NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dt. jul. 14, 2009 8:59 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
Amelie ha escrit:
Woooolaaaa!!! Mire que ho tens aquí mateix!!!!! Que guay!!!! a més com ho tens tot ara et pots dedicar a viure intensament els últims dies de Solteraaaa!!! Lo de la piscineta hem sembla genial a veure si el dia que decidiu estic lliure i m'hi puc passar, tot i que aquest any (bueno ni cap) no he fet operació biquini i aquesta panxeta hem té amargada!!! Un petó guapíssima!!!!

El mes abans, per poc que pugui haure d´estar bastant a la piscina!!! Perque he de lluir un moreno!!! super chulo!!! jeje i a partir d´ara me fet un repte... se que el cumplire... però me fa llàstima...
A veure si pots venir a la piscina!!! I si volen venir els futuros tambe!! Aixi l´Euge fa amistats i no es sentirá solet, pobret meu.

NO MES CHOCOLATE fins la boda.....!!!!

I jo t'acompanyaréeeeee q también tinc dues bodes al setembre i he de lluir morenillo!!!! :-)ok:

Visca la piscinaaaaaaaaa!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. jul. 14, 2009 9:01 pm

annalleida ha escrit:Miriameta ja queda menys!!!!! kins nervis nena, a més ara k ja vas tenint els detalls i tot de coses, quina ilu :-)
la nit va estar molt enfeinada. ara i torno el dimecres i el finde festa. marxo 3 dies a Aiguestortes. no paro de rodar :)
bona nit a totes i a pels 400!!!!!

No pares quieta jejej ara aqui ara alli jeje pasatu be!!

Ja vaig tenint les coses mes encarades!! ja vaig fent poc a poc!! jeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. jul. 14, 2009 9:02 pm

ISTAR82 ha escrit:
miriameta ha escrit:Jo aquesta setmana ha sigut a tope, treballar de tardes m´agobie moltissim i el mati no l´aprofito perque en res ja esta pasat i això de pensar despres treballo, corre, has de fer aixo i allò abans... Que hi farem...

Prefereixo mil vegades mes els matins o les nits. A final de mes vaig de nits.

Aix nenes, aquet finde meu ha sigut... :--( He hagut de treballar però se m´ha juntat amb el mal de panxa.. i amb aquesta calor... ni us conto... I mira que me van dir d´anarmen a casa...

Aquesta setmana hem de quedar nenes!! Us he de veure!!! ::love::

També has estat amb mal de panxa??? que hi ha una pasa o que? jo hi vaig estar fatal la setmana pasada, tot el cap de setmana. Amb uns vertigens i un vahídos i unes ganes de vomitar i un rau rau a la panxa....semblava que queia al terra. La calor es fatal, no l'aguanto. Cuida't !!! Petonets

Se m´ha juntat la regla, la migranya, i la calor.....
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. jul. 14, 2009 9:05 pm

cc83 ha escrit:
jejeej akestos homes k sempre es keixen... son uns trankils.. jajaj
doncs no estiguis molt nerviosa pk aixo nira creixent cada dia una miketa mes.. jejej
jo be, sobretot pk penso en la setmana k ve k marxo de vacances!!!!! kines ganes de desconectar k tinc!!! buffffff jejjejejej

ja veurem el dia de la boda... si estare o no estare nerviosa...

vacances.. que es això? jejeje

ja ens contaras que tal!! on marxeu?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: annalleida » dt. jul. 14, 2009 10:02 pm

Miriameta,

es que quan tinc uns dies lliures no paro quieta. ara Aiguestortes pero fins a l'agost no podre tenir un cap de setmana lliure i les proximes vacances seran 15 dies al Novembre i els dedicaré a preparar detalls i boda :)
posa moltes fotos de la teva boda. per cert, d'on ets???
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. jul. 14, 2009 10:35 pm

Nenes!!!!!!!!!!! No tinc temps per ficar-me al dia del foro!!!!

Nomes entro per penjar-vos un link!!!!

PRIMERA COL·LECCIÓ COMPLETA DE 2010!!!!! LUGO NOVIAS!!!!!

http://www.lugonovias.es/
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 15, 2009 7:56 am

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: només de pensar-hi jo ja m'estresso............ :-) :-) cuantes coses que ja teniu fetes!!!! Bé, jo ja m'he comprat el vestit per la teva bodaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!! ::love::

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: quina passadaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! em fan molta ilusió aquestes coses!!!!

Dimecres pel mati quan obrin casajuana anire a fer la prova ueeeeeeeeeee!!! ja que a la tarde no puc... i quines ganes tinc de tornarme a enfundar dins del meu super vestidet!!!!

Fes fotitos ehhhhhhhhh que te volem veure amb el vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 15, 2009 7:58 am

annalleida ha escrit:Miriameta ja queda menys!!!!! kins nervis nena, a més ara k ja vas tenint els detalls i tot de coses, quina ilu :-)
la nit va estar molt enfeinada. ara i torno el dimecres i el finde festa. marxo 3 dies a Aiguestortes. no paro de rodar :)
bona nit a totes i a pels 400!!!!!

jo sóc com tú no paro quieta ni un moment... ara que tinc vacances 2 mesos crec que se'm passaràn volant... de fet ja han passat 15 dies i quasi no me'n he enterat!!!! :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 15, 2009 8:00 am

cc83 ha escrit:hola noies!!!!! bones tardes.... caluroses tardes!! jejej com esteu????? jo per aki treballant.... jejjeje

bueno bueno, així venga!!! on sopem divendres???

Em smbla que ho haurem de deixar per quan tornis d vacances pq la gent va marxant i no quedarà ni l'apuntador. :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 15, 2009 8:01 am

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
Amelie ha escrit:
Woooolaaaa!!! Mire que ho tens aquí mateix!!!!! Que guay!!!! a més com ho tens tot ara et pots dedicar a viure intensament els últims dies de Solteraaaa!!! Lo de la piscineta hem sembla genial a veure si el dia que decidiu estic lliure i m'hi puc passar, tot i que aquest any (bueno ni cap) no he fet operació biquini i aquesta panxeta hem té amargada!!! Un petó guapíssima!!!!

El mes abans, per poc que pugui haure d´estar bastant a la piscina!!! Perque he de lluir un moreno!!! super chulo!!! jeje i a partir d´ara me fet un repte... se que el cumplire... però me fa llàstima...
A veure si pots venir a la piscina!!! I si volen venir els futuros tambe!! Aixi l´Euge fa amistats i no es sentirá solet, pobret meu.

NO MES CHOCOLATE fins la boda.....!!!!

I jo t'acompanyaréeeeee q también tinc dues bodes al setembre i he de lluir morenillo!!!! :-)ok:

Visca la piscinaaaaaaaaa!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: a ficar-nos més cangrejitos!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 15, 2009 8:02 am

nuvia2010 ha escrit:Nenes!!!!!!!!!!! No tinc temps per ficar-me al dia del foro!!!!

Nomes entro per penjar-vos un link!!!!

PRIMERA COL·LECCIÓ COMPLETA DE 2010!!!!! LUGO NOVIAS!!!!!

http://www.lugonovias.es/

Nena però què no estàs de mig vacances????????????? Per on pares??????????? Ara miro aquesta col.lecció... que no sabia ni que existia!!! ::love:: gràcies wuapa!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 15, 2009 8:03 am

Bon dia noies!!! Com va la calor??? :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 15, 2009 8:29 am

Bon dia a toteeeees !!! Jo que em pensava que avui podria refrescar i...vaja caloreta fa de bon matí ! Es insoportable això no es pot aguantar....
Miriametaaaaaaaaaaaaa !!! que ja tens cases, ja mateix quina ilusió no??
estic jo també nerviosa com si m'anés a casar jo....
Uff ho tinc complicat pel sopar... pero aneu i un altre dia en fem un altre i vinc.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. jul. 15, 2009 1:44 pm

Tic a punt de plegar, quines ganes...avui no hi ha hagut moviment per aquí....això de ser administrativa es un rollo...xD. yepaaaaaaaaaa amb tot el matí ninguna s'ha passat per aquí!!! esteu molt ocupades noies . :-.:·::

A la tarda piscinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! si no m'adormo al sofà...jejejeje.

Teniu pensada la música que ficareu al restaurant o ells s'encarreguen? no sé com funciona...apa ! que el meu nen se n'endú el portàtil y a la tarda no puc connectar-me. :-(
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 16, 2009 8:38 am

ISTAR82 ha escrit:Tic a punt de plegar, quines ganes...avui no hi ha hagut moviment per aquí....això de ser administrativa es un rollo...xD. yepaaaaaaaaaa amb tot el matí ninguna s'ha passat per aquí!!! esteu molt ocupades noies . :-.:·::

Teniu pensada la música que ficareu al restaurant o ells s'encarreguen? no sé com funciona...apa ! que el meu nen se n'endú el portàtil y a la tarda no puc connectar-me. :-(

Bon dia!! Istar vas anar a la piscina al final? Jo com que estic encara cremada i em fa mal passo d'anar-hi fins que això no és calmi...
::love:: la música encara no l'hem pensat la veritat crec que se'n encarrega el meu nen però no sé...
Ahir vaig fer un petit regal pels testimonis, i no sé si també comprar-lis un bolígraf per que puguin firmar aquell dia... si això on el puc comprar??? :-)
També he escrit a les invitacions a vere si em contesten m'envien una mostra (encara que ja sé que m'encanten) i ho comencem a fer, una cosa menys!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 16, 2009 8:41 am

Iseeeeeeee carinyet on t'has posat????? :star::
Miriameta com va anar la segona prova??? Volem fotos!!!! Envia-les per privat si vols però envia-les. Vas rebre el meu e-mail???? ::love::
Cuquet com va tot??? On estàs desapareguda???!!!!
Amelieeeeeeeeeeeeeeeee!!! Com va aquest cansament... ???? A vere si et conectes aviat!!! :-)
Nenes avui surten les llistes de qui ha estat seleccionat a les opos i jo per poc la veritat és que em fa ràbia pq amb un 5,6 entraves i jo per mèrits tinc un 4,7 així que no m'ha kdat gaire per ser funcionària estic una mica així la veritat... però ja se'm passarà!!! :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. jul. 16, 2009 8:56 am

lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Tic a punt de plegar, quines ganes...avui no hi ha hagut moviment per aquí....això de ser administrativa es un rollo...xD. yepaaaaaaaaaa amb tot el matí ninguna s'ha passat per aquí!!! esteu molt ocupades noies . :-.:·::

Bon dia!! Istar vas anar a la piscina al final? Jo com que estic encara cremada i em fa mal passo d'anar-hi fins que això no és calmi...
::love:: la música encara no l'hem pensat la veritat crec que se'n encarrega el meu nen però no sé...
Ahir vaig fer un petit regal pels testimonis, i no sé si també comprar-lis un bolígraf per que puguin firmar aquell dia... si això on el puc comprar??? :-)
També he escrit a les invitacions a vere si em contesten m'envien una mostra (encara que ja sé que m'encanten) i ho comencem a fer, una cosa menys!!!! :-)

Al final no hi vaig anar.... :-p feia tanta calor que era incapaç de moure'm!!! Doncs els bolígrafs pots comprar-los al carrer Maragall però com si tiresis cap Hisenda al final de tot al costat d'on estan fent les obres hi ha una copisteria petiteta que tenen detalls de boda- alli he encomanat els meus- i tenen bolígrafs que els pots gravar, etc... i no son molt cars.
Que vius aquí Lleida capital o no??? perquè á lo millor t'estic dient on i t'has quedat igual. Doncs això dels bolis és bona idea. Jo aquest cap de setmana em dedicaré a fer proves amb el xicotet meu, les fem nosaltres. Aniré a l'Art Fang a buscar algún paper xuli i probarem. Porto un stress...vull vacances ja! :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 16, 2009 9:12 am

ISTAR82 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Al final no hi vaig anar.... :-p feia tanta calor que era incapaç de moure'm!!! Doncs els bolígrafs pots comprar-los al carrer Maragall però com si tiresis cap Hisenda al final de tot al costat d'on estan fent les obres hi ha una copisteria petiteta que tenen detalls de boda- alli he encomanat els meus- i tenen bolígrafs que els pots gravar, etc... i no son molt cars.
Que vius aquí Lleida capital o no??? perquè á lo millor t'estic dient on i t'has quedat igual. Doncs això dels bolis és bona idea. Jo aquest cap de setmana em dedicaré a fer proves amb el xicotet meu, les fem nosaltres. Aniré a l'Art Fang a buscar algún paper xuli i probarem. Porto un stress...vull vacances ja! :-///:

Ben bé no hi visc però com si hi visqués pq sóc de lleida però visc a Corbins fa poquet encara que la vida la faig a lleida, como no! No sé ben bé on dius però ja ho buscaré, ara baixo cap a lleida i miraré a vere on és exactament. Gràcies!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. jul. 16, 2009 9:37 am

Jolines a veure si us puc conéixer a alguna, així estaria guai i podriem anar a mirar les cosetes de les nostres bodes juntes i xarrant
i l·lusionades. Es que si vaig amb ma mare perquè les meves amigues treballen però compartir les coses amb algú que està a la mateixa situació mola. Lluneta, saps on està l'universitat que darrera hi ha l'acadèmia Llongueras??? aquell carrer per la vorera de l'universitat cap a dalt. Has de vigilar no te la pasis perquè es petiteta, ja et dic està al costat d'unes obres. Apa ! que vagi bé!! N'hi ha moltes que som de Lleida i vivim a les rodalies, jo visc a Alcarràs però treballo a Lleida, ma filla va al col·legi Episcopal i tot ho fem aquí. Bueno apa a donar un volt que va bé caminar! *.*.*.* *.O.-O*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: cc83 » dv. jul. 17, 2009 4:28 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:hola noies!!!!! bones tardes.... caluroses tardes!! jejej com esteu????? jo per aki treballant.... jejjeje

bueno bueno, així venga!!! on sopem divendres???

Em smbla que ho haurem de deixar per quan tornis d vacances pq la gent va marxant i no quedarà ni l'apuntador. :-( :-( :-( :-(

siiii..... sera millor passar les vacances... com se nota k tothom esta d'aki cap allà, akesta setmana no hi ha hagut molt moviment per aki (jo la primera...)
cc83
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants