NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 19, 2009 11:26 pm

PIKYS ha escrit:HOla Noies!! Com es nota que moltes estem de vacances jejeje i les que no poc falta!!!

Amb aquest temps anem a la piscina i tal i costa passar per aqui no?? al setembre ja arribaran més bons temps!!
Bua la que m'espera a mi al Setembre, pensava que aquest curs faria de mestra més aprop i me tornen a enviar a Cabrera d'anoia!!! cap a Igualada!!! si noies si, jo dic que menviin aprop pq sino no tindre temps de preparar be la boda i au 2 anys al quinto pino!!! si es que ensenyament no te solució pero bueno farem el que podrem.

Pues res noies les que passeu per aqui ja veig que viviu b la vida, sopars aqui i cap allò, i les que no teniu molta feina o esteu de relax total!! es lo millor jejeje. JJo men vaig a fer una mica de feina pel pis que com més vacances tinc menys faig.
Au bon cap de setmana a totes!!!!

Wuapa!!! A una amiga meva l'han enviat a Masquefa més alluny, a la punta de l'Anoia pobra... ella volia apropar-se i res... i a més per dos anys!!! Què faràs et quedaràs a dormir allí o què? Pensa que és millor això que estar com jo, sense opos!!!Ja m'agradaria a mi que m'haguessin enviat tant lluny però amb opos!!! :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

Re: Bonesss!!

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 19, 2009 11:28 pm

Amelie ha escrit:Que tal noies com us va el cap de setmana??? Espero que molt bé!! jo per desgracia :--( aquest hem toque treballar, i la veritat es que de moment està bastant mogudet, que això s'agraeix perquè sempre passa més ràpid, però al matí quan arriba l'hora d'anar a dormir estic tant activada, que no puc agafar el son, que hi farem!!

El tema dels bolis com ja heu dit és molt bona idea, es una manera de tenir un record més personalitzat pels que aquell dia fan de testimonis, m'ha agradat l'idea ho tindré en compte jeje!!

Bueno noies que es torna a girar feina, espero que gaudiu del cap de setmana a tope, a veure si entre setmana hi ha més moviment pel foro que sinó no arribarem a les 400 :-) Una Abraçada a totes!!!

Ànims wuapa!!! El finde molt bé, no em puc queixar pq no he parat. Quan fas les vacances tu??? Només fas que treballar, creia que els mossos treballaven menys del que dieu...
A per les 400!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-><_:::-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 19, 2009 11:29 pm

ISTAR82 ha escrit:Veig que totes esteu ben entretingudes...jo ahir vaig estar a Tarragona a veure la sogra i uns amics. Aquest finde estic xunga , a part de que arrastro una ansietat generalitzada amb un huevo de síntomes, divendres vaig tenir que anar a urgències perquè em feia molt mal l'abdomen i tinc infecció d'orina...au!!! ara a prendre antibiòtics. Quin pal a més que tinc el cos xafat, farem bondat! 5 dies i curat!!! Aprofitem que no em puc bellugar gaire per fer les invitacions, he comprat uns 6 o 7 papers que m'agradaven per fer la prova i segons quin quedi millor doncs l'encomanarem i apa! a fer invitacions. Veig que totes aneu fent. Abraçadetes per totes. :t:t:

A fer bondat eh istar!!!! No volem que et moguis del llitet!!! jajajajaja de pas ves pensant en la boda i idees per fer aquell dia ara que tindràs temps... que tú ets la primera i estàs a un tir de pedra ehh!!! :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 19, 2009 11:32 pm

cuca lleida ha escrit:ARA US CONTO LES NOVETATS!!!!! QUE AKESTA SETMANA LA COSA A ANAT VIENTO EN POPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1.- Tinc a casa dues figuretes de nuvis, per donar a la boda. Son xuliiiiiiiisimeeesssss!!!
2.- Ja tenim encomanats els detalls!!!!

i lo mes important!!! ahir vaig anar a barna am la mama a mirar vestits i nenes!!! dema vaig a donar paga i senyal!!!! ja tinc vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

animeuvos a anar a provar!! es mooolt xulo!!!

bueno me sambla que no me deixo res! ja anire informant. muakis

No sé pq jo ja ho sabia................. jajajaja................... cuca deu ser cosa del nom però som unes cotorretes!!! jajajajajaja el jordi feia una cara quan anava parlant amb tú de dir acaba ja pesadaaaaaaaaaaa (pesada jo eh no tú, no confonguem) jajajajaja :star:: merci per la xarrada, wuapa!!!! :-)) M'agrada molt que ja ho tinguis tot encarrilat nosaltres no tenim res de res gairebé!!!! Aquest finde hem donat 2 "vals regals" per ser testimonis i la veritat que ha sigut tot un èxit... els hi ha encantat a les dues! Ara falten els altres dos a vere quan ho fem, però em fa il.lu fer-ho de forma diferent a vere si puc ficar fotos.... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 19, 2009 11:33 pm

annalleida ha escrit:i cuca lleida diga'ns alguna coseta del vestit. on te l'has comprat??? a mi m'agradava un de l'avanç 2010 de RC i la Petita 83 ja m'ha dit el preu: 2900 euros!!!!! és molt car, pero me l'hauré d'emprovar :)
he estat desconectada: he nat el dinde a Taüll i a caminar i a menjar molt, aixó no pot ser, fas règim unmes i amb 2 dies ho guanyes tot :(
i valtres que tal el finde????
al setembre-octubre ja nirem a comprar els detalls, i a acavar de fer les invitacions. ja m'agaradaria tenir-ho tot fet :)
besitos

Jo també ho vull tenir tot fetttttttt i veig que s'amacumulen les coses a fer i no avanço!!!! :--( :--( i a sobre, aquesta setmana curset fins a les tantes bufffffffffffffffffffffffffff quina pesadilla!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 19, 2009 11:35 pm

TatianaCE ha escrit:Ei!
nuvia2010 que guays els bolis! M'agraden molt! :-)ok:

lluneta29 espero les fotos, ja estaré pendent, pq segur que també són especials. Jo li he explicat al meu xicot, i li ha agradat! Segurament también ho farem! >.-<:

cuca lleida: QUE FORT! JA TENS VESTIT! Crec que és una de les coses que més il·lusió em fa. :-///:

Per cert annalleida quina casa de vestits és RC? :-/

Nosaltres hem estat a Balaguer mirant fotograf. Els que més ens agraden són 2: Jordi Bonet i l'altre el Calvet. Alguna els coneix per donar-me alguna referència per acabar de triar? :hmm::

Bona setmana!

Sorry tatiana però no conec cap dels dos fotògrafs... ara vaig a ficar les fotos a vere si les descarrego...
Miriametaaaaaaaaa on ets??????????? :-) a vere si descarregues les fotos i me les envies que m'han encantat, quin fart de riure amb el disparador automàtic de rialles!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

Dilunssss!!!

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 20, 2009 6:55 am

Hola noies!! Ja he acabat la setmaneta de nits quin descans!! Bueno primer de tot desitjar-vos Bona setmana a totes!!!

Cuca: Que fuerrrrrrte, que fuerrrrte ets una crack, ja tens el vestit, hem moro de ganes de veure les fotos. Felicitats!!! Espero que ja t'hagis recuperat del tot del refredat!! Aquests virus... Una Abraçada guapíssima i ja ho saps esperem les fotos!!!

Istar cuidat també molt, ara a fer repòs i en uns dies com a nova :-)

Pikys ànims que les distàncies són salvables, a més segur que trobes algú de Lleida o rodalies per compartir cotxe. Una Abraçada!!

Tatiana com diu la Lluneta no conec cap dels dos fotografs, la qüestió com hem anat dient per aquí es que et sentis cómoda, que així totes les fotos seran super naturals i xules!!

Lluneta Nena que demà és el teu cumple, com no sé segur si demà podré connectar-me ahí va: FEEEEEEELIIIICIIITAAAAASSS!!!!!!!! que passis un bon dia guapíssima!!!

Ise Jo vull veure fotos de París!! jeje!! segur que encara estàs en un núvol, és que quin nen méssss romàntic!!!

Miriameta: La recta final està aquí!!! molts ànims!!!

Ale noies vaig a fer les maletes que marxo a casa dels cunyaoooss!! Nem a fer uns dies de platja, és lo bo de tenir familia a la costa jeje!! Una Abraçae a totes!!!
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: ise » dl. jul. 20, 2009 7:09 am

Bon dia nenetes!!! ::love:: ::love:: ::love::

Cuca preciosa, que ja tens vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nena no em pots deixar així!!!! m'has de fer una crònica detallada!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Tatiana, d'aquests dos fotografs no en tinc ni idea :-/ :-/ :-/ Per ara quin són els finalistes???

Lluneta amor, m'has d'ensenyar aquests vals, eh!!! Segur que ha quedat de conya i a la gent els hi fa molta il·lusió :-)ok: :-)ok:

Miri bonica, com va anar la piscina??? Jo he estat amb migranya i no m'he mogut de casa :--( :--( Per cert, i la prova de dimecres com va anar???

Amelie, reina, com ha anat el cap de setmana???

Annalleida, quin és el vestit que et vols emprovar??? Jo ja en tinc ganes de començar a mirar pero fins al setembre res de res.

Istar guapa, ja estas millor??

Nuvia, alguna novetat??? Tema vestit com ho tens??

Pikys, com va tot??

Bueno boniques, començo a treballar :--( :--( :--( :--( :--(

Petons
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 20, 2009 10:16 am

laucob em sap molt greu. nomes et puc dir que jo treballo a la uci de neonats de l'Arnau. i em puc imaginar com et sents. pots comptar amb nosaltres.
molta anims, un petonàs
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 20, 2009 10:26 am

el vestit que em vull emprovar es diu Raffaella i val 2900 euros (molta pasta) més els complements. us poso una foto
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
annalleida

EntradaAutor: ise » dl. jul. 20, 2009 11:07 am

annalleida ha escrit:el vestit que em vull emprovar es diu Raffaella i val 2900 euros (molta pasta) més els complements. us poso una foto

Anna, el vestit és molt bonic però si que és una mica car :--(
ise

EntradaAutor: ise » dl. jul. 20, 2009 11:10 am

laucob ha escrit:
lluneta29 ha escrit:laucorb... fa dies que no passes per aquí... espero que vagi tot bé i la nena estigui bé...

si estic be pero he de dir-vos una coseta, espero estigueu ben senades no sigui que us feu mal.

doncs, aix que complicat dir-ho. vinga sense tapujos que alla voi. la meva petita arribava al mon el dia 9 de juliol massa prematura i no es va poder fer res per ella, ara hem de intentar mirar al futur i busca les causes de perque hem passa aixo. es molt dur de llegir pero tambe de viure-ho. pero que hi farem darem gracies que estic be.

Laucob, no se que dir-te... hem sap molt greu que hagueu de passar per això :-( :-( :-( Tu i el teu home sou persones moooooooooolt fortes i junts segur que us en sortireu :-)ok:
Molts ànims i pel que necessitis ens tens aquí : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: ise » dl. jul. 20, 2009 11:12 am

Per cert nenes, ha sortit la nova col·lecció de pepe botella http://www.pepebotellanovias.com i de Raimon bundó http://www.raimonbundo.com
ise

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 20, 2009 12:24 pm

cuca lleida ha escrit:ARA US CONTO LES NOVETATS!!!!! QUE AKESTA SETMANA LA COSA A ANAT VIENTO EN POPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1.- Tinc a casa dues figuretes de nuvis, per donar a la boda. Son xuliiiiiiiisimeeesssss!!!
2.- Ja tenim encomanats els detalls!!!!

i lo mes important!!! ahir vaig anar a barna am la mama a mirar vestits i nenes!!! dema vaig a donar paga i senyal!!!! ja tinc vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

animeuvos a anar a provar!! es mooolt xulo!!!

bueno me sambla que no me deixo res! ja anire informant. muakis

Volem detaaaaaaaaaaaaalls, i alguna foto del model...jejeje! som unes tafaneres...es lo que hi ha! >.-<:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 20, 2009 12:29 pm

lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Veig que totes esteu ben entretingudes...jo ahir vaig estar a Tarragona a veure la sogra i uns amics. Aquest finde estic xunga , a part de que arrastro una ansietat generalitzada amb un huevo de síntomes, divendres vaig tenir que anar a urgències perquè em feia molt mal l'abdomen i tinc infecció d'orina...au!!! ara a prendre antibiòtics. Quin pal a més que tinc el cos xafat, farem bondat! 5 dies i curat!!! Aprofitem que no em puc bellugar gaire per fer les invitacions, he comprat uns 6 o 7 papers que m'agradaven per fer la prova i segons quin quedi millor doncs l'encomanarem i apa! a fer invitacions. Veig que totes aneu fent. Abraçadetes per totes. :t:t:

A fer bondat eh istar!!!! No volem que et moguis del llitet!!! jajajajaja de pas ves pensant en la boda i idees per fer aquell dia ara que tindràs temps... que tú ets la primera i estàs a un tir de pedra ehh!!! :star::

No m'ho recordis que em fico nerviosa de pensar-ho....falten 7 mesos només....es poquíssim passa depressa!!! Doncs al llit va a ser que no, estic currant amb la capseta d'antibiòtic al costat que em fa companyia ...jejeje!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 20, 2009 12:33 pm

laucob ha escrit:
lluneta29 ha escrit:laucorb... fa dies que no passes per aquí... espero que vagi tot bé i la nena estigui bé...

si estic be pero he de dir-vos una coseta, espero estigueu ben senades no sigui que us feu mal.

doncs, aix que complicat dir-ho. vinga sense tapujos que alla voi. la meva petita arribava al mon el dia 9 de juliol massa prematura i no es va poder fer res per ella, ara hem de intentar mirar al futur i busca les causes de perque hem passa aixo. es molt dur de llegir pero tambe de viure-ho. pero que hi farem darem gracies que estic be.

Ostras quin greu! això si que es difícil...tu estàs bé de tot física i psicológicament? ais. Quina ***** és la vida de vegades
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 20, 2009 12:36 pm

annalleida ha escrit:el vestit que em vull emprovar es diu Raffaella i val 2900 euros (molta pasta) més els complements. us poso una foto

És molt xuli però MECACHIS que car quasi mig milió de peles un vestit que te'l ficaràs un dia....a mi em sabría un greu.... però si t'ho pots permetre endavant!!! Bonic ho és i molt sencill , tens molt bon gust.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 20, 2009 1:01 pm

el vestit mel paguen els meus pares. el trovo molt molt car. quan me l'emprova ja decidiré. espero que em quedi mal :) el que passa és que la majoria dels vestts de RC valen aixó tret que sigui de la RC two que són més economics.
annalleida

EntradaAutor: cc83 » dl. jul. 20, 2009 2:08 pm

TatianaCE ha escrit:Ei!
nuvia2010 que guays els bolis! M'agraden molt! :-)ok:

lluneta29 espero les fotos, ja estaré pendent, pq segur que també són especials. Jo li he explicat al meu xicot, i li ha agradat! Segurament también ho farem! >.-<:

cuca lleida: QUE FORT! JA TENS VESTIT! Crec que és una de les coses que més il·lusió em fa. :-///:

Per cert annalleida quina casa de vestits és RC? :-/

Nosaltres hem estat a Balaguer mirant fotograf. Els que més ens agraden són 2: Jordi Bonet i l'altre el Calvet. Alguna els coneix per donar-me alguna referència per acabar de triar? :hmm::

Bona setmana!

Hola Tatiana!! jo soc de balaguer, i el que més m'agrada es el Bonet, les fotos que he vist m'han agradat. La Maria Calvet no tant, la meva cosina va tenir problemilles...
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dl. jul. 20, 2009 2:14 pm

laucob ha escrit:

Laucob, ho sento moltissim, espero que sigueu forts i tireu endavant. Ho sento
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants