Mrs. Happiness ha escrit:laiac ha escrit:Nur_jor...........a mi igual, els fotògrafs nostres si que fan algo semblant al final amb el muntatge!!!!!!!!
Mrs-happiness..........m'encanta, estàs guapisima.....eiii i del pentinat res de res!!! m'encanta així!!!!! però portaves ulleres???? normalment no no???????
Papallonaaaaaaaaa, ja som dues que demà no podrem anar a la kedada.....per cert, me n'alegro molt que hagis pogut comprar tanta cosa, i muntant-ho........és molt bonic!!!!!!
Nineteeeeeeeees!!!!!
amb el meu xic ja ho tenim tot arreglat....ens hem posat a ensajar i això ens ha ajudat, perque mira que riem un rato!!!!!espero que això ho grabin tot el dia de la boda i així us ho ensenyaré!!!!!!jijijijij
quins nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssss
Patuneeeeeeeeeeeeeets
Bon dia ninetes!!!
Com va el matí de Dimarts?...jo estic molt enfadada pq ens hem llevat a les 11:30h, i no he pogut fer res...simplement preparar el dinar pel meu xicot que marxa ara. No es poden fer plans per la nit, pq al dia següent no fem res....
Laiac... m'alegro que ja estigueu reconciliats....això ha estat fruit dels nervis, pq sembla que de seguida que us heu oblidat de tot per uns moments ja heu tornat a riure junts.....això es maquiiisssimmm.
Per lo de les ulleres...jo en qüestió només les porto per veure de lluny...per això si no són distancies curtes, les he de portat pq no "jipiu" gens...
Aaaa!!!! felicitats per lo de la música...axò ja gairebé està aquiiiii!!!!!! uoooooohhhhhhhh
Eli...ets una crack amb les gestions i les comandes...encara que com diu Nur...tot plegat és una mica liós com ho tenen montat, no? Quina llàstima lo de les bosses blanques, encara que no t'han dit si més endavant tornaran a tenir, no?? jopeta!!!

. A la tarda ho parlem....
Gràcies per lo del blablabox...encara que és una mica caret....ho deixarem per lo últim i depen del que ens quedi d'estalvi així farem... Jo también vaig pensar com la Tara, una cadira, una càmara i el tripode en un raconet...però clar...amb els amics i les copetes doncs és possible que al final de la nit no quedi ni el trípode viu...
Papallona....que estàs amb angines???? aixxx mareta...que ens passa a les ninetes aquesta setmana??? la Tara de "Manolo", jo de "camionera" i tu ara amb angines...a cuidar-se bonica....!!!! Quan ens tornem a veure??
Estiu....t'agrada el vestit....era molt sencill. Aqui el cinturó el porto tot blau pq així convinava millor amb el platejat de les sabates, però si el girava, portava una cinta de color marró i rosa així el podia convinar amb altres sabates... El vaig comprar a l'Aldolfo Dominguez de Reus... el que hi ha a la part de davant del Mango. Hi havien de molt "xulos" la veritat... per cert, com portes la cama, millor?
Torsaeann...com estas? vens a la quedada???
Giss.....on estàs ficada??? ja teniu els anells? aixxx explican's com va a nar tot!!!
Petonets a totes i ens veiem a la tarda....