NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dt. jul. 14, 2009 1:52 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Hola novament....
Aix....estic aqui mirant una coseta que m'ha cridat l'atenció...i està bé... a veure que us sembla??? necessito opinions!!!!
La web és www.blablabox.com

La idea es original i no ho havia vist mai....jejeje

wapiiiiiiiiiiiii

raul i jo ho vam veure en una web l'any`passat i ens va encantar.. pero mira no me'n recordava!!!!

surt per uns 750, 8 hores de lloguer ( hi ha do persones sempre controlant)
i et fan 2 DVD "muntatge" de lo que et digui la gent jejej es molt xuli!!

Jorrrrr, que car!!!! jejejeje, però m'ho esperava més car encara!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. jul. 14, 2009 1:57 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes dons de lorangerie aqesta noia ma xlat meravelles!!!! :-)ok:

Ma dit q els cambrers son super atents q aixo un 10 xq a anat a altres llocs i demanes algo i no to xten i aqi al moment ja o tenies

El aperitiu diu q un espectacle...un munt de menjar diu semblaven pijades xo tu menjaves i bonissim ella es va atipar duna gamba rebossada am soja i uns musclos am una salsa pero i avia de tot

Dins al menjador q molt be super xulo decorat i el menjar diu q massa menjar i tot bonissim

el pastis diu q es lo unic q era una mica raro xq van treure com un ferro negre amb uns conos daurats i q alli no i avia pastis com anitgament es feia i q el pastis q els i van xtar era una mousse bonissima am una bola de gelat tot super bo

despres van fer entregues i ball i x alla les 2 els i van treure la font de xocolata amb fruites i xurros!!!

Q tot molt be el lloc diu q precios les vinyes xo am el mar al fons....precios un 10 en tot!!!

oooooooohhhhhhhh, que bé!!!! quina alegria sentir coses bones del nostre restaurant, no??? jejejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 1:59 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Nenes...tinc un petit imprevist!!!!!

M'han trucat de la òptica que havia d'anar aquesta tarda a buscar les ulleres (m'han canviat els vidres) i m'han dit que fins demà al matí no li portaran....però clar...si no tinc ulleres no veig de lluny i conseqüentment..."soy un peligro al volante".....
Jopeta....noies ho sento però no podré baixar.... :-( , esk que passo d'arriscar-m'he!!!
Quina ràbia!!!!! una altra tarda aqui tancada!!!

ei guapa! em sap greu!
pero tu tranquila que ja hi hauran mes quedades! per quedades no serà, jejeje!!
muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 2:06 pm

_eLi_ ha escrit:si nur ja ho dius bé, akestos son els de 5 cm de tela, akestos m'ha dit que si que me'ls recomana.

ok!! :-)ok:
aixi doncs, el que havia demanat es pot demanar tot per unitats, no?
un blanc, un platejat i un dorat
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dt. jul. 14, 2009 2:06 pm

tara ha escrit:Jolin, ninetes no e us pot deixar soles, teniu un manejo de la tecla que dona gust!

Estiu que ve que ja estiguis millor!

Papallona, aixo dels refredats i les angines a l'estiu es un fastic!

A les demes ens veiem aquesta tarda!

A les 17.30 al viena, com sempre?

ok!!!!! quedadaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. jul. 14, 2009 2:14 pm

Nenes!!! qui som a la quedada?? jo arribaré una mica més tard de les 17:30!!! a les 18h com a molt tard!!!!!

fins despres!!!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooo
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. jul. 14, 2009 2:16 pm

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Nenes...tinc un petit imprevist!!!!!

M'han trucat de la òptica que havia d'anar aquesta tarda a buscar les ulleres (m'han canviat els vidres) i m'han dit que fins demà al matí no li portaran....però clar...si no tinc ulleres no veig de lluny i conseqüentment..."soy un peligro al volante".....
Jopeta....noies ho sento però no podré baixar.... :-( , esk que passo d'arriscar-m'he!!!
Quina ràbia!!!!! una altra tarda aqui tancada!!!

ei guapa! em sap greu!
pero tu tranquila que ja hi hauran mes quedades! per quedades no serà, jejeje!!
muas!!

Jopeta...a mi también em sap molt de greu...però dijous vaig llegir que hi havia una altra, no? pel tema de les samarretes...
Ja m'explicareu com ha anat...jo suposo que aprofitaré per ficar al dia el meu compte enrere...jejejej
Petonets i que vagi molt bé!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 2:18 pm

blackmamba ha escrit:Nenes!!! qui som a la quedada?? jo arribaré una mica més tard de les 17:30!!! a les 18h com a molt tard!!!!!

fins despres!!!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooo

es veritat! qui serem?

black, eli, tara, nur si

papallona, happiness, estiu i laiac no poden.

giss i torsaeann, que fareu?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 2:19 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Jopeta...a mi también em sap molt de greu...però dijous vaig llegir que hi havia una altra, no? pel tema de les samarretes...
Ja m'explicareu com ha anat...jo suposo que aprofitaré per ficar al dia el meu compte enrere...jejejej
Petonets i que vagi molt bé!!

si! es va dir de quedar el dijous, aixi es reparteixen les samarretes!
però dijous jo no podré venir!!
toca dentista!

noies! al vespre totes a llegir el seu compte enrere!! jajaja!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dt. jul. 14, 2009 2:56 pm

Hola boniques!
Perdoneu però quan et despistes una mica... és molt difícil posar-se al dia! jeje

Bueno, ahir tot OK, vam estar mirant anells i li vaig ensenyar la meva idea del que m'agrada. Ara haurà d'anar ell solet un dia i escollir-ne un pel dia 24 que és el nostre aniversari i por fin!!! baixaré de l'any!!! que guay, quines ganes que tinc. La veritat és que la tarda va ser fantàstica, vam estar de compres i després vam dir, venga! tiramos la casa por la ventana! i vam anar a sopar també por ahi... jejeje
Però quan vam arribar a casa a la nit... meeeeeeeeeeeerda, una altra vegada discusión... per la famosa boda de dissabte... bufff... quines ganes de que passi ja d'una vegada, tinc uns nervis... ja us explicaré. I no res, ja tot ok.
Bueno nenes, vaig a gitar-me un ratet que ara a les 17.00 ve la Eli a casa. Després ja farem cap al Viena.
Petonets!!! Tinc ganes de veure-us!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 3:18 pm

:--(
nenes!!!!!!!!!!!!
m’acaba de trucar ma germà i em diu: “en mitja hora et passo a buscar!!” i m’he quedat flipant!!!
resulta que s’està mirant un cotxe nou, i vam quedar d’anar a mirar a Lleida a la Wolsvaguen... però vam quedar per dimecres!!!!!
i ell dient: “no nena! que era avui! que dimecres jo no puc!!”
a veure, ja sé que tinc mala memòria jo! però juraria que va dir dimecres!!!!!
en fi... que no puc baixar a la quedada!! jo que ja havia tret el cotxe al mati per poder baixar!!!
me’n vaig pintant a arreglar-me!!! que en un flash el tinc aquí!!
aps! i ho sento!!!
a la proxima quedada ens veiem!!
no!!!!!
ais! que la proxima es dijous i toca dentista...
dissabte!!! dissabte hi haurà quedada??
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dt. jul. 14, 2009 4:09 pm

ostres nena! jo que venia a donar-vos una bona noticia... les samarretes ja estan llestes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jijijijiji que guay!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 4:30 pm

ninetes!!!!!!
ja estareu apuntet d'arribar al viena!!!
jo marxo cao a Reus aix ja us explicaré!!!

Giss wapi... a vere que et regala jijijiji!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 4:31 pm

Papallona*

EntradaAutor: estiu2010 » dt. jul. 14, 2009 7:24 pm

Ei ninetes vull veure una foto de les samarretes...jooooooooolin jo les vull veure i nose quan les veure xq aqet finde marxem i dijous treballo...!!!
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 8:10 pm

Hola ninetes!!!!!
Ja he arribat!!!
Com es nota que era dia quedada avui!! No ha avançat res el post!! jejeje!!
Que dieu!!! Que teniu ja les camisetes????? Com han quedat!! Tinc ganes de veure-les!! Fins dissabte no me la podré provar!!
Ai ai a!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 8:24 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
laiac ha escrit:Nur_jor...........a mi igual, els fotògrafs nostres si que fan algo semblant al final amb el muntatge!!!!!!!!

Mrs-happiness..........m'encanta, estàs guapisima.....eiii i del pentinat res de res!!! m'encanta així!!!!! però portaves ulleres???? normalment no no???????

Papallonaaaaaaaaa, ja som dues que demà no podrem anar a la kedada.....per cert, me n'alegro molt que hagis pogut comprar tanta cosa, i muntant-ho........és molt bonic!!!!!!

Nineteeeeeeeees!!!!!
amb el meu xic ja ho tenim tot arreglat....ens hem posat a ensajar i això ens ha ajudat, perque mira que riem un rato!!!!!espero que això ho grabin tot el dia de la boda i així us ho ensenyaré!!!!!!jijijijij

quins nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssss
Patuneeeeeeeeeeeeeets

Bon dia ninetes!!!

Com va el matí de Dimarts?...jo estic molt enfadada pq ens hem llevat a les 11:30h, i no he pogut fer res...simplement preparar el dinar pel meu xicot que marxa ara. No es poden fer plans per la nit, pq al dia següent no fem res.... :--(

Laiac... m'alegro que ja estigueu reconciliats....això ha estat fruit dels nervis, pq sembla que de seguida que us heu oblidat de tot per uns moments ja heu tornat a riure junts.....això es maquiiisssimmm.
Per lo de les ulleres...jo en qüestió només les porto per veure de lluny...per això si no són distancies curtes, les he de portat pq no "jipiu" gens...
Aaaa!!!! felicitats per lo de la música...axò ja gairebé està aquiiiii!!!!!! uoooooohhhhhhhh :: orrr::

Eli...ets una crack amb les gestions i les comandes...encara que com diu Nur...tot plegat és una mica liós com ho tenen montat, no? Quina llàstima lo de les bosses blanques, encara que no t'han dit si més endavant tornaran a tenir, no?? jopeta!!! :-/ . A la tarda ho parlem....
Gràcies per lo del blablabox...encara que és una mica caret....ho deixarem per lo últim i depen del que ens quedi d'estalvi així farem... Jo también vaig pensar com la Tara, una cadira, una càmara i el tripode en un raconet...però clar...amb els amics i les copetes doncs és possible que al final de la nit no quedi ni el trípode viu...

Papallona....que estàs amb angines???? aixxx mareta...que ens passa a les ninetes aquesta setmana??? la Tara de "Manolo", jo de "camionera" i tu ara amb angines...a cuidar-se bonica....!!!! Quan ens tornem a veure??

Estiu....t'agrada el vestit....era molt sencill. Aqui el cinturó el porto tot blau pq així convinava millor amb el platejat de les sabates, però si el girava, portava una cinta de color marró i rosa així el podia convinar amb altres sabates... El vaig comprar a l'Aldolfo Dominguez de Reus... el que hi ha a la part de davant del Mango. Hi havien de molt "xulos" la veritat... per cert, com portes la cama, millor?

Torsaeann...com estas? vens a la quedada???

Giss.....on estàs ficada??? ja teniu els anells? aixxx explican's com va a nar tot!!!

Petonets a totes i ens veiem a la tarda....

mira estem fluixetes.. aix.. i jo demà de tardes i guardia... estic fatal...
bueno pero ja m'estic empastillant jejej...

he vist lo del imprevist!!! bueno espero que hi hagin mooooooooltes més kedades!! que jo tampoc he pogut anar!!!

b7s!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 8:24 pm

nur_jor ha escrit:
_eLi_ ha escrit:si nur ja ho dius bé, akestos son els de 5 cm de tela, akestos m'ha dit que si que me'ls recomana.

ok!! :-)ok:
aixi doncs, el que havia demanat es pot demanar tot per unitats, no?
un blanc, un platejat i un dorat

ahhh doncs si jo demano lo mateix que la NUR
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 14, 2009 8:25 pm

estiu2010 ha escrit:Ei ninetes vull veure una foto de les samarretes...jooooooooolin jo les vull veure i nose quan les veure xq aqet finde marxem i dijous treballo...!!!

jo tambéeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dt. jul. 14, 2009 8:42 pm

Ninetes!!! ja tenim les samarretes!!!
Les que les tenim som la tara, la black, la eli, l'estiu i jo!!!! ueeeeeeeee
Han quedat molt bé, bueno... a mi m'encanten, què he de dir si les ha dissenyat el meu nen? jejeje
Imatge

Imatge
Giss

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants