NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 20, 2009 2:28 pm

Laucob ]has treballat amb una noia que treballava a la uci de neonats????? la dec coneixer pk ja f a6 anys que i sóc.
cuidat molt
Amelie he vist que ets mossa, la meva parella també. per cert on estàs tu???
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cc83 » dl. jul. 20, 2009 2:41 pm

noietes!!!! pero que ha passat?? esteu totes fotudetes!!!! aix deu meu... aixó no pot ser ehhh!!!!
bueno bueno... veig que teniu ja moltes cosetes avançades... jo no he fet res mes... esta guai aixó dls testimonis, jo no he pensat en res

el vestit es xulo pero.... 2900... deunido... pero com diu la ISTAR, si t'ho pots gastar, endavant!!
bueno guapes, vaig a treballar una estoneta. Fins despres!!!
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 20, 2009 2:44 pm

[b]cc83[/b] tali com he dit m'el paguen els meus pares, el trobo més que car i a més pe un dia. no sé qu efaé. vull mirar tot el cataleg i avere quins m'emprobo.
ara niré a dormir un ratet que a la nit em toca 10 hores amb els petitets[/u]
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cc83 » dl. jul. 20, 2009 2:46 pm

annalleida ha escrit:cc83 tali com he dit m'el paguen els meus pares, el trobo més que car i a més pe un dia. no sé qu efaé. vull mirar tot el cataleg i avere quins m'emprobo.
ara niré a dormir un ratet que a la nit em toca 10 hores amb els petitets[/u]

de nits??? bfff... doncs molts anims guapa!!!! ja informaras dls k t'emproves
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: TatianaCE » dl. jul. 20, 2009 3:29 pm

Ei!

laucob, em sap greu també. Espero que amb la teva parella ho supereu el millor possible! Anims!

cc83 gracies, a veure si aquesta nit ens decidim.
:-/
Ens veiem per aqui!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 6:13 pm

Bones tardes nenes!!!

Primer de tot....no saps el greu que m´ha sapigut laucob.... amb lo be que anave tot.... hu sento wapetona, et desitjo tota la sort del mon per a que tot vagi be i puguis arribar a cumplir aquest somni :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: PIKYS » dl. jul. 20, 2009 6:39 pm

Hola noies!

Laucob ho sento molt, anims!!! heu de ser forts!! petonets

Lluneta doncs deunido también lo lluny que han enviat la teva amiga, jo también pensava que ens atançarien ni que fos a cervera, pero com dius tu la questio es estar a dins. Anims que tu también hi estaras, ja veuras.

Anna deunido lo car que es el vestit!! si que es xulo pero deunido per un sol dia. pero com paguen els papes!!!jejeje segur que ni ha de mes xulos i mes barats, pero com aquest dia es unic amb el que et sentis mes agust i mes guapa, palante!!!

venga noies que avui no fa caloreta!!
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:05 pm

laucob ha escrit:
lluneta29 ha escrit:laucorb... fa dies que no passes per aquí... espero que vagi tot bé i la nena estigui bé...

si estic be pero he de dir-vos una coseta, espero estigueu ben senades no sigui que us feu mal.

doncs, aix que complicat dir-ho. vinga sense tapujos que alla voi. la meva petita arribava al mon el dia 9 de juliol massa prematura i no es va poder fer res per ella, ara hem de intentar mirar al futur i busca les causes de perque hem passa aixo. es molt dur de llegir pero tambe de viure-ho. pero que hi farem darem gracies que estic be.

Ostres laucorb em deixes bocabadada... ja m'extranyava a mi que no et conectessis... a vere si et troben el què et passa pq no és normal tot plegat!!!! :star:: em sap un munt de greu!!!! :-( :-( :-( :-( :-( Però només puc dir-te que ànims i ben amunt que al final ho aconseguireu seguríssim!!!!! Els metges són molt bons i et trobaràn el perquè!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:06 pm

ise ha escrit:
annalleida ha escrit:el vestit que em vull emprovar es diu Raffaella i val 2900 euros (molta pasta) més els complements. us poso una foto

Anna, el vestit és molt bonic però si que és una mica car :--(

Opino com tú... és un dels que m'havia mirat però per mi una mica car la veritat... per aquest preu m'agrada més un del motta eh ise!!!??? jajajaja :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:07 pm

ise ha escrit:Per cert nenes, ha sortit la nova col·lecció de pepe botella http://www.pepebotellanovias.com i de Raimon bundó http://www.raimonbundo.com

Ja comencem a estressar-nos... ::love:: gràcies vaig a mirar-les!!!! Ja te dic jo que aviat estarem inundades de vestits de núvia i no sabrem cap a on mirar... de fet, jo ja no sé cap a quina casa encarar-me!!! Aixss amb lo indecisa que sóc,... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:09 pm

annalleida ha escrit:el vestit mel paguen els meus pares. el trovo molt molt car. quan me l'emprova ja decidiré. espero que em quedi mal :) el que passa és que la majoria dels vestts de RC valen aixó tret que sigui de la RC two que són més economics.

jo tinc claríssim que m'agafaré un del two pq m'agraden més i pel preu és clar!!! Two o aire collection però RClarà no crec ja et dic m'hauria d'agradar molt i de moment els que més m'agraden són el TWo i l'aire collection... ara miraré les que ha dit la Ise del 2010 pq potser m'en agrada algún,... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:24 pm

Per fi he fet les fotos... això és el que dóno als testimonis... de fet només em falta donar-ho a dues persones... a vere que us sembla...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:26 pm

Amelie moooooltes gràciesssssssssssss!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ets un solet!!!!!! Ànims!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: TatianaCE » dl. jul. 20, 2009 8:00 pm

Hola noies!

lluneta29 molt xulos els bolis! On els has compra? Jo he vist alguna casa per internet que fan bolis personalitzats, a veure si trobo el que busco!
:-.:·::
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 8:06 pm

TatianaCE ha escrit:Hola noies!

lluneta29 molt xulos els bolis! On els has compra? Jo he vist alguna casa per internet que fan bolis personalitzats, a veure si trobo el que busco!
:-.:·::

els he comprat a la festa de lleida... estàn bé de preu!!! Ara en vull un de xul.lo per firmar el dia de la boda... tipo montblanc o algo així... pq mhan amenaçat les amigues que vindràn amb aquest boli a signar jajajajaja que sinó pq el regalo... era en plan conya però bno...
A què et refereixes amb bolis personalitzats???
:hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 8:39 pm

laucob ha escrit:nosaltres vam signar amb el del capella la questio es que funcioni en el moment idoni.

Tens toooooota la raó!!!!!!!!!! Jajajaja imagina't que en aquell moment no funciona... quin frustre.... >.-<: >.-<: >.-<: laucorb com van els anims???? :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 9:13 pm

Jo tinc un boli personalitzat per mi i que fa conjunt amb el llibre de firmes i totes les cosetes que he fet de la boda, a vistaprint, però tinc una foto d´internet amb uns bolis pels testimonis.

A part d´això jo tinc els bolis pollo, que serán els reis de la boda!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 9:19 pm

Nenes!!! totes a estar be eh!!! ni refredats, ni cansament, ni cares tristes, totes amb un somriure d´orella a orella eh!!!!!

Besitos per totes!!!! :-()-) :-()-)

Llunetaaa wapaaaa, ara t´envio les fotos!!!!! i per cert, chulo això que has fet als testimonis!!! i despres dius que no avances res eh, jeje

Cucaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! JA TENS VESTIT????????? es increibleeeeeeeeeee!!!! jo el vui veureeeeee!!!!!!! i totes también jajaja i quantes novetats nena!!!!

Aix que ja es note que s´acoste la vostra boda!!! i que contenta que estic!!! Ara ja us podeu moure molt!!! ja no us quede 1 any o molt mes!! ja esteu al compte enrere!!! Ara sabreu el que es bo!!! 11 mesos... 10 messos.. 9 mesos.. 8 mesos!!! arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggg :p

Dema marxem a Andorra!!!!!!!!!!!!!!! per fi una mica de relax!!! ni que siguin 2 dies jeje però serán al maxim!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 9:22 pm

miriameta ha escrit:Nenes!!! totes a estar be eh!!! ni refredats, ni cansament, ni cares tristes, totes amb un somriure d´orella a orella eh!!!!!

Llunetaaa wapaaaa, ara t´envio les fotos!!!!! i per cert, chulo això que has fet als testimonis!!! i despres dius que no avances res eh, jeje

Cucaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! JA TENS VESTIT????????? es increibleeeeeeeeeee!!!! jo el vui veureeeeee!!!!!!! i totes también jajaja i quantes novetats nena!!!!

Aix que ja es note que s´acoste la vostra boda!!! i que contenta que estic!!! Ara ja us podeu moure molt!!! ja no us quede 1 any o molt mes!! ja esteu al compte enrere!!! Ara sabreu el que es bo!!! 11 mesos... 10 messos.. 9 mesos.. 8 mesos!!! arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggg :p

Dema marxem a Andorra!!!!!!!!!!!!!!! per fi una mica de relax!!! ni que siguin 2 dies jeje però serán al maxim!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Wuapaaaaaaaaaaa m'alegro que marxeu... estarem a propet naltres a la Seu i valtres a Andorra jejeje... escolta, vas rebre el meu privi???? No m'has contestat :-( :-( Biennnnnnnn fotitos!!!
Percert, jo també tinc els bolis pollo!!!! Són xul.líssims!!!! A part d'això dels testimonis que em feia il.lu donar-ho, no tinc res més de moment... però nem pensant idees eh!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 9:23 pm

miriameta ha escrit:Nenes!!! totes a estar be eh!!! ni refredats, ni cansament, ni cares tristes, totes amb un somriure d´orella a orella eh!!!!!

S'acosta i jo m'estresso pq vull fer mooooltes coses i no crec que tingui temps amb el curs escolar pel mig... i si m'envien lluny encara ho tindré més xungo aixs mare meva quin patir!!! :--( :--(
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants