NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Giss » ds. jul. 18, 2009 8:19 am

Nenes... ja vaig pel món!
Ha llegado el gran día... sabeu una cosa? m'he enterat del menú i dels preus... ja us explicaré!
Demà al matí espero poder connectar-me una estona per explicar-vos... però no sé a quina hora m'aixecaré. El tren surt a les 17.30
Un petó molt fort a totes i que tingueu un bon finde,
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » ds. jul. 18, 2009 9:11 am

Gis, m'en alegro que no se't estigui fent pesat, tu estigues al tanto de tot!

Ninetes, veig que no heu dit res de quedar, a mi m'havien de trucar per muntar lo del regal i encara res de res, pero jo no penso trucar, son uns garrepes i per no gastar esperen que els truquis tu, i no ho penso fer, sino ja els hi donarem!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » ds. jul. 18, 2009 9:26 am

Laiac que tal portes els nervis?
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » ds. jul. 18, 2009 9:27 am

Ninetes, no tinc res a fer fins a les 12, aixi que si alguna vol anar a fer un cafeto!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » ds. jul. 18, 2009 9:28 am

BD ninetees!!!!!!!!!!!

ahir al final molta feïna.. i encara haig de ficar-me al dia!
pensava que hi havia quedada!!!!... bueno suposo que heu kedat molt aquesta setmanaaaaaaaa ehhh.. i com moltes estan fora... bueno... doncs..mmm a vere si podeu kedar un dia pel mati.. o una tarda per sopar i jo m'apuntuuuuuuuuuuu

molts petonets!ç

tara que fort lo dels garrepes jejej
Giss... me partoooooooooooo contigo neni :-)ok: ya nos contaras!!!

besitos pa' todas!!!!!!!!!!

muuuuuuuuuuuuuuas
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » ds. jul. 18, 2009 1:20 pm

Bon dia ninetes¡¡¡
Perdona Tara per ni dir-te res per fer el cafè pero me aixeca't d dormir a les 13.00 hores i m'acabo de posar ara al foro i com que la teva estona lliure ja ha passa't.

Giss, espero que disfrutis del dia i que no vingui LA DUQUESA DE ALBA¡¡¡¡JAJAJAJAAJAJ ME PARTO....

A totes les altres ninetes que passeu un molt bon dissabte.

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » ds. jul. 18, 2009 1:31 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!1

quin greuu no haver-vos pogut dir reeeeeeeeeessssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!buffffffffffffff fins ara que he arribat quin neguit perque no sabia si havieu quedat, si no, si havieu dit alguna cosa..................

aixxxxxxxxxxxxxxxxx, però noies...........dins del que cap, veig que els meus amics encara s'ho curren i ahir vam tenir una tarda-nit genial!!!!!!!!!!!!!!! us ho haig d'explicar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aixxxxxxxxxxxxx
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. jul. 18, 2009 1:32 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! com va el dissabte???

Perdoneu, però aquest matí hem estat de recados i tot just hem arribat a casa!!!!

Giss guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, como me he reido con todo lo q has explicado!!!! jajajajajaja
Me alegro de q estés tranquila y no te estes poniendo nerviosa!!! y tranquila, q si está tan blanca, divina lo que se dice divina no puede ir!!!! ya nos contaras detalles y enseñarás fotitos!!!!!!
Espero q acabes de pasar un buen dia!!!! y lo que te han docho el resto de ninetes.. INDIFERENCIA!!!!!! que es lo q mas le va a MECACHIS!! jejejeje

mua guapaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. jul. 18, 2009 1:33 pm

Bueno ninetes!!!!

Anem a dinar i després tarda de relax!!!! a la nit tenim sopar de cumple d'una amiga!!!!

Em passo més tard a veure que dieu!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooo

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » ds. jul. 18, 2009 1:36 pm

PRIMER QUE TOT...........

torseann gràcies per les teves paraules, a DOS setmanes de la boda....!!!!!! sento que com que no paro no puc estar tan com voldria per vosaltres, ì amés no he pogut venir a cap kedada!!! però d'ara en dos setmanes us vull veur mínim un cop per setmana eeeee, així que ja podem programar la pròxima KEDADA!!!!

i perdona torseann perque no the dit res per fer un cafetó, però tampoc vaig mirar l'ordinador ahir!!!!

la resta...GISS tinc una intriga que no vegis....fes el favor de fer fotos de tot, però tot tot eeeeeee i sobretot d'ella, ara que ojo no t'enlluerni la blancor..........jijijjijij!!!!!!!

tara....ja he vist que estaves lliure...ens hem aixecat i ja han vingut a buscar ràpid al josep per la seva despedida i me ne anat al poble que havia quedat amb ma germana i fins ara!!!!!!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSS DOS SETMANEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

ahir amb tot el que ens van fer els amics me'n vaig adonar de que això és veritat, què és JA, i que EM CASOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gràcies, gràcies, gràcies a totes per les idees, els consells...no puc fer res sense dir....els hi preguntaré a les del foro...........jijijijijijijiji!!!!!!!!

SOU GENIALS!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » ds. jul. 18, 2009 1:45 pm

Ninetesssssssss!!!!!!!!!!!!

ahir els nostres amics ens van fer una sorpresa...sabeu que vaig dir al matí que havien de venir a sopar i al final un em va dir que no se n'havia enrecordat i que al final no es feia...?????? tot era un complot!!!!!!!

ELs nostres amics ens havien de donar el regal encara i ho vam voler fer diferent!!!!!
Després de dinar vam kedar amb aquest amic a casa seva a fer un cafè i em va tancar a mi a la cuina a fer el cafè, i llavors...em va robar els claus del garatje!!!!!!!!!!!!! jo fotent-li bronca de perquè no podia venir a sopar avui, que nosaltres la setmana que ve no podíem......bla bla bla.........conta'l que després quedem amb una amiga meva, i després un d'aquests amics em diu......quedem al morell a la piscina....i quan feiem cap allí, el meu xic diu que té certes necessitats i vol passar per casa i........................ELS VAM AGAFAR MANOS EN LA MASSA!!!!!!!!!!!!!!! però bé igual va ser bonic i vam tenir sorpresa perque no m'ho esperava!!!

estaven tots, fins i tot un amic de creixell que feia temps que no ens veiem i ve a la boda......i mare meva...globus, serpentines.piscina d'aigua incluida..............conta'l....vam tenir que fer 10 probes i al final, només us dic que vam acabar vestits ell de heidi i jo de pedro per dins del morell, amb la música a tope i amb un cotxe amb un pirulo taronja davant....(sort que ja portava unes copetes que sinó...........) vaig riure molt!!!!!!!!

uffffffffff..m'estic enrollant molt no????? millor que això ho hagués escrit al compte enrera......aix....perdoneu, l'emoció i us ho volia explicar!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » ds. jul. 18, 2009 1:48 pm

Ninetes!!!!

vaig a intentar treure algo del garatje que està fet una kk.......potser em banyaré i tot..........jijijijij.............!!!!!!!!!

fins ara....................avui tinc el meu nen de despedida!!! no m'ha agradat que ja me ne assabentat d'alguna polèmica al voltant, però vaja....quan torni ja m'explicarà el què , suposo!!!!!!!!

MIREU EL MARCADOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!

2 SETMANEEEEEEEEEESSSSSSSSS
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » ds. jul. 18, 2009 2:19 pm

Ninetes meves!!!!
Falten 3 hores! Això ja està aquí, ara ssi començo a estar nerviosa... a les 16.00 ve el fotògraf.
Vaig a començar a maquillar-me...
Dema tindreu tots els detalls.
Molts petons a totes!!!
Enrecordeu-vos de mi!!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. jul. 18, 2009 2:40 pm

Bones nenes!!! que tal va el dissabte??? jo acabo d'estirar-m'he al sofa...Hem estat tot el mati al traster del garatge arreglant els prestatges i deixant-lo tot una mica en condicions....ara si que sembla un traster....jjejejej..

LAIAC.....2 SETMANETES.....UOHHHHHHHH :-///: AIXÒ JO HO TENIM AQUI!!!!!!jejejeje..

GISS.... ÀNIMOS!!!AUNK ESTAMOS DESEANDO TENER TODOS LOS DETALLES....CUANDO LA PRÓXIMA QUEDADA?????JEJEJE

TORSAEANN... que tal el concert ahir a la nit????

Aquesta tarda suposo que anirem a fer un tomb per Tarragona, almenys per sortir de casa i que ens doni l'aire....passeu molt bon dissabte i em torno a conectar a la nit...

Petonets a totes!!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » ds. jul. 18, 2009 8:46 pm

Hola ninetes, acabem d'arribar de donar el regal als que es casen la setmana que ve, al final ha sortit millor del que pensava, s'hi han implicat molt!

Em pa por la que ens espera, els proxims som nosaltres!

Laiac, que guai lo del soparet sorpresa, que ingenues som a vegades!
La setmana que ve macroquedada!

Gis, guapa supongo que a estas horas la boda estara en pleno apojeo, espero que haya ido bien! Esperamos ansiosas que nos expliques!

Hapiness, jo he estat a tarragona i estava a petar!

A les altres molts petonets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » ds. jul. 18, 2009 9:10 pm

Bona nit ninetes!!!!

jo també acabo d'arribar a casa........avui vaig de soltera fins.....no sé quan, perque aquest xic no sé quan farà cap a casa, si demà o passat demà o ves a saber!!!!

la setmana que ve quan kedem eeeeeeeee!!!!!!!!!!tinc moltes ganes de veure-us!!!!!!!!moltes..........i veure les SAMARRETES!!!!!!!!!!!!!!

Tara..així que ha anat bé????me n'alegro molt....mira jo amb els meus amics, primer els que menys em pensava que s'acabarien implicant, són els que s'han portat millor....ahir m'ho vaig passar bé.........i em va fer gràcia perque nosaltres som els primers de tot!!!!!!!!!!!!!però s'ho van currar............ara que............el garatje el tenia ple de confetti i globus!!!!!!! però molt bé!!!!!

Gissssss, ara he pensat en tu.................espero que igualment estiguis disfrutan....sigui pel que no t'agrada o perque et faci riure la teva cunyà.....però espero que estiguis prenent nota de tot i demà expliquis!!!!!!!!

I la resta de ninetes espero que vagi molt bé el finde!!!!papallona que ja estiguis curada....estiu i eli porai per andorra.....nur_jor com ha anat el cumple......black, i tu per on pares???????

Demà tornaré a estar tot el dia sola, si alguna passa pel morell i vol venir a fer un cafetó només cal que m'ho digueu!!!!!!

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » ds. jul. 18, 2009 10:57 pm

bona wapisssssssssssssssss

he arribat fa un momentet i he dit vaig a connectar-me a vere que diuen les meves ninetes!!!!

tara... al principi s'han creuat els nostres sms sino podiem haver kedat jooooooooo... me n'alegro que hagi anat tanb bé lo del regalet per als nvis!!! i dona.. normal que estiguis nerviosa per lo de que els proxims sou vosaltres! es normalllllllllll

laiacccccccccccccc 2 setmanessssssssssssss que fuete!!! ja està aki!!! x cert avui la meva mami ha estat a calandaaaaaaaaaaaaaaa.... jeje nava per presecs pero ni ha trobaatttttttttttt jejej

Giss!!! t'han donat el ram o algu?????????? aixxxxxxxxxxxxx

a totes molts petonetssssssssssss

bueno ninetes seguim parlant muaaaaaaaaaaaaaaa
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » ds. jul. 18, 2009 11:02 pm

Papallonaaaaaaaaa-............a Calanda????????? pos avui mig calanda està a salou amb el meu futur!!!! jijijij i préssecs????? és al setembre quan estan en pleno apogeo!!!!!!!!!

Jo encara estic soleta per aquí, fent taules i fent números!!!!!!!
Per cert.....em vaig baixar un programa Perfect Table Plan....que ara que el domino va superbé per fer taules, i posar els posicions i tot........i ara resulta que la mostra gratuita només deix introduir 30 invitats!!!! i jo que ja m'havia emocionat, i quan estic a guardar.............res de res...........ara ho hauré de fer a mà!!!!!!!!

Patunets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. jul. 18, 2009 11:21 pm

Hole wapiiiissss!!!

Doncs jo ara aqui al sofa soleta pq el meu nen ja dorm...esk demà li toca de torn matí i res...acabem d'arrivar de Tarragona...i com tu dius Tara...a petar...Hem estat al Viena... que aixxx mareta com estava! amb lo tranquiles que estem nosaltres quan quedem allà... jajajaj

Papallona...ja estàs millor??? i el treball com ho portes? quan et toca descansar....? aix tan treballar...

Laiac...així que t'has quedat avui sola??? que peligro!!!! que tiemble Salou!!!! i per cert, la sorpresa que us van donar...molt bona!!!! a vegades quan menys ens ho esperem...no??

Tara...que havieu de donar el regal als amics que es casen?? però no he entès pq diius que no s'impliquen...que us ha passat alguna coseta???

Giss....como lo llevamos???? has recibido algo de tu super mega divina cuñada???? uooohhh...que ansia por saberlo!!! jejeje

Nur, Torsaeann....on esteu avui ficades!!!!! jejeje...

Bé....vaig a veure una peli y suposo que anirè a dormir...Petonets.... wapis a totes!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 19, 2009 1:17 am

Ninetessssssssss!!!!!!!!!

mireu quines hores i jo per aquí a casa sola mirant coses de la boda!!!!!!
He repartit totes les taules i on van totes........espero que el josep no em posi problemes!!!!!!! he ajuntat a l'esquerra la familia dels dos, i després tots els amics/cosins!!!!

una cosa.......i és l'última oportunitat!!!!!no trobo cap nuvia suelta pel meu amic.......i tinc dos opcions--.-.....o bé algú es vol quedar un ratolinet i ho comprem les dos!!!!!!! o bé compro un peluxe i li poso jo el vel, i el ram de novia i alguna cosa més!!!!!!!!!!!111

Segur que ningú vol aquest ratolí??????????????
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants