NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 8:48 pm

La quedada demà a les 18.00 hores al viena? ja que al donald no ha tingut èxit anem on sempre no?

Un petonet.
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 20, 2009 9:21 pm

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:
laiac ha escrit:Eiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

ahir ja no us vaig poder dir res.....el meu xic va arribar a les 22h!!! esperava a què son germà i els amics es despertessin.,........s'ha de dir que jo ja estava una mica de mala llet.....i a més, em sap greu perque aquesta setmana de una mica més de nervis, va i va de tarda, això vol dir que no coincidim ni al matí ni a la tarda, i arriba cap a les 23!!!!!! mare meva!!!!

I ho de les taules....és una xorrada, però és el que porta més maldecap,,,,que si poso a la familia massa lluny, que si uns amics que voldria tenir a prop no puc perque hi ha la taula de son germà.....deu ni do eeeeee.............i sobretot, que si no ho veus sobre el terreno, no pots dir quina taula és millor que una altra!!!!! bufffffff"!!!!!!

ahhhh i esperem que no hi hagi cap boda el divendres abans, perque sinó no podríem anar a deixar els detallets, les targetets d'agraiment, els globus...ni res de res!!!

m'estic estressant????????????? un. dos. tres.quatre.cinc!!!

aquest cap de setmana vaig estar parlant amb una amiga que es va casar fa un parell d'anys i em va explicar que lo pitjor era fer les taules! i ara al veure't a tu m'hi ha fet pensar! deia que lo pitjor era que quan ja les tenia muntades, dues parelles a ultim moment li van dir que no hi podien anar, i li va quedar dues taules coixes... i ho ha haver de reorganitzar... el programa perfect table plan va be? me'l vaig estar mirant pero era tot en angles i no pillava res! jejeje

Nur...que és això del table plan???...bé...m'ho imagino...jejejej...però on ho puc trobar???...si això m0ho miro i t'ho passo traduit!!!! vale!!!!

és aquest programa: PerfectTablePlan 2.1.5
la nu en parlava en la seva cronica i me'l vaig baixar per l'emule
però és de prova i nomes dura 30 dies, i ja fa 15 dies que el vaig instalar per provar-lo... o sigui que en 15 dies... res!! jajaja!!!
servei x per fer taules i organitzar els invitats i tal... pero no sé si es que es molt enredat o soc jo que no m'aclareixo... jejeje!!
la laiac tambe l'ha provat i diu que va molt be
laiac, la teva versió es en angles tambe?

Ninetes......vaig contestant a trossos a mesura que llegeixo!!!!

si si la veritat és que va molt bé, i és en anglès....però jo que no en tinc ni faba d'anglès, el primer dia ho vaig deixar estar perque no m'aclaria....però ara ja ho domino....bé domino......no tot, només ho he fet servir per muntar les taules, dibuixar el meu planol i posar les taules amb el numero de persones de cada taula.....sabeu quin es el problema???que si no ho compres no pots agregar mes de 30 invitats, i el que estava bé, es que fins i tot podies posar a cada lloc la persona que anava!!!! està força bé eeeeee.....i jo no he seguit tots els passos però, que hi ha coses rares!!!!

apa...i me le baixat posant al google perfect table plan, demà us ho ensenyo!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dl. jul. 20, 2009 9:26 pm

Ninetes aixi dema que fem, a les 6 al viena?
O voleu quedar mes aviat!

Bueno vaig al llit dema miro a veure que heu dit!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dl. jul. 20, 2009 9:28 pm

Hola guapetes!
No he pogut passar per aquí en tot el dia... però demà us veig!!! quines ganes! Jo surto a les 18.00 de repàs, així que arribaré a les 18.20 o així ok?
Un petonet i fins demà boniques!

Ah! ara vaig a fer la comanda de vistaprint amb la pancarta... demà us dic algo

Per cert, Anna... avui t'he saludat eh? jajaja des de que m'ho vas dir m'hi fixo sempre!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 9:37 pm

Holee wapisss!!! venia patint pq pensava "Ja veuras que hauran escrit 3 o 4 pàgines en l'estona que ho he estat...i ja està" jejeje...
Demà la final a quina hora i on??? a les 18:00 i al Viena?? doncs si no hi han canvis...jo vaig cap allà...

Laiac...demà portaràs lo del table plan??? doncs així li fem un cop d'ull i a veure com funciona...Si necessiteu cap tipus de traducció m'ho dieu....ok???

Nur...ja t'entenc...sembla que som iguals...de seguida que et canvien el que tu ja tenies montat...malament...ja tot sembla que hagi de sortir fatal... aixx...però tranquila que ja veuràs com tot té un pq i ser per a millor, ok???

Giss.....demà tots el detalls "en vivo y en directo" ok??? neukiss-)

Petonets a totes wapissss!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 9:42 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Holee wapisss!!! venia patint pq pensava "Ja veuras que hauran escrit 3 o 4 pàgines en l'estona que ho he estat...i ja està" jejeje...
Demà la final a quina hora i on??? a les 18:00 i al Viena?? doncs si no hi han canvis...jo vaig cap allà...

Laiac...demà portaràs lo del table plan??? doncs així li fem un cop d'ull i a veure com funciona...Si necessiteu cap tipus de traducció m'ho dieu....ok???

Nur...ja t'entenc...sembla que som iguals...de seguida que et canvien el que tu ja tenies montat...malament...ja tot sembla que hagi de sortir fatal... aixx...però tranquila que ja veuràs com tot té un pq i ser per a millor, ok???

aixi ho esperem!! que siguin per bé aquests canvis...

demà a la quedada no podré venir ninetes!

muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 9:58 pm

_eLi_ ha escrit:Ninetes!!!

Ho sento però de moment no podré vindre demà a la kedada, hem kedat amb els de l'encanteri demà a les 8 i si surto de la consulta sobre les 18.30-19h serà una miketa justet, quasi no hem donarà temps a res, serà arribar i marxar, si sortís aviat de la consulta m'escapo corrents.....

Nur_jor, Mrs. Happiness Nacho tampoc treballa a l'encanteri.

Demà amb més temps us explico pel matí.

Ptons wapis!!

Ostres!! El Nacho tampoc??
Nena! Això ens ho has d'explicar!!
No m'ho puc creure!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 10:13 pm

Bueno ninetes donc lo dicho¡¡¡¡¡¡demà a les 18.00 hores al viena¡¡¡¡¡

Tara, si vols quedar avanç truquem oks? o si vols venir a casa a fer kfe.
Ja dius alguna cosa i si no tinc noticies teves fins les 18.00 hores al Viena¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡

Ahhhh¡¡¡¡ he compra't un rotllo de paper transparent per fer el tema dels detalls. També portaré un fil que m'agradaria tobar i els xinos no ho trobo, demà a veure si em podeu ajudar¡¡¡¡¡

Moltes gràcies¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡

Fins demà¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 10:14 pm

_eLi_ ha escrit:Ninetes!!!

Ho sento però de moment no podré vindre demà a la kedada, hem kedat amb els de l'encanteri demà a les 8 i si surto de la consulta sobre les 18.30-19h serà una miketa justet, quasi no hem donarà temps a res, serà arribar i marxar, si sortís aviat de la consulta m'escapo corrents.....

Nur_jor, Mrs. Happiness Nacho tampoc treballa a l'encanteri.

Demà amb més temps us explico pel matí.

Ptons wapis!!

Hola Eli...que vas demà a parlar amb ells? nosaltres anirem la setmana vinent que ell te festa i així anirem amb calma...
Però bueno, que ha passat aqui? que ha hagut restructuració de plantilla o que?? t'han dit alguna coseta per telèfon? a veure que et diuen i ens expliques, ok???
Petonets bonicaa!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 10:17 pm

torsaeann ha escrit:Bueno ninetes donc lo dicho¡¡¡¡¡¡demà a les 18.00 hores al viena¡¡¡¡¡

Tara, si vols quedar avanç truquem oks? o si vols venir a casa a fer kfe.
Ja dius alguna cosa i si no tinc noticies teves fins les 18.00 hores al Viena¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡

Ahhhh¡¡¡¡ he compra't un rotllo de paper transparent per fer el tema dels detalls. També portaré un fil que m'agradaria tobar i els xinos no ho trobo, demà a veure si em podeu ajudar¡¡¡¡¡

Moltes gràcies¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡

Fins demà¡¡¡¡¡

Que quedareu abans? si això m'ho dieu que jo estic disponible también...

Ja direu alguna coseta i sinó ens veiem a les 18:00h al Viena

Petonets!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estherijavi » dl. jul. 20, 2009 10:19 pm

torsaean nenaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!estas ocupada eeeehhhhh???????????he passat per aki avore si et trobava!!!!!!!!!!!!! ::love::
estherijavi

Entrades: 16
Membre des de: dc. des. 03, 2008 7:38 pm

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:45 pm

NIneeeeeeeeetesssssssssss!!!!!!!!!!!!!!

us ho podeu creure??????? desde que he començat a llegir el foro que he estat al telefon.....ma mare, una amiga, una altra amiga de calanda, ma germana........i jo sense sopar i sense parlar amb vosaltres i això que us volia pregntar una cosa...................però clar, amb tot aquest lio de l'encanteri ho meu no és res..............no perque sigui greu ho vostre eeeeee, sinó que jo us anava a preguntar una cosa de com decorar una abeja maya i fer-la una nuvia!!!!!!! però res interessant!!!!!!!!!!!

Demà mateix vas a l'encanteri eli???? ja està bé, així ho aclariras tot no????? `i podràs aclarir-ho a totes!!!!!!!!!!

però tranquil·les que sense boda no us quedareu, a mi em faria més por si fos la noia d'aquest dissabte!!!!!!

PAtunetss!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:49 pm

Ninetes!!!!!! una cosa.................

Alguna de vosaltres té aquelles màquines que són tipus revelador????vull dir allò que acabes de fer una foto, i si poses la targeta t'imprimeix fotos al moment......................és que avui he parlat amb la fotògrafa.....tu NUR_JOR vendràs fotos a la boda??? perque m'ha dit que això de poder revelar una foto, només ho fa una noia que contracten i si vols que et venguin totes les fotos!!!! que per dues fotos aquesta noia no vindrà.................................així que......com a molt, si algú tingués una màquina per revelar al moment si, però que sinó..........no podrà ser...............així que aniré a la búsqueda daixò..................jopeta, sinó una foto normal!!!! que hi farem!!!!!

A tu et va dir el mateix nur_jor????????????????

Si algú en tingués i me la pogués deixar aquell dia!!!!!!!!!!!!!!!

Gràcieeeeeeeeesssssssss!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 20, 2009 10:50 pm

bona nit ninetessssssssssssss!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:52 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Holee wapisss!!! venia patint pq pensava "Ja veuras que hauran escrit 3 o 4 pàgines en l'estona que ho he estat...i ja està" jejeje...

Guapissimaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

no puc portar el portàtil, aixi que el programa no us el puc ensenyar, el que us ensenyaré serà el planol que he fet d'allí!!!!!!!!!!!!!

vale?????????????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 20, 2009 11:04 pm

Nineteeeeeeeeeessssssss!!!!!!!!!!!!!!!!1

sobre la KEDADA!!!!!! a veure, no hi havia pensat i ja feia dies que havia kedat amb la meva amiga per anar a la platja................tot i això, li he dit que sota una condició, que jo a les 7 com a molt pugui estar al viena!!!!! que m'esperareu?????només seran les 7 o les 7 i poc!!!!!!! així que allí faré cap eeeeeeeeeeeee..........per mi si voleu ens podem quedar a sopar!!!!!!!!

Per cert............demà em podrieu ajudar???? es veu que avui l'he cagat en una cosa!!!!!!

sabeu que buscava el peluix pel meu amic i disfrasar-lo de nuvia?????tots els que avui trobava els veia molt sosos, i al final............he trobat una abeja maya moníssima. i li he comprat això......tot i això......només pagar ja he pensat......"ostres,a la ex del Josep,que ve a la boda perque som amics.....es fan, li xiflen, li encanten, ho te tot de l'abeja maya, i dic...a veure si es pensarà que es per ella????????" i després quan li dic al josep, el primer que ha pensat sense dirli res ha estat el mateix.......que ella es pensarà que es per ella, i fins i tot s'asseuran un al costat de l'altra..........i després li je dit a una amiga i ha dit el mateix!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! si és tan clar????? què farieu????li regalarieu a la meva neboda aquest peluix i en comprarieu un altre??? però es que no he trobat cap altre que m'agradés.....................em podrieu ajudar???????? si demà anés al king jouet,o al drim de la gavarres, potser trobaria algo no?????i amb això ja veig que en faig!!!!!!

Per cert.....tara..hem podries tornar a portar la pistola de silicona....ara per muntar-ho la necessitaria, per enganxar el vel i el ram....però què més li posarieu????? si vols un dia amb la pistola quedem a casa meva i ho fem no¿????????????

Aix, veieu?????????????quina és avui la meva preocupació!!!!!!!!!!!!!!!!

ho sento noies......!!!!!vosaltres teniu altres lios!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 11:07 pm

laiac ha escrit:

Guapissimaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

no puc portar el portàtil, aixi que el programa no us el puc ensenyar, el que us ensenyaré serà el planol que he fet d'allí!!!!!!!!!!!!!

vale?????????????

Aiiiixxx...perfecte!!!!! perdona però em refereia al plànol de lo de les taules, però no m'he sapigut explicar....jejejje...esk sóc una mica desastre!!!
Per lo de la màquina...que et refereixes a estil multifunció d'aquestes que t'ho imprimeix a l'instant???? o és alguna màquina més concreta????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 20, 2009 11:13 pm

Si SI res d'especial.....aquestes que sense ordenador ni res, només amb una targeta o un pen ho imprimeix!!!!

ja ma dit la xica que no tindrien la mateixa calitat però per fer el fet crec que valdria no????

jopeta....a mi em fa més il·lusió i ja veig que no ho podré fer!!!!!!

jops
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dl. jul. 20, 2009 11:15 pm

ninetes no puc seguir el vostre ritme mira q sabeu q tinc unes feinetes pendents per a fer per final de setmana i vosaltres sense compasio de mi dale q te dale a la tecla si es q.....

Bueno no us puc cnt a totes xq ja quasi no men recordo de la primera pagina q es la 28 ia lgo aixi q les encanterienes dema la eli ens o explicara molt xq jo tmb estic molt intrigada.....encara q no mi vagin els calers cm a vosaltres xo esq soc molt xafarot!!!!jijiji!!!

Laia si aqella tia es pensa q es per ella q so pensi anda la creguda aligual jo li faria un regla a la ex del q ja sera el meu marit x molt amiga q sigui q simagini el q vulgui aixi mes es fara fotre quan vegi q no es per ella!!!jijijiji!!!

Papallona aixo tu diguens lo de la grip A q aqi ian moltes hipocondriaques!!!

Tara jolin jo tamb vull venir... :-( :-( :-( :-( :-( la proxima un dissabte al mati o del 27 al 18 dagost q jo fai vacances!!!!

Bueno bona nit ninetes men vai a dormir q tic cansadeta
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. jul. 20, 2009 11:17 pm

Per cert....

Demà li vaig a comprar el rellotge de pedida al ricard....es super xulo...!!!!mes val q li agradi sino el mato

Li donare el 28 d'agost amb una noteta tipus daqui un any espero q asiguis puntual o algo aixi ja sem acudira alguna frase per posarli q us sembla???

El rellotge es un welder nose si eu sentit a xlar...es una marca italiana es molt xulo diferent com a ell li agraden si aixo entreu a la pagina i feu un cop dull ni an varis el dell sera el quadrat quan el tingui ja us posare una fotillo val??

Bona nit nninetes meves tinc ganotes de veureus
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants