NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 3:30 pm

laiac ha escrit:
nur_jor ha escrit:ninetes, una pregunta... vosaltres compartiu els preparatius amb les vostres amigues?
jo no ho he fet, pero una amiga s'hi interessa bastant i em diu que li sap greu que no compti amb ella. Ais! No sé que fer! A vegades tinc ganes d'explicar-li moltes coses però llavors penso "no!! que ha de ser tot sorpresa!!"
que feu vosaltres en quant a les vostres amigues?

Jo........que sóc una boques..........si que he anat explicant cosetes, però no tot, tema música no he dit res....la sorpresa del ball ni molt menys, i les tarjetetes tampoc!!!!!!! però una cosa és no explicar coses més de sorpresa, i l'altra explicar coses en general...............

si la teva amiga ho ha reclamat, comparteix més coses amb ella perque s'agraeix....jo ho agraïria!!!!!!

Patunets!!!!!!!!!1

gracies noies pels consells!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 3:52 pm

_eLi_ ha escrit:Tara yo también estoy mirando lo de la musica, cuando fuimos a hablar con la dj del restaurante nos comentó que ella en el aperitivo pone musica de ambiente, pero nosotros le comentamos que nos gustaría poner unos violines, o un violin y un contrabajo....alguna combinación así. Ella nos pasó precios de una gente que tiene que hacen esto, si quieres te paso el presupuesto que tengo.

También me pasó precios para la iglesia, pq nos haria gracia poner una soprano y un organista, o unos violines. También los tengo si los quieres.

Ahora estamos en el punto que en 2 semanas nos tenemos que decidir que hacemos, queremos ir a Tgna al conservatori de musica pq estiu2010 me comentó que una boda que fué contrataron a unas chicas que cantaban muy bien de precio, el lunes por la tarde fuimos al conservatori pero estaba cerrado, tenemos que volver a bajar el jueves, si kieres te pregunto si tienen algo.

eli ves por la mañana xq como q aora no acen clase xq estan de vacaciones q no tengan cerrado a mi ermana le vino una xica q cantaba i una q tocaba el organo i super bien i mira si gusto q los 2 amigos de mi ermana q se an casado aora tambien las yamaron
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 15, 2009 4:35 pm

ninets jo no explico gaire coses a les amigues la veritat q tmp mu pregunten...alguna vegada q a sortit el tema boda algo explico xo coses q vull que siguin sorpresa no.....la veritat esq no tenen gaire interes en el casament ells nomes pensen en la despedida i elles en q faran la despedida sense mi xq jo no vull cap boy aixi q les meves amigues no pregunten i magermana li explico tot el q sem acut ian coses q em fan ilu i ella em diu q es cutre o ian coses q si q li agraden....jijiji xo les q sabeu tot sobre el q vull fer, el q tinc o deixo de tenir sou vosaltres..!!!! :-)ok:
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 5:18 pm

vale estiu passa'm el telefon!

Acabo de parlar amb el dj de l'orangerie, i m'ha dit que em passara la plantilla per la musica, un noi molt simpatic, si que es el mateix que el de la laiac, pero es veu que es una epresa que s'hi dedica, i tambe em mirara lo de la banda de jazz!

Nenes he parlat amb la maria!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dc. jul. 15, 2009 5:35 pm

Ninetes¡¡¡¡¡
Pq no quedem un dia a l'agost i anem a mirar la roba a emperatriz? jo la sgona i tercera setmana d'agost puc¡¡¡¡ que sembla a les ninetes aquest plan?
Demà com quedem?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 5:43 pm

Jo per mi si, pero hauriem de veure el dia, hi podriem anar el 19 que a tarragona es festa!

a l'hora que volgueu!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dc. jul. 15, 2009 5:47 pm

Tara a l'agost no tens vacances?
A mi el 19 em va bé però potser prefereixo un altre dia ja que aquest el meu nen també tindrà festa.
Hi algun dia que pleguis a les 2? podriem anar a dinar plegades alguna cosa ràpida i cap a la botiga¡¡¡¡¡

Que diueu?
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 5:49 pm

En la proxima quedada agafem totes un calendari i mirem el dia que ens vagi be a totes. Que hi dieu?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. jul. 15, 2009 5:58 pm

Noies...que és aixó de "Emperatriz2? esk veig que en parleu...pero no idea!!!! :hmm::
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 5:59 pm

Jo si es a partir de les 2 cap problema!

Tinc la ultima de juliol i la primera d'agost!

Vale dema en parlem!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 15, 2009 6:00 pm

hola ninetes ara que tinc un moment a la consulta entro a llegirvos!!!

demà surto a les 21hs... serà massa tard... aix... i dissabte treballo... j o lines!!!

Tara a mi m'agrada molt lo de la banda de jazz... que fort que hagis parlat amb la mariaaaa...

jo tampoc parlo de les sorpreses.. de tot lo demés siiiiiii... iijijijij
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 6:00 pm

Es una botiga de roba interior molt be de preu!, esta..............
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. jul. 15, 2009 6:01 pm

Uix ara no recordo on es!

Pero la blak ho va comprar tot alli i es va estalviar un munt d'eurillos!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 6:02 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Noies...que és aixó de "Emperatriz2? esk veig que en parleu...pero no idea!!!! :hmm::

es un outlet que esta a molins de rei, i tenen roba interior a molt be de preu!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 15, 2009 6:02 pm

puaf,, nenis.. l'unic dia d'agost que no vaig de tardes es el dijous 27 que surto a les 14hs!!!... aquest dia.. kedada o bcn o lo que sigui no?????????????
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 15, 2009 6:03 pm

surto! fins despres ninetes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. jul. 15, 2009 6:04 pm

nur_jor ha escrit:En la proxima quedada agafem totes un calendari i mirem el dia que ens vagi be a totes. Que hi dieu?

Nena... jo amb qui només ho parlo és amb una amiga que también es casa l'any vinent...però no tot...encara que m'he d'aguantar moltissimmm...!!!!jejeje.
Encara que si les demés em pregunten tampoc dono gaire info...ja s'ho trobaran....jejeej
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 15, 2009 6:04 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes...com esteu??
Veig, com diu la Tara a vegades, no veieu com li doneu a la tecla...jajaja :-.:·::
Bona noticia....JA TINC LES ULLERES....!!!! :-///: Com ha dit el meu xicot...he tornat a descobrir que hi ha vida a més de 3 metres....

Com esteu???

Nur....que bé...hi serem totes a el dia 1 d'Agost, no? Apa! totes les ninetes juntes....Felicitats!!!

M'esteu espantant sobre el tema de les samarretes...pq si les vostres (que en un principi anaven bé) us van ajustades...a totes els hi passarà el mateix, no??? aixxx....que me veo de "modistas" dias antes de la boda de Laiac..jejeje :o-o:

Tara...aixó del grup de jazz és una idea boníssima...pq a més de cridar l'atenció per la originalitat, li dona un altre aire a la cerimonia...molt elegant...no creieu? per cert, a mi això de Gospel m'agradaria...potser per l'esglèsia...o no??a mi les "performances" que munten aquesta gent en 30 segons de cant...m'impressiona molt... neu:-)

Eli...com estas? el meu xicot también em va fer la mateixa pregunta....Que vindrán a la nostra también?...jejeje... Por supuestoooo!!! a liar-la jejeje...com reia...=que quan va veure ahir la pancarta....

Papallona...que t'ha passat??? al llitet?? doncs a recupersar-se bonica.... apa...un regalet per tu... :-()-)

Torsaeann....estas perduda....estas bé?

Per cert, demà si hi ha quedada...vindrè...ja puc agafar el cotxe....jijiji
A quina hora heu quedat? ja m'ho direu...

No em podré conectar gaire avui fins a la nit...tinc algunes classes avui i després he quedat amb unes amigues....parlem a nit mentres estigui amb els Hombre de Paco!!! que es l'ultim capítol!!! :-(

Petonets boniques!!!!

ninetaaaaaaaa

fotito amb les ulleres no??????????????? jejje

aix si he estat al llit pel matí pero ara ja estic a la feïna i fins demà les 8hs no surtoooooooooo

en llegim aquesta nit!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 15, 2009 6:05 pm

nur_jor ha escrit::-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

juas juas
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 15, 2009 6:05 pm

nur_jor ha escrit:surto! fins despres ninetes!!

que vaigi bé guapi!
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants