Autor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 3:31 pm

Autor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 3:37 pm
_eLi_ ha escrit:Mrs.Happiness i nur_jor, encanterines, he estat parlant amb la rebe84 que es casa akest dissabte al encanteri sobre la fondue de xocolata viewtopic.php?t=19875
nenes l'archi diu que s'ha demanat una excedéncia per estar amb la nena, crec que us va atendre a vosaltres no nur_jor?

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 3:44 pm
nur_jor ha escrit:encanternines!!!
Eli, Happiness!!! la Marta ja no treballa a l'Encanteri!!!
Ho ha confirmat la Rebe!
La Marta no hi és, l'Archi de excedencia... qui hi ha?

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 3:46 pm
Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:encanternines!!!
Ho ha confirmat la Rebe!
Que dius ara???? si l'altre dia em van dir a mi que tenia el dia lliure....
i ara que????

Autor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 3:46 pm
Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:encanternines!!!
Ho ha confirmat la Rebe!
i ara que????

Autor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 3:49 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 3:49 pm
nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:encanternines!!!
Ho ha confirmat la Rebe!
i ara que????
nu se...

Autor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 3:53 pm
_eLi_ ha escrit:ups!! aix...aix...estará Nacho??.....jejejeje.....es quien nos atendió a nosotros, tanto en la feria como en el restaurante.
Happiness, es veritat que m'en recordo que hem vas dir que vas trucar i et van dir que la Marta estava en el seu dia lliure...............

Autor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 3:55 pm

Autor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 4:02 pm
blackmamba ha escrit:Per cert!!!! no sé si alguna es "clienta" de privalia (http://es.privalia.com/ és un outlet virtual, on venen de tot!!!), però aquesta setmana tenen roba interior d'empratriz!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 4:03 pm

Autor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 4:09 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Encanterines....Eli, Nur
Acabo de trucar un altre cop a l'Encanteri i res...he parlat amb una tal Brigida. M'ha comentat que la Marta. Clar he flipat!!!!![]()
Li he dit que trucava pq havia sentit que la Marta ja no hi era i que l'Arxi tampoc i que, es clar, nosaltres haviem fet tots els tractes del casament i la signatura del contracte (paga i senyal) amb ella i alguna coseta del lloguer de la carpa amb l'Arxi...i que volia saber si havia cap problema...
La qüestió esk m'ha dit que no passa res, que certament ells no hi són, però que de totes maneres no estaria de més que baixessim a parlar amb ella... Així que noies...la setmana vinent baixarem i a veure que ens diu...de pas solucionarè alguns dubtes...
Esk us deia que aquests moviments no em convencen pq on treballava jo abans también feien canvis estranys de cop i volta i no tenien bons resultats...Si que en realitat no tot ha de ser com la gent amb la que jo treballava, però des de llavors desconfio, sabeu?? aixxxx quins mals de cap...

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 4:10 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 4:12 pm
nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Encanterines....Eli, Nur
Acabo de trucar un altre cop a l'Encanteri i res...he parlat amb una tal Brigida. M'ha comentat que la Marta. Clar he flipat!!!!![]()
Li he dit que trucava pq havia sentit que la Marta ja no hi era i que l'Arxi tampoc i que, es clar, nosaltres haviem fet tots els tractes del casament i la signatura del contracte (paga i senyal) amb ella i alguna coseta del lloguer de la carpa amb l'Arxi...i que volia saber si havia cap problema...
La qüestió esk m'ha dit que no passa res, que certament ells no hi són, però que de totes maneres no estaria de més que baixessim a parlar amb ella... Així que noies...la setmana vinent baixarem i a veure que ens diu...de pas solucionarè alguns dubtes...
Esk us deia que aquests moviments no em convencen pq on treballava jo abans también feien canvis estranys de cop i volta i no tenien bons resultats...Si que en realitat no tot ha de ser com la gent amb la que jo treballava, però des de llavors desconfio, sabeu?? aixxxx quins mals de cap...

Autor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 4:22 pm

Autor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 4:30 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡
Quedem demà a les 18.00 hores per fe run mc'flurry al mc'donald's de les gavarres?
QUe dieu?
Mua¡¡¡¡

Autor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 4:31 pm

Autor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 4:32 pm

Autor: estiu2010 » dl. jul. 20, 2009 4:33 pm
_eLi_ ha escrit:estiu has vist el teu marcador!!!!!!!!!! 1-1-1-1

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 4:41 pm
blackmamba ha escrit:Les Ninetes se'n van a prendre un McFlurry!!!!!
Demà a les 18:00h al McDonald's de Les Gavarres!!!
Serem:
1. Torsaeann
2. Blackmamba
Qui més s'apunta??????????????????