NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dv. jul. 17, 2009 7:09 am

Bon dia Ninetes, per fi es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laia el maquillatge genial, ara passo per el teu compte enrrere, ja tinc ganes de veure les fotos!

La quedada genial, com totes, ara que amb la companyia es facil!

La proxima cuan volgueu!

Giss, has llegado bien?
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dv. jul. 17, 2009 7:32 am

Hola guapes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aquí estic... a Madrid... m'he aixecat d'hora... no puc dormir...
De moment tot bé, ja us aniré explicant.
Ara a les 9.30 em ve a buscar ma cunyada la petita i anirem a Primark!!!!!!!! a veure si compro molt i m'animo!!!
fins al migdia no veuré a l'altre... estic nerviosa.
Bé, ja us aniré passant el parte, jeje
Petonets a totes, m'enrecordo molt de vosaltres...
Muak!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 17, 2009 7:35 am

Bon dia wapis!!
suposo que ahir vau acabar aviadet no???????????????

demà es fa kedada?????????

bueno avui divendres!!!!!!!!!!! oleeeeeeee
que tingueu un bon dia!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dv. jul. 17, 2009 7:45 am

Giss fijate en todo lo de la boda i nos lo cuentas.....jijijiji!!!

Ninetes jo avui men vai cap a and a passar el cap de setmana q be solets i desconectan de la gent...xq tic dels seus amics...fins.... laltre dia no us vai explicar lultima q em van fer...!!!!

El meu xic es molt de fer bromes i fa uns dies ens vam enganxar xq ell es de fer bromes i no el puc canviar xo les nenes solteres q venen am nosaltres podrien tenir una mica de vista i saber q jo soc molt gelosa i q les bromes a mi no em van dns bueno estavem a la platja i una soltera vinga a fer brometes ara et tiro arena ara tenterro els peus ara nose q ara el ricard li tira arena a ella i jo em vai emprenyar total q divendres passat arribo aqui al local i em trobo a la pissarra practi (q es com li diuen a ella) un cor i pantani q es com li diuen a ell (coses de crios) xo clar jo flipava deia cm q no xto les ulleres mu estic imaginant total maixeco de la cadira mamorro a la pissarra per veureu be i si efectivament posava allo no sabeu la q vai muntar alli q si ja estava be q les bromes comencen a risa xo acaben fen mal a la gent q ja li val al q a escrit allo vaia manera de tocar els cullonets a la gent a mi em va fer mal xq jo se q allo no es cert ostres xo a ningu li faira gracia veureu escrit en un lloc on i passa molta gent i q totom o veu i a mes li estic pillant una mania a aqesta noia....sort q marxem i no els veurem xq aqest finde te festa aqesta tia xq sino....

bueno ninetes vaia culebrons us explico xo esq em fot rabia i ara encara vei fotos al facebook q pengen de sopars i mi fixo i sempre q surt ell o naltres dos junts ella sempre esta x alli ara potser ja mimagino el q no es xo....

x cert voleu algo dandorra...colonia alguna crema....
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dv. jul. 17, 2009 7:46 am

Papallona com estas????es trobes millor ja????
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 17, 2009 7:57 am

Giss ha escrit:Hola guapes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ara a les 9.30 em ve a buscar ma cunyada la petita i anirem a Primark!!!!!!!! a veure si compro molt i m'animo!!!
Muak!!!!!!!!!!!

Bon dia guapetonaaaaaaaa!!!!!!!!!

ja vas pel món??????????a aquestes hores????????colta que jo sé poc d'aquesta boda-......la tens avui o demà???????????

tu ves de compres, i tranquil·la......ja et vaig dir, tu fes crònica del que has i no has de fer!!!! i disfruta dona!!!!!!!!!!!!

patunets, i ja ens aniras explicant!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 17, 2009 8:00 am

Papallona* ha escrit:Bon dia wapis!!
suposo que ahir vau acabar aviadet no???????????????

demà es fa kedada?????????

bueno avui divendres!!!!!!!!!!! oleeeeeeee
que tingueu un bon dia!!

NINETEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!!!

doncs seria massa si tornéssim a quedar demà???????? es que jjo aquesta setmana no he pogut ni el dimarts, ni el dijous...........!!!!!!!!!!! i tinc mono de vosaltres!!!!!!!

Tot i això, demà és la despedida del meu nen, i no sé si l'aniran a buscar a casa (això vol dir que m'esperaré allí intentant està presentable i a veure què li fan) o........nusé.........i tampoc podria dir una hora en concret!!!!! tot i això, si fa solet vull anar a la platjeta o a algun lloc a pendre el sol, que m'estic descolorint!!!!!!!

però a mi m'agradaria quedar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 17, 2009 8:02 am

estiu2010 ha escrit:Giss fijate en todo lo de la boda i nos lo cuentas.....jijijiji!!!

Ninetes jo avui men vai cap a and a passar el cap de setmana q be solets i desconectan de la gent...xq tic dels seus amics...fins.... laltre dia no us vai explicar lultima q em van fer...!!!!

El meu xic es molt de fer bromes i fa uns dies ens vam enganxar xq ell es de fer bromes i no el puc canviar xo les nenes solteres q venen am nosaltres podrien tenir una mica de vista i saber q jo soc molt gelosa i q les bromes a mi no em van dns bueno estavem a la platja i una soltera vinga a fer brometes ara et tiro arena ara tenterro els peus ara nose q ara el ricard li tira arena a ella i jo em vai emprenyar total q divendres passat arribo aqui al local i em trobo a la pissarra practi (q es com li diuen a ella) un cor i pantani q es com li diuen a ell (coses de crios) xo clar jo flipava deia cm q no xto les ulleres mu estic imaginant total maixeco de la cadira mamorro a la pissarra per veureu be i si efectivament posava allo no sabeu la q vai muntar alli q si ja estava be q les bromes comencen a risa xo acaben fen mal a la gent q ja li val al q a escrit allo vaia manera de tocar els cullonets a la gent a mi em va fer mal xq jo se q allo no es cert ostres xo a ningu li faira gracia veureu escrit en un lloc on i passa molta gent i q totom o veu i a mes li estic pillant una mania a aqesta noia....sort q marxem i no els veurem xq aqest finde te festa aqesta tia xq sino....

bueno ninetes vaia culebrons us explico xo esq em fot rabia i ara encara vei fotos al facebook q pengen de sopars i mi fixo i sempre q surt ell o naltres dos junts ella sempre esta x alli ara potser ja mimagino el q no es xo....

Ninetaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

jo sóc molt gelosa encara que no em dongui motius i t'entenc............imagina't si a més els amics em fessin això.....els assessino!!!!!

tot i això no has de semblar una histèrica, i has de passar, o almenys saber que ell vol estar amb tu, que us caseu i que a l'altra que la bombin!!!!!

tranqui titi que gent així n'hi ha a tot arreu, i de xikes així també........però ja està bé que els hagis frenat una mica, així no seguiran!!!!!

ànim. i sobretot desconecteu aquest finde i passeu-so molt molt molt i molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!

Patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 17, 2009 8:06 am

Ninetes!!!!!!!!!!!!

ahir vaig tenir un disgust!!!!!!!!!!!!!!!!!

els nostres amics, la colla que més anem de Reus, que som uns 7!!!!volíem poder fer un soparet tots junts abans de la boda.....nusé, per celebrar-ho......però clar, tant findes plens i tot.....que al final, el cap de setmana passat vam decidir que aquest divendres, o sigui avui, era l'únic dia que podíem.....el josep tenia festa i tot i que demà sigui la seva despedida, podíem fer un soparet de relax a casa meva!!!!!

doncs resulta que un amic com que diu que jo no havia dit res, es pensava que era la setmana que ve (que el josep treballa) i que avui ja havia fet plans..........jopeta.....i al final, avui que ho haguessim pogut fer tots no ho farem!!! i el divendres que ve que el josep arribarà cansat de treballar a les 23 i jo l'endemà tindré la meva despe doncs.....apa, la setmana que ve!!!!!!

quin rotllo eeeeeeeeeeee!!!!!!és una tonteria, però després sempre es queixen de que estem porai o de que el josep treballa!!!!!!!!

doncs alaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. jul. 17, 2009 8:09 am

Estiu, una mica estupida no aquesta noia? Que no hi ha solters al grup a qui poder tirar la canya!

Disfruteu del finde!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. jul. 17, 2009 8:10 am

Dons laiac ja diras alguna cosa, jo poser he d'anar a alcover, pero encara no es segur!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 17, 2009 8:10 am

Giss ha escrit:Hola guapes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!
Muak!!!!!!!!!!!

neniiiiiiiiii al primark!!! oléeeeee... a vere si te puja l'animo digues que si wapi!!!!!!!!

bueno gaudeix tot lo que puguis!
t'envio moltes vibracionssssssssss bones!!!!!!!!!

mua!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 17, 2009 8:13 am

estiu2010 ha escrit:Giss fijate en todo lo de la boda i nos lo cuentas.....jijijiji!!!

uff..

mira jo soc de les que prefereix dir-ho tot. tot lo que penso lo que m'agrada i lo que no... ara si sempre amb educació.. així no et poden dir res!

intenta no pensar-hi.. pq te fas mal a tu mateixa dona!!!.. pero ja està bé que estiguis atenta!!!!.... pero bueno lo dicho.. que lo pitjor es obssesionar-se amb algu!!!

estareu superbé a andorra! desconnectareu i moooolt d'amoreeeeeee!!!

b7s wapi!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 17, 2009 8:14 am

estiu2010 ha escrit:Papallona com estas????es trobes millor ja????

vaig fent.. l'oïda i les amigdales encara inflamades! pero segueixo amb ibuprofeno ... millorant poket a poket !
gracies wapi per preguntar!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 17, 2009 8:17 am

tara ha escrit:Estiu, una mica estupida no aquesta noia? Que no hi ha solters al grup a qui poder tirar la canya!

Disfruteu del finde!

taraaaaaaaaaaaaaaaaa
el teu marcador fa por!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 17, 2009 8:19 am

laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!

ahir vaig tenir un disgust!!!!!!!!!!!!!!!!!

els nostres amics, la colla que més anem de Reus, que som uns 7!!!!volíem poder fer un soparet tots junts abans de la boda.....nusé, per celebrar-ho......però clar, tant findes plens i tot.....que al final, el cap de setmana passat vam decidir que aquest divendres, o sigui avui, era l'únic dia que podíem.....el josep tenia festa i tot i que demà sigui la seva despedida, podíem fer un soparet de relax a casa meva!!!!!

doncs resulta que un amic com que diu que jo no havia dit res, es pensava que era la setmana que ve (que el josep treballa) i que avui ja havia fet plans..........jopeta.....i al final, avui que ho haguessim pogut fer tots no ho farem!!! i el divendres que ve que el josep arribarà cansat de treballar a les 23 i jo l'endemà tindré la meva despe doncs.....apa, la setmana que ve!!!!!!

quin rotllo eeeeeeeeeeee!!!!!!és una tonteria, però després sempre es queixen de que estem porai o de que el josep treballa!!!!!!!!

doncs alaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

os3 kina pu ta da .. estareu cansadets la setmana que bé..i pq no la feu = i després que vingui als postres nuse... no???

bueno neni tu trankil.la!

noies kedem demà?.. que no em dieu res!

muas!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 17, 2009 8:24 am

Taraaaaaaaaaaaaaaa
tens un privi!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 17, 2009 8:32 am

ninetes!!!
necesito ideas para tema invitaciones!!!!
es que tenemos que dar alugnas ya!! pero no me gustan las que voy mirando joooooooooooo
Papallona*

EntradaAutor: tara » dv. jul. 17, 2009 8:44 am

Papallona m'en alegro de que vagis millorant!

Jo dema no se si podre quedar, els hi hem de fer el regal als que es casen la setmana que ve i ho hem de preparar, pero a veure si em puc escaquejar!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Pero si tu estas fotuda res de platja, no?
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 17, 2009 8:50 am

_eLi_ ha escrit:Bon dia ninetes!!!

estiu2010 nosaltres també marxem a andorra el cap de setmana!!! jejejeje....ens hi trobarem i tot ja veuràs!!!!
nena no li fagis cas amb akesta, qui es la que té un anell de pedida tú o ella eh!! doncs ja està serà una cria que fa tonteries d'aquestes de crios però la que es casa amb ell ets tú!!

laiac nena, quants soparets!!!! vas de cul nena!! ja et vaig fer una visiteta per teu compte enrere.

papallona wapi todavia estas malita?? aix...aix...a ver si se van esas anginas pronto

nenes jo no podrè kedar demà pq marxem a andorra també com l'estiu2010.

Mrs. Happiness ara et busco la crònica que vam parlar ahir.

Blackmamba com estàn avui els ànims? millor oi que sí??

tara al final no hablamos lo de la música, mecaxis!!! me acordé luego en casa!!!!!!

Giss nena!!!! te vas a primark warri, no gastes mucho eh!! y haznos muchas fotos de la boda para poder ver a la "brujicuñi" jejejejeje

juassssssssssss
la brujicuñi

gracias neni!!!

tu que tal?
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010