Autor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 8:48 pm

Autor: laiac » dl. jul. 20, 2009 9:21 pm
nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:laiac ha escrit:Eiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
ahir ja no us vaig poder dir res.....el meu xic va arribar a les 22h!!! esperava a què son germà i els amics es despertessin.,........s'ha de dir que jo ja estava una mica de mala llet.....i a més, em sap greu perque aquesta setmana de una mica més de nervis, va i va de tarda, això vol dir que no coincidim ni al matí ni a la tarda, i arriba cap a les 23!!!!!! mare meva!!!!
I ho de les taules....és una xorrada, però és el que porta més maldecap,,,,que si poso a la familia massa lluny, que si uns amics que voldria tenir a prop no puc perque hi ha la taula de son germà.....deu ni do eeeeee.............i sobretot, que si no ho veus sobre el terreno, no pots dir quina taula és millor que una altra!!!!! bufffffff"!!!!!!
ahhhh i esperem que no hi hagi cap boda el divendres abans, perque sinó no podríem anar a deixar els detallets, les targetets d'agraiment, els globus...ni res de res!!!
m'estic estressant????????????? un. dos. tres.quatre.cinc!!!
aquest cap de setmana vaig estar parlant amb una amiga que es va casar fa un parell d'anys i em va explicar que lo pitjor era fer les taules! i ara al veure't a tu m'hi ha fet pensar! deia que lo pitjor era que quan ja les tenia muntades, dues parelles a ultim moment li van dir que no hi podien anar, i li va quedar dues taules coixes... i ho ha haver de reorganitzar... el programa perfect table plan va be? me'l vaig estar mirant pero era tot en angles i no pillava res! jejeje
Nur...que és això del table plan???...bé...m'ho imagino...jejejej...però on ho puc trobar???...si això m0ho miro i t'ho passo traduit!!!! vale!!!!
és aquest programa: PerfectTablePlan 2.1.5
la nu en parlava en la seva cronica i me'l vaig baixar per l'emule
però és de prova i nomes dura 30 dies, i ja fa 15 dies que el vaig instalar per provar-lo... o sigui que en 15 dies... res!! jajaja!!!
servei x per fer taules i organitzar els invitats i tal... pero no sé si es que es molt enredat o soc jo que no m'aclareixo... jejeje!!
la laiac tambe l'ha provat i diu que va molt be
laiac, la teva versió es en angles tambe?

Autor: tara » dl. jul. 20, 2009 9:26 pm

Autor: Giss » dl. jul. 20, 2009 9:28 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 9:37 pm

Autor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 9:42 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Holee wapisss!!! venia patint pq pensava "Ja veuras que hauran escrit 3 o 4 pàgines en l'estona que ho he estat...i ja està" jejeje...
Demà la final a quina hora i on??? a les 18:00 i al Viena?? doncs si no hi han canvis...jo vaig cap allà...
Laiac...demà portaràs lo del table plan??? doncs així li fem un cop d'ull i a veure com funciona...Si necessiteu cap tipus de traducció m'ho dieu....ok???
Nur...ja t'entenc...sembla que som iguals...de seguida que et canvien el que tu ja tenies montat...malament...ja tot sembla que hagi de sortir fatal... aixx...però tranquila que ja veuràs com tot té un pq i ser per a millor, ok???
Giss.....demà tots el detalls "en vivo y en directo" ok???![]()
Petonets a totes wapissss!!!

Autor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 9:58 pm
_eLi_ ha escrit:Ninetes!!!
Ho sento però de moment no podré vindre demà a la kedada, hem kedat amb els de l'encanteri demà a les 8 i si surto de la consulta sobre les 18.30-19h serà una miketa justet, quasi no hem donarà temps a res, serà arribar i marxar, si sortís aviat de la consulta m'escapo corrents.....
Nur_jor, Mrs. Happiness Nacho tampoc treballa a l'encanteri.
Demà amb més temps us explico pel matí.
Ptons wapis!!

Autor: torsaeann » dl. jul. 20, 2009 10:13 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 10:14 pm
_eLi_ ha escrit:Ninetes!!!
Ho sento però de moment no podré vindre demà a la kedada, hem kedat amb els de l'encanteri demà a les 8 i si surto de la consulta sobre les 18.30-19h serà una miketa justet, quasi no hem donarà temps a res, serà arribar i marxar, si sortís aviat de la consulta m'escapo corrents.....
Nur_jor, Mrs. Happiness Nacho tampoc treballa a l'encanteri.
Demà amb més temps us explico pel matí.
Ptons wapis!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 10:17 pm
torsaeann ha escrit:Bueno ninetes donc lo dicho¡¡¡¡¡¡demà a les 18.00 hores al viena¡¡¡¡¡
Tara, si vols quedar avanç truquem oks? o si vols venir a casa a fer kfe.
Ja dius alguna cosa i si no tinc noticies teves fins les 18.00 hores al Viena¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡¡¡
Ahhhh¡¡¡¡ he compra't un rotllo de paper transparent per fer el tema dels detalls. També portaré un fil que m'agradaria tobar i els xinos no ho trobo, demà a veure si em podeu ajudar¡¡¡¡¡
Moltes gràcies¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡
Fins demà¡¡¡¡¡

Autor: estherijavi » dl. jul. 20, 2009 10:19 pm

Autor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:45 pm

Autor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:49 pm

Autor: laiac » dl. jul. 20, 2009 10:52 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Holee wapisss!!! venia patint pq pensava "Ja veuras que hauran escrit 3 o 4 pàgines en l'estona que ho he estat...i ja està" jejeje...
Demà la final a quina hora i on??? a les 18:00 i al Viena?? doncs si no hi han canvis...jo vaig cap allà...
Laiac...demà portaràs lo del table plan??? doncs així li fem un cop d'ull i a veure com funciona...Si necessiteu cap tipus de traducció m'ho dieu....ok???
Nur...ja t'entenc...sembla que som iguals...de seguida que et canvien el que tu ja tenies montat...malament...ja tot sembla que hagi de sortir fatal... aixx...però tranquila que ja veuràs com tot té un pq i ser per a millor, ok???

Autor: laiac » dl. jul. 20, 2009 11:04 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. jul. 20, 2009 11:07 pm
laiac ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Holee wapisss!!! venia patint pq pensava "Ja veuras que hauran escrit 3 o 4 pàgines en l'estona que ho he estat...i ja està" jejeje...
Guapissimaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
no puc portar el portàtil, aixi que el programa no us el puc ensenyar, el que us ensenyaré serà el planol que he fet d'allí!!!!!!!!!!!!!
vale?????????????

Autor: laiac » dl. jul. 20, 2009 11:13 pm

Autor: estiu2010 » dl. jul. 20, 2009 11:15 pm
la proxima un dissabte al mati o del 27 al 18 dagost q jo fai vacances!!!!

Autor: estiu2010 » dl. jul. 20, 2009 11:17 pm