me'n vaig a mumir!!!!
fins demà guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
us estimooooo
muaaaaaaaaaaaaaaaaa

Autor: blackmamba » dt. jul. 14, 2009 10:59 pm

Autor: torsaeann » dc. jul. 15, 2009 6:32 am

Autor: laiac » dc. jul. 15, 2009 7:49 am

Autor: tara » dc. jul. 15, 2009 7:58 am

Autor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 8:44 am
Giss ha escrit:Si, tot bé nur, llàstima que no hagis pogut venir, pq jo havia pensat en que com tu no venies dijous, doncs la tindries avui...
Bé, i ara sí que sí... voleu veure la pancarta???
Vull opinions, què us sembla? Aquí està la pancarta de les ninetes!!!

Autor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 8:44 am

Autor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 8:52 am

Autor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 9:02 am

Autor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 9:20 am

Autor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 9:23 am
estiu2010 ha escrit:sisisisisisisis o e fet tota soleta...jijijiji!!!!![]()
![]()
![]()

Autor: tara » dc. jul. 15, 2009 9:40 am

Autor: tara » dc. jul. 15, 2009 9:43 am

Autor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 9:43 am
tara ha escrit:Estiu, a mi tambe em va una mica justeta, pero si no la veus be, primer espera't a que la tinguem totes i a veure si ens van be, alomillor es pot fer un canvi entre nosaltres, sino la opcio que faria jo, seria la de descosir-la per els costats i afegir-hi un troç de tela blanca, no se jo ho faria aixi!

Autor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 9:48 am
estiu2010 ha escrit:tara ha escrit:Estiu, a mi tambe em va una mica justeta, pero si no la veus be, primer espera't a que la tinguem totes i a veure si ens van be, alomillor es pot fer un canvi entre nosaltres, sino la opcio que faria jo, seria la de descosir-la per els costats i afegir-hi un troç de tela blanca, no se jo ho faria aixi!
la meva talla es la mes gran pero....no me la pot canviar ningu....jooooo sempre em pasa tot a mi o q...... aqesta setmana es la de la meva mala sort....

Autor: Papallona* » dc. jul. 15, 2009 10:00 am

Autor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 10:01 am
_eLi_ ha escrit:Bon dia nenes!!!!!!!!!
Que parleu de la samarreta eh!!!!!!
Doncs jo estic igual, hem va justeta.....aix...."mis miches" nosé com els taparé, la que hem vaig emprovar la M akella de tirants, hem kedaba més suelta que no akesta M, akesta hem keda més arrapada, ahir me la vaig emprovar amb una altra samarreta sota i kedaba bé però justeta, no ho he probat sense res sota a veure com keda.
jejejeje......mentres el meu xic estava al lavabo ràpid la vaig treure del bolso i me la vaig ficar, quan va sortir del lavabo comença a riure, i li dic, de que rius.....i ell deia....aix....com esteu!!.....i li vaig dir pues calla que encara no has vist la pancarta!!!!! i diu que heu fet pancarta?? i anireu a les bodes amb la pancarta??? i jo si?? i reia una altra vegada.......diu a la nostra també vindràn.....dic es clar que sí!!!!!!!.....nenes els vostres nois que us diuen??

Autor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 10:06 am
Papallona* ha escrit:bon dia ninetes!!!
Nur aix.. avui estic al llit... tapadeta... que fort!!! penso en que tinc guardia i puff.. m'entra de tot! ¿què tal ahir amb tun germà???? que guai!! podràs venir a la boda de la laiac... s'ho ha currat el teu nen![]()
estiu.. si a tu et va petita.. puaf jo no vull ni pensar-hi!... potser us demano el logo i faig una d'aquestes del vistaprint gratis....
tara!!! demà baixes a 6 mesos... nena... ca ga lera... juas..... hem de fer el teu planning... i ajudar-te a fer cosetes.. no????? aix aix.. que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Eli.. jejej.. el meu xicot diu lo mateix jajajajajaj
jo dijous vaig de tardes... i surto a les 21hs.. pero potser dic de sortir abans i si encara esteu per aki.. anar a vore-us i veure la samarretaaaaaaa
jooooooooo us trobo a faltarrrrrrrrrrrrrrrrrr