NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: estiu2010 » dt. jul. 14, 2009 11:25 am

Laiac

El dia 28 ja li pots dir al josep q prengui el goset i tot xq fotarem una festassa a cas teva......millor que la despedida...no et dono detalls xq les ninetes em matarien xo tenim un cubanito mirat q....!!!jijijijijijiji!!!
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 11:42 am

el de 5 cm blanc de tela és aquest?
m'estic liant sola...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dt. jul. 14, 2009 11:51 am

estiu2010 ha escrit:Laiac

El dia 28 ja li pots dir al josep q prengui el goset i tot xq fotarem una festassa a cas teva......millor que la despedida...no et dono detalls xq les ninetes em matarien xo tenim un cubanito mirat q....!!!jijijijijijiji!!!

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que es preparin els veïns!!!!!!!!!!!!!!!!!! perquè serà la BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jijijijij tantes dones juntes!!!!! quin mal que farem mare meva!!!!!!!!!

iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..................que me casooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. jul. 14, 2009 11:53 am

NINETEEEEEEEEESSSS!!!!

acabo d'arribar, però tinc el jefe a prop i he posat la pantalleta petita, i a més, no puc escoltar música...........jopetaaaaaaaaaa!!!!

aquest matí m'he posat tota la música de la ceremonia i del restaurant............quina passada!!!!! m'agrada al final!!!!! la de la ceremònia molt maca, ens va aconsellar dues per les lectures que m'agraden molt!!!!!

I pel dinar i les entregues!!!! molt béeeeeeeeeeeee , m'agradeeeeennnnn......tot i això, hi ha una cançó de les antigues que no s'acaba de sentir gaire bé, em fa por quan treguin el plat!!!!!! i ja li vam explicar mil vegades el que volem fer pel primer ball, espero que no s'equivoquin!!!!!!!!!!!!!!!!

Petonets!!! guapesssssssss!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 11:56 am

aliaga79 ha escrit:bon dia ninetas!

bon dia wapi!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dt. jul. 14, 2009 11:56 am

Jolin, ninetes no e us pot deixar soles, teniu un manejo de la tecla que dona gust!

Estiu que ve que ja estiguis millor!

Papallona, aixo dels refredats i les angines a l'estiu es un fastic!

A les demes ens veiem aquesta tarda!

A les 17.30 al viena, com sempre?
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dt. jul. 14, 2009 11:56 am

taraaaaaaaaaa me n'alegro que ja estiguis millor........si les despedides no es curen fins al cap de dos o tres dies....ja em direu jo si estaré en condicions després de la meva!!!!

papallonaaaaaaaaa, tu tens angines ara??????????? cuida't molt eeeee!!!!!

eliiiiiiiiii muy bien tus gestions amb la comanda.....tot i que jo no n'he fet!!! avui a veure si compro els globus!!!!!

i les altres, com esteu???????

jo començo a estar nervioseta.....ara trucaria als fotògrafs però tinc aquí un munt de gent i no puc trucar!!!!jopetaaaaaaaaa!!!! i avui la meva neteja de cutisssssssss!!!!!!!!!!!

patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 11:57 am

nur_jor ha escrit:
_eLi_ ha escrit:Us volia comentar una coseta, m'ha contestat el noi de la comanda, us copio exactament lo que m'ha ficat i decidim que fem ok???

- Hola Eli.

Un par de cosillas:
No mandamos muestras sueltas de abanicos,si no cajitas de 12 unidades,porque si no se nos descabalan todas las cajas.El único abanico que mandamos suelto es el dorado y el plateado.
Las bolsitas para arroz blancas,ahora mismo las tenemos agotadas.
En el pedido de Raquel,el abanico nº0 en blanco lo vamos a retirar porque no viene bien terminado.
Espero tu respuesta.

Un saludo,

Buf!! Quin lio...
Els blancs van en lots de 12? I els dorats i platejats per unitats?
Podem demanar un lot dels blancs i els repartim entre totes... i els altres si van per unitats, pos ja esta...
Ais no se!!
Això millor ho parlem aquesta tarda, perquè em sembla que sino no aclarirem res...

jo veig bé lo de demanar un lot de blancs....
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 11:59 am

estiu2010 ha escrit:Ninetes dons de lorangerie aqesta noia ma xlat meravelles!!!! :-)ok:

Ma dit q els cambrers son super atents q aixo un 10 xq a anat a altres llocs i demanes algo i no to xten i aqi al moment ja o tenies

El aperitiu diu q un espectacle...un munt de menjar diu semblaven pijades xo tu menjaves i bonissim ella es va atipar duna gamba rebossada am soja i uns musclos am una salsa pero i avia de tot

Dins al menjador q molt be super xulo decorat i el menjar diu q massa menjar i tot bonissim

el pastis diu q es lo unic q era una mica raro xq van treure com un ferro negre amb uns conos daurats i q alli no i avia pastis com anitgament es feia i q el pastis q els i van xtar era una mousse bonissima am una bola de gelat tot super bo

despres van fer entregues i ball i x alla les 2 els i van treure la font de xocolata amb fruites i xurros!!!

Q tot molt be el lloc diu q precios les vinyes xo am el mar al fons....precios un 10 en tot!!!

aix.. doncs que guai!!! :-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 12:00 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes q vagi be la quedad jo avui no podre venir i dijous no o se!!

la cremada ja esta ok. El noi air alfinal x no escoltarme va tenir q anar al metge xq efectivament com JO li vai dir tenia un esguinç no un cop cm deia samare lunic q li van embenar molt samare li va treure i li va fer mes petit xq a danar a treballar no pot agafar la baixa xq no es fixe a la repsol i fa 10 dies q avia començat a treballar aixi q....

bueno men vai a fer el dinar i a treballar...bufff quines poques ganes!!!!

Ja tinc ganes q sigui el dia 28 despedida de soltera de la laiac a casa seva!!!!

ieee dspedida!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 12:01 pm

_eLi_ ha escrit:Nenas acabo de parlar amb julio directament i diu que sobre els vanos blancs ens recomana el de fusta de 5 cm de tela i l'altre calat, que d'akestos si que ens pot enviar una mostra de cada no cal demanar tota la capsa.

Si confirmem la comanda akesta tarda ho tenim per la setmana pròxima, ell diu que marxa de vacances el 24 i ja no torna fins el 16 d'agost.

mmmmmmmm
doncs fem aixo que diu!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 12:02 pm

nur_jor ha escrit:el de 5 cm blanc de tela és aquest?
m'estic liant sola...

aquest es el que vaig demanar jo....
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 12:02 pm

tara ha escrit:Jolin, ninetes no e us pot deixar soles, teniu un manejo de la tecla que dona gust!

Estiu que ve que ja estiguis millor!

Papallona, aixo dels refredats i les angines a l'estiu es un fastic!

A les demes ens veiem aquesta tarda!

A les 17.30 al viena, com sempre?

aix Tara ni que ho diguis.. em fa mal tragar.. i puja a l'oïda... eixò els AACC
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 12:03 pm

laiac ha escrit:taraaaaaaaaaa me n'alegro que ja estiguis millor........si les despedides no es curen fins al cap de dos o tres dies....ja em direu jo si estaré en condicions després de la meva!!!!

papallonaaaaaaaaa, tu tens angines ara??????????? cuida't molt eeeee!!!!!

eliiiiiiiiii muy bien tus gestions amb la comanda.....tot i que jo no n'he fet!!! avui a veure si compro els globus!!!!!

i les altres, com esteu???????

jo començo a estar nervioseta.....ara trucaria als fotògrafs però tinc aquí un munt de gent i no puc trucar!!!!jopetaaaaaaaaa!!!! i avui la meva neteja de cutisssssssss!!!!!!!!!!!

patunets!!!

aix.. si... kina mal!! jejej... es lo que més agafo angines!!!
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 12:22 pm

Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:el de 5 cm blanc de tela és aquest?
m'estic liant sola...

aquest es el que vaig demanar jo....

jo tambe el vaig agafar aquest, juntament amb un dorat i un platejat, per aixo preguntava si eren aquest els de 5 cm... perque a la web no ho especifica, jejeje
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 14, 2009 12:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. jul. 14, 2009 12:22 pm

laiac ha escrit:Nur_jor...........a mi igual, els fotògrafs nostres si que fan algo semblant al final amb el muntatge!!!!!!!!

Mrs-happiness..........m'encanta, estàs guapisima.....eiii i del pentinat res de res!!! m'encanta així!!!!! però portaves ulleres???? normalment no no???????

Papallonaaaaaaaaa, ja som dues que demà no podrem anar a la kedada.....per cert, me n'alegro molt que hagis pogut comprar tanta cosa, i muntant-ho........és molt bonic!!!!!!

Nineteeeeeeeees!!!!!
amb el meu xic ja ho tenim tot arreglat....ens hem posat a ensajar i això ens ha ajudat, perque mira que riem un rato!!!!!espero que això ho grabin tot el dia de la boda i així us ho ensenyaré!!!!!!jijijijij

quins nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssss
Patuneeeeeeeeeeeeeets

Bon dia ninetes!!!

Com va el matí de Dimarts?...jo estic molt enfadada pq ens hem llevat a les 11:30h, i no he pogut fer res...simplement preparar el dinar pel meu xicot que marxa ara. No es poden fer plans per la nit, pq al dia següent no fem res.... :--(

Laiac... m'alegro que ja estigueu reconciliats....això ha estat fruit dels nervis, pq sembla que de seguida que us heu oblidat de tot per uns moments ja heu tornat a riure junts.....això es maquiiisssimmm.
Per lo de les ulleres...jo en qüestió només les porto per veure de lluny...per això si no són distancies curtes, les he de portat pq no "jipiu" gens...
Aaaa!!!! felicitats per lo de la música...axò ja gairebé està aquiiiii!!!!!! uoooooohhhhhhhh :: orrr::

Eli...ets una crack amb les gestions i les comandes...encara que com diu Nur...tot plegat és una mica liós com ho tenen montat, no? Quina llàstima lo de les bosses blanques, encara que no t'han dit si més endavant tornaran a tenir, no?? jopeta!!! :-/ . A la tarda ho parlem....
Gràcies per lo del blablabox...encara que és una mica caret....ho deixarem per lo últim i depen del que ens quedi d'estalvi així farem... Jo también vaig pensar com la Tara, una cadira, una càmara i el tripode en un raconet...però clar...amb els amics i les copetes doncs és possible que al final de la nit no quedi ni el trípode viu...

Papallona....que estàs amb angines???? aixxx mareta...que ens passa a les ninetes aquesta setmana??? la Tara de "Manolo", jo de "camionera" i tu ara amb angines...a cuidar-se bonica....!!!! Quan ens tornem a veure??

Estiu....t'agrada el vestit....era molt sencill. Aqui el cinturó el porto tot blau pq així convinava millor amb el platejat de les sabates, però si el girava, portava una cinta de color marró i rosa així el podia convinar amb altres sabates... El vaig comprar a l'Aldolfo Dominguez de Reus... el que hi ha a la part de davant del Mango. Hi havien de molt "xulos" la veritat... per cert, com portes la cama, millor?

Torsaeann...com estas? vens a la quedada???

Giss.....on estàs ficada??? ja teniu els anells? aixxx explican's com va a nar tot!!!

Petonets a totes i ens veiem a la tarda....
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nataliaferre » dt. jul. 14, 2009 12:32 pm

nur_jor ha escrit:
nataliaferre ha escrit:hola noies, despres de tant i tant de temps he tornat.
Perdoneu pero no me podia conectar, entre la meva parella de baixa quan va començar a anar a treballar man sortit altres problemes, pero ja he tornat si em voleu clar.

Bueno a veure si em feu una miqueta de croquis aixi m'informo okk.

Petons guapes

hola guapa!
quant de temps!
com estas? que tal tot?

Hola nur que tal com va tot? jo ara ja be tornant a la rutina un altre cop estar per aqui amb vosaltres jeje. Vaig a fer el dinar despres torno a entrar petonets
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 12:44 pm

nataliaferre ha escrit:
nur_jor ha escrit:
nataliaferre ha escrit:hola noies, despres de tant i tant de temps he tornat.
Perdoneu pero no me podia conectar, entre la meva parella de baixa quan va començar a anar a treballar man sortit altres problemes, pero ja he tornat si em voleu clar.

Bueno a veure si em feu una miqueta de croquis aixi m'informo okk.

Petons guapes

hola guapa!
quant de temps!
com estas? que tal tot?

Hola nur que tal com va tot? jo ara ja be tornant a la rutina un altre cop estar per aqui amb vosaltres jeje. Vaig a fer el dinar despres torno a entrar petonets

okis!!! :-)ok:
com portes els preparatius?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. jul. 14, 2009 1:15 pm

Nenes...tinc un petit imprevist!!!!!

M'han trucat de la òptica que havia d'anar aquesta tarda a buscar les ulleres (m'han canviat els vidres) i m'han dit que fins demà al matí no li portaran....però clar...si no tinc ulleres no veig de lluny i conseqüentment..."soy un peligro al volante".....
Jopeta....noies ho sento però no podré baixar.... :-( , esk que passo d'arriscar-m'he!!!
Quina ràbia!!!!! una altra tarda aqui tancada!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. jul. 14, 2009 1:49 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!
Avui ja em trobo millor!!!!!!!!!!!!

Guapa!!!

Me n'alegro de q estiguis millor!!!!!

I aquesta tarda quedadaaaaaaaaaaaaaaa

Muaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::