laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesssssss!!!!!!
Estic molt enfada!!!!!!! tot el matí conectada i res, i aquesta tarda.........hem trobo més de 5 pàgines escrites!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! m'ha costat un munt posar-me al dia!!!!!!!! però molt!!!!!!!!!!!!!
a veure.....
1- demà tinc neteja de cutis a les 6 al final, i abans ma mare m'acompanyarà a mirar un ventall, així que jopetaaaaaa, però jo no podré quedaR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2- Nineteeeeeeeessssssss!!!!! hem estat de 6 a 9:20 amb el de la música....una passada, hem buscat totes les cançons que volíem, les ha editat i les hem arreglat per com les volem nosaltres, hem parlat del restaurant, de les entregues,,,,i realment m'ha parlat molt bé del csablanca, i això que també són els dj de l'orangerie, el nautic i algun altre!!!!! aquest mateix dissabte a l'orangerie eren ells!!!!!!! però molt molt bé, ja tinc tota la música!!!!!
2- taraaaaaaaaa, explica'm què és aquesta idea que t'han donat!!!! que jo demà no hi seré!!!!!! ja estàs millor del refredat??? cuida't!!!!!!
3- gissssssssssssss ja tens anell?????????????????????com ha anat avui!!!
4- mrs.hapinnes.......no he pogut veure la teva foto, ara vaig a veure si puc!!!!
5-. black, ara tornaré a posar la foto....es que l'he tret perque mira, en sec m'he rallat i he pensat que ens veiem massa!!!!! però ho més segur és que fem el que ha dit la nur_jor, tenim el mateix fotògraf i els hi ho demanarem!!!!hem de trucar aquesta setmana!!!!!
nineteeeeeeeeessssssssss!!! un petonet molt gros!!!!!!!!!!!
us estimo mooooooooooooooooolt!!!!!!!!!!!!!!
5 pagines!! si que hem escrit!! jejeje!!
quan quedes amb el fotograf? per demanar-ho no hi perds res! a veure, nosaltres volem donar fotos pels invitats i dues xules pels pares, però he anat en bodes que no repartien fotos als invitats i els fotografs oferien el servei del revelat de les fotos dels pares, total... nomes son 2!! no poden dir que no! i els pares més contents que un ginjol!! jejeje!!