresa! kin home k tens! jejejej ja contaras i poses alguna fotillo!! jejejje

Miriameta! aixo ja ho tens aki, kin estres... pero ja tens tot controlat! animosss!!

Tatiana: nosaltres de moment no hem decidit fer video pk vas sumant coses i al final... bfffff pero si que farem preboda, pk la fotografa ens ha dit k a la fira faría una oferta de preboda i boda al mateix preu, posan-te unes quantes fotos del pre al principi de l'album, enlloc d'un album a part. així k ho farem així.

Noies k ja arribem a les 400!!!!!!!!!!!!!!! deu ni do que cotorres k som!!! jajaj
kina calor k fa avuiiiii!!!!

vingaaaaaaaaaaaaaa a per les 400!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dl. jul. 13, 2009 5:13 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
annalleida ha escrit:Hola!!!
nenes us he de comunicar que el mateix dia de la boda és el partit Madrid-Barça!!!!! ja es mala sort :( no penso posar una pantalla, a més no sé l'hora que serà. i si és a les 22 segurament que hi haurà gent que ja haurà marxat. ja sabeu que hi ha gent que marxa molt aviat!!!!!!
nuvia 2010 és raro que no vulguin que hi vagi gent a veure'ls, ja els vauràs quan estigui a casa.
estic per l'Arnau i la nit no pinta gaire tranquil-la, pero ja sabeu que quan tinc un momentet em conecto com va el foro.
si feu sopar jo m'apunto i si em toca currar de nit ja mo canviaré.
a mi també m'agradaria personalitzar les taules pero no sé com.

holaaa!!! jajajja osti tu kina coincidencia!! jo akest any vaig estar a una boda el dia del barça madrid, i estaven tots els nois al pica pica amb els auriculars dl movil escoltant-lo per la radio, semblaven segurates... jejej pero va estar divertit pk tot el rato celebraven els gols.
com va anar la nit??? espero k no passessin gaires coses dolentes...
Venga venga!!! kuan fem el soparillo?????? entre setmana??

Vinga vaaaaaaaaa soparillo!!!!!!!!!! A mi m'és igual quan vulgueu jo puc!!!! ::love:: Fem un sondeig i a vere què... potser divendres que podrà venir més gent que a l'undemà no treballa no? No sé... vingaaaaaaaaa que a l'agost serà més complicat!!!! :star::

akest divendres??? jajaja i on?? a lleida??

A mi em va bé! :-)ok: A vere què diuen les altres............. aquest o l'altre m'és indiferent!!! ::love::

jo l'altre estic a Londres.... jejejej venga noies animossssssss!!!
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 13, 2009 6:37 pm

TatianaCE ha escrit:Ei! K guay ise! Quina enveja! Això si que és una sorpresa!

Nosaltres el cap de setmana pel poble, piscina, i tranquils...
També vam anar a mirar fotografs. El proxim finde volem anar a Balaguer, que ens han parlat d'algun fotograf d'ella que ho fa bé!
A veure si ja ens decidim!
Per cert, vosaltres feu video? Es que no sabem que fer!

Hole Tatiana nosaltres si que fem video, crec que fa molta gracia al cap de temps a part de tenir fotos veure el video i com no el super poema de l'entrega del ram, no sé com s'ho fan però tots els que he vist ho fan genial!!! Unes pàgines més enrrera vaig penjar les webs dels dos nois de videos que havia anat a mirar jo (trevol i videoperformance)
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 13, 2009 6:38 pm

lluneta29 ha escrit:
Amelie ha escrit:Hola de nou!!

Estava mirant la pàgina del Dress Bori i he vist que tenen previst fer un desfile amb els nous models de vestits nuvia, nuvi és al setembre a Saragossa, jo m'hi he apuntat, si després no hi puc anar no hi aniré, però de moment apuntada estic jeje!! Aquí us deixo l'enllaç per si voleu apuntar-vos:

http://www.dressbori.com/desfiles.php

Eiiiiiiiiii amelie anirem juntes!!!!!!!!!!!! Jo també m'he apuntat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Què wuaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en tinc mooooltes ganes!!!!!!! Espero que hi puguem anar i ho facin amb dissabte... vinga apunteu-vos que farem una excursionesta!!!!!!!!! :-)

Eiiii!!! Que guay!! a veure si tinc festa i podem fer aquesta excursió la veritat és que tinc unes ganes de començar a veure les coleccions 2010!!!
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 13, 2009 6:40 pm

lluneta29 ha escrit:
Amelie ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Per cert Amelie com va tot, els preparatius i tal??? I el finde ha anat bé??? Ui que preguntona...xD :-.:·::

Hole ISTAR tu tranquila que no ets gens de preguntona, que m'encante parlar d'aquest tema!! Els preparatius bastant aturats, tenim esglèsia, restaurant, fotògraf i vídeo, però la resta... tot pendent!! A més nosaltres pel que fa a dir-ho a la gent estem fatal, no ho sap ningú, excepte vosaltres i una veïna a la qual no vaig poder esquivar en les seves preguntes, però que també hem feia ilu dir-ho. Estem esperant a fer un dinar cap a l'Agost i allà dir-ho. Bueno ja ho veus sóm una mica endarrerits, però es casava m'ha germana i no era plan de restar protagonisme a ningú i menys a ella jeje!! Ah!! i el finde perfecte relax i més relax amb diverses dossis de solete

Jo també vaig anar a la platjeta ahir i mira... com una gamba!!! jajajaja però bno bé, no em puc queixar.
Amelie jo també vull trucar als del Resquitx per anar a mirar la Boscana de nou però quan muntin una boda i ho vegi tot muntat, les taules, flors, pica pica que així em puc fer una idea més clara de com serà. :-)ok: :-)ok:

Ja veig que la platjeta no ens perdona totes cangrejitos o gambetes!!! jijiiji Lo de la Boscana hem sembla molt bé, jo també quan hi parli li diré a veure si hi podem anar un dia que tinguin boda per veure-ho tot també. Quines ganess....
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 13, 2009 6:44 pm

miriameta ha escrit:Novetats!!

- Tenim els regalets ja encomanats!! nomes falte que arribin!! Gràcies a internet!!!!

- Ens ha arribat el llibre de firmes!!! quina passada!!

- Tenim 2 regalets mes per les entregues!!

- Dijous passat vam firmar amb les nostres testimonis ( ::love:: ::love:: ::love:: )!!!!!!!! Ja tenim expedient matrimonial obert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visca!!!

- Ja tenim totes totes les cançons escollides!!

- I tema flors!! no se si la coneixereu, pero la setmana que be he quedat amb la bloomie del foro, la que fa els rams a totes les foreres, si aneu a bodes 2009, i el tema rams bloomie, veureu quines meravelles que fa.
A veure com va i si tot va be, ja tindrem floristaa!!

Quin estres nenes!!!!!!!!!!!!!!!! Estic super cansada!!! Quan voleu venir a la piscineta?? Que feu aquest diumenge dia 19? Quan fem la quedada pendent? que pesadeta soc eh? jejeje

Woooolaaaa!!! Mire que ho tens aquí mateix!!!!! Que guay!!!! a més com ho tens tot ara et pots dedicar a viure intensament els últims dies de Solteraaaa!!! Lo de la piscineta hem sembla genial a veure si el dia que decidiu estic lliure i m'hi puc passar, tot i que aquest any (bueno ni cap) no he fet operació biquini i aquesta panxeta hem té amargada!!! Un petó guapíssima!!!!
Amelie

EntradaAutor: cc83 » dl. jul. 13, 2009 8:38 pm

eoo noietes!!!! k be!! quina fresqueta que cor ara mateix... kin bo....
aki estic fent lo soparillo i potser sopem a la terrasseta avui k s'hi esta de conya!!!!

venga noies animeuvos i fem akest soparet el divendres no?????
cc83

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 13, 2009 8:55 pm

lluneta29 ha escrit:
Siiiiiiiiiiii piscinaaaaaaaaa!! Si és per la tarda m'apunto!!! Pel matí seré a fondepou!!!!!!!!!!!! Siiiiiiiiiiii piscinaaaaaaaaa!!!! ::love::
Lo de la quedada ara li envio un sms a la cuca a vere quan pot i la ise ja està avisada... jo también tinc ganes de kdar... =0-0-)

Jejej es que pel mati treballo, tampoc podria. Aixi que diumenge dia 19 per la tarde a veure qui pot venir.
:-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 13, 2009 8:58 pm

lluneta29 ha escrit:
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: només de pensar-hi jo ja m'estresso............ :-) :-) cuantes coses que ja teniu fetes!!!! Bé, jo ja m'he comprat el vestit per la teva bodaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!! ::love::

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: quina passadaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! em fan molta ilusió aquestes coses!!!!

Dimecres pel mati quan obrin casajuana anire a fer la prova ueeeeeeeeeee!!! ja que a la tarde no puc... i quines ganes tinc de tornarme a enfundar dins del meu super vestidet!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 13, 2009 9:02 pm

cc83 ha escrit:
Miriameta! aixo ja ho tens aki, kin estres... pero ja tens tot controlat! animosss!!

Noies k ja arribem a les 400!!!!!!!!!!!!!!! deu ni do que cotorres k som!!! jajaj

Ara que tinc els detallets en marxa... que lo seu ha costat i recostat!! i les flors mig endereçades!! ja penso amb mes calma.. ja vec que hu començo a controlar mes... pero fa 2 dies.. anava amb uns anims... que l´Euge saltave a la de 2 jeje perque me deie estas imposible!!!!!!!!!!!!!!! quin caracter... jeje
Pues ell... dira lo contrari.. pero li mano alguna cosa per fer (k no us puc dir ejje) i ja el vec posantse nervios i que no li surt.. i no el treus d´aqui... ::-) pobret.. despres diu que no esta nervios..

A PER LES 400!!!!!!!!!!!!!!

com va tot wapa?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 13, 2009 9:06 pm

Amelie ha escrit:
Woooolaaaa!!! Mire que ho tens aquí mateix!!!!! Que guay!!!! a més com ho tens tot ara et pots dedicar a viure intensament els últims dies de Solteraaaa!!! Lo de la piscineta hem sembla genial a veure si el dia que decidiu estic lliure i m'hi puc passar, tot i que aquest any (bueno ni cap) no he fet operació biquini i aquesta panxeta hem té amargada!!! Un petó guapíssima!!!!

El mes abans, per poc que pugui haure d´estar bastant a la piscina!!! Perque he de lluir un moreno!!! super chulo!!! jeje i a partir d´ara me fet un repte... se que el cumplire... però me fa llàstima...
A veure si pots venir a la piscina!!! I si volen venir els futuros tambe!! Aixi l´Euge fa amistats i no es sentirá solet, pobret meu.

NO MES CHOCOLATE fins la boda.....!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 13, 2009 9:08 pm

cc83 ha escrit:eoo noietes!!!! k be!! quina fresqueta que cor ara mateix... kin bo....
aki estic fent lo soparillo i potser sopem a la terrasseta avui k s'hi esta de conya!!!!

Divendres esta be.. pero ara toque... que sigui a un lloc baratet... i que no sigui fins tard.. que jo vaig de mati al dia següent. Pel demes aupa soparet!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 10:24 pm

miriameta ha escrit:
cc83 ha escrit:eoo noietes!!!! k be!! quina fresqueta que cor ara mateix... kin bo....

Divendres esta be.. pero ara toque... que sigui a un lloc baratet... i que no sigui fins tard.. que jo vaig de mati al dia següent. Pel demes aupa soparet!!!

Mooolt bé!!!!!!!!!!! soparillo divendres.............. jo si vinc serà amb el meu corresponent... per un diumenge que estem junts no el deixaré a casa, si vol venir és clar! :-)ok: Que xarri amb l'Euge... jejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 10:28 pm

miriameta ha escrit:
Amelie ha escrit:

El mes abans, per poc que pugui haure d´estar bastant a la piscina!!! Perque he de lluir un moreno!!! super chulo!!! jeje i a partir d´ara me fet un repte... se que el cumplire... però me fa llàstima...
A veure si pots venir a la piscina!!! I si volen venir els futuros tambe!! Aixi l´Euge fa amistats i no es sentirá solet, pobret meu.

NO MES CHOCOLATE fins la boda.....!!!!

I jo t'acompanyaréeeeee q también tinc dues bodes al setembre i he de lluir morenillo!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dt. jul. 14, 2009 12:00 am

Miriameta ja queda menys!!!!! kins nervis nena, a més ara k ja vas tenint els detalls i tot de coses, quina ilu :-)
la nit va estar molt enfeinada. ara i torno el dimecres i el finde festa. marxo 3 dies a Aiguestortes. no paro de rodar :)
bona nit a totes i a pels 400!!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. jul. 14, 2009 8:10 am

miriameta ha escrit:Jo aquesta setmana ha sigut a tope, treballar de tardes m´agobie moltissim i el mati no l´aprofito perque en res ja esta pasat i això de pensar despres treballo, corre, has de fer aixo i allò abans... Que hi farem...

Prefereixo mil vegades mes els matins o les nits. A final de mes vaig de nits.

Aix nenes, aquet finde meu ha sigut... :--( He hagut de treballar però se m´ha juntat amb el mal de panxa.. i amb aquesta calor... ni us conto... I mira que me van dir d´anarmen a casa...

Aquesta setmana hem de quedar nenes!! Us he de veure!!! ::love::

També has estat amb mal de panxa??? que hi ha una pasa o que? jo hi vaig estar fatal la setmana pasada, tot el cap de setmana. Amb uns vertigens i un vahídos i unes ganes de vomitar i un rau rau a la panxa....semblava que queia al terra. La calor es fatal, no l'aguanto. Cuida't !!! Petonets
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: cc83 » dt. jul. 14, 2009 4:51 pm

hola noies!!!!! bones tardes.... caluroses tardes!! jejej com esteu????? jo per aki treballant.... jejjeje

bueno bueno, així venga!!! on sopem divendres???
cc83

EntradaAutor: cc83 » dt. jul. 14, 2009 4:55 pm

miriameta ha escrit:

jo también treballo dissabte així k per mi, perfecte si quedem aviadet i lo del lloc baratet también... jejej
cc83

EntradaAutor: cc83 » dt. jul. 14, 2009 6:37 pm

miriameta ha escrit:
cc83 ha escrit:

Ara que tinc els detallets en marxa... que lo seu ha costat i recostat!! i les flors mig endereçades!! ja penso amb mes calma.. ja vec que hu començo a controlar mes... pero fa 2 dies.. anava amb uns anims... que l´Euge saltave a la de 2 jeje perque me deie estas imposible!!!!!!!!!!!!!!! quin caracter... jeje
Pues ell... dira lo contrari.. pero li mano alguna cosa per fer (k no us puc dir ejje) i ja el vec posantse nervios i que no li surt.. i no el treus d´aqui... ::-) pobret.. despres diu que no esta nervios..

A PER LES 400!!!!!!!!!!!!!!

com va tot wapa?

jejeej akestos homes k sempre es keixen... son uns trankils.. jajaj
doncs no estiguis molt nerviosa pk aixo nira creixent cada dia una miketa mes.. jejej
jo be, sobretot pk penso en la setmana k ve k marxo de vacances!!!!! kines ganes de desconectar k tinc!!! buffffff jejjejejej
cc83

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants