NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 12:35 pm

ninetes men vai a treballar..... :-( :-( :-( :-(

jo tinc un amic que toca amb un grup de jazz vols q li pregunti quan cobren el seu grup???i si fan aixo danar a bodes clar....

jo al ricard no li explico res xq sen riuria diu q soc rara q no xlo am la gent si no la conec i q vai ser capaç danar al viena a coneixer unes noies q no sabia ni com eren diu q estic boja i quan tinc un moment i em poso a lordinador senfada xq diu q us fai mes cas a vosaltres q a ell i mireu q escric poc xq quasi no tinc temps...ara q quan vegi les samarretes es pixara de riure ja me limagino... >.-<:

bueno men vai a treballar no escribiu molt q lordinador de la feina li costa obrir el foro i a la nit arribo tardisim x posarme a llegir 30 pagines
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 12:40 pm

tots els homes son iguals!! jajajaa!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. jul. 15, 2009 12:52 pm

Bon dia ninetes...com esteu??
Veig, com diu la Tara a vegades, no veieu com li doneu a la tecla...jajaja :-.:·::
Bona noticia....JA TINC LES ULLERES....!!!! :-///: Com ha dit el meu xicot...he tornat a descobrir que hi ha vida a més de 3 metres....

Com esteu???

Nur....que bé...hi serem totes a el dia 1 d'Agost, no? Apa! totes les ninetes juntes....Felicitats!!!

M'esteu espantant sobre el tema de les samarretes...pq si les vostres (que en un principi anaven bé) us van ajustades...a totes els hi passarà el mateix, no??? aixxx....que me veo de "modistas" dias antes de la boda de Laiac..jejeje :o-o:

Tara...aixó del grup de jazz és una idea boníssima...pq a més de cridar l'atenció per la originalitat, li dona un altre aire a la cerimonia...molt elegant...no creieu? per cert, a mi això de Gospel m'agradaria...potser per l'esglèsia...o no??a mi les "performances" que munten aquesta gent en 30 segons de cant...m'impressiona molt... neu:-)

Eli...com estas? el meu xicot también em va fer la mateixa pregunta....Que vindrán a la nostra también?...jejeje... Por supuestoooo!!! a liar-la jejeje...com reia...=que quan va veure ahir la pancarta....

Papallona...que t'ha passat??? al llitet?? doncs a recupersar-se bonica.... apa...un regalet per tu... :-()-)

Torsaeann....estas perduda....estas bé?

Per cert, demà si hi ha quedada...vindrè...ja puc agafar el cotxe....jijiji
A quina hora heu quedat? ja m'ho direu...

No em podré conectar gaire avui fins a la nit...tinc algunes classes avui i després he quedat amb unes amigues....parlem a nit mentres estigui amb els Hombre de Paco!!! que es l'ultim capítol!!! :-(

Petonets boniques!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 15, 2009 1:21 pm

ninetes.. marxo a treballar... si tinc un moment esta nit a la guardia em connecto!!!!

que vaigi béeeeeeeee
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 1:54 pm

Ninetes!!! vaig a posar-me al dia que heu escrit 3 pàgines!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 1:56 pm

:-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 2:23 pm

torsaeann ha escrit:Solsament tinc un moment ja que per posar-me al dia......
2 coses.
Em sap greu ahir que no vaig venir i no vaig dir res, però pensaba vindra i vaig quedar amb ma mare per comprar i el temps va passar volan¡¡¡¡

la segona cosa és LA PANCARTA UNA PASSADA¡¡¡¡¡¡¡¡

Quan tindré la samarreta?

Us estimo ninetes¡¡¡¡

Ninetaaa, jops, doncs ja ens vuerem a la pròxima, no??? jejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 2:27 pm

estiu2010 ha escrit:Ai ninetes...tic una mica :-(

esq la samarreta no em va gairebe....esq air a la nit quan vai arribar me la vai emprobar corrents i a mi no em qeda gairebe dels pits em qeda justeta xo bueno no pasaria res xo entre q es curta i em va arrapada jo a sota no em puc posr una altre samarreta....i ara nose q fer estic pensant coses x cm arreglarla xq em vagi a mida

les q les eu vist e pensat obrirla dels costats i comprar un tros de roba o blanc o dangun color i q ma iaia me la fegeixi x els costats i una miqueta per baix, l'altre idea es comprarme una samarreta blanca i retallar els dibuixos i lletres i cosirmu xo nose cm quedaria i de moemnt no se macut res mes esq potser ara em va aixi xo i si mengreixo.....semblara un toixonet

ais quina depre

Guapa!!!! a mi también em va molt apretadeta, pero una samarreta de tirants finets per sota si q m'hi podré posar!!!!!

Prova-ho!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 2:29 pm

nur_jor ha escrit:Notición!!!!!!!!!!!!!!!

LAIAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

que ja ho sé del cert!!!!!!!!!!!

el dia 1 d'agost... et podré venir a veure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<:

ja està!! ho he parlat amb ma sogra i el meu nen m'hi ha ajudat molt!!!! al final ha agafat la perruqueria per anar-hi les dues per la tarda després de dinar!!! i pel matí et podré venir a veure!!!!!!!!!!!!!!! >.-<:

el meu nen sabia les ganes que jo en tenia de venir i m'ha donat un cop de mà!!!!!!!!!! >.-<:

nineta!!! que em fa moltissima ilusió!!!!!!!!!!!!!!! :-))

lo que si que després hauré de sortir pitant per anar a dinar ràpid i cap a la pelu!!!

aniré de vòlid tota la tarda! pelu, maquillatge, vestir-me i ràpid cap al restaurant!!... però lo important és que podré estar allà en un dia tant important per tu!!! i veure't vestida de núvia!!!!!!!!!!!!!!!!! que em fa molta ilusió!!!!

estic molt i molt contenta!!!!!!!!!!!! :-))

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

guai! guai!! guai!!!

Ala nenaaaaaaaaaa, que bé!!!!!!!!!!!!!! i que guai q el teu nen t'hagi donat un cop de mà!!!!!!!!!!!! vinga, q ja no queda res!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 2:31 pm

estiu2010 ha escrit:sisisisisisisis o e fet tota soleta...jijijiji!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

molt bé!!!!! jo ja sabia q podries!!! jejejeje muaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 2:32 pm

tara ha escrit:Ninetes dema nomes em quedaran 6 mesos!!!!!!!!!!!!!!!!

que fuerte que fuerte que fuerteeeeeeeeeeeeeeee
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 2:35 pm

estiu2010 ha escrit:
tara ha escrit:Estiu, a mi tambe em va una mica justeta, pero si no la veus be, primer espera't a que la tinguem totes i a veure si ens van be, alomillor es pot fer un canvi entre nosaltres, sino la opcio que faria jo, seria la de descosir-la per els costats i afegir-hi un troç de tela blanca, no se jo ho faria aixi!

la meva talla es la mes gran pero....no me la pot canviar ningu....jooooo sempre em pasa tot a mi o q...... aqesta setmana es la de la meva mala sort....

dona, no pensis això!!! pensa en q volies canviar-la per una L!!!!! i menos mal q al final no la vas canviar!!!! jo mira, potser mphagués quedat millor una XL, no se... però mira, ja farem algun arreglillo!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 2:59 pm

_eLi_ ha escrit:Bon dia nenes!!!!!!!!!

Que parleu de la samarreta eh!!!!!!

Doncs jo estic igual, hem va justeta.....aix...."mis miches" nosé com els taparé, la que hem vaig emprovar la M akella de tirants, hem kedaba més suelta que no akesta M, akesta hem keda més arrapada, ahir me la vaig emprovar amb una altra samarreta sota i kedaba bé però justeta, no ho he probat sense res sota a veure com keda.

jejejeje......mentres el meu xic estava al lavabo ràpid la vaig treure del bolso i me la vaig ficar, quan va sortir del lavabo comença a riure, i li dic, de que rius.....i ell deia....aix....com esteu!!.....i li vaig dir pues calla que encara no has vist la pancarta!!!!! i diu que heu fet pancarta?? i anireu a les bodes amb la pancarta??? i jo si?? i reia una altra vegada.......diu a la nostra també vindràn.....dic es clar que sí!!!!!!!.....nenes els vostres nois que us diuen??

el mio dice "quina poca feina que teniu!!" jajajajaja
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 3:04 pm

_eLi_ ha escrit:
nur_jor ha escrit:que dieu!!
a Bcn de compres??
quan quan!!??

jejejejeej............jo tinc ganes d'anar-hi a la emperatriz!!!!!!! on la blackmamba es va comprar la roba interior.

jo us acompanyo quan volgueu!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 3:06 pm

tara ha escrit:Jo tambe hi vill anar a lo de la roba interior, pero clar jo no em puc encantar, i per vosaltres poser es massa aviat!

Tara, jo si vols t'acompanyo!!!!!!

muaaaaa ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 3:07 pm

tara ha escrit:Jo a les mes properes si que els hi explico, pero no tot el que vull fer, hi ha coses que han de ser sorpresa, aixo de la banda de jazz nomes li dire a la mama per veure que li sembla i els altres ja s'ho trobaran!

Pero si et pregunta explicali el que puguis!

Jo igual, només comento coses q es poden saber, altres q son sorpresa no!!!! jejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 15, 2009 3:08 pm

tara ha escrit:Si voleu us passo el pressupost, tenen tambe coros de gospel!

No no ho he trobat car, no? que creieu?

mmmmmmmm, podria ser una bona opció!!!! ja ens passaràs pressupostos!!!!

per cert, merci per lo de les webs dels ninos!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 15, 2009 3:14 pm

tara ha escrit:Ninetes, estic mirant un grup de jazz per a l'hora de l'aperitiu, un sembla molt friki?

Nineteeeeeessss!!!!!

com que he vist que no m'heu fet cas...HEU ESCRIT MASSA...així que aniré contestant a mesura que vagi llegint!!!!!

Tara........a la boda del dissabte passat a l'orangerie hi havia un banda de dixilanda....(músics de corda) semblant al que dius tu de jazz.........i això ho ofereixen els de la música que hi ha allí a l'orangerie...són els mateixos que els meus, i em va dir l'altre dia el noi que són ells els que li van portar la banda.......així que quedaria genial!!!! jo abans parlaria amb la......mmmmmmmmmaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrriaaaa!!!!!!!

Patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 15, 2009 3:16 pm

tara ha escrit:Jo tambe hi vill anar a lo de la roba interior, pero clar jo no em puc encantar, i per vosaltres poser es massa aviat!

Eiiiiiiii jo t'acompanyaré quan vulguis!!!!!
he pensat que encara que no sigui per ara.......també em faria gràcia comprar.me algo xulo!!!!!!!!jo si que no hi sóc a temps!!!!!!però.........sempre li puc donar una sorpreseta al que serà el meu marit.............a més després de que la meva gossa em destrossi casi tots els tangues!!!!jijijij
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 15, 2009 3:21 pm

nur_jor ha escrit:ninetes, una pregunta... vosaltres compartiu els preparatius amb les vostres amigues?
jo no ho he fet, pero una amiga s'hi interessa bastant i em diu que li sap greu que no compti amb ella. Ais! No sé que fer! A vegades tinc ganes d'explicar-li moltes coses però llavors penso "no!! que ha de ser tot sorpresa!!"
que feu vosaltres en quant a les vostres amigues?

Jo........que sóc una boques..........si que he anat explicant cosetes, però no tot, tema música no he dit res....la sorpresa del ball ni molt menys, i les tarjetetes tampoc!!!!!!! però una cosa és no explicar coses més de sorpresa, i l'altra explicar coses en general...............

si la teva amiga ho ha reclamat, comparteix més coses amb ella perque s'agraeix....jo ho agraïria!!!!!!

Patunets!!!!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants