Autor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 9:47 am

Autor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:02 am

Autor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:03 am

Autor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:06 am
Giss ha escrit:NOSALTRES
Jo anava bastant senzilla. Deien que al ser una boda de nit, havia d'anar de llarg, però a mi aquests protocols no em van... i algú m'ho va criticar. Però m'és igual. Sa tieta em va preguntar: pq no vas de largo? i jo li vaig dir: pq no se casa la reina...
En canvi el meu novi anava molt arreglat.

Autor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:07 am

Autor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:08 am
Giss ha escrit:RESTAURANT
Després vam entrar cap dintre...
1er fallo gordo: no hi havia cap taulell indicant en quina taula havies de seure... hi havia una camarera a la porta amb una llista a la mà, li deies el nom i et deia on havies de seure... un sitio tan fino i no t'indiquen on has d'anar a seure??? que fuerte...
Però espereu! és més... quan arribem a la taula... tampoc hi havia marcasitios!!! no hi havia cap cartellet amb el nom, així que vam seure on vam voler. La taula estava super buida... no hi havia res... jo m'imaginava la meva amb els detallets, la piruleta, les targetes amb el "gràcies"... què diferent serà tot!
La nostra taula es deia "Cuando un hombre ama a una mujer" però en comptes de posar les caràtules de les películes... ho posava en lletres. De totes maneres els noms de les taules no tenien cap sentit.
Us poso una foto del restaurant, de la carpa. Per cert, us he de dir que tot era catering.

Autor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 10:08 am

Autor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 10:09 am

Autor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:11 am
Giss ha escrit:Com m'estic currant la crònica no? joooo tinc ganes d'explicar la de la meva boda!!! snif
Bé... doncs desprès de degustar aquest meravellós postre... s'acabó! no hi havia pastís nupcial!!! que fort... em diuen "eso ya no se lleva..." pues será en tu pueblo! pq eso es una tradición de toda la vida... això no es pot perdre!
Llavors es va aixecar i va repartir "los alfileres" (elles li diuen "bonnis")
Anava posant-los al pit de les noies:

Autor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:12 am
Giss ha escrit:Llavors es van aixecar les noies i van anar a tallar-li la lliga i els nois van anar a tallar-li la corbata... i van posar els trocets en bandejes i si volies un trocet havies de posar diners...
Lo del pastel no se lleva... pero lo de cortar la liga y la corbata está muy de moda sabeis?
(sin comentarios)

Autor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 10:13 am

Autor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 10:13 am

Autor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:14 am
Giss ha escrit:Llavors es van aixecar les noies i van anar a tallar-li la lliga i els nois van anar a tallar-li la corbata... i van posar els trocets en bandejes i si volies un trocet havies de posar diners...
Lo del pastel no se lleva... pero lo de cortar la liga y la corbata está muy de moda sabeis?
(sin comentarios)

Autor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 10:14 am

Autor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:15 am

Autor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 10:15 am
aliaga79 ha escrit:Giss ha escrit:RESTAURANT
Després vam entrar cap dintre...
1er fallo gordo: no hi havia cap taulell indicant en quina taula havies de seure... hi havia una camarera a la porta amb una llista a la mà, li deies el nom i et deia on havies de seure... un sitio tan fino i no t'indiquen on has d'anar a seure??? que fuerte...
Però espereu! és més... quan arribem a la taula... tampoc hi havia marcasitios!!! no hi havia cap cartellet amb el nom, així que vam seure on vam voler. La taula estava super buida... no hi havia res... jo m'imaginava la meva amb els detallets, la piruleta, les targetes amb el "gràcies"... què diferent serà tot!
La nostra taula es deia "Cuando un hombre ama a una mujer" però en comptes de posar les caràtules de les películes... ho posava en lletres. De totes maneres els noms de les taules no tenien cap sentit.
Us poso una foto del restaurant, de la carpa. Per cert, us he de dir que tot era catering.
nenes, jo vaig anar també fa uns anys a una boda a villa urrutia (fatal tot, per cert) on tampoc havia marcallocs"!!! vam flipar... la gent va fer campi qui pugui! i va haver grups que es van haver de separar... fatal! crec que és una falta de respecte no tenir el detall de pensar en on seure la gent... naltres en aquella boda vam tenir sort perquè una amiga de la núvia ens havia reservat una taula, que si no... fatal!

Autor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 10:17 am

Autor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:19 am
Papallona* ha escrit:Aliagaaaaaaa.. 5 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 10:20 am
aliaga79 ha escrit:Papallona* ha escrit:Aliagaaaaaaa.. 5 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÍ, TIA, SEMBLA QUE NO PUGUI SER...
EN PART EM FEU ENVEJA, QUE US QUEDA TANT... FA PENETA ACABAR LA FASE DELS PREPARATIUS, ÉS MOLT BONICA....

Autor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 10:21 am
laiac ha escrit:Eiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
ahir ja no us vaig poder dir res.....el meu xic va arribar a les 22h!!! esperava a què son germà i els amics es despertessin.,........s'ha de dir que jo ja estava una mica de mala llet.....i a més, em sap greu perque aquesta setmana de una mica més de nervis, va i va de tarda, això vol dir que no coincidim ni al matí ni a la tarda, i arriba cap a les 23!!!!!! mare meva!!!!
I ho de les taules....és una xorrada, però és el que porta més maldecap,,,,que si poso a la familia massa lluny, que si uns amics que voldria tenir a prop no puc perque hi ha la taula de son germà.....deu ni do eeeeee.............i sobretot, que si no ho veus sobre el terreno, no pots dir quina taula és millor que una altra!!!!! bufffffff"!!!!!!
ahhhh i esperem que no hi hagi cap boda el divendres abans, perque sinó no podríem anar a deixar els detallets, les targetets d'agraiment, els globus...ni res de res!!!
m'estic estressant????????????? un. dos. tres.quatre.cinc!!!