Mas Marroch - GIRONA

bodes 10!

Mas Marroch - GIRONA

EntradaAutor: Pipa » dj. jul. 16, 2009 3:40 pm

Hola a totes,

Estic pensant fer el convit a Mas Marroch i m'agradaria tenir referències de gent que l'hagi celebrat.

Quina és la vostra experiència??

Moltes gràcies!!! :-()-)
Pipa

Entrades: 4
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 3:34 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: GPG » dv. jul. 17, 2009 8:27 am

Bon dia Pipa!!

Jo també estic preparant el casament pel 2010, i nosaltres anem al Mas Marroch!!

A mi em va encantar nomès d'arribar, té la part de la masia que és més rustica i el menjador que és molt modern. Ens va agradar molt aquesta barreja d'estils!!
Quan vam marxar d'allà tenia els pèls de punta!! Una sensació molt bona!!

Quin rotllo que t'he fet!!

Hi ha una noia que es casa al Mas Marroch del 2009, suposo que ens podrà ajudar més!

Fins aviat!!
Imatge
GPG
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: Pipa » dv. jul. 17, 2009 8:44 am

Moltes gràcies!!

Jo encara no he anat a visitar-lo, però he demanat cita i una mica de pressupostos, ja que también farem la cerimònia allà. Entenc que el tracte ha de ser excellent. Suposo que ho heu vist amb l?Encarna, oi?

también em fa una mica de por que les racions siguin molt petites pel tema de noveau cuisine, sobretot pq nosaltres no volem fer tants plats. Espero que siguin flexibles i a veure quan carreguen per la barra lliure.

Encara no se molt bé moure'm pel foro així que espero que la noia que dius vegi aquest mail.

Moltes gràcies, m'ha fet molta ilu la teva resposta!
Pipa
Pipa

Entrades: 4
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 3:34 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: rupertita » dj. ago. 20, 2009 6:28 pm

Noies, jo l'any passat vaig anar a un casament al Mas Marroch i només puc dir: ESPECTACULAR! :-)ok:
El lloc, preciós; el mejar, boníssim; el servei, molt correcte i ràpid (en un moment tots teníem el plat a taula); la sala, molt xula, tota negra.
L'únic que no em va convèncer del tot va ser el músic. Tot i això hi tornaria... i bé, ja m'agradaria tenir prou calerons per fer-lo allà :o-o:
rupertita

Entrades: 3
Membre des de: dt. juny 30, 2009 6:47 pm

Re: Mas Marroch - GIRONA

EntradaAutor: sanbedur » ds. set. 12, 2009 12:41 am

Hola noies!
Nosaltres vam anar a un casament l'any passat i la veritat és que genial, l'aperitiu molt complert i coses bonissimes, i el menjar bonissim, el servei molt bé, a nosaltres ens va agradar molt.
I el menjador és molt maco el contrast entre modern i rustic xoca al principi però queda molt bé.
Les que us hi caseu, podeu estar tranquiles.
Nosaltres no el vam mirar pq això de repetir no ens agradava, voliem un lloc on no hi haguessim estat mai.

:-///: :-///:
Imatge
sanbedur

Entrades: 107
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 9:05 pm

EntradaAutor: sanbedur » ds. set. 12, 2009 12:42 am

Hola noies!
Nosaltres vam anar a un casament l'any passat i la veritat és que genial, l'aperitiu molt complert i coses bonissimes, i el menjar bonissim, el servei molt bé, a nosaltres ens va agradar molt.
I el menjador és molt maco el contrast entre modern i rustic xoca al principi però queda molt bé.
Les que us hi caseu, podeu estar tranquiles.
Nosaltres no el vam mirar pq això de repetir no ens agradava, voliem un lloc on no hi haguessim estat mai.

Imatge
sanbedur

EntradaAutor: sanbedur » ds. set. 12, 2009 12:42 am

[quote][/quote]

Ups, no sé que he fet i s'ha posat dues vegades.

Imatge
sanbedur

EntradaAutor: sanbedur » dt. set. 15, 2009 4:23 pm

Nosaltres som de Girona, i ens casem a besalu al juny de l'any que ve.
Per a mi podria passar més lent el temps, veig que el temps es tira a sobre i encara no hem fet res a part del restaurant i començar a mirar invitacions, que no les tinc fetes tampoc.

Imatge
sanbedur

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants