NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 9:47 am

bueno ninetes molts petonets per totes!!:: BLACK; NUR; HAPINNES; TORSAEANN; TARA::: bueno per totesssssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:02 am

guapíssimes!!! com esteu???
uiffff-... jo ja una mica histèrica... jejeje
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:03 am

Nineteessssssss!!!!!!!!!!!!!!

Fins ara no m'he pogut conectar...i ostres............quina crònica gisss......jo fins i tot el dissabte a les 3 de la matinada quan anava a dormir vaig pensar en tu, i en si encara hi havia juerga!!!!!!!

Colta................hi ha moltes coses que no m'han agradat.....la MÚSICa....per favor, en una boda no pot faltar la música....si que abans no te la deixaven triar tan com ara, però ostres...jo que penso en cada cançó i en cada moment.....PUNTO NEGATIVO!!!!!

Les taules....per favor.....una cosa és que quan hagis posat els noms la gent es canvii, però igualment jo crec que el nom hi ha de sortir, i el repartiment de taules també no????.......PUNTO NEGATIVO 2

El menú.............a veure, a mi el foie m'encanta, això si.....però fer-ho d'aquesta manera....ho trobo una mica vulgar...no sé jo eeeeee, però prefereixo un plat per cadascú!!!!! PUNTO NEGATIVO 3

I el pastís???????????????????com que no hi ha pastís....amb la teva cançoneta......així en plan bonic....he anat a bodes a saragossa i calanda i colta...que de pastís n'hi ha eeeeee!!!!! que fuerte......PUNTO NEGATIVO 4

POR DIOS...tallar la corbata i la lliga...........això està més pasao que el TBO per favor......no es porta gens....i a més, amb la platereta a fer pagar diners....que la gent ja t'ha fet el regal!!! no no....no m'ha agradat gens!!!!!! ...PUNTO NEGATIVO 5

i els nuvis....a ell l'he vist més maquet que a ella, no tens cap foto d'ella sencera??? a la del restaurant es veu una mica però no tot.....saps que no m'ha agradat a primer cop d'ull??? el vel......es que serà perque a mi el meu més bordadet m'agrada i al d'ella he vist com a unes linies no???....no no....però realment si que és sencill.....!!!!!!!!!!!!

buf buf.............ahhhh el bouquet!!!! tampoc, jo preferiria roses totes d'un color o blanques..........eiiiiiiiiiiiiiii i si t'agraden els lliris taronjes ja veuràs el meu ram!!!!!!!!!......el ram tampoc i això de no tirar el bo.....mira.......si fos per un altre motiu vale, però per això.............!!!!!!!!!

Bueno noia,,....veus com ha anat millor dle que et pensaves??ara has pogut veure el que pots fer i no, el que milloraràs....però mai pensant en com ho va fer ella, sino en com tu realment vols la teva boda!!!!

Aquí les fem molt diferents....i més entre nosaltres del foro que tenim idees per tot....que si la música, que si els vanos, que si els globus......jijijijijijij!!!!!!!!

SOMOS LAS MEJORES.....i les notres bodes GENIALS!!!!!!!!!!!!

(com m'animo sola no????)jijijiji

Molt petons giss............ahhhhhhhhhh i tu anaves guapissima....jo mai he seguit això de que boda de nit, s'ha d'anar de llarg.........!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:06 am

Giss ha escrit:NOSALTRES

Jo anava bastant senzilla. Deien que al ser una boda de nit, havia d'anar de llarg, però a mi aquests protocols no em van... i algú m'ho va criticar. Però m'és igual. Sa tieta em va preguntar: pq no vas de largo? i jo li vaig dir: pq no se casa la reina...
En canvi el meu novi anava molt arreglat.

oh, giss... què guapa!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:07 am

NINETEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!

HO HAVEU VIS????????????????????????? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-.....................que em caso la setmana que ve..........bf buf...un, dos tres, quatre.....respirem a fons........cinc, sis , set.............aixxxxxxxxxxx

i jo amb el lio de les taules!!!!

PEr cert.....necessito ajuda!!! alguna de vosaltres tenia una guillotina???? tinc casi 60 cartolines que haig de tallar en tres parts....i ahir vaig començar a fer-ho amb les tisores i em moria!!!!!!! algú en té!!!?????????? eres tu TAra?????????

PRoblema 2: teniu alguna idea????? al final al meu amic, el que faré serà comprar-li un peluix, un osito femella o algo així i muntar-li jo la núvia.......a veure, a casa muns apres tinc com a tul o vel, i el ramet el puc comprar allí a reus on vaig comprar les figuretes!!! però com li puic fer el vestit???? que li puc comprar???? teniu alguna idea??? em podeu ajudar?????????? aixxxxxxx

Quan kedem???? jo dimecres vaig a fer-me la prova del vestit!!!!! però la resta de dies puc cada dia!!! quan volgueu....no sé si avui quedarme a reus per anar a buscar tot això del nino, i imprimer ho del padrino....!!!!!

Per cert....ho del padrino ho farieu tamany foli o més gran??????????

aixxxxxxxxxxxxxxxxxx
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:08 am

Giss ha escrit:RESTAURANT

Després vam entrar cap dintre...
1er fallo gordo: no hi havia cap taulell indicant en quina taula havies de seure... hi havia una camarera a la porta amb una llista a la mà, li deies el nom i et deia on havies de seure... un sitio tan fino i no t'indiquen on has d'anar a seure??? que fuerte...
Però espereu! és més... quan arribem a la taula... tampoc hi havia marcasitios!!! no hi havia cap cartellet amb el nom, així que vam seure on vam voler. La taula estava super buida... no hi havia res... jo m'imaginava la meva amb els detallets, la piruleta, les targetes amb el "gràcies"... què diferent serà tot!
La nostra taula es deia "Cuando un hombre ama a una mujer" però en comptes de posar les caràtules de les películes... ho posava en lletres. De totes maneres els noms de les taules no tenien cap sentit.
Us poso una foto del restaurant, de la carpa. Per cert, us he de dir que tot era catering.

nenes, jo vaig anar també fa uns anys a una boda a villa urrutia (fatal tot, per cert) on tampoc havia marcallocs"!!! vam flipar... la gent va fer campi qui pugui! i va haver grups que es van haver de separar... fatal! crec que és una falta de respecte no tenir el detall de pensar en on seure la gent... naltres en aquella boda vam tenir sort perquè una amiga de la núvia ens havia reservat una taula, que si no... fatal!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 10:08 am

Hola ninetes!! Que tal el cap de setmana??
He estat totalment desconectada!! Però ja m'he posat al dia!

Tara, molt original el regal pels vostres amics! Segur que us ho passarieu molt bé, jejeje!

Laiac!!!!!!!!!!!!!! Que et cases la setmana que ve!! Que fort!! Com portes els nervis? Vaya despedida la del teu xicot, eh!

Eli i estiu, que tal per terres andorranes?

Torsaeann, m'he fet fan de la cançó del nen dels 80, jajajaj!! no la paro d'escoltar!

Black, que tal el finde?

Papallona, me n'alegro que ja estiguis recuperadissima!!

Happiness com estas? I es que el sol pica molt, ja pots anar am protecció ja... però pica! The holiday és una peli molt bonica!

Giss!!!!!!!!!! Dissabte per la tarda pensava amb tu nena!! Ara me llegit la cronica i dir-te que la teva boda no tindrà res a envejar a la seva!! El vestit de la novia era bonic, i el restaurant tambe... però la organització... quines costums més diferents!! Jo estic acostumanda a anar a una boda i trobar un paperet del meu nom allà on he de seure, i això de seure on vols se m'ha fet extrany. I lo de no posar música... però si la música dóna vida i alegria a la celebració!! I lo de repartir l'arròs amb sacs... amb lo mono que queda amb les bosses d'organza i amb els cors petitons... jejeje!! Ahh!!, i no hi va haver entregues?
Nena, que amb la teva boda cauran de cul!!
Ah!! I anaves molt guapa! Jo tambe soc partidaria d'anar de curt encara que sigui de nit, això dels protocols... que diguin el que vulguin!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 10:09 am

Aquest finde no m’he passat casi gens per aquí…
Al ser el cumple del meu nen li vaig dedicar tot el cap de setmana. Va estat molt bé... fins ahir per la tarda que ens la vam tenir. Pensàvem en la boda i que hauríem d'aprendre els passos bàsics d'alguns balls, sobretot si hem de ballar amb els pares (mon pare té moltes ganes de ballar el vals! jejeje) i vam buscar pel youtube classes de vals i el xicot i jo vam estar practicant per aquí a casa... i mare meva! Vam acabar enfadats!! Jo enfadada perque ell no em seguia, i ell enfadat perque jo m’havia enfadat... I jo re-enfadada perquè ell s’havia enfadat perque jo estava enfadada... Ara pensant-ho sona còmic, però mare meva...
Quina forma d’espatllar el cap de setmana que havia estat rodó... snif snif...
A ell ja se l’hi ha passat, però a mi em costa més baixar del burro...
Quin rollasso us he fotut!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:11 am

Giss ha escrit:Com m'estic currant la crònica no? joooo tinc ganes d'explicar la de la meva boda!!! snif

Bé... doncs desprès de degustar aquest meravellós postre... s'acabó! no hi havia pastís nupcial!!! que fort... em diuen "eso ya no se lleva..." pues será en tu pueblo! pq eso es una tradición de toda la vida... això no es pot perdre!
Llavors es va aixecar i va repartir "los alfileres" (elles li diuen "bonnis")
Anava posant-los al pit de les noies:

COMORRRRRRRRRR????
SENSE PASTÍS?????? :-( :--(
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:12 am

Giss ha escrit:Llavors es van aixecar les noies i van anar a tallar-li la lliga i els nois van anar a tallar-li la corbata... i van posar els trocets en bandejes i si volies un trocet havies de posar diners...
Lo del pastel no se lleva... pero lo de cortar la liga y la corbata está muy de moda sabeis?
(sin comentarios)

AIXÒ HO TROBO SUPER LLEIG... TOTALMENT D'ACORD AMB TU
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 10:13 am

ai nur!!
que es perden moltes energies estan enfada donaaa !! jejej lo del ball es xungu.. per a mi tmb pq m'agrada manar juasssss!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 10:13 am

Aliagaaaaaaa.. 5 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:14 am

Giss ha escrit:Llavors es van aixecar les noies i van anar a tallar-li la lliga i els nois van anar a tallar-li la corbata... i van posar els trocets en bandejes i si volies un trocet havies de posar diners...
Lo del pastel no se lleva... pero lo de cortar la liga y la corbata está muy de moda sabeis?
(sin comentarios)

PER CERT, ON DIUS QUE ERA LA BODA?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 10:14 am

Laiacccccccc

que et cases la setmana que bé!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:15 am

Eiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

ahir ja no us vaig poder dir res.....el meu xic va arribar a les 22h!!! esperava a què son germà i els amics es despertessin.,........s'ha de dir que jo ja estava una mica de mala llet.....i a més, em sap greu perque aquesta setmana de una mica més de nervis, va i va de tarda, això vol dir que no coincidim ni al matí ni a la tarda, i arriba cap a les 23!!!!!! mare meva!!!!

I ho de les taules....és una xorrada, però és el que porta més maldecap,,,,que si poso a la familia massa lluny, que si uns amics que voldria tenir a prop no puc perque hi ha la taula de son germà.....deu ni do eeeeee.............i sobretot, que si no ho veus sobre el terreno, no pots dir quina taula és millor que una altra!!!!! bufffffff"!!!!!!

ahhhh i esperem que no hi hagi cap boda el divendres abans, perque sinó no podríem anar a deixar els detallets, les targetets d'agraiment, els globus...ni res de res!!!

m'estic estressant????????????? un. dos. tres.quatre.cinc!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 10:15 am

aliaga79 ha escrit:
Giss ha escrit:RESTAURANT

Després vam entrar cap dintre...
1er fallo gordo: no hi havia cap taulell indicant en quina taula havies de seure... hi havia una camarera a la porta amb una llista a la mà, li deies el nom i et deia on havies de seure... un sitio tan fino i no t'indiquen on has d'anar a seure??? que fuerte...
Però espereu! és més... quan arribem a la taula... tampoc hi havia marcasitios!!! no hi havia cap cartellet amb el nom, així que vam seure on vam voler. La taula estava super buida... no hi havia res... jo m'imaginava la meva amb els detallets, la piruleta, les targetes amb el "gràcies"... què diferent serà tot!
La nostra taula es deia "Cuando un hombre ama a una mujer" però en comptes de posar les caràtules de les películes... ho posava en lletres. De totes maneres els noms de les taules no tenien cap sentit.
Us poso una foto del restaurant, de la carpa. Per cert, us he de dir que tot era catering.

nenes, jo vaig anar també fa uns anys a una boda a villa urrutia (fatal tot, per cert) on tampoc havia marcallocs"!!! vam flipar... la gent va fer campi qui pugui! i va haver grups que es van haver de separar... fatal! crec que és una falta de respecte no tenir el detall de pensar en on seure la gent... naltres en aquella boda vam tenir sort perquè una amiga de la núvia ens havia reservat una taula, que si no... fatal!

aaahhh!! que dius nena!
jo a la boda que tinc la setmana que ve anem a villa urrutia!! saben ja això d'entrada entraré a saco per pillar lloc! jajajaaj!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 10:17 am

ninetes!!!
ahir el xicot em va sorpredre!!!
em va trucar a la feïna per vore lo cansada que estava... i res que em va venir a recollir a l'hopis... i no va agafar direcció a casa,,, sinò a les platges.. vam acabar a la platja llarga i portava tot el sopar fet... begudes... tot.. tot preparadet per gaudir juntetsssssssssss aix que guaiiiiiiiiii mirant la platja i amb elllllllllllll aixxxxxxxx que bonicccccc
vaig estar superbé!!!!

jiji m'encanten aquests detallets!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: aliaga79 » dl. jul. 20, 2009 10:19 am

Papallona* ha escrit:Aliagaaaaaaa.. 5 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÍ, TIA, SEMBLA QUE NO PUGUI SER...
EN PART EM FEU ENVEJA, QUE US QUEDA TANT... FA PENETA ACABAR LA FASE DELS PREPARATIUS, ÉS MOLT BONICA....
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 10:20 am

aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:Aliagaaaaaaa.. 5 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÍ, TIA, SEMBLA QUE NO PUGUI SER...
EN PART EM FEU ENVEJA, QUE US QUEDA TANT... FA PENETA ACABAR LA FASE DELS PREPARATIUS, ÉS MOLT BONICA....

bueno wapi.. pero tu ara a l'spring finallllllllllllll i gaudir del bodorrio!!!
tinc unes ganesssssssss!! aixxxxxxxxxxx
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 10:21 am

laiac ha escrit:Eiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

ahir ja no us vaig poder dir res.....el meu xic va arribar a les 22h!!! esperava a què son germà i els amics es despertessin.,........s'ha de dir que jo ja estava una mica de mala llet.....i a més, em sap greu perque aquesta setmana de una mica més de nervis, va i va de tarda, això vol dir que no coincidim ni al matí ni a la tarda, i arriba cap a les 23!!!!!! mare meva!!!!

I ho de les taules....és una xorrada, però és el que porta més maldecap,,,,que si poso a la familia massa lluny, que si uns amics que voldria tenir a prop no puc perque hi ha la taula de son germà.....deu ni do eeeeee.............i sobretot, que si no ho veus sobre el terreno, no pots dir quina taula és millor que una altra!!!!! bufffffff"!!!!!!

ahhhh i esperem que no hi hagi cap boda el divendres abans, perque sinó no podríem anar a deixar els detallets, les targetets d'agraiment, els globus...ni res de res!!!

m'estic estressant????????????? un. dos. tres.quatre.cinc!!!

aquest cap de setmana vaig estar parlant amb una amiga que es va casar fa un parell d'anys i em va explicar que lo pitjor era fer les taules! i ara al veure't a tu m'hi ha fet pensar! deia que lo pitjor era que quan ja les tenia muntades, dues parelles a ultim moment li van dir que no hi podien anar, i li va quedar dues taules coixes... i ho ha haver de reorganitzar... el programa perfect table plan va be? me'l vaig estar mirant pero era tot en angles i no pillava res! jejeje
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants