PIKYS ha escrit:HOla Noies!! Com es nota que moltes estem de vacances jejeje i les que no poc falta!!!
Amb aquest temps anem a la piscina i tal i costa passar per aqui no?? al setembre ja arribaran més bons temps!!
Bua la que m'espera a mi al Setembre, pensava que aquest curs faria de mestra més aprop i me tornen a enviar a Cabrera d'anoia!!! cap a Igualada!!! si noies si, jo dic que menviin aprop pq sino no tindre temps de preparar be la boda i au 2 anys al quinto pino!!! si es que ensenyament no te solució pero bueno farem el que podrem.
Pues res noies les que passeu per aqui ja veig que viviu b la vida, sopars aqui i cap allò, i les que no teniu molta feina o esteu de relax total!! es lo millor jejeje. JJo men vaig a fer una mica de feina pel pis que com més vacances tinc menys faig.
Au bon cap de setmana a totes!!!!
Wuapa!!! A una amiga meva l'han enviat a Masquefa més alluny, a la punta de l'Anoia pobra... ella volia apropar-se i res... i a més per dos anys!!! Què faràs et quedaràs a dormir allí o què? Pensa que és millor això que estar com jo, sense opos!!!Ja m'agradaria a mi que m'haguessin enviat tant lluny però amb opos!!!

M'agrada molt que ja ho tinguis tot encarrilat nosaltres no tenim res de res gairebé!!!! Aquest finde hem donat 2 "vals regals" per ser testimonis i la veritat que ha sigut tot un èxit... els hi ha encantat a les dues! Ara falten els altres dos a vere quan ho fem, però em fa il.lu fer-ho de forma diferent a vere si puc ficar fotos....