CASAMENT A LA PLATJA

bodes 10!

CASAMENT A LA PLATJA

EntradaAutor: nupubo » dj. juny 18, 2009 10:58 pm

Hola núvies 2010!! Algú es casa a la platja? Vull dir cerimònia civil a platja, jejeje... JO ho faré i m'agradaria compartir l'experiència.

F
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: oshia » dj. juny 18, 2009 11:01 pm

creo que alguien si que habia, si no , en el 2009 seguro!!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: nupubo » dv. juny 19, 2009 2:33 pm

oshia ha escrit:creo que alguien si que habia, si no , en el 2009 seguro!!!.

Ah vale oshia. Ja miraré...
nupubo

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. juny 22, 2009 9:45 am

Hola, et passo un enllaç on parlem del tema de casaments a la platja

viewtopic.php?t=17239&highlight=platja

Jordi
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: nupubo » dl. juny 22, 2009 3:41 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Hola, et passo un enllaç on parlem del tema de casaments a la platja

viewtopic.php?t=17239&highlight=platja

Jordi

Ok. Gràcies. De totes maneres ja tinc lloc. El fem a l'hotel Ametlla Mar. Tot i que m'agrada compartir l'experiència amb gent que es casi a la platja. Per idees i tal.
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 25, 2009 4:04 pm

nupubo, comenta-ho pel post de les tarragonines, ja que em sembla que algu hi havia... no se, em sona que la giss, pero no recordo quin hotel o restaurant ho fa. pero em sembla que va comentar lo de la platja...
:-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Sarabia9 » dj. juny 25, 2009 10:08 pm

yes a la plajta esta preciosOOS
Sarabia9
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 127
Membre des de: dt. març 24, 2009 2:52 pm

EntradaAutor: nupubo » dj. juny 25, 2009 10:23 pm

nur_jor ha escrit:nupubo, comenta-ho pel post de les tarragonines, ja que em sembla que algu hi havia... no se, em sona que la giss, pero no recordo quin hotel o restaurant ho fa. pero em sembla que va comentar lo de la platja...

Ok. Gràcies. Ja ho comentaré. I tu on ho fas nur?
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dj. juny 25, 2009 10:24 pm

Sarabia9 ha escrit:yes a la plajta esta preciosOOS

On ho fas tu sarabia?
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dg. juny 28, 2009 8:38 pm

nupubo ha escrit:
nur_jor ha escrit:nupubo, comenta-ho pel post de les tarragonines, ja que em sembla que algu hi havia... no se, em sona que la giss, pero no recordo quin hotel o restaurant ho fa. pero em sembla que va comentar lo de la platja...

jo em caso a l'esglesia del meu poble, i el convit a l'Encanteri! :-)ok:

l'hotel ametlla de mar es veu molt xulo! nosaltres ja no el vam mirar perque ens quedava allunyet, pero a la fira de tot nuvis de reus ens van donar un triptic amb informacio i fotos, i es veu molt bonic!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » dg. juny 28, 2009 9:24 pm

nur_jor ha escrit:
nupubo ha escrit:

jo em caso a l'esglesia del meu poble, i el convit a l'Encanteri! :-)ok:

l'hotel ametlla de mar es veu molt xulo! nosaltres ja no el vam mirar perque ens quedava allunyet, pero a la fira de tot nuvis de reus ens van donar un triptic amb informacio i fotos, i es veu molt bonic!

Sí la veritat és que està molt bé. I al visitar-lo no em va decepcionar gens. Tot el contrari. Encara me'n vaig enamorar més. jejejeje.... Es veu xulo l'encanteri...
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dg. juny 28, 2009 9:28 pm

nupubo ha escrit:Sí la veritat és que està molt bé. I al visitar-lo no em va decepcionar gens. Tot el contrari. Encara me'n vaig enamorar més. jejejeje.... Es veu xulo l'encanteri...

Es xulo, ves que t'he de dir jo, no? jejejej!! I ens queda més a prop!
D'on ets tu?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » dc. jul. 01, 2009 10:58 am

nur_jor ha escrit:
nupubo ha escrit:Sí la veritat és que està molt bé. I al visitar-lo no em va decepcionar gens. Tot el contrari. Encara me'n vaig enamorar més. jejejeje.... Es veu xulo l'encanteri...

D'on ets tu?

De Tarragona ciutat. I tu?
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 01, 2009 1:47 pm

nupubo ha escrit:
nur_jor ha escrit:

D'on ets tu?

ais si nena! ara que m'hi fixo hi diu sota del teu avatar: Tarragona ciutat, jejeje!!
Jo de l'Espluga :-)ok:
t'animes a venir a alguna quedada?
en principi aquest dissabte n'hi ha una, a les 10.30 a les Gavarres, a no ser que hi hagin canvi de plans d'última hora
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » dc. jul. 01, 2009 10:28 pm

nur_jor ha escrit:
nupubo ha escrit:
nur_jor ha escrit:

D'on ets tu?

ais si nena! ara que m'hi fixo hi diu sota del teu avatar: Tarragona ciutat, jejeje!!
Jo de l'Espluga :-)ok:
t'animes a venir a alguna quedada?
en principi aquest dissabte n'hi ha una, a les 10.30 a les Gavarres, a no ser que hi hagin canvi de plans d'última hora

Uff!! No em sembla pas malament però es que marxo demà i no torno fins dissabte al tard. Si de cas a la pròxima m'hi apunto. Vale? Gràcies Nur per pensar amb mi!! Blackmamba també m'ho va dir que si algun dia volia venir, però la veritat és que fins ara he anat liadeta. La pròxima vale?
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 13, 2009 10:45 am

nupubo, que tal tot?
alguna novetat?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » dl. jul. 13, 2009 11:16 pm

nur_jor ha escrit:nupubo, que tal tot?
alguna novetat?

Doncs mira ara mateix estic liadeta amb el tema fotografs... A veure què fem pq són caríssims. El que sí que tinc de novetat és que ja tinc sabates. I la veritat és que aprofitant rebaixes m'han sortit moooolt bé de preu.

Au! Una coseta més!

També tinc dissenyades les invitacions i només em cal imprimir-les i fer-les. pderò tinc temps... M'ho faré en calma.

I tu què? Com ho portes? Com van les quedades? Fa dies que no entro en el post de les de tarragona...
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 10:03 am

nupubo ha escrit:
alguna novetat?

Doncs mira ara mateix estic liadeta amb el tema fotografs... A veure què fem pq són caríssims. El que sí que tinc de novetat és que ja tinc sabates. I la veritat és que aprofitant rebaixes m'han sortit moooolt bé de preu.

Au! Una coseta més!

També tinc dissenyades les invitacions i només em cal imprimir-les i fer-les. pderò tinc temps... M'ho faré en calma.

I tu què? Com ho portes? Com van les quedades? Fa dies que no entro en el post de les de tarragona...

Ui el tema fotografs... quin mal de cap vam tenir tambe! La veritat es que son molt cars tots! Que si l'album, que si la pre-boda, que si el video... tot va sumant!! Però mira, nosaltres vam dir: "és el nostre dia, així que... endavant! costi el que costi" jejeje!! I per fi ens vam decidir, i des de gener que ja tenim fotografs. A més a més les invitacions ens les fan ells, i gratis!! Nosaltres les dissenyem i ells ens les faran. Ara estem amb els crokis... i és que ens agraden tantes coses que ens costa decidir-nos amb un sol model!! jajaja!! Però be... anem bé de temps per escollir amb calma.

Ja tens sabates?? Wow!! Enhorabona!! Jo no veig l'hora de començar a mirar!! Estic desitjant que arribi ja el setembre per mirar el vestit, sabates, vel... etc!! Se'm farà molt llarg aquest estiu, jejeje!!

Aquesta tarda hi ha una altra quedada, si t'animes ja ho saps! Així et coneixerem!

El post de les tarragonines treu fum!! Acança amb un ritme impresionant! Quan hi tornis a entrar tindràs feina a posar-te al dia!! T'hi esperem!! :-)ok:

Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » dt. jul. 14, 2009 10:17 am

nupubo ha escrit:
alguna novetat?

Au! Una coseta més!

Sí que tinc ganes de coneixer-vos i moltes... perquè ja tinc curiositat de tan llegir-vos, però avui mateix estic liada arreglant i pintant el pis aprofitant que la meva parella té festa. Ara he fet un kit-kat... Però a la pròxima si estic a Tarraco (pq vaig i vinc del meu poble...) m'hi apunto. A més a tu sobre tot tinc ganes de coneixe't pq al parlar vàries vegades doncs...

Quins fotògrafs vàreu agafar al final? A veure les sabates les tinc pq tinc el vestit si no no les hagués anat a mirar.
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 10:30 am

nupubo ha escrit:Sí que tinc ganes de coneixer-vos i moltes... perquè ja tinc curiositat de tan llegir-vos, però avui mateix estic liada arreglant i pintant el pis aprofitant que la meva parella té festa. Ara he fet un kit-kat... Però a la pròxima si estic a Tarraco (pq vaig i vinc del meu poble...) m'hi apunto. A més a tu sobre tot tinc ganes de coneixe't pq al parlar vàries vegades doncs...

Quins fotògrafs vàreu agafar al final? A veure les sabates les tinc pq tinc el vestit si no no les hagués anat a mirar.

Doncs a la proxima si pots vine! t'ho passaràs molt be! :-)ok: jejeje!

Els nostres fotograf son els Division Rm http://www.divisionrm.com/ , d'aquí al foro els tenim unes quantes. Són de Reus. T'he passat una web per si vols fer-hi una ullada.

Altres fotografs que també estan molt bé son Alcolor (Salou), Joan Duch (Tarragona), Gerarg Gené (Reus), Composit (El Creixell), Carobianco (Barcelona, però es desplacen a casa teva)... i no sé quin més dir-te ara mateix!!

Quins heu mirat vosaltres? Segur que la majoria dels que t'he posat ja els coneixes! jejee!!

Aixi que pintant, eh!! No us hi canseu artistes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants