NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 9:33 pm

lluneta29 ha escrit:
S'acosta i jo m'estresso pq vull fer mooooltes coses i no crec que tingui temps amb el curs escolar pel mig... i si m'envien lluny encara ho tindré més xungo aixs mare meva quin patir!!! :--( :--(

Si jo he pogut ferho, treballant, estudiant i fent pràctiques, tu podrás ferho!!!!!! segurisim!!! :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 9:35 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
S'acosta i jo m'estresso pq vull fer mooooltes coses i no crec que tingui temps amb el curs escolar pel mig... i si m'envien lluny encara ho tindré més xungo aixs mare meva quin patir!!! :--( :--(

Si jo he pogut ferho, treballant, estudiant i fent pràctiques, tu podrás ferho!!!!!! segurisim!!! :-)ok:

Ja tiaaaaaaa i ara ja has acabat amb tot... per cert has mirat la nota de tall d'infermeria, avui sortia... has pogut entrar?? Si no has dit res suposo q no oi???
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 9:36 pm

lluneta29 ha escrit:
Wuapaaaaaaaaaaa m'alegro que marxeu... estarem a propet naltres a la Seu i valtres a Andorra jejeje... escolta, vas rebre el meu privi???? No m'has contestat :-( :-( Biennnnnnnn fotitos!!!
Percert, jo també tinc els bolis pollo!!!! Són xul.líssims!!!! A part d'això dels testimonis que em feia il.lu donar-ho, no tinc res més de moment... però nem pensant idees eh!!!

Te l´estava contestant ara, no l´havia vist!! jeje

Ja aniras tenint coses ja!! despres te queixaras de que en tens massa i no saps on posarles jeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 9:39 pm

lluneta29 ha escrit:
Ja tiaaaaaaa i ara ja has acabat amb tot... per cert has mirat la nota de tall d'infermeria, avui sortia... has pogut entrar?? Si no has dit res suposo q no oi???

:o Es veritat!!! sortie avui!!! Pero al fer la preinscripció per la uni, el dia 16 que ere la primera asignacio de places... no hi surtia jo.... ja me vaig endur el chasco... i ara he d´esperar a la segona que es el 3 d´agost.. pero si no tinc la nota.... mesemble a mi.. que no fare res de bo.. si hagues estudiat mes.. potser tindria mes nota.... però que hi farem...

Ja tinc 2 titols almenys!! ara quan acabi la boda i estigui asentada, buscare feina, perque ja tinc el titol!!! i treballare als 2 llocs. 2 sous...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 9:40 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

:o Es veritat!!! sortie avui!!! Pero al fer la preinscripció per la uni, el dia 16 que ere la primera asignacio de places... no hi surtia jo.... ja me vaig endur el chasco... i ara he d´esperar a la segona que es el 3 d´agost.. pero si no tinc la nota.... mesemble a mi.. que no fare res de bo.. si hagues estudiat mes.. potser tindria mes nota.... però que hi farem...

Ja tinc 2 titols almenys!! ara quan acabi la boda i estigui asentada, buscare feina, perque ja tinc el titol!!! i treballare als 2 llocs. 2 sous...

Ara ho mirava, es necessita un 8,25... és molta nota!!! Em sap greu per tú, potser un altre any!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 9:42 pm

Una altra coseta... Iseta, gràcies per enrecordarte!!!

Lo de la prova del vestit al final no va poder ser el dimecres passat, lo que havia de fer per la tarde al final va ser de tot el dia.... i sem va ajuntar amb la feina. Ara tinc hora pel dia 24, divendres que be. Aix!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 9:43 pm

miriameta ha escrit:Una altra coseta... Iseta, gràcies per enrecordarte!!!

Lo de la prova del vestit al final no va poder ser el dimecres passat, lo que havia de fer per la tarde al final va ser de tot el dia.... i sem va ajuntar amb la feina. Ara tinc hora pel dia 24, divendres que be. Aix!!!

moooolt bé!! X això no vas dir res... a vere com va... fes fotitos eh!!! Que te volem vere un altre coop!!!! :star:: jo no vaig recordar de preguntar-t'ho ahir!! Sorry!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 9:44 pm

ara torno que vaig a sopar!!! muacsss
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 9:45 pm

miriameta ha escrit:ara torno que vaig a sopar!!! muacsss

muakisssssssssssssss!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 20, 2009 10:03 pm

nenes estic currant!!!!
que vec que voleu fer infermeria????? a mi m'agrada moltissim :)
el tema vestit: el dia que vaig nar a mirar vestits al matí vaig nar a Manuel Mota i el qu ejo em volia emprovar es diu Chana (2400euros) pero no el tenien perque era la passarela Gaudí, a la tarda vaig nar a RC i tots el squ eem vaig emprovar eren de la Two. un dels qual el Caracola (aquell k l'han fet de festa), també em va agrdar molt un que es deia Cache i Cadiz. molt macos i assequibles (1600 euros), el que passa es que ara he vist el Rafaela (2900 euros), el trobo carissi i sincerament si els de la Two m'agraden i em queda bé m'agafare un dels que em va agradar. em de ser un amica realistes i pensar que es un vestit d'un dia i costa molt guanyar 3000 euros!!!!!!
Miriameta, m'agraden moltissim els bolis. et queda poquissim per la boda :) quins nervis!!!!!!!!!
tinc nit molt tranquila :)
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 10:07 pm

annalleida ha escrit:nenes estic currant!!!!
el tema vestit: el dia que vaig nar a mirar vestits al matí vaig nar a Manuel Mota i el qu ejo em volia emprovar es diu Chana (2400euros) pero no el tenien perque era la passarela Gaudí, a la tarda vaig nar a RC i tots el squ eem vaig emprovar eren de la Two. un dels qual el Caracola (aquell k l'han fet de festa), també em va agrdar molt un que es deia Cache i Cadiz. molt macos i assequibles (1600 euros), el que passa es que ara he vist el Rafaela (2900 euros), el trobo carissi i sincerament si els de la Two m'agraden i em queda bé m'agafare un dels que em va agradar. em de ser un amica realistes i pensar que es un vestit d'un dia i costa molt guanyar 3000 euros!!!!!!
Miriameta, m'agraden moltissim els bolis. et queda poquissim per la boda :) quins nervis!!!!!!!!!

M'alegro que tinguis una nit tranquil.la així pots descansar... jo también penso q 3000 e costen molt de guanyar i si em puc gastar 1600 i m'agrada no tinc pq gastar-me'n 3000 que total és per un dia... jo crec q estarem guapes igual amb un de RC que amb un de tWo o aire... la qüestió que ens agradi i sigui el nostre!!! Annalleida... si vaig a demanar hora pel setembre a RC em diràn alguna cosa? Estic bastant escarmentada ja amb les dependentes i ja no m'atreveixo ni a parlar gairebé!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 20, 2009 10:16 pm

lluneta a quin RC vols nar????
jo volia demanar pel 23 de setembre a RC de Diagonal i em va dir que no estaria tota la col-lecció fins la primera setmana d'octubre i l'unic dissabte que podia era el 26 i ja vaig agafar l'hora. nomes faltaran 5 mesos i mig i me feia por que fos molt just i em van dir que hi ha temps de sobres!!!!
a RC de Lleida són una mica tontes. no et deixen emprovar vestits ni res, només mirar el cataleg. jo de tu si vas a Lleida ves a encomanar hora i mira el cataleg i tria algun vestit ja que tots no els tenen i si tel demanen ja el tindràs per quan et donin hora per emprovar-te vestits. m'has entès oi??? és qu em'he liat una mica :)
annalleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 10:27 pm

annalleida ha escrit:lluneta a quin RC vols nar????
jo volia demanar pel 23 de setembre a RC de Diagonal i em va dir que no estaria tota la col-lecció fins la primera setmana d'octubre i l'unic dissabte que podia era el 26 i ja vaig agafar l'hora. nomes faltaran 5 mesos i mig i me feia por que fos molt just i em van dir que hi ha temps de sobres!!!!
a RC de Lleida són una mica tontes. no et deixen emprovar vestits ni res, només mirar el cataleg. jo de tu si vas a Lleida ves a encomanar hora i mira el cataleg i tria algun vestit ja que tots no els tenen i si tel demanen ja el tindràs per quan et donin hora per emprovar-te vestits. m'has entès oi??? és qu em'he liat una mica :)

Em smbla que m'esperaré al setembre i aniré a BCN pq aquí no són massa simpàtiques! A mi también em fa por anar amb el temps just amb tot el lio de les col.leccions i que tarden taaan en treure-les i jo que sóc indecisa... el que volia fer és anar a BCN i demanar hora a RC, Aire i Pronovias el mateix dia per no anar i tornar i de pas comprar-me les sabates al tocador de la novia que ja les tinc clitxades... no sé a més haurà de ser en dissabte, ho trobo tot massa complicat no sé se m'en surtiré... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: TatianaCE » dl. jul. 20, 2009 10:50 pm

Hola!
Doncs respecte als bolis, he estat mirant a Vistaprint, que pots triar el model que vulguis i posar el text que vols, fins i tot fer tu el model, o afegir una foto.
Nosaltres hem triat un model d'aquella pagina i hem afegit el nom del testimoni, el nostre en petit a sota amb la data. Llavors afegirem un sobre amb un escrit.
Per noia hem fet un model i per noi un altre. Aqui teniu les fotos:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 20, 2009 10:53 pm

TatianaCE ha escrit:Hola!
Doncs respecte als bolis, he estat mirant a Vistaprint, que pots triar el model que vulguis i posar el text que vols, fins i tot fer tu el model, o afegir una foto.
Nosaltres hem triat un model d'aquella pagina i hem afegit el nom del testimoni, el nostre en petit a sota amb la data. Llavors afegirem un sobre amb un escrit.

m'AGRADA MOLT LA TEVA IDEA TAMBÉ... NO HO SABIA SINÓ HO HAGUÉS FET DIFERENT SEGURAMENT... BÉ, ARA JASTA FET!!! LA IL.LUSIÓ HI ÉS IGUAL. BONA NIT NOIES UNA KE SE'N VA AL LLITET... DEMÀ SERÀ UN DIA DUR... !!!! :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 11:13 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Ara ho mirava, es necessita un 8,25... és molta nota!!! Em sap greu per tú, potser un altre any!!!!

.... que hi farem... ara he de mirar la de medicina...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 11:38 pm

annalleida ha escrit:nenes estic currant!!!!

Si, me vaig apuntar de enfermeria i medicina.. pero no marribe la nota ni vulguent..... :(

Jo tenia clar des dun principi k no em gastaria tants diners en el meu vestit. A mi mel pague monpare i he tingut sort de trobarlo barat i que fos el meu vestidet!!! ::-)

poquet poquet... d´aqui 2 setmanes i 3 dies.. quedara un mes... i despres dies..... i jo histèrica.... :star:: :star:: :star::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 20, 2009 11:47 pm

miriameta on te l'has comprat????? m'agraden molt els bolis!!!!! són molt originals :)
miraré aquesta pàgina i els faré
bona nit a totes
annalleida

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 11:48 pm

TatianaCE ha escrit:Hola!

ei que be!! jo estic contenta dels meus bolis de vistaprint :)
a tu t´han quedat molt chulos!! ja veuras quan t´arribin :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. jul. 20, 2009 11:50 pm

annalleida ha escrit:miriameta on te l'has comprat????? m'agraden molt els bolis!!!!! són molt originals :)
miraré aquesta pàgina i els faré
bona nit a totes

es de casajuana :) (lugo novias) ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta