Autor: annalleida » dl. jul. 20, 2009 2:28 pm

Autor: cc83 » dl. jul. 20, 2009 2:41 pm

Autor: annalleida » dl. jul. 20, 2009 2:44 pm

Autor: cc83 » dl. jul. 20, 2009 2:46 pm
annalleida ha escrit:cc83 tali com he dit m'el paguen els meus pares, el trobo més que car i a més pe un dia. no sé qu efaé. vull mirar tot el cataleg i avere quins m'emprobo.
ara niré a dormir un ratet que a la nit em toca 10 hores amb els petitets[/u]

Autor: TatianaCE » dl. jul. 20, 2009 3:29 pm
Autor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 6:13 pm

Autor: PIKYS » dl. jul. 20, 2009 6:39 pm

Autor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:05 pm
laucob ha escrit:lluneta29 ha escrit:laucorb... fa dies que no passes per aquí... espero que vagi tot bé i la nena estigui bé...
si estic be pero he de dir-vos una coseta, espero estigueu ben senades no sigui que us feu mal.
doncs, aix que complicat dir-ho. vinga sense tapujos que alla voi. la meva petita arribava al mon el dia 9 de juliol massa prematura i no es va poder fer res per ella, ara hem de intentar mirar al futur i busca les causes de perque hem passa aixo. es molt dur de llegir pero tambe de viure-ho. pero que hi farem darem gracies que estic be.
em sap un munt de greu!!!!
Però només puc dir-te que ànims i ben amunt que al final ho aconseguireu seguríssim!!!!! Els metges són molt bons i et trobaràn el perquè!!!!

Autor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:06 pm
ise ha escrit:annalleida ha escrit:el vestit que em vull emprovar es diu Raffaella i val 2900 euros (molta pasta) més els complements. us poso una foto
Anna, el vestit és molt bonic però si que és una mica car

Autor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:07 pm
ise ha escrit:Per cert nenes, ha sortit la nova col·lecció de pepe botella http://www.pepebotellanovias.com i de Raimon bundó http://www.raimonbundo.com
gràcies vaig a mirar-les!!!! Ja te dic jo que aviat estarem inundades de vestits de núvia i no sabrem cap a on mirar... de fet, jo ja no sé cap a quina casa encarar-me!!! Aixss amb lo indecisa que sóc,... 

Autor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:09 pm
annalleida ha escrit:el vestit mel paguen els meus pares. el trovo molt molt car. quan me l'emprova ja decidiré. espero que em quedi mal :) el que passa és que la majoria dels vestts de RC valen aixó tret que sigui de la RC two que són més economics.

Autor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:24 pm

Autor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 7:26 pm
Ets un solet!!!!!! Ànims!!!!
Autor: TatianaCE » dl. jul. 20, 2009 8:00 pm

Autor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 8:06 pm
TatianaCE ha escrit:Hola noies!
lluneta29 molt xulos els bolis! On els has compra? Jo he vist alguna casa per internet que fan bolis personalitzats, a veure si trobo el que busco!

Autor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 8:39 pm
laucob ha escrit:nosaltres vam signar amb el del capella la questio es que funcioni en el moment idoni.
laucorb com van els anims???? 
Autor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 9:13 pm

Autor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 9:19 pm

Autor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 9:22 pm
miriameta ha escrit:Nenes!!! totes a estar be eh!!! ni refredats, ni cansament, ni cares tristes, totes amb un somriure d´orella a orella eh!!!!!
Besitos per totes!!!!![]()
![]()
Llunetaaa wapaaaa, ara t´envio les fotos!!!!! i per cert, chulo això que has fet als testimonis!!! i despres dius que no avances res eh, jeje
Cucaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! JA TENS VESTIT????????? es increibleeeeeeeeeee!!!! jo el vui veureeeeee!!!!!!! i totes también jajaja i quantes novetats nena!!!!
Aix que ja es note que s´acoste la vostra boda!!! i que contenta que estic!!! Ara ja us podeu moure molt!!! ja no us quede 1 any o molt mes!! ja esteu al compte enrere!!! Ara sabreu el que es bo!!! 11 mesos... 10 messos.. 9 mesos.. 8 mesos!!! arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggg :p
Dema marxem a Andorra!!!!!!!!!!!!!!! per fi una mica de relax!!! ni que siguin 2 dies jeje però serán al maxim!!!!![]()
![]()
Biennnnnnnn fotitos!!!

Autor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 9:23 pm
miriameta ha escrit:Nenes!!! totes a estar be eh!!! ni refredats, ni cansament, ni cares tristes, totes amb un somriure d´orella a orella eh!!!!!
Besitos per totes!!!!![]()
![]()
Llunetaaa wapaaaa, ara t´envio les fotos!!!!! i per cert, chulo això que has fet als testimonis!!! i despres dius que no avances res eh, jeje
Cucaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! JA TENS VESTIT????????? es increibleeeeeeeeeee!!!! jo el vui veureeeeee!!!!!!! i totes también jajaja i quantes novetats nena!!!!
Aix que ja es note que s´acoste la vostra boda!!! i que contenta que estic!!! Ara ja us podeu moure molt!!! ja no us quede 1 any o molt mes!! ja esteu al compte enrere!!! Ara sabreu el que es bo!!! 11 mesos... 10 messos.. 9 mesos.. 8 mesos!!! arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggg :p
Dema marxem a Andorra!!!!!!!!!!!!!!! per fi una mica de relax!!! ni que siguin 2 dies jeje però serán al maxim!!!!![]()
![]()