NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cc83 » dv. jul. 17, 2009 4:31 pm

miriameta ha escrit:
cc83 ha escrit:
jejeej akestos homes k sempre es keixen... son uns trankils.. jajaj
doncs no estiguis molt nerviosa pk aixo nira creixent cada dia una miketa mes.. jejej
jo be, sobretot pk penso en la setmana k ve k marxo de vacances!!!!! kines ganes de desconectar k tinc!!! buffffff jejjejejej

ja veurem el dia de la boda... si estare o no estare nerviosa...

vacances.. que es això? jejeje

ja ens contaras que tal!! on marxeu?

a London!!!!!!!!! dijous que ve... kines ganes!!!!! necessito desconectar una mica.... jejejje pero... no em salvo del futbol ni a londres pk akestos homes ja han comprat unes entrades per veure el barça a wembley...
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dv. jul. 17, 2009 4:34 pm

boniques com esteu????? a la piscina marranotes????? jo treballant per no variar jajajja akest finde no toca platja... pero avui tinc uns amics a casa a sopar i dema anem nosaltres a casa d'uns altres, així que hi haura moviment...
esta be aixó dels bolis pels testimonis, es bona idea. jo no havia pensat res per regalar-los-hi.
jo no tinc cap novetat d la boda, no he comprat res ni he mirat res mes, estic una mica atabalada d feina i no he pensat res mes...
cc83

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 17, 2009 5:46 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:hola noies!!!!! bones tardes.... caluroses tardes!! jejej com esteu????? jo per aki treballant.... jejjeje

bueno bueno, així venga!!! on sopem divendres???

Em smbla que ho haurem de deixar per quan tornis d vacances pq la gent va marxant i no quedarà ni l'apuntador. :-( :-( :-( :-(

siiii..... sera millor passar les vacances... com se nota k tothom esta d'aki cap allà, akesta setmana no hi ha hagut molt moviment per aki (jo la primera...)

Estem béeee, avui sort que no fa tantaaa calor!!! Aquí no hi ha moviment xiqueta... on sou noies????? Diumenge piscina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 17, 2009 5:47 pm

cc83 ha escrit:
miriameta ha escrit:
cc83 ha escrit:
jejeej akestos homes k sempre es keixen... son uns trankils.. jajaj
doncs no estiguis molt nerviosa pk aixo nira creixent cada dia una miketa mes.. jejej
jo be, sobretot pk penso en la setmana k ve k marxo de vacances!!!!! kines ganes de desconectar k tinc!!! buffffff jejjejejej

ja veurem el dia de la boda... si estare o no estare nerviosa...

vacances.. que es això? jejeje

ja ens contaras que tal!! on marxeu?

a London!!!!!!!!! dijous que ve... kines ganes!!!!! necessito desconectar una mica.... jejejje pero... no em salvo del futbol ni a londres pk akestos homes ja han comprat unes entrades per veure el barça a wembley...

Quan tu tornis jo marxaré jejeje ja ens ho explicarem eh!!! Jo vaig en plan ahorro total que dsprés marxo a Cerdeña jo... jejeje en fi... ja has demanat les lliures? S'ha de fer amb molta antel.lació o què? Quines ganes que en tinc!!! :-) Voleu amb rynair? :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 17, 2009 5:49 pm

cc83 ha escrit:boniques com esteu????? a la piscina marranotes????? jo treballant per no variar jajajja akest finde no toca platja... pero avui tinc uns amics a casa a sopar i dema anem nosaltres a casa d'uns altres, així que hi haura moviment...
esta be aixó dels bolis pels testimonis, es bona idea. jo no havia pensat res per regalar-los-hi.
jo no tinc cap novetat d la boda, no he comprat res ni he mirat res mes, estic una mica atabalada d feina i no he pensat res mes...

Ara aniré a comprar els bolis si puc pq aq finde ho vull donar ja... ja us contaré!!!! Jo avui aniré de pubs i demà a Balaguer al Bogard a sopar cc83!!! jejeje fem un cumple allí i li hem comprat una pulsera super xul.la per la boda que es casa a l'octubre la noia jajajaja ara anem a mirar el regal de boda també... fins ara!!!! Bon finde si no escric més!!! Apareixeu una mica noies!!! ISe, miriameta, cuca, pykis, istar... noies=????? =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dv. jul. 17, 2009 6:25 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:boniques com esteu????? a la piscina marranotes????? jo treballant per no variar jajajja akest finde no toca platja... pero avui tinc uns amics a casa a sopar i dema anem nosaltres a casa d'uns altres, així que hi haura moviment...

Ara aniré a comprar els bolis si puc pq aq finde ho vull donar ja... ja us contaré!!!! Jo avui aniré de pubs i demà a Balaguer al Bogard a sopar cc83!!! jejeje fem un cumple allí i li hem comprat una pulsera super xul.la per la boda que es casa a l'octubre la noia jajajaja ara anem a mirar el regal de boda també... fins ara!!!! Bon finde si no escric més!!! Apareixeu una mica noies!!! ISe, miriameta, cuca, pykis, istar... noies=????? =0-0-)

ah si??? jjajaj un altre cop per balaguer city??? doncs jo estaré a La Rapita a sopar a casa uns amics i dspres a veure la Tribu d Santi Arisa que es la festa major. així k si us avorriu despres de sopar.. jajaj
ja contaras k tal lo dls bolis... bon finde también!
cc83

EntradaAutor: TatianaCE » dv. jul. 17, 2009 10:38 pm

Hola noies!
A mi també m'agrada la idea dels bolis. Llavors que feu els graveu amb la data de la boda? És un bon record, i diferent pq poques vegades es fa algun detall als testimonis.
Nosaltres aquest cap de setmana mirarem algun fotograf més i a veure si ja ens decidim.
Bon cap de setmana!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: PIKYS » ds. jul. 18, 2009 9:30 am

HOla Noies!! Com es nota que moltes estem de vacances jejeje i les que no poc falta!!!

Amb aquest temps anem a la piscina i tal i costa passar per aqui no?? al setembre ja arribaran més bons temps!!
Bua la que m'espera a mi al Setembre, pensava que aquest curs faria de mestra més aprop i me tornen a enviar a Cabrera d'anoia!!! cap a Igualada!!! si noies si, jo dic que menviin aprop pq sino no tindre temps de preparar be la boda i au 2 anys al quinto pino!!! si es que ensenyament no te solució pero bueno farem el que podrem.

Pues res noies les que passeu per aqui ja veig que viviu b la vida, sopars aqui i cap allò, i les que no teniu molta feina o esteu de relax total!! es lo millor jejeje. JJo men vaig a fer una mica de feina pel pis que com més vacances tinc menys faig.
Au bon cap de setmana a totes!!!!
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

Bonesss!!

EntradaAutor: Amelie » ds. jul. 18, 2009 6:53 pm

Que tal noies com us va el cap de setmana??? Espero que molt bé!! jo per desgracia :--( aquest hem toque treballar, i la veritat es que de moment està bastant mogudet, que això s'agraeix perquè sempre passa més ràpid, però al matí quan arriba l'hora d'anar a dormir estic tant activada, que no puc agafar el son, que hi farem!!

El tema dels bolis com ja heu dit és molt bona idea, es una manera de tenir un record més personalitzat pels que aquell dia fan de testimonis, m'ha agradat l'idea ho tindré en compte jeje!!

Bueno noies que es torna a girar feina, espero que gaudiu del cap de setmana a tope, a veure si entre setmana hi ha més moviment pel foro que sinó no arribarem a les 400 :-) Una Abraçada a totes!!!
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. jul. 19, 2009 11:31 am

Veig que totes esteu ben entretingudes...jo ahir vaig estar a Tarragona a veure la sogra i uns amics. Aquest finde estic xunga , a part de que arrastro una ansietat generalitzada amb un huevo de síntomes, divendres vaig tenir que anar a urgències perquè em feia molt mal l'abdomen i tinc infecció d'orina...au!!! ara a prendre antibiòtics. Quin pal a més que tinc el cos xafat, farem bondat! 5 dies i curat!!! Aprofitem que no em puc bellugar gaire per fer les invitacions, he comprat uns 6 o 7 papers que m'agradaven per fer la prova i segons quin quedi millor doncs l'encomanarem i apa! a fer invitacions. Veig que totes aneu fent. Abraçadetes per totes. :t:t:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: cuca lleida » dg. jul. 19, 2009 12:40 pm

HOLA PRINCESEES
Veig que no hi ha gaire moviment....haure de tornar a posar les piles jejej :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
aquesta setmana he agafat un refredat enoooorme, me vaig passar un dia i mig al llit...per dir-vos que en dos anys que treballo a l'escola no he faltat mai, pero el dijous no podia i me vaig quedar a casa....ara ja tic be!!! nomes era un refredat!!
veig que lper aki els anims estan una mica xoffff!!! VA NENEES AMUUUUNT QUE AIXO NO POT BAIXAR TANT!!!!

ISTAR reecuperat aviat, ja veuras com amb els antibiotics en dos dies estas mooolt millor!!! anims

eI lo dels bolis me encanta jo tambe ho fare!!!!!!!!!! AMELIE animat quea vui se t'àcaba!!! i ara a disfrutar de la piscinaaaaaaaaaaaaaa jejejejeje
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dg. jul. 19, 2009 12:44 pm

ARA US CONTO LES NOVETATS!!!!! QUE AKESTA SETMANA LA COSA A ANAT VIENTO EN POPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1.- Tinc a casa dues figuretes de nuvis, per donar a la boda. Son xuliiiiiiiisimeeesssss!!!
2.- Ja tenim encomanats els detalls!!!!

i lo mes important!!! ahir vaig anar a barna am la mama a mirar vestits i nenes!!! dema vaig a donar paga i senyal!!!! ja tinc vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

animeuvos a anar a provar!! es mooolt xulo!!!

bueno me sambla que no me deixo res! ja anire informant. muakis
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. jul. 19, 2009 1:45 pm

Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! JA TENS VESTIT?!?!?!?!?!?!?! I no ens dones mes pistes??? Aixo no pot ser!!!!!!! Donans mes detalls!!!!!!!!!!!!!

QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Que la Cuca ja te vestidet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. jul. 19, 2009 1:47 pm

Nenis, jo tinc pensat donar aquestos bolis als que seran els testimonis (un noi i una noia) amb un escrit doncs dient que ens faria gracia que fossin ells pq patatim i patatam i aquestes coses maques que es fiquen :)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dg. jul. 19, 2009 1:53 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenis, jo tinc pensat donar aquestos bolis als que seran els testimonis (un noi i una noia) amb un escrit doncs dient que ens faria gracia que fossin ells pq patatim i patatam i aquestes coses maques que es fiquen :)

uuuuaaaalaaaa que xuli no??
quins detalls mes vols que te doni....???? us dic que es un vestiit mooolt senzill. Pero dema quan hi vagi ja us dire el que es definitiu!! jejejeje
aixi passareu mes per aki, jejejeje
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. jul. 19, 2009 5:17 pm

Vecina? estas per aqui?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: annalleida » dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

i cuca lleida diga'ns alguna coseta del vestit. on te l'has comprat??? a mi m'agradava un de l'avanç 2010 de RC i la Petita 83 ja m'ha dit el preu: 2900 euros!!!!! és molt car, pero me l'hauré d'emprovar :)
he estat desconectada: he nat el dinde a Taüll i a caminar i a menjar molt, aixó no pot ser, fas règim unmes i amb 2 dies ho guanyes tot :(
i valtres que tal el finde????
al setembre-octubre ja nirem a comprar els detalls, i a acavar de fer les invitacions. ja m'agaradaria tenir-ho tot fet :)
besitos
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 19, 2009 8:49 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! JA TENS VESTIT?!?!?!?!?!?!?! I no ens dones mes pistes??? Aixo no pot ser!!!!!!! Donans mes detalls!!!!!!!!!!!!!

QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Que la Cuca ja te vestidet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nena estàs viva????????????? Volia fer alguna cosa pel meu aniversari a vere si pots venir!!!
:-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 19, 2009 8:51 pm

TatianaCE ha escrit:Hola noies!
A mi també m'agrada la idea dels bolis. Llavors que feu els graveu amb la data de la boda? És un bon record, i diferent pq poques vegades es fa algun detall als testimonis.
Nosaltres aquest cap de setmana mirarem algun fotograf més i a veure si ja ens decidim.
Bon cap de setmana!

Tatiana tinc fotos... ahir vem donar el primer sobre amb el bolígraf, el boli al final és un pollo molt xul.lo he fet fotos però m'he deixat la càmara a fondepou així que fins que no hi torni a pujar, mal ho veig però queda xul.líssim!! A la noia li va encantar, es va emocionar molt!!!! Ja us ensenyaré les fotos!!! No l'he grabat com que dins el sobre hi ficava les instruccions...
:-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: TatianaCE » dg. jul. 19, 2009 10:24 pm

Ei!
nuvia2010 que guays els bolis! M'agraden molt! :-)ok:

lluneta29 espero les fotos, ja estaré pendent, pq segur que també són especials. Jo li he explicat al meu xicot, i li ha agradat! Segurament también ho farem! >.-<:

cuca lleida: QUE FORT! JA TENS VESTIT! Crec que és una de les coses que més il·lusió em fa. :-///:

Per cert annalleida quina casa de vestits és RC? :-/

Nosaltres hem estat a Balaguer mirant fotograf. Els que més ens agraden són 2: Jordi Bonet i l'altre el Calvet. Alguna els coneix per donar-me alguna referència per acabar de triar? :hmm::

Bona setmana!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants