NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 5:02 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Encanterines....Eli, Nur

Acabo de trucar un altre cop a l'Encanteri i res...he parlat amb una tal Brigida. M'ha comentat que la Marta. Clar he flipat!!!! :star::
Li he dit que trucava pq havia sentit que la Marta ja no hi era i que l'Arxi tampoc i que, es clar, nosaltres haviem fet tots els tractes del casament i la signatura del contracte (paga i senyal) amb ella i alguna coseta del lloguer de la carpa amb l'Arxi...i que volia saber si havia cap problema...
La qüestió esk m'ha dit que no passa res, que certament ells no hi són, però que de totes maneres no estaria de més que baixessim a parlar amb ella... Així que noies...la setmana vinent baixarem i a veure que ens diu...de pas solucionarè alguns dubtes...
Esk us deia que aquests moviments no em convencen pq on treballava jo abans también feien canvis estranys de cop i volta i no tenien bons resultats...Si que en realitat no tot ha de ser com la gent amb la que jo treballava, però des de llavors desconfio, sabeu?? aixxxx quins mals de cap...

i no us havien dit resssss????????? .. bueno a vere que us explica!!!

res! sino fos per una forera... a veure si quedem un dia i amb el xic i anem, perque ara m'he quedat nerviosilla...
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 5:03 pm

blackmamba ha escrit:
tara ha escrit:Ninetes, jo tambe opino com la hapines, ja se que no es molt original, pero al mc donals no hi haura molt de galeo?

Jo prefereixo al viena, pero el que digueu!

Dona, no se, suposo q més o menys com al Viena.. depenent de l'hora... cap allà a les 20h passarà com al Viena, que es comença a plenar!!!! si fa bon dia la gent se'n va a la platja!!!!

però vaja, com vulgueu... también podem anar primer al McDonalds per a què la torsaeann i jo (i qui vulgui) ens menjem el McFlurry i després fem cap al Viena!!!

jo com sempre! si me dieu que a les 21hs!! estareu per alli.. passoooooooooo!! que encara no tinc samarreta!!! kina me de horaris!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 5:03 pm

Papallona* ha escrit:
tara ha escrit:Ninetes aixo corre que vola!!!!!!!!

Aviat arribarem a les 300!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

doncs si!!!!
avui .. això ha avancat ehhhhhhhhhhhhhhhh

ostres ja veus!!!! quan he entrat jo s'havien escrit 6 pàgines des d'ahir a la nit!!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 5:03 pm

Papallona* ha escrit:

doncs si!!!!
avui .. això ha avancat ehhhhhhhhhhhhhhhh

i amb el ritme que portem... jajaja :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 5:04 pm

blackmamba ha escrit:Nenes!!!! que em falta un any i un mes!!!!!!! d'aquí un any estaré acollonidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o-o: :o-o: :o-o:

jajaja!! disfruta-ho ara! que mes endavant els nervis ens portaran de volid!! :D
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 5:07 pm

nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:Nenes!!!! que em falta un any i un mes!!!!!!! d'aquí un any estaré acollonidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o-o: :o-o: :o-o:

jajaja!! disfruta-ho ara! que mes endavant els nervis ens portaran de volid!! :D

ggggggggggggggg, per cert!!! el dia 7 d'agost me posen els braquets!!!! quin mal!!!! avui he anat al dentista i ja m'ha acabat d'arregglar la càreis punyetera.. ara me'n falten dues de petites i després la neteja!!! i al dia següent de la neteja ja em posen els braquets!!!!!! aixi els portaré un anyet i per la boda tindré les dentetes (espero) una mica millor!!!!! uuuueeeeee xDDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 5:08 pm

Jops, i ara tinc gana i no puc menjar res xq tinc la boca adormida i em mossegaria la llengua!!!!! jajajajaja
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 5:09 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:

ggggggggggggggg, per cert!!! el dia 7 d'agost me posen els braquets!!!! quin mal!!!! avui he anat al dentista i ja m'ha acabat d'arregglar la càreis punyetera.. ara me'n falten dues de petites i després la neteja!!! i al dia següent de la neteja ja em posen els braquets!!!!!! aixi els portaré un anyet i per la boda tindré les dentetes (espero) una mica millor!!!!! uuuueeeeee xDDD

és un rotllo, però el pel resultat val la pena!
jo vaig portar ortodoncia 7 anys!!!! buf... però va valer la pena! n'estic molt contenta!
ja veuràs!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 5:14 pm

nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:

és un rotllo, però el pel resultat val la pena!
jo vaig portar ortodoncia 7 anys!!!! buf... però va valer la pena! n'estic molt contenta!
ja veuràs!! :-)ok:

a veure com va.. lo que jo espero q no duri 7 anys!!!! m'han dit q 2 i q d'aqui a la boda segurament ja ho tindré casi bé del tot, però llavors hauré de comançar la fase de retenció!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 5:15 pm

Marxo a vaguejar una mica!!!! després em passo a veure que es decideix per demà a la quedada!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dl. jul. 20, 2009 5:29 pm

Hola ninetes

Papallona, si al setembre emperatrizzzzzzzzzzzzzz

Black, es passa malament, pero val la pena!

Nur, si hi parles, et quedaras mes tranquila, i sortira be!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 5:39 pm

tara ha escrit:Hola ninetes

si!! hi vull anar a palar-ho i a veure el que, ho necessito.
ara el xic el tinc treballant, quan arribi li explicaré!! ais!! quines ganes d'explicar-li!! fliparà!! com jo!
i a veure si trobem un dia per anar-hi.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 5:42 pm

Ja veuss...al ritme que anem...ja mismo les tenim aqui les 300 pàgines!!!! som unes machines escrivint!!!jejeje

Pel tema de la quedada...ja direu on...però a la pròxima anem al xiringuito de la platja...així ens relaxem, sobretot la Laiac, amb el mar....
uoooohhhh que macut això no??? jejeje neujor:-) me parto!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 5:45 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Encanterines....Eli, Nur

Acabo de trucar un altre cop a l'Encanteri i res...he parlat amb una tal Brigida. M'ha comentat que la Marta. Clar he flipat!!!! :star::
Li he dit que trucava pq havia sentit que la Marta ja no hi era i que l'Arxi tampoc i que, es clar, nosaltres haviem fet tots els tractes del casament i la signatura del contracte (paga i senyal) amb ella i alguna coseta del lloguer de la carpa amb l'Arxi...i que volia saber si havia cap problema...
La qüestió esk m'ha dit que no passa res, que certament ells no hi són, però que de totes maneres no estaria de més que baixessim a parlar amb ella... Així que noies...la setmana vinent baixarem i a veure que ens diu...de pas solucionarè alguns dubtes...
Esk us deia que aquests moviments no em convencen pq on treballava jo abans también feien canvis estranys de cop i volta i no tenien bons resultats...Si que en realitat no tot ha de ser com la gent amb la que jo treballava, però des de llavors desconfio, sabeu?? aixxxx quins mals de cap...

i no us havien dit resssss????????? .. bueno a vere que us explica!!!

Doncs res de res... i lo més fort esk l'altre dia, el dimarts pq va ser quan vam quedar que li vaig explicar a la Eli, vaig trucar i vaig preguntar per la noia i em van dir que tenia el dia lliure...
Aix...no sé...esperarè i la setmana segûent em dit que baixariem a parlar amb ells...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 5:51 pm

nur_jor ha escrit:

ara el xic el tinc treballant, quan arribi li explicaré!! ais!! quines ganes d'explicar-li!! fliparà!! com jo!
`

Nur...venga no pateixis...ara que el meu xic m'ha tranquilitzat a mi, jo puc tranquilitzar-t'he a tu...jejeje.
Es qüestio de baixar i parlar amb ells...encara queda temps i tal i com m'ha dit la noia no hi haurà problema!!!!
Potser els canvis comporten millores en general, no ho penses??? jejjejeje.
Tranqui, ok? i qualsevol coseta ho dius!!!!!

Petonets wapi!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 6:44 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:

`

Nur...venga no pateixis...ara que el meu xic m'ha tranquilitzat a mi, jo puc tranquilitzar-t'he a tu...jejeje.
Es qüestio de baixar i parlar amb ells...encara queda temps i tal i com m'ha dit la noia no hi haurà problema!!!!
Potser els canvis comporten millores en general, no ho penses??? jejjejeje.
Tranqui, ok? i qualsevol coseta ho dius!!!!!

Petonets wapi!!!!!

Ais, gracies per tranquilitzar-me guapa!
És que jo sóc molt quadrada, massa!! I ja tornem amb el mateix de sempre, que quan algo no surt com em pensava se'm desmunta tot!
La Marta ja no hi és... m'en vaig fent a la idea... però... Archi!!! torna de l'excedència!!! Jo ho preguntaré "sin pelos en la lengua" a veure quan torna, jijiji...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. jul. 20, 2009 7:11 pm

Ninetes!!!!! que passa amb la quedada al final????
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 20, 2009 8:39 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!

CASI 5 PAGINES!!!!!!!!! NO ENTRO UNA TARDA I US DESMADREU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

em poso al dia i torno!!!!

ADEUUUUUUUUUUUUUU
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 8:46 pm

Bueno ninetes,
Sobre el tema de l'encanteri no estigueu nervioses que segur que no passarà res.
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 8:47 pm

Sobre la quedada a l'emperatriz al setembre¡¡¡¡¡¡¡¡

QUINA ILU¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann