NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dt. jul. 14, 2009 10:59 pm

Ninetes!!! estic molt cansadaaaaaaaaa

me'n vaig a mumir!!!!

fins demà guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

us estimooooo

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. jul. 15, 2009 6:32 am

Solsament tinc un moment ja que per posar-me al dia......
2 coses.
Em sap greu ahir que no vaig venir i no vaig dir res, però pensaba vindra i vaig quedar amb ma mare per comprar i el temps va passar volan¡¡¡¡

la segona cosa és LA PANCARTA UNA PASSADA¡¡¡¡¡¡¡¡

Quan tindré la samarreta?

Us estimo ninetes¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 15, 2009 7:49 am

Nineteeeeeeeesssssssss!!!!!!!

bon diaaaaaaaa..............avui un altre dia liat!!!!! a les 11 marxo a una reunió i ja no tornaré a la feina!!!! quin rollo perque no us podré anar seguint!!!!!jopetaaaaaaaa.........................i FEU EL FAVOR DE NO ESCRIURE TAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!

I després aquesta tarda haig d'anar una altra vegada a la peluqueria perque em vol probar alguna altra cosa, que es veu que té problemes en com em posaré el vel!!!!!!!!!!!!! mare mevaaaaaaa..............................

I avui tinc soparet amb ma germana gran, mun cunyat i els meus tres nebost!!!!!! que m'¡han de donar el regalet suposo!!!!!!!!!

així que................quin dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Espero poder parlar després!!!!!!
PATUNETS!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 7:58 am

Bon dia ninetes!

Laiac aixi que va anr be la netyeja de cutis! I lo dels globus es bona idea!

Torsaeann, la gis m'ha fet responsable de les samarretes, aixi que dijous si hi ha quedada i pots venir...

A la resta, que vagi be el dia!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 8:44 am

Giss ha escrit:Si, tot bé nur, llàstima que no hagis pogut venir, pq jo havia pensat en que com tu no venies dijous, doncs la tindries avui...
Bé, i ara sí que sí... voleu veure la pancarta???
Vull opinions, què us sembla? Aquí està la pancarta de les ninetes!!!

es super xula!!!!a mi mencanta!!!
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 8:44 am

Bon dia ninetes!!!!!

Laiac, soparet amb la family? Ja ens explicaràs, eh! Que vagi molt bé!!!

Giss!! La vostra pancarta ha triunfat!!! Jejeje!! Como no?? Amb lo xula que és!!!

Tara! Ets l'encarregada de les camisetes?? Jo no la podré agafar fins dissabte!

Papallona! Com et trobes avui?

Eli, que tal la comanda? Tira endavant?

Estiu, que tal estàs? Que tal la cama?

Molts petonets a totes!!!!!

Muas!!!! :-()-)
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 8:52 am

Ai ninetes...tic una mica :-(

esq la samarreta no em va gairebe....esq air a la nit quan vai arribar me la vai emprobar corrents i a mi no em qeda gairebe dels pits em qeda justeta xo bueno no pasaria res xo entre q es curta i em va arrapada jo a sota no em puc posr una altre samarreta....i ara nose q fer estic pensant coses x cm arreglarla xq em vagi a mida

les q les eu vist e pensat obrirla dels costats i comprar un tros de roba o blanc o dangun color i q ma iaia me la fegeixi x els costats i una miqueta per baix, l'altre idea es comprarme una samarreta blanca i retallar els dibuixos i lletres i cosirmu xo nose cm quedaria i de moemnt no se macut res mes esq potser ara em va aixi xo i si mengreixo.....semblara un toixonet

ais quina depre
estiu2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 9:02 am

Notición!!!!!!!!!!!!!!!

LAIAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

que ja ho sé del cert!!!!!!!!!!!

el dia 1 d'agost... et podré venir a veure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<:

ja està!! ho he parlat amb ma sogra i el meu nen m'hi ha ajudat molt!!!! al final ha agafat la perruqueria per anar-hi les dues per la tarda després de dinar!!! i pel matí et podré venir a veure!!!!!!!!!!!!!!! >.-<:

el meu nen sabia les ganes que jo en tenia de venir i m'ha donat un cop de mà!!!!!!!!!! >.-<:

nineta!!! que em fa moltissima ilusió!!!!!!!!!!!!!!! :-))

lo que si que després hauré de sortir pitant per anar a dinar ràpid i cap a la pelu!!!

aniré de vòlid tota la tarda! pelu, maquillatge, vestir-me i ràpid cap al restaurant!!... però lo important és que podré estar allà en un dia tant important per tu!!! i veure't vestida de núvia!!!!!!!!!!!!!!!!! que em fa molta ilusió!!!!

estic molt i molt contenta!!!!!!!!!!!! :-))

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

guai! guai!! guai!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 9:20 am

nur_jor com es feia x posar el compte enrere o posar la data aqesta q tu tens???jo ara o probo duna manera si va be res xo sino mu aureu dexplicar xq no men recordo....
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 9:21 am

sisisisisisisis o e fet tota soleta...jijijiji!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 9:23 am

estiu2010 ha escrit:sisisisisisisis o e fet tota soleta...jijijiji!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

molt bé!!!! :-)ok:
i el marcador del compte enrere el pots fer per la web dels nuvis o per qualsevol altra web de tickers!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 9:40 am

Estiu, a mi tambe em va una mica justeta, pero si no la veus be, primer espera't a que la tinguem totes i a veure si ens van be, alomillor es pot fer un canvi entre nosaltres, sino la opcio que faria jo, seria la de descosir-la per els costats i afegir-hi un troç de tela blanca, no se jo ho faria aixi!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 9:40 am

Veus ja tens el marcador!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 9:43 am

Ninetes dema nomes em quedaran 6 mesos!!!!!!!!!!!!!!!!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 15, 2009 9:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 9:43 am

tara ha escrit:Estiu, a mi tambe em va una mica justeta, pero si no la veus be, primer espera't a que la tinguem totes i a veure si ens van be, alomillor es pot fer un canvi entre nosaltres, sino la opcio que faria jo, seria la de descosir-la per els costats i afegir-hi un troç de tela blanca, no se jo ho faria aixi!

la meva talla es la mes gran pero....no me la pot canviar ningu....jooooo sempre em pasa tot a mi o q...... aqesta setmana es la de la meva mala sort....
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 9:46 am

No pateixis, jo si vols t'ajudo amb lo de la samarreta!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 9:48 am

estiu2010 ha escrit:
tara ha escrit:Estiu, a mi tambe em va una mica justeta, pero si no la veus be, primer espera't a que la tinguem totes i a veure si ens van be, alomillor es pot fer un canvi entre nosaltres, sino la opcio que faria jo, seria la de descosir-la per els costats i afegir-hi un troç de tela blanca, no se jo ho faria aixi!

la meva talla es la mes gran pero....no me la pot canviar ningu....jooooo sempre em pasa tot a mi o q...... aqesta setmana es la de la meva mala sort....

tranquila guapa, això és pel tallatge d'aquestes samarretes que no es gaire encertat, la meva talla normalment es la gran... pero al veure-les vaig optar per la xl, però tens varies opcions! i la d'obrir-la pels costats em sembla bona idea!
don't worry! tot té solucio!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 15, 2009 9:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 15, 2009 10:00 am

bon dia ninetes!!!

Nur aix.. avui estic al llit... tapadeta... que fort!!! penso en que tinc guardia i puff.. m'entra de tot! ¿què tal ahir amb tun germà???? que guai!! podràs venir a la boda de la laiac... s'ho ha currat el teu nen :-)ok:

estiu.. si a tu et va petita.. puaf jo no vull ni pensar-hi!... potser us demano el logo i faig una d'aquestes del vistaprint gratis....

tara!!! demà baixes a 6 mesos... nena... ca ga lera... juas..... hem de fer el teu planning... i ajudar-te a fer cosetes.. no????? aix aix.. que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Eli.. jejej.. el meu xicot diu lo mateix jajajajajaj

jo dijous vaig de tardes... i surto a les 21hs.. pero potser dic de sortir abans i si encara esteu per aki.. anar a vore-us i veure la samarretaaaaaaa

jooooooooo us trobo a faltarrrrrrrrrrrrrrrrrr
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 10:01 am

_eLi_ ha escrit:Bon dia nenes!!!!!!!!!

Que parleu de la samarreta eh!!!!!!

Doncs jo estic igual, hem va justeta.....aix...."mis miches" nosé com els taparé, la que hem vaig emprovar la M akella de tirants, hem kedaba més suelta que no akesta M, akesta hem keda més arrapada, ahir me la vaig emprovar amb una altra samarreta sota i kedaba bé però justeta, no ho he probat sense res sota a veure com keda.

jejejeje......mentres el meu xic estava al lavabo ràpid la vaig treure del bolso i me la vaig ficar, quan va sortir del lavabo comença a riure, i li dic, de que rius.....i ell deia....aix....com esteu!!.....i li vaig dir pues calla que encara no has vist la pancarta!!!!! i diu que heu fet pancarta?? i anireu a les bodes amb la pancarta??? i jo si?? i reia una altra vegada.......diu a la nostra també vindràn.....dic es clar que sí!!!!!!!.....nenes els vostres nois que us diuen??

nena! es que em sembla que son diferents!! el dia que vaig anar a mirar les camisetes amb vosaltres, que era un dissabte, la tela era molt dobla, com a falpada que deiem... i el dia que hi vaig anar pel meu compte a assegurar la talla, les camisetes que em van deixar provar eren diferents, ho vaig notar amb la tela que era mes primeta... ja ho vaig comentar per aquí.
i clar! si eren diferents el tallatge deu haver variat algo també... ais nu se!

quina és la reacció del meu nen? pos que flipa!! jajaja!! quan li vaig parlar de les camisetes no s'ho creia... i quan li parlava de la pancarta... vamos! encara flipava més! jajaja!!! i sempre acaba dient: "que ve que us ho deveu passar...!!!"
tinc ganes d'ensenyar-li la camiseta, jejeje!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 10:06 am

Papallona* ha escrit:bon dia ninetes!!!

Nur aix.. avui estic al llit... tapadeta... que fort!!! penso en que tinc guardia i puff.. m'entra de tot! ¿què tal ahir amb tun germà???? que guai!! podràs venir a la boda de la laiac... s'ho ha currat el teu nen :-)ok:

estiu.. si a tu et va petita.. puaf jo no vull ni pensar-hi!... potser us demano el logo i faig una d'aquestes del vistaprint gratis....

tara!!! demà baixes a 6 mesos... nena... ca ga lera... juas..... hem de fer el teu planning... i ajudar-te a fer cosetes.. no????? aix aix.. que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Eli.. jejej.. el meu xicot diu lo mateix jajajajajaj

jo dijous vaig de tardes... i surto a les 21hs.. pero potser dic de sortir abans i si encara esteu per aki.. anar a vore-us i veure la samarretaaaaaaa

jooooooooo us trobo a faltarrrrrrrrrrrrrrrrrr

nena que dius! si que et tenim fotudeta!! cuida't molt eh!! :-()-)
amb ma germà guai, vam anar a informar-nos a Lleida, i ara volem a nar un dia al concessionari de Mollerussa i comparar preus i tal :-)ok:

tara!! es veritat!! demà... 6 mesos!!!! si necessites ajuda en algo diga-ho eh!!! per la boda de la laiac no us vaig poder ajudar perque estava liada!! i ara tinc totes les ganes acumulades de preparatius!! jejeje!!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 15, 2009 10:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants