NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 1:59 pm

Giss ha escrit:Per últim... diuen: todas las chicas que salgan fuera...
i vam sortir a fora i va tirar el ram d'esquenes...
(sin comentarios nuevamente)
Per cert... el ram que va tirar no era el que ella portava. Va comprar un en plan cutre per llançar-lo i el bo se'l va guardar pq diu que el vol secar.

Ah! i tot això sense cap tipus de música eh?

ualaaaaaaaaaaaaaaa, QUE MODERNOOOOOOOOOOOOO xDDDDDD
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 2:02 pm

Giss ha escrit:Ale! no us queixareu! que m'he quedat aquí fins les tantes fent-vos una crònica que te caaagas eh?
La veritat és que ja tenia ganes d'explicarvos-ho tot... Ara ja estic tranquila... tot ha passat i tot i que tothom deia "ha sido una gran boda" ell i jo pensem que no ho ha sigut... i que quan vegin la nostra... fliparant. Tot i que també he pensat que potser, al sortir-se de lo tradicional... no agradarà a la seva familia. Però bueno, és lo que hay... i a mi m'omplirà.
Bona nit boniques, demà em connectaré al migdia i espero comentaris de tot eh? que m'ho he currat! con fotos incluidas de todo!!!
Jo feia fotos i la gent flipava... pq haces fotos a la comida? i jo pensava: per les meves nenes del foro... però és clar... no ho podia dir... i jo: para ensenyarselas a mi madre... jajajaja
Vaig pensar molt en vosaltres eh? y cada foto la vaig fer per vosaltres, perquè la veritat és que jo no volia fer-li cap foto... però bueno.
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Us estimo!
Estic desitjant fer la quedada setmanal!!! us vull veure ja!!! quedarem dimarts?

Bueno Giss, mi cronica de tu cronica (jaja xDD) es que si la de la brujicuñi te ha quedado tan bien, la tuya serà genial!!!!!!

Merci por hacer fotos para q las ninetas las pudieramos ver!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 2:06 pm

Papallona* ha escrit:Hola bunikes!!!!!

he tingut un cap de 7mana amb molta feïna estic rebentadísima!!! em fa mal tot jejej

ninetes gràcies per preguntar... de la gola ja estic millorrrr si!!!!

ostres ahir a l'hospi vaig flipar hi han un munt de gripes A hospitalitzades!!!! madre mía!

Eli!!! jo también m'acabo d'aixecar .. aixi que a caldea!! qué guay!!!! vas comprar molt???

i tu estiu????????

Laiac això està aki!!!!!!!!.. si necessites ajuda jo per les nits puc kedar!!!

Gisssssssssssss. estava esperant la cronica jejejje... me n'alegro que al final.. estiguessis per allí bastant bé!
Anaveu molt wapus!.. a l'ultima que vaig anar em van dir también pq no anava de llarg.. pero hi havia més gent de curt que de llarg la veritat...

ostres doncs crec que li ha faltat banda sonora a la boda no???????... mira.... el lloc es una passada molt xulu.... els plats jo els he trobat bastant bé.. lo del foie ara es porta molt... pero no era micuit no?????... això si que es lo bo !!! i peix.. bueno claro.. a madrid....

Dels nuvis ella anava maca.. m'ha agradat més ell... nu se... i el bouquet l'he trobat petit,,, no?????

os tres i lo de no tenir pastis.. pero si es un momentazo!!!!!!!!! aix aix...

segurament ells fliparan amb la teva.. pq son costums totalment diferents!!! que es preparin!

Papallona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que traballes massa!!! me n'alegro de q estigius millor de la gola!!!!

Ostres, doncs quin mal rollo lo de la Grip A, no???? es tan greu com pinten??? a mi em fa una por això.... xq amb lo gafe q sóc segur q la pillo!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 2:11 pm

aliaga79 ha escrit:guapíssimes!!! com esteu???
uiffff-... jo ja una mica histèrica... jejeje

nenaaaaaaaaaaaaaaa, 5 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!! jo ja tindria cagarrines dels nervis!! jajajajaja

espero que que difrutis els últims dies de soltera!!!!!

muaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 2:16 pm

Papallona* ha escrit:ninetes!!!
ahir el xicot em va sorpredre!!!
em va trucar a la feïna per vore lo cansada que estava... i res que em va venir a recollir a l'hopis... i no va agafar direcció a casa,,, sinò a les platges.. vam acabar a la platja llarga i portava tot el sopar fet... begudes... tot.. tot preparadet per gaudir juntetsssssssssss aix que guaiiiiiiiiii mirant la platja i amb elllllllllllll aixxxxxxxx que bonicccccc
vaig estar superbé!!!!

jiji m'encanten aquests detallets!!!!!!

Ostres nena, quin super detall, no????? i despres, baungg chiqui baung baung!!! xDDDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 2:19 pm

tara ha escrit:hOLA NINETES, JOLIN UNA ES DESPISTA UNA HORA I NO VEGIS!

Eli, ejercicio a tope, que marxa tus padres y tus suegros!

Papallona, m'agrada la invitacio, i el detallet del teu xic molt romantic!

Nur, tia encara ric ara de lo del restaurant, a veure si hi haura osties!!!!

Laiac, que tal els nervis, si vols que t'acompanyi a fer algo m'avises!

Ninetes, he aplaçat el dia de la prova, aixi la eli i la laiac tambe podran venir, si volen esclar!

Dijous 23, a les 18H

Cuan hi ha quedada?

Nena!! que bé!!! aixi jo también podré venir!!! xq el dimecres a les 15:30 hem d'anar tota la familia amb mon pare al psico-oncòleg...

muaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 2:22 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!

AJUDAAAAAAAA............CONSELLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JAAAAA

Mireu que he tingut dies per pensar-ho eeeee i avui va i se m'acut!!!!!!! però ho haig de fer ara mateix!!!!!

Sabeu que a son germà no sabia que fer-li i al final, per fer algo, li volíem fer un póster del padrino......doncs.................ara ho acabo de mirar a vistaprint i jo que em pensava que no faria cap més comanda!!!!

què us sembla, que....en comptes de tenir guardat el pótser o sense penjar-ho a cap lloc......ja que tinc la imatge bona, li faig una samarreta??????????li faria gràcia no???? i el dia de la boda podria fer la conya posant-se-la no?????????????? aix mira...........!!!!!!

Si ho faig JA a vistaprint em costa carregar el meu logo 4,95 més 4,99 de ports per demanar-ho en 7 dies!!!!!!! m'arribarà a temps no?????????????????? és que urgent ja pica una mica!!!!

Si em dieu que si faig la comanda...(es que sense vosaltres no sé què fer eee)....què us sembla!!!!!!

algú vol demanar alguna cosa ara amb mi per d'aquí una setmana ??????????????????????????

aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jo si fos tu la demanava urgent!!! no t'hi arrisquis!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 2:28 pm

TARA JO TAMBÉ PUC VENIR EL DIJOUS?

DEMÀ COM QUEDEM?
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 2:28 pm

PAPALLONA JA HE PASSA'T PER EL TEU COMPTE ENRERA¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 2:34 pm

Papallona* ha escrit:ninetes!!!
ahir el xicot em va sorpredre!!!
em va trucar a la feïna per vore lo cansada que estava... i res que em va venir a recollir a l'hopis... i no va agafar direcció a casa,,, sinò a les platges.. vam acabar a la platja llarga i portava tot el sopar fet... begudes... tot.. tot preparadet per gaudir juntetsssssssssss aix que guaiiiiiiiiii mirant la platja i amb elllllllllllll aixxxxxxxx que bonicccccc
vaig estar superbé!!!!

jiji m'encanten aquests detallets!!!!!!

Uohhhh...Papallona....que macut!!! això són el detalls que no els fan sovint...però que quan els fan...et torner a reenamorar...a que sip???
Així vas desconectar una estoneta de l'hospi, a que sip? per cert, quina rallada amb això de la Gripe A, no? penso que es un tema ja preocupant, però no están prenent cap mesura... aixx...
Petonets neniii
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 2:36 pm

ninetes, a la quedada de dema no podré venir, baixo amb mons pares a Reus que encara no han vist el pis tot amoblat!!!
i aquesta setmana coincideixen en el seu dia de festa setmanal i aprofitarem!!!
pero si hi hagués canvi de plans ja faria cap al Viena
muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 2:41 pm

nur_jor ha escrit:
laiac ha escrit:Eiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

ahir ja no us vaig poder dir res.....el meu xic va arribar a les 22h!!! esperava a què son germà i els amics es despertessin.,........s'ha de dir que jo ja estava una mica de mala llet.....i a més, em sap greu perque aquesta setmana de una mica més de nervis, va i va de tarda, això vol dir que no coincidim ni al matí ni a la tarda, i arriba cap a les 23!!!!!! mare meva!!!!

I ho de les taules....és una xorrada, però és el que porta més maldecap,,,,que si poso a la familia massa lluny, que si uns amics que voldria tenir a prop no puc perque hi ha la taula de son germà.....deu ni do eeeeee.............i sobretot, que si no ho veus sobre el terreno, no pots dir quina taula és millor que una altra!!!!! bufffffff"!!!!!!

ahhhh i esperem que no hi hagi cap boda el divendres abans, perque sinó no podríem anar a deixar els detallets, les targetets d'agraiment, els globus...ni res de res!!!

m'estic estressant????????????? un. dos. tres.quatre.cinc!!!

aquest cap de setmana vaig estar parlant amb una amiga que es va casar fa un parell d'anys i em va explicar que lo pitjor era fer les taules! i ara al veure't a tu m'hi ha fet pensar! deia que lo pitjor era que quan ja les tenia muntades, dues parelles a ultim moment li van dir que no hi podien anar, i li va quedar dues taules coixes... i ho ha haver de reorganitzar... el programa perfect table plan va be? me'l vaig estar mirant pero era tot en angles i no pillava res! jejeje

Nur...que és això del table plan???...bé...m'ho imagino...jejejej...però on ho puc trobar???...si això m0ho miro i t'ho passo traduit!!!! vale!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 2:44 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:
laiac ha escrit:Eiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

ahir ja no us vaig poder dir res.....el meu xic va arribar a les 22h!!! esperava a què son germà i els amics es despertessin.,........s'ha de dir que jo ja estava una mica de mala llet.....i a més, em sap greu perque aquesta setmana de una mica més de nervis, va i va de tarda, això vol dir que no coincidim ni al matí ni a la tarda, i arriba cap a les 23!!!!!! mare meva!!!!

I ho de les taules....és una xorrada, però és el que porta més maldecap,,,,que si poso a la familia massa lluny, que si uns amics que voldria tenir a prop no puc perque hi ha la taula de son germà.....deu ni do eeeeee.............i sobretot, que si no ho veus sobre el terreno, no pots dir quina taula és millor que una altra!!!!! bufffffff"!!!!!!

ahhhh i esperem que no hi hagi cap boda el divendres abans, perque sinó no podríem anar a deixar els detallets, les targetets d'agraiment, els globus...ni res de res!!!

m'estic estressant????????????? un. dos. tres.quatre.cinc!!!

aquest cap de setmana vaig estar parlant amb una amiga que es va casar fa un parell d'anys i em va explicar que lo pitjor era fer les taules! i ara al veure't a tu m'hi ha fet pensar! deia que lo pitjor era que quan ja les tenia muntades, dues parelles a ultim moment li van dir que no hi podien anar, i li va quedar dues taules coixes... i ho ha haver de reorganitzar... el programa perfect table plan va be? me'l vaig estar mirant pero era tot en angles i no pillava res! jejeje

Nur...que és això del table plan???...bé...m'ho imagino...jejejej...però on ho puc trobar???...si això m0ho miro i t'ho passo traduit!!!! vale!!!!

és aquest programa: PerfectTablePlan 2.1.5
la nu en parlava en la seva cronica i me'l vaig baixar per l'emule
però és de prova i nomes dura 30 dies, i ja fa 15 dies que el vaig instalar per provar-lo... o sigui que en 15 dies... res!! jajaja!!!
servei x per fer taules i organitzar els invitats i tal... pero no sé si es que es molt enredat o soc jo que no m'aclareixo... jejeje!!
la laiac tambe l'ha provat i diu que va molt be
laiac, la teva versió es en angles tambe?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 2:46 pm

tara ha escrit:Laiac si no veniu vosaltres li dire al papi, la mama treballa i no pot venir!
En feia ilu que vinguessiu!

Tara...a mi em fa ilu anar....jo m'apunto!!!!ok???

Petonets!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 2:49 pm

Per cert!!!! hi ha quedada demà?????? esk així ja començo a organitzar-m'he.... El meu nen va de matí i així sabre quins dies tinc lliures i quins no!!!jijijij
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 2:52 pm

_eLi_ ha escrit:Mrs.Happiness i nur_jor, encanterines, he estat parlant amb la rebe84 que es casa akest dissabte al encanteri sobre la fondue de xocolata viewtopic.php?t=19875

nenes l'archi diu que s'ha demanat una excedéncia per estar amb la nena, crec que us va atendre a vosaltres no nur_jor?

Jo amb l'Archi només vaig tractar a la fira de Tot Nuvis pel tema del lloguer de la carpa hores extres...però he de parlar amb la Marta....ara passarè pel compte enrere i m'ho miro...
Gràcies Eli...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 3:01 pm

Giiiisssss....lo mñas chulo de la boda!!!!! VOSOTROSSSSSSS....ÍBAIS WAPIIISSSIIMOSSS!!!!!!Me gusta mucho tu vestido....sencillo pero muy elegante...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 3:13 pm

_eLi_ ha escrit:Mrs.Happiness i nur_jor, encanterines, he estat parlant amb la rebe84 que es casa akest dissabte al encanteri sobre la fondue de xocolata viewtopic.php?t=19875

nenes l'archi diu que s'ha demanat una excedéncia per estar amb la nena, crec que us va atendre a vosaltres no nur_jor?

ostres! es veritat! akest dissabte es casa una encanterina!
a veure la cronica si ens posa fotillos!!

ara em passo a veure el link! gracies!

a la fira Tot Nuvis ens va atendre l'Archi i molt bé, el dia que vam anar a veure el restaurant in situ i quan vam anar a fer la reserva ens va atendre la Marta.
llavors hi vam tornar un altre dia amb els pares per veure el lloc i d'entrada ens va atendre l'Archi i després el Nacho...
com veieu ens han atès tots! jajaja!
però amb qui més vam parlar de tot va ser amb la Marta quan vam anar a veure el restaurant
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 3:26 pm

encanterines!
diu que la Blanca estarà al Castell i sa germà a l'Encanteri?? aixxx...
lo de la font de xocolata crec que és millor parlar-ho directament amb el restaurant i veure els peros i els cotres... encara que el restaurant no ho recomani pel fet que la gent acaba a reventar del menjar... nu sé, sempre ve de gust una mica de xocolata, no?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 3:29 pm

tara ha escrit:Vale tranquila, por ahora no hemos dicho nada, pero supongo que si quedaremos, con el mono que tenemos, y tranquila que te esperamos!

orto dia podriamos quedar para cenar, asi papallona puede venir, aunque sea....................(redoble de tambores).................................................

UN VIENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenessssssssssssss, demà quedada, no???????????

a les 17:30 al viena???? o mñes tard i així després ens quedem a sopar????

que dieu?????

o lo que va dir la torsaeann... anar al McDonalds i fer una McFlurry!!!! jijijijijijiji
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants