NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 19, 2009 1:20 am

NINETESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

vosaltres que d'això en sabeu més!!!!!
PROTOCOL..........a dos setmanes de la boda haig de saber:
-on es situa les corresponents families al castell
-a quin costat entro amb mun pare..
-a la taula presidencial en quin costat estic jo!!

He mirat lagun post i tothom fa el que vol...a veure què em dieu??????????

Gràciessssssssssssssssss
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. jul. 19, 2009 11:26 am

Bon dia Ninetes.
Avui ja diumenge i demà a treballar.......

Laiac, estic conenta del sopar sorpresa, que guay ehhhhhhh
Sobre el tema del ratolí sol vaig veure l'altre dia una botiga a tarragona el Vitrall, que estàn de liquidació i crec que en tienien de sueltos.....vols que t'acompanyi aquesta setmana?

Tara, que tal? veig que va anar bé donar al regal els pròxims nuvis oi?
Nineta que després de la Laia vas tu.......aix aix...

Giss, que tal? el bodorrio com va anar? volem crònica, volem fotos¡¡¡¡¡¡

Hapiness, el concert del divendres va anar bé, encara que feia molt d'aire...que tal la peli d'ahir que vas veure?

Papallona, com va això? i la feina? a veure si quedem oks?

Nur, com va el finde?

Black, com va anar l'aniversari?

Eli, Estiu, per andorra bé? us vau trobar? expliqueu¡¡¡¡¡

Molts petonets a totes¡¡¡

Vaig a fer informes dels nens per la feina i després a ficar-me guapa i cap a casa la mami a dinar¡¡¡¡

Mua petites¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dg. jul. 19, 2009 11:57 am

Bon dia ninetes!

Gis veig que encara no has dit res, suposo que estaras dormint!

Happiness, lo del regal, els hi vam posar els diners en globus i els vam tirar a la piscna, i jo creia que ens haviem passat una mica, pero al final be, s'hi van tirar tots dos i va ser divertit!

Papallona ja et trobes millor?

Eli, estiu, que tal el finde andorrano? Ja heu comprat tabac i sucre?

Nur que tal l'aniversari del teu xic?

Torsaeann, quina va ser la sorpresa del concert!

Laiac, ja ho tens tot enllestit?, jo lo del ratoli, al final els hi donarem una figura a uns que alguna vegada diuen algo de boda, i be a veure si s'animen!
Si vols podem fer algo dilluns

Black, que tal ahir?

Ens veiem mes ttard vaig a dinar a casa dels papis!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 19, 2009 12:11 pm

Bon dia ninetesss!!!!!!

quina son que tinc...això d'anar a dormir a les 3 fent taules...jijijiji!!!!

i aqui segueixo sola.....la despedida en principi ja s'ha acabat, però es clar, com que el meu nen deu tenir els amics de Calanda a salou doncs.....ves a saber quan vindrà...............però en algun moment em podria dir algo no?????????? ja em veig que demà marxaré a treballar i encara no l'hauré vist!!!!!!! quin aburriment!!!!!!!

que vagin molt bé els dinars a casa les mamis, a mi em fa pal anar cap a reus!!!!

Gisssssssssssss vaaaaaaaaaaaa que ens has d'explicaaaaaarrr...quina intriga!!!!!!mare meva!!!!!

Molts patunets a totes!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. jul. 19, 2009 12:17 pm

Ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!
Deu meu... quines ganes tenia de connectar-me!!! però fins la nit no podré fer crònica... tinc moltes coses que explicar-vos i ara no tinc temps. Només dir-vos que estic super mega contenta pq ara ja se segurissim que la meva serà la re-oooooostia i no tindrà absolutament res a envejar aquesta...
Vaig trobar molts de fallos... pel meu gust... un desastre! però per la seva familia... una gran boda.
En fin, aquesta nit us explico amb detalls.
Un petonet a totes i gràcies per haver pensat en mi i per haver-me donat tants d'ànims! Ara ja ha passat... que se preparen que viene la nuestra!!!!
Us estimo guapetes
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 19, 2009 2:26 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!! com va això????? després em poso al dia que ara anem a fer la compra de la setmana!!!! (q hem descobert q el carrefour q hi ha aquí l'obren también els diumenges i festius fins les 21:30!!!!)

Mua guapisimes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 19, 2009 3:22 pm

Black!!!!!!!!!!!!!!!
que vagi molt bé la compra doncs eeeeeeeee............jo estic tirada al sofà veient "chocolat" però estic molt xof i potser m'adormiré!!!!!!

Us creieu que encara no sé res del meu futur??????? ara encara ho trobo normal........però com a les 7 de la tarda (que ja és molt) no m'hagi dit res truco a son germà o a qui sigui no???????tot i que el mòbil el té aquí a casa!!!!!

No és que em sàpiga greu, i sé que avui no niran ni a beure ni res, però també sé que amb son germà i els amics és capç de quedar-se avui a dormir allí i tot i no dirme res, i això que avui ja no és despedida!!!!!!!

po weno!!!!! que hi farem!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 19, 2009 3:27 pm

GISSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

veus?????????????????????????així que ha anat millor del que et pensaves....almenys veure que la teva boda serà millor t'anima no??????'

som cruels a vegades, però quan veiem que a algú li surten malament les coses i no ens cau bé.....ens n'alegrem!!!jijiji però coses com una boda eeeee!!!!

Aquesta nit explixa explica explica-ho TOTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. jul. 19, 2009 6:56 pm

Bones ninetes meves!!!!

Com va el diumenge? jo acabo d'arribar a casa....buff..ultimament no paro... Aquest mati he quedat amb una amiga per anar a la platja...i res..a les 10 anavem cap allà, però ahir vaig anar a dormir a les 3 veient peli i imagineu-vos quan m'ha costat avui aixcar-m'he. Total!!! que a la 13:00h he anat a la masia a dinar amb els pares i els cunyis i hem estat a la piscina fins fa poc...i lo peor!!!!! m'he cremat!!!!!!!, però no sé com, pq jo sóc d'aquelles que sempre vaig blanca de crema amb protecció 30. Ara semblo o un gambot o segons el perfil...un sandwich de nata i maduixa!!! aixx... no res!!!

Laiac...ahir vam anar a dormir a les 3 totes dues, tu fent taules i jo veient peli. Vaig estar mirant la meva peli preferida "The Holiday" us sona??? Per cert, ja saps alguna cosa del teu futur?? aixxx aquests homes que no pensem si ens preocupem...i nosaltres a la mínima ja estem trucant!! no??

Giss... esperem ansioses la teva crònica del bodorrio del año...però ja sabiem nosaltres que no has d'envejar res d'aquesta...la teva serà única!!! jejeje

Black...a quin Carrefour has anat a comprar??? no sabia jo que obrien els diumenges....tot bé??

Tara...m'ha encantat la manera de donar el regal als amics...ara fa bon temps...així que Todos al agua!!!! si això hagués sigut a l'hivern...una gran jugarreta...jejejeje
Per cert, al final vas a Rosa Clarà el dimecres a les 18:00h??

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 19, 2009 7:53 pm

Nineteeeeeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nosaltres els globus els teniem plens de diners i confetti, n'hi ha que els vam petar amb el cul, d'altres amb el pit..........i ho més bonic...després de sortir xops d'una piscineta buscant monedes, vam trencar l'olla plena de més confetti...............imagineu-vos com vam quedar!!!!!!!!! de colorins amb el confetti............!!!!!!!!!!!!!!!!

Pos eso..........al que anavem......al final, tot i dir que donava de marge fins les 7, l'acabo de trucar ara a les 8:30, i clar, l'he tingut que trucar amb mòbil de son germà....i només despenjar em diu..."però no havíem kedat que no em trucaries???" i clar ninetes, amb la meva mala llet que em caracteritza...li he dit que ja li valía, que la despedida havia acabat aquest matí i que jo l'únic que volia era saber què feia o on estava, o si l'havai d'anar a buscar a salou perque no té cotxe!!!!!!!!!!1 així que res......que estaven dormint, he sentit que son germà li deia per quedar-se a sopar.........i al final nu sé què farà!!!!!!!!!!però es que estic cansada d'estar sola tot el finde!!!!!! i m'ha fet pal anar a la platja!!!!!!!!!!

Mrs.Hapinnes, tu ja veig que ha cundit el dia..........ostres...m'agraden me´s el sandwich de nata i maduixa....m'estic imaginant com deus estar!!!!!jijijijijijij

I la resta?????????com ha anat el diumenge???????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dg. jul. 19, 2009 8:21 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes meves!!!!

Com va el diumenge? jo acabo d'arribar a casa....buff..ultimament no paro... Aquest mati he quedat amb una amiga per anar a la platja...i res..a les 10 anavem cap allà, però ahir vaig anar a dormir a les 3 veient peli i imagineu-vos quan m'ha costat avui aixcar-m'he. Total!!! que a la 13:00h he anat a la masia a dinar amb els pares i els cunyis i hem estat a la piscina fins fa poc...i lo peor!!!!! m'he cremat!!!!!!!, però no sé com, pq jo sóc d'aquelles que sempre vaig blanca de crema amb protecció 30. Ara semblo o un gambot o segons el perfil...un sandwich de nata i maduixa!!! aixx... no res!!!

Laiac...ahir vam anar a dormir a les 3 totes dues, tu fent taules i jo veient peli. Vaig estar mirant la meva peli preferida "The Holiday" us sona??? Per cert, ja saps alguna cosa del teu futur?? aixxx aquests homes que no pensem si ens preocupem...i nosaltres a la mínima ja estem trucant!! no??

Giss... esperem ansioses la teva crònica del bodorrio del año...però ja sabiem nosaltres que no has d'envejar res d'aquesta...la teva serà única!!! jejeje

Black...a quin Carrefour has anat a comprar??? no sabia jo que obrien els diumenges....tot bé??

Tara...m'ha encantat la manera de donar el regal als amics...ara fa bon temps...així que Todos al agua!!!! si això hagués sigut a l'hivern...una gran jugarreta...jejejeje
Per cert, al final vas a Rosa Clarà el dimecres a les 18:00h??

Petonets a totes!!!!

Guapa!!!! molt xula la peli the holiday... mmmmmmmmm, Jude Law!!!! ÑAM!!! jejejeje

A Torredembarra van obrir un Carrefour express i avui hem vist q obren diumenges i festius fins les 21:30!!! (abans era només fins les 15:00!!!) aixi q hem dit, pos hi anirem despres de dinar!!! i de tranquis hem comprat cosetes!!! jejeje

Per cert!!! hem comprat el Bacardi Mojito!!!! després el provarem!!!! ja us diré si es bo!!! jijijiji

muaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dg. jul. 19, 2009 8:38 pm

Ninetes ja estic aqui...

Jolines com escribiu...bufff estic cansada i tot i el ricard de morros xq no e sopat am ell me fotut a lrodinador i mira ja el tinc enfadat...!!!!jijiji!!!

Giss venga q llega ya y cronica q me muero de ganas....

Laiac a mi em fa aixo i de la manera q jo soc li monto un pollo q flipa o potser i tot mages presentat alli a lotel o on collons estiguin...quin morrro almenus tages pogut dir q estaba viu si es q.....

Les altres el finde be???segur q si

Ninetes nomes em qeden 5 dies de treballar i tindre vacances...!!!!!!Aixi q podre venir a totes o quasi totes les qedades!!!!Viscaaaaa!!!!

Bueno men vai a buscar als meus papais q ara arribaran del viatget a veure q man portat!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 19, 2009 8:39 pm

SIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!! vaig descubrir al jude law en aquesta peli...............però es que a més, es una passada, m'encanta aquesta peli.............me la vaig baixar fa temps i no sé si l'he vist 5 o 6 vegades....o més...............colta, que la feien ahir per la tele?????????? perque jo tenia posat no sé què per posar!!!!!!!!!!!!!!

black, no es algo mes car aquest carrefour express???????? ja sé quins vols dir, a tarragona també n'hi ha!!!!!!!!!

PATUNETS precioses.................ahhh encara no el tinc aquí!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dg. jul. 19, 2009 9:28 pm

Hola ninetes¡¡¡¡¡
Que tal el diumenge? veig que a moltes ha esta't un diumenge mogudet¡¡¡

Tara, la sorpresa del concert va ser que va venir un del barça per el tema de la cançó del Messi, però no em facis dir qui era pq no en tinc ni idea....

Jo aquest diumenge he ana't a dinar a casa la mami i després he esta't a la plaça de la font amb els amics tot fent una birra¡¡¡¡¡

Demà a treballar...quina depre.....

Un petonet ninetes¡¡¡¡

Giss¡¡¡¡volem crònica¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. jul. 19, 2009 10:23 pm

Bones.....ja torno q a ser aqui!!!

Laiac...ja ha arribat a casa? joeee... a més que et preocupes...et surt amb aquestes...que heavy!!!!! paciencia nena...ja arrivarà...
I bé..ahir a la nit no la van fer a la tele...el que pasa que la vaig comprar...pq es la meva prefe i me la miro cada 2 per 3....m'encanta...sempre ric i ploro a les mateixes escenes!!! jejeje...no vario....

Estiu...com anat a Andorra? us ha fet bon temps? bé...ànims que ja queda poc per vacances!!!!!

Aixx....estic cansada i no se quan durarè aqui a la tele...a més no sé que li ha passat a l'antena que la majoria de les cadenes no es poden veure...jopeta!!!

Giss.....on estàs??? volem saber...... jijijiji
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dg. jul. 19, 2009 10:28 pm

Nenes!!! que no m'enrecordava que avui fan operación triunfo!!!
Ho sento molt però haureu d'esperar a demà per saber tots els detalls... jajaja
Un petonets guapes!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dg. jul. 19, 2009 10:29 pm

GISSSSSSS¡¡¡¡¡¡

QUE NO EXPLIQUES RES? VOLEM SABER COSETES¡¡¡¡¡

BONA NIT BONIQUES.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. jul. 19, 2009 10:30 pm

Giss ha escrit:Nenes!!! que no m'enrecordava que avui fan operación triunfo!!!
Ho sento molt però haureu d'esperar a demà per saber tots els detalls... jajaja
Un petonets guapes!

nineta això no es fa.............ara no podré dormir¡¡¡¡¡¡¡

És broma bonica que vagui bé operación triunfo i ja expliques demà.

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » dg. jul. 19, 2009 11:01 pm

ei va... que és la mitja part i aprofito per explicar-vos una mica ok?
Giss l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 29, 2009 7:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dg. jul. 19, 2009 11:24 pm

EL RAM

El ram era bonic, la veritat. Era de roses en dos colors, blanc i rosa, en bouquet. Però sort que jo vull lliris taronjes...
Giss l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 29, 2009 7:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Giss

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants