NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 3:31 pm

encanterninencanternines!!!
Eli, Happiness!!! la Marta ja no treballa a l'Encanteri!!!
Ho ha confirmat la Rebe!
La Marta no hi és, l'Archi de excedencia... qui hi ha?
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 20, 2009 3:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 3:37 pm

_eLi_ ha escrit:Mrs.Happiness i nur_jor, encanterines, he estat parlant amb la rebe84 que es casa akest dissabte al encanteri sobre la fondue de xocolata viewtopic.php?t=19875

nenes l'archi diu que s'ha demanat una excedéncia per estar amb la nena, crec que us va atendre a vosaltres no nur_jor?

Jo quan vaig anar a l'encanteri em va atendre l'archi aquest, jeje, molt majo ell!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 3:44 pm

nur_jor ha escrit:encanternines!!!
Ho ha confirmat la Rebe!

Que dius ara???? si l'altre dia em van dir a mi que tenia el dia lliure....
i ara que????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 3:46 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
Ho ha confirmat la Rebe!

i ara que????

A mi aquests moviments raros no em convencen!!!! :star::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 3:46 pm

Ho ha confirmat la Rebe!

i ara que????

:-/ nu se...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 3:49 pm

NENES!!!!! demà la QUEDADA QUE???????? quedem com sempre o més tard per fer sopar allà al Viena????? que dieu??????????

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, posem una horaaaaaaaaaaaaa

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 3:49 pm

nur_jor ha escrit:
Ho ha confirmat la Rebe!

i ara que????

:-/ nu se...

Bé...suposo que tot tindrà una explicació....aixxx....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 3:53 pm

_eLi_ ha escrit:ups!! aix...aix...estará Nacho??.....jejejeje.....es quien nos atendió a nosotros, tanto en la feria como en el restaurante.

Happiness, es veritat que m'en recordo que hem vas dir que vas trucar i et van dir que la Marta estava en el seu dia lliure...............

pero quan hi han bodes el Nacho està al Castell del Rourell, i l'Archi era el que estava a l'Encanteri...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 3:55 pm

Per cert!!!! no sé si alguna es "clienta" de privalia (http://es.privalia.com/ és un outlet virtual, on venen de tot!!!), però aquesta setmana tenen roba interior d'empratriz!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 4:02 pm

blackmamba ha escrit:Per cert!!!! no sé si alguna es "clienta" de privalia (http://es.privalia.com/ és un outlet virtual, on venen de tot!!!), però aquesta setmana tenen roba interior d'empratriz!!!!

surt millor que a l'outlet de molins de rei?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 4:03 pm

Encanterines....Eli, Nur

Acabo de trucar un altre cop a l'Encanteri i res...he parlat amb una tal Brigida. M'ha comentat que la Marta. Clar he flipat!!!! :star::
Li he dit que trucava pq havia sentit que la Marta ja no hi era i que l'Arxi tampoc i que, es clar, nosaltres haviem fet tots els tractes del casament i la signatura del contracte (paga i senyal) amb ella i alguna coseta del lloguer de la carpa amb l'Arxi...i que volia saber si havia cap problema...
La qüestió esk m'ha dit que no passa res, que certament ells no hi són, però que de totes maneres no estaria de més que baixessim a parlar amb ella... Així que noies...la setmana vinent baixarem i a veure que ens diu...de pas solucionarè alguns dubtes...
Esk us deia que aquests moviments no em convencen pq on treballava jo abans también feien canvis estranys de cop i volta i no tenien bons resultats...Si que en realitat no tot ha de ser com la gent amb la que jo treballava, però des de llavors desconfio, sabeu?? aixxxx quins mals de cap...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 4:09 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Encanterines....Eli, Nur

Acabo de trucar un altre cop a l'Encanteri i res...he parlat amb una tal Brigida. M'ha comentat que la Marta. Clar he flipat!!!! :star::
Li he dit que trucava pq havia sentit que la Marta ja no hi era i que l'Arxi tampoc i que, es clar, nosaltres haviem fet tots els tractes del casament i la signatura del contracte (paga i senyal) amb ella i alguna coseta del lloguer de la carpa amb l'Arxi...i que volia saber si havia cap problema...
La qüestió esk m'ha dit que no passa res, que certament ells no hi són, però que de totes maneres no estaria de més que baixessim a parlar amb ella... Així que noies...la setmana vinent baixarem i a veure que ens diu...de pas solucionarè alguns dubtes...
Esk us deia que aquests moviments no em convencen pq on treballava jo abans también feien canvis estranys de cop i volta i no tenien bons resultats...Si que en realitat no tot ha de ser com la gent amb la que jo treballava, però des de llavors desconfio, sabeu?? aixxxx quins mals de cap...

m'està entrant un cangueli...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 4:10 pm

Si Eli...esk he al-lucinat!!! però vull pensar que com vaig parlar amb un noi que no portava aquests temes (t'enrecordes que t'ho vaig comentar)...no sé si esk va preferir dir que estava al seu dia lliure i que fossin els responsables qui informessin de que la Marta ja no hi era....no sé..la veritat esk m'he quedat bastant parada!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 4:12 pm

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Encanterines....Eli, Nur

m'està entrant un cangueli...[/quote
Venga ànims....hem de pensar que tot això serà positiu....potser aquests canvis arriven a la conclusió de que han de canviar la vaixelllaaaa....jejeje no Eli???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 4:22 pm

Ninetes¡¡¡
Quedem demà a les 18.00 hores per fe run mc'flurry al mc'donald's de les gavarres?
QUe dieu?

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 4:30 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡
Quedem demà a les 18.00 hores per fe run mc'flurry al mc'donald's de les gavarres?
QUe dieu?

Mua¡¡¡¡

Per mi perfecte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 4:31 pm

Ninetes acabo de posar-me a privalia i la venta comença demà d'emperatriz.
Donc em poso dintre de l'escaparate i solsament hi han corsets o sustenidors disponibles, les calçetes de conjunt totes ja estàn agotades....no ho entenc.....
Jo prefereixo anar in situ a mirar i probar i poder comprar tot del mateix conjunt.
He truca't un altre cop a emperatriz hi ja he parla't amb ells.
AQUEST DIVENDRES TANQUEN DE VACANCES I OBREN EL SETEMBRE.
L'HORARI ÉS DE 8-14 HORES I DE 18-20.00 HORES DE DILLUNS A DIJOUS I DIVENDRES PER LA TARDA FESTA.

o sigui que la quedada per anar a emperatriz tindrà que ser el setembre ninetes¡¡¡¡¡¡ així la tara potser ja te el vestidet i podem ja comprar la seva roba interior i la meva no?

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 4:32 pm

Les Ninetes se'n van a prendre un McFlurry!!!!!

Demà a les 18:00h al McDonald's de Les Gavarres!!!

Serem:

1. Torsaeann
2. Blackmamba

Qui més s'apunta??????????????????
blackmamba l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 20, 2009 4:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dl. jul. 20, 2009 4:33 pm

_eLi_ ha escrit:estiu has vist el teu marcador!!!!!!!!!! 1-1-1-1

Ei es veritat la cosa va de 1!!!!q guay aixo sembla q ja comença a moures

Mira and casi q no le trepitjat vam arribar el divendres tardisim xq el jefe savia oblidat q feia fesa i el relleu no em va vindre a lora i a sobre ens vam trobar q savia posat foc a la zona dagramunt i vam arribar tard, vam anar a lo dels cars sobre gel i mira q vols q et digui no mata i despres vam sopar al pizza hutt, dissabte no vai trepitjar and xq al mati x pujar i avia una cuada..... i el dissabte a la tarda ens vam qedar al camping magermana la seva amiga i la seva filla de 4 mesets q es la q em portara els anells i ells van van marxar a posar gasoil al cotxe de magermana i van anar fins a unes botigues de bicis i a la nit vam puajr a buscar sopar i diumenge nomes vam anar al tobotronc i res mes a sigut un cap de setmana x oblidar xq jo pensava fer motles coses am ell i casi q ni ens em vist

Ja e vist q tu al reves de jo super mogudet... ostres quin exit ara q jo ja no convido mes ni a muns pares ni a muns sogres si man de fer tombar tant......
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 4:41 pm

blackmamba ha escrit:Les Ninetes se'n van a prendre un McFlurry!!!!!

Demà a les 18:00h al McDonald's de Les Gavarres!!!

Serem:

1. Torsaeann
2. Blackmamba

Qui més s'apunta??????????????????

Jo anirè a la quedada....però paso de McDonald's...ésk fa moltissim que no hi vaig ja que kada cop que hi menjo...em trobo fatal.... jejeje
HO sento :-(
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants