Bon dia ninetes...com esteu??
Veig, com diu la Tara a vegades, no veieu com li doneu a la tecla...jajaja
Bona noticia....JA TINC LES ULLERES....!!!!

Com ha dit el meu xicot...he tornat a descobrir que hi ha vida a més de 3 metres....
Com esteu???
Nur....que bé...hi serem totes a el dia 1 d'Agost, no? Apa! totes les ninetes juntes....Felicitats!!!
M'esteu espantant sobre el tema de les samarretes...pq si les vostres (que en un principi anaven bé) us van ajustades...a totes els hi passarà el mateix, no??? aixxx....que me veo de "modistas" dias antes de la boda de Laiac..jejeje
Tara...aixó del grup de jazz és una idea boníssima...pq a més de cridar l'atenció per la originalitat, li dona un altre aire a la cerimonia...molt elegant...no creieu? per cert, a mi això de Gospel m'agradaria...potser per l'esglèsia...o no??a mi les "performances" que munten aquesta gent en 30 segons de cant...m'impressiona molt...
Eli...com estas? el meu xicot también em va fer la mateixa pregunta....Que vindrán a la nostra también?...jejeje... Por supuestoooo!!! a liar-la jejeje...com reia...=que quan va veure ahir la pancarta....
Papallona...que t'ha passat??? al llitet?? doncs a recupersar-se bonica.... apa...un regalet per tu...
Torsaeann....estas perduda....estas bé?
Per cert, demà si hi ha quedada...vindrè...ja puc agafar el cotxe....jijiji
A quina hora heu quedat? ja m'ho direu...
No em podré conectar gaire avui fins a la nit...tinc algunes classes avui i després he quedat amb unes amigues....parlem a nit mentres estigui amb els Hombre de Paco!!! que es l'ultim capítol!!!
Petonets boniques!!!!